17. forduló, 19. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. szept. 12. 4h:36'
EZ A 995. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
996. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

BOTANICA KALANDJAI


A megvett bónusznak köszönhetően ebben a fordulóban minden mezőn 2 szörny fog jönni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-6,9] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 berzerker rabláncot (997 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy garokk nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 182.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 172.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 13 1 elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőkalapácsot. Erőd TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 157.]

fog 120 219 elfogod a 120. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

fog 119 219 elfogod a 119. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 157.]
[A parancs tárolásra került.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[-5,9] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy móricserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval meghorzsolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megpöccinted a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [-4,9] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy garokk. {egyik sebzési módja: 2x 2d6.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a garokk bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [-3,9] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy kőevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a kőevő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a kőevő kőtestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 137 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[-2,9] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen emberevő nyomokra bukkansz! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Felsültél, de nagyon! Vagy az emberevő sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-2,8] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Látsz egy hóhérbimbót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen emberevő nyomokra bukkansz! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Felsültél, de nagyon! Vagy az emberevő sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Továbbmész...) [-2,7] Továbbra is alacsonyhegység.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy emberevő jelenlétét jelzi. Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Oppsz, az emberevő kikerülte a csapdát! Micsoda pech! Te voltál a béna? Vagy a szörny volt éber? Ki tudja! Elkullogsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felfedeztél egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [102 pontot használtál fel, van még 17.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[-2,6] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy hegyi rák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. A hegyi rák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rákpáncélt. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 120 keresed a 120. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bibircsók-óriást. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 237 23 48 hulladék: 237 23 48
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 16 105 106 hulladék: 16 105 106
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz evaporőr hájat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 104 130 125 hulladék: 104 130 125
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 85 97 15 hulladék: 85 97 15
Hulladék, ezért nem gyűjtesz óndarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 27.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 158 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BERZERKER RABLÁNC (1865. TÁRGY)
A kikötözött nerub berzerkerek rabláncát egyetlen értelmes dologra lehet felhasználni, mégpedig saját, elfogott szörnyeid féken tartásához. Ehhez nem kell KF-elned, vagy más módon használnod, feltételezzük, hogy a foglyod nyakörvére csatolod majd. Ha a birtokodban van, a hátasod +6 védettséget ad neked a szabadban lezajló harcok során. (Az egyéb hasonló hatású tárgyakkal ez a bónusz összeadódik.)

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 14 (29) Szint: 13 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 24 (29) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 14 (23) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 12 (17) Életpont: 255/191 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 364/99 Pénz: 6 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 171 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 938 TP-t kaptál. Jelenleg 46 901 TP-d van. A következő szinthez még 1 099 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, nukleáris cickány, karmos tankány. A 18. fordulódban 15112 arany került a bankszámládra. 15112 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 11 ütőfegyverek: 3 (+1)
lőfegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -);
70,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 8 5. gyógyítás: 2 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 1 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 12 (+1)
10. szörnyismeret: 4 (+1) 11. vadászat: 3 12. bányászat: 2
13. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219)
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot )
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (999,12) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
1 varázskő (#305) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 fekete gyöngy (#99) 7 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13)
1 rákpáncél (#97) 1 szögletes kő (#17) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-7 -6 -5 -4 -3 -2 -1
5
6
7
8
9
10
(-5,9) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 44. jellempróba, Tharr oltár, ragyás burástya (#111), manifesztátor (#124)
(-4,9) nekrofun (#173), Sheran oltár, 39. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), garokkok (#73)
(-3,9) 46. jellempróba, vaskohó (#155), Dornodon oltár, északi aurach (#350), kőevő (#62)
(-2,6) hegyi rák (#61), bibircsók-óriás (#120), Sheran oltár
(-2,7) emberevő (#119), oltár, vaskohó (#155)
(-2,8) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), emberevő (#119)
(-2,9) alpesi tehén (#91), emberevő (#119), oltár, érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.09.12 04:35 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Vad#szat -> 0)
2024.09.12 04:35 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek