TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. máj. 22. 9h:24'
EZ A 19. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
20. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2297
SZÁMLA : XXXX
|
TANIR DOGMAR KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,1] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 bőrpáncélt (1 arany kikiáltási áron), 1 kis bőrpajzsot (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 3. napján összeakadsz egy copfos ősz hajú, csillogó szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy csontlepke trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Wardleonard. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Firandias Ellashar adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 fekete bőrcsizmát. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Firandias Ellashar neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 umbatari karkötőt. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Firandias Ellashar adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 sárga erőövet. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Firandias Ellashar adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 vadászkést.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
| kf 247 |
kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat |
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
| kf 278 |
kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
| kf 276 |
kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat |
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
| d 5 |
eldobod az 5. tárgyat |
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
| be 13 |
bemész a 13. titkos labirintusba |
A hegyoldalban, két meredek sziklafal között megtalálod az orkok fészkének bejáratát. A falra fekete vérrel nagy ork rúna van festve. Vajon mit jelenthet? Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklya nélkül sajnos az orrodig sem fogsz látni, ezért elhalasztod a dolgot későbbre.
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
| m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[33,0] A hegyvidéket síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tigroszlán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tigroszlán testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a tigroszlán fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a tigroszlán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tigroszlán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Korgó gyomrod figyelmet követel. [10 pontot használtál fel, van még 145.]
| h 92 |
használod a 92. tárgyat |
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. (ld. enc.) Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+8 életerő.) [34 pontot használtál fel, van még 111.]
| m 7 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
[32,-1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Korgó gyomrod figyelmet követel.
(Továbbmész...) [31,-2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba).
(Továbbmész...) [30,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy legyengült tigroszlán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sakál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
[30 pontot használtál fel, van még 81.]
| m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[29,-3] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba).
(Továbbmész...) [28,-3] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy uzbány volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy piromenyét volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
[20 pontot használtál fel, van még 61.]
| h 92 |
használod a 92. tárgyat |
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip! (ld. enc.) Villámgyorsan mászol fel a köteleden. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 47.]
[27,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy uzbány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy rambó bogár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
[10 pontot használtál fel, van még 37.]
| h 242 |
használod a 242. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 36.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+1 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-3 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
SÁRGA ERŐÖV (276. TÁRGY)
Ez az első pillantásra egyszerű, sárgarézből kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnő eggyel. A regék szerint a sárga erőöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színű övek még nagyobb erőnövekedést nyújthatnak. |
UMBATARI KARKÖTŐ (278. TÁRGY)
Az umbatari karkötő nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejű tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a karkötő elkészítésekor egy süvítő rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségéből, és átadják a viselőjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az umbatari karkötőt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel. |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért. |
UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával. |
KARAKTERLAP
Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Ez a 18. fordulód.
| Erő: |
14 (15) |
Szint: |
6 |
Merészség: |
4/3 |
Magasság: |
123 cm |
| IQ: |
11 |
Támadás: |
5 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
64 kg |
| Ügyesség: |
10 (11) |
Védekezés: |
3 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
54/54 év |
| Egészség: |
16 |
Életpont: |
108/31 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
4 |
| Szerencse: |
14 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
4 |
Eddig összesen 63 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 145 TP-t kaptál. Jelenleg 1100 TP-d van. A következő szinthez még 900 TP szükséges. Trófeád:
rájanyék. A 18. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 10 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ütőfegyverek: |
6 |
dobófegyverek: |
5 |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
4 (+1) |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. mászás: |
2 |
| 4. csapdakészítés: |
1 |
5. gyógyítás: |
3 |
6. vadászat: |
2 |
| 7. bányászat: |
2 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| Összsúly: 23.71 kg |
Megterheltség: 59% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. |
| Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
| 1 |
|
bunkó (#5) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(27,-3) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, uzbány (#102), rambó bogár (#14)
(28,-3) mély kút (#93), patak, oltár, uzbány (#102), piromenyét (#99)
(29,-3) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 1. jellempróba
(30,-3) tigroszlán (#43), Tharr rúnaköve, sakál (#28)
(31,-2) gumifa (#38), 18. jellempróba
(32,-1) Dornodon oltár
(33,0) Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), Dornodon oltár, 22. jellempróba, tigroszlán (#43), mérges nyukmár (#95)
(34,1) a 13. labirintus bejárata