17. forduló, 19. forduló, Suttyó Szancsez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 28. 20h:43'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3928
SZÁMLA : XXXX

SUTTYÓ SZANCSEZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,-36] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+11 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 116.]

jlk 2117 jelszó kimondása 2117
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Cafatokra tépi a húsodat a massza ollója. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a massza rengő gezemicéjét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 162 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bumeráng (ld. enc.). No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 101.]

m 6 mozogsz nyugatra
[56,-36] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lila brekk volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 91.]

kt 22 20 elkészíted a 22. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 tüskét. [20 pontot használtál fel, van még 71.]

m 6 mozogsz nyugatra
[55,-36] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy sünmedve. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 61.]

be 24 bemész a 24. titkos labirintusba
Ahogy a kőlap félrecsusszan, a mélyből egy pillanatra futurisztikus, kék fény árad. A szag azonban nem fejlett technikára, inkább orkokra utal. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Lelépkedsz a fényes és sima lépcsőkön. Mintha valamilyen furcsa, földalatti vár beljesében mászkálnál. A falon felirat villan fel: "Csontszablya nemgyűjtési utasítás elmulasztása komoly túlterheltséghez vezethet". [5 pontot használtál fel, van még 56.]

lm 5 5 8 mozogsz 5 5 8
A hátsó szoba falai fehérek és simák, a keleti részen pedig hatalmas, kőből készült gépszerű furcsaságok állnak. Nem sokat tudsz kezdeni velük. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Belépsz egy nagyobb terembe. Úgy tűnik, az itt élők ezt a piszkos helységet használják szállásnak. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A 4. pontnál levő elágazáshoz érkeztél. A távolból furcsa, duruzsoló hang szűrődik el hozzád. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Elérkezel az 5. őrposzthoz. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egy nagy, furcsa jelekkel teleírt kapuhoz érsz. A falra felszerelt dobozból különös ritmusú zene szól. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Óriási terem tárul előtted fel. A plafon legalább 5 méter magasan van, amely jól látható a falakat mindenhol megvilágító különös fáklyák fényében. Megpróbálod magadról lerázni a hely különös, anakronisztikus hangulatát. Sikerült! [8. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy csontszurony. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 8 6 6 mozogsz 8 6 6
Óriási terem tárul előtted fel. A plafon legalább 5 méter magasan van, amely jól látható a falakat mindenhol megvilágító különös fáklyák fényében. Megpróbálod magadról lerázni a hely különös, anakronisztikus hangulatát. Sikerült! [8. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy csontszurony. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkezel a 6. őrposzthoz. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Tugt-ork jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a Tugt-ork jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkezel a 6. őrposzthoz. [6. PONT] Hirtelen egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 1 mozogsz 1
Elérkezel az 5. őrposzthoz. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A 4. pontnál levő elágazáshoz érkeztél. A távolból furcsa, duruzsoló hang szűrődik el hozzád. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 5 kutatsz 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

gy 30 gyógyítás 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

KARAKTERLAP

Suttyó Szancsez, egy szőke, göndör hajú, barna szemű ember férfi vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 13 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 175 cm
IQ: 17 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 4 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 11 Életpont: 99/46 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 21 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 65 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 163 TP-t kaptál. Jelenleg 1 995 TP-d van. A következő szinthez még 5 TP szükséges. Trófeáid: félelem-járó, evaporőr. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5

Óvatosság (labirintusokban): 0
55,73 mezőn táborozol, a 24. labirintusban, 1. szinten, 4. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 109 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 9 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 9 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12, 24.

Összsúly: 29.38 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 18 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56 57 58
-37
-36
-35
(55,-36) sünmedve (#33), a 24. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, Tugt-ork (#46)
(56,-36) lila brekk (#11), 36. jellempróba, Tharr oltár
(57,-36) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek