Karakterszám: |
5702 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
18 |
Játékhét: |
38 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
423 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. dec. 15. 15h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. dec. 18. |
|
E-mail!
BLACK KATE KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
19. NAP ** Nem átall háborgatni
Agnus Dei, egy angyali szépségû, hosszú,
szõke hajú, smaragdzöld szemû, érzéki nõ. A Katonák klánjának zöldfülû
rangú tagja. Viselt tárgyai: kristályamulett, díszes fejék, bõrpáncél,
bronzmedál, suhanó csizma. Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Agnus Dei megközelíti Sündörgõt. Megindulsz Agnus Dei felé.
Már ott is vagy! Sündörgõ elindul Agnus Dei felé. Agnus Dei és Sündörgõ
egymással harcolnak. Sündörgõ kileheli lelkét. Megtámadod Agnus Deit.
Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani.
(13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Agnus Dei téged támad. Feléd suhint bal karmával. Félrehajoltál.
Agnus Deit próbálod megsebezni. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz
lesújtani.
(13 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Agnus Dei téged támad. Odacsap neked bal karmával.
(9 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Mérget kaptál! Megtámadod Agnus Deit. Barbár
lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(17 ép-t sebeztél). Agnus
Dei összerogy. Mérgezõdsz.
5 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 5/16.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Agnus Dei
megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
50. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve
áll elõtted a tolvaj,
Babófalvy Ubul, egy pipáját foga közé szorító, dölyfös
tartású félszerzet férfi. Felszerelése: fekete nadrág, bronzmedál, parittya.
Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Babófalvy Ubul céloz, és lõ rád. Nem talált. Babófalvy Ubul
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod Babófalvy Ubult. Barbár lándzsával
lesújtasz.
(12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Babófalvy Ubul rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(14 ép-t sebzõdtél). Babófalvy Ubult próbálod megsebezni.
Barbár lándzsával lesújtasz.
(11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod Babófalvy Ubult. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz
lesújtani.
(8 ép-t sebeztél). Babófalvy Ubul ezer sebbõl vérezve, elveszti
eszméletét.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+12%). Babófalvy Ubul meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
69. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült
tolvajt:
Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú kék hajú, zöld szemû, tetovált
arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja.
Tárgyai: köpeny, villámöv, az egyensúly gyûrûje, szárnyas sisak, díszes
pikkelyvért, hosszúkard, ezüst nyaklánc, a villám kerek pajzsa. Epikus
csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Nalan Thunderwolf lenyel egy kék italt. Megindulsz Nalan
Thunderwolf felé. Már ott is vagy! Támadod Nalan Thunderwolfot. Barbár
lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(15 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Nalan Thunderwolf téged támad. Kitátja száját, és villámokat
küld feléd torkából.
(20 ép-t sebzõdtél). Illatát döbbenten szippantod
be
(-9 ép.) Támadod Nalan Thunderwolfot. Barbár lándzsával támadsz. Hátraugrott
a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Nalan Thunderwolfot próbálod megsebezni. Meglengetve a barbár
lándzsát, próbálsz lesújtani. Elhibáztad. Nalan Thunderwolf rád támad.
Nalan Thunderwolf villámokat köp feléd.
(21 ép-t sebzõdtél). Illatát döbbenten
szippantod be
(-7 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Nalan Thunderwolf meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
83. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 23 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
102. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 ragálygombát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
140. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 winropu mohát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
179. NAP ** Black Kate szeretne venni tõled 1 137. tárgyat. Ha el akarod
neki adni, adj ki egy A 9514 137 1 parancsot.
**
179. NAP ** Black Kate szeretne venni tõled 1 213. tárgyat. Ha el akarod
neki adni, adj ki egy A 9514 213 1 parancsot.
**
179. NAP ** Black Kate szeretne venni tõled 1 207. tárgyat. Ha el akarod
neki adni, adj ki egy A 9514 207 1 parancsot.
**
179. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 sötét mákot. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
193. NAP ** Diablo kiadott egy tk 51 5702 9514 0 0 0 parancsot.
**
194. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának
pacifista rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, bronzmedál,
khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a füvész
köpenye, a nyomkeresés fejpántja, suhanó csizma. Elõször megpróbál meggyõzni,
hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Örök vesztes vagy, apafej." Ezt kiáltod vissza: "Hogy
esnél mindjárt seggre!" Ezt mondja neked: "Olyan csúf vagy, hogy még az
ördög is faképnél hagyna!" Ezt kiáltod vissza: "Ennél a nevetséges átoknál
még egy orling disznó is jobbat talál ki!" Így szól hozzád: "Elõbb ölelnék
meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Hát,
erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél.
Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
218. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 sötét mákot. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
224. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 csótánylábat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 18208.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék
bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1423.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*már. 10.* Alkony testvére, Hajnal szolgálatába állt egy tûzféreg.
*már.
28.* Alkony testvére, Hajnal és Worg megküzdöttek egymással, és Alkony
testvére, Hajnal gyõzött.
*ápr. 11.* Night Wolf gyõzelmet aratott Vampírssonn
Báró felett.
*ápr. 25.* Vulkán gyõzelmet aratott Aligathar Al Jang felett.
*máj. 28.* Shai-Hulud a férgek ura csatában legyõzte Lázadó Szolgát.
*jún.
30.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott Black Diamond felett.
*júl. 3.* Viharfelhõ
gyõzelmet aratott Zoeras Kahn felett.
*júl. 14.* Shai-Hulud a férgek ura
IQ tulajdonsága 17 lett, elsõként a szinten.
*júl. 16.* Black Diamond
teljesítette a 22. küldetést, amit a boltban kapott.
*aug. 7.* Artak Gildasmool
szolgálatába állt egy womath.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*már. 5.* El Tapod rangja a Bárdok Klánjában "a szeretet gyermeke" lett.
*már. 26.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Il Shen Longot.
*ápr. 4.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern
atya felett!
*ápr. 18.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok Klánjában "a
béke õre" lett.
*máj. 5.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Gennygóc Aladár felett.
*máj. 23.* Alba Regina és Tompixa Teiekawa pszi
párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*máj. 27.* El Tapod pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Moha a "balfék" felett.
*jún. 16.* Csendes
Don és Roxána pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen.
*jún.
24.* Csendes Don és Baltazár, a behemót pszi párbajt vívtak. Csendes Don
került ki gyõztesen.
*júl. 15.* Malgias a Rém pszionikus párviadalban
legyõzte Vivi Ornitiert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
ho 6 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 6 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
be 18 1 |
meglátogatod a 18. épületet |
Elmész a Bárdok Klánjának épületébe. Elmondod, hogy szeretnél csatlakozni
a Klánhoz. Rövid vizsgálat után kiderül, hogy nem teszel eleget a belépéshez
szükséges feltételnek (legalább 250-es hírnév). Megkérnek, hogy jöjj vissza
késõbb.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
vee 21 19 1 |
sok-sok vásárlás |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény
bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott
tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11)
1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 78 ap,
mátekel gomba (#21) 39 ap, winropu moha (#22) 39 ap, sötét mák (#23) 39
ap, liánvirág (#24) 39 ap, csótányláb (#25) 39 ap, ragálygomba (#26) 39
ap, gyilkos boróka (#27) 39 ap, tejfonál (#28) 39 ap, kötél (#128) 19 ap,
rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, szivárvány karkötõ
(#139) 156 ap, elektronit (#141) 19 ap, nordkristály (#146) 11 ap, pirgamit
(#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, molitár
háj (#165) 23 ap, nohnetár gumó (#212) 19 ap, lelakatolt ládikó (#310)
585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi
lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030) 78 ap,
könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért (#1045)
68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 191 ap, pajzs
(#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak
(#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, maszk
(#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt
(#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap,
csizma (#1120) 9 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék
köpeny (#1137) 67 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó
köntös (#1152) 74 ap, öv (#1165) 5 ap, csatos öv (#1166) 23 ap, sárga öv
(#1167) 67 ap, nyaklánc (#1180) 15 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 37 ap,
amulett (#1195) 9 ap, kõamulett (#1196) 28 ap, csontamulett (#1197) 74
ap, szimbólum (#1210) 15 ap, karikaszimbólum (#1211) 37 ap, háromszögszimbólum
(#1212) 86 ap, gyûrû (#1225) 9 ap, márványgyûrû (#1226) 28 ap, malachitgyûrû
(#1227) 74 ap, karkötõ (#1240) 9 ap, malachit karkötõ (#1241) 28 ap, díszes
karkötõ (#1242) 74 ap, fülbevaló (#1255) 5 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316)
44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa
(#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, a jég bõr mellvértje (#22646)
248 ap, az angyalok mellvértje (#28045) 117 ap. Veszel 1 mátekel gombát
39 aranyért.
[ld. enc.] Veszel 1 mandolint 78 aranyért.
[ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
h 14 21 |
14. tárgy használata |
Visszamész a barlangodba. Az alapanyagokat berakod egy üvegcsébe, vizet
öntesz hozzá, és tûz fölött melegítve, lassan kevergeted az egészet. Tökéletes!
Az ital lassan zöld színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db méregellenállás
itala.
[ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
bb 18 18 |
több épület meglátogatása |
[be 18:] Ellátogatsz a Bárdok Klánjának épületébe. Érdeklõdésedre elmondják,
hogy a Klánba való belépés feltétele legalább 250-es hírnév. Ha be akarsz
lépni, és teljesül ez a feltétel, add ki a
BE 18 1 parancsot. A Klántól
kapható speciális képesség: körönként plusz hírnév; vegetáriánusoknak élelemszerzés
jobban növeli a jóllakottságot; abban a körben, amikor nem harcoltál vadászat,
portyázás vagy arénába látogatás során, plusz KNO-t kapsz; viszont a harcért
valamivel kevesebb lélekenergia jár;.
[be 18:] Ellátogatsz a Bárdok Klánjának épületébe. Érdeklõdésedre elmondják,
hogy a Klánba való belépés feltétele legalább 250-es hírnév. Ha be akarsz
lépni, és teljesül ez a feltétel, add ki a
BE 18 1 parancsot. A Klántól
kapható speciális képesség: körönként plusz hírnév; vegetáriánusoknak élelemszerzés
jobban növeli a jóllakottságot; abban a körben, amikor nem harcoltál vadászat,
portyázás vagy arénába látogatás során, plusz KNO-t kapsz; viszont a harcért
valamivel kevesebb lélekenergia jár;.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
be 4 67 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
régészet képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza,
hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú
lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 IQ; [20 TVP-t használtál fel,
maradt még 129.]
h 8 46 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
h 8 2 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
az IQ tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
tps 61 |
61 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 61 TVP-t késõbbi használatra.
[61 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
szl 0 |
szolgák lélekenergia-részesedése 0% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 0 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan
ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek
világába. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos,
könnyen vad lesz a vadászból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött
rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled
egy sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** Sündörgõ a sahran rákot rohamozza. A sahran rák feléd mozog.
A sahran rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sündörgõ a sahran rákot
támadja. A sahran rák rád veti magát. Feléd suhint ollóival.
(4 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Támadod a sahran rákot. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz
lesújtani.
(9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sahran rák téged támad. Lecsap rád ollóival.
(4 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Sündörgõ a sahran rákot támadja. Megtámadod a sahran rákot.
Barbár lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(16 ép-t sebeztél).
A sahran rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 1/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%).
Elrakod a zsákmányt, ami 22 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik
kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget
alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is
idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Megérkeztél
az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Lassan haladsz
tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy
goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol
egy óriáserõt. A goblin kobra a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzpajzs! Sündörgõ megközelíti a goblin kobrát. Megrohamozod a goblin
kobrát. Sündörgõ a goblin kobrát támadja. A goblin kobrát próbálod megsebezni.
Barbár lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Fürgén elhajolt.
*** 2. KÖR *** A goblin kobra rád támad. Megpróbál megmarni fogával.
(5
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Támadod a goblin kobrát. Meglengetve a
barbár lándzsát, próbálsz lesújtani.
(16 ép-t sebeztél). A goblin kobra
hörögve elterül.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 6/0.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+32%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid keresés után találsz
egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást
veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul
a pokol. Ellenfeled egy fehér amõba (#30).
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megindulsz
az 1. fehér amõba felé. Már ott is vagy! Sündörgõ megközelíti a 2. fehér
amõbát. Az 1. fehér amõbát próbálod megsebezni. Barbár lándzsával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(12 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálos
sebet kapva a földre zuhan. Sündörgõ és a 2. fehér amõba egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Sündörgõ a
2. fehér amõbát támadja. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Meglengetve a barbár
lándzsát, próbálsz lesújtani.
(11 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba halálhörgés
közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. fehér amõba és Sündörgõ egymással harcolnak. A 2. fehér
amõba kileheli lelkét.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 12/5.] Ezt
a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+47%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot
választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Szellõ
söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából.
Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz
egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni
akar. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Sündörgõ elindul az orgling szolga felé. Megrohamozod az
orgling szolgát. Az orgling szolga feléd rohan. Sündörgõ az orgling szolgát
támadja. Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Barbár lándzsával lesújtasz.
(10 ép-t sebeztél). Az orgling szolga rád veti magát. Odacsap neked jobb
mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga téged támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Sündörgõ az orgling szolgát támadja.
Megtámadod az orgling szolgát. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz
lesújtani.
(11 ép-t sebeztél). Az orgling szolga hörögve elterül.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 2/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+25%).
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
h 8 2 |
8. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 8. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
tpf 61 |
61 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 61 TVP-t a korábban félrerakottból. [-61 TVP-t használtál
fel, maradt még 71.]
h 14 2 23 25 |
14. tárgy használata |
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ
mennyiséget használni. Siker! Elõállítottál 1 piros varázsitalt. Belekóstolsz.
Aha, ez hõsiesség itala.
[ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]
h 52 2 |
52. tárgy használata |
Óvatosan beszürcsölsz 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]
kno 2 2 |
2. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]
bb 1 4 1 4 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. {Ebben az épületben ezen a szinten
már nem kapsz több küldetést.}
[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". {Ebben az épületben ezen a
szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
tk 51 5327 9514 |
51. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 9514 még nem adta ki
ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
Koreni sün morálja 0 lett, teljesen elvesztette a beléd vetett hitét, ezért
elhagy téged. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +36 hírnevet kaptál. A kör során összesen
204 sebzést okoztál, és 107 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 46 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
222 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Black Kate, egy bársonybõrû, hosszú combú, sötét hajú, formás
testû,macskaszerû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 18. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 1 |
[2] IQ: |
7 / 2.20 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.45 |
[4] egészség: |
5 (6) / 4.70 |
[5] mágia: |
2 / 0 |
[6] gyorsaság: |
5 (4) / 0.73 |
[9] Méret/ép: |
49 / 27 |
Min. méret: |
40 |
Barlangméret: |
54 |
|
|
Varázspont: |
20 / 20 |
Képességpont: |
4 / 77% |
Hõsi pont: |
11 (6) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
7% |
Galetki erõ: |
137 / 88 |
Hírnév : |
232 |
Jóllakottság: |
91% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
11 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (2) |
Torzsz. csaták: |
51 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
41 (4) |
Leölt torzszülött: |
51 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
12 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
1 / 0.48 |
[11] jéglehelet: |
1 / 0.48 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[25] illat: |
2 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.11 |
[48] mászás: |
4 / 1.26 |
[54] kereskedelem: |
4 / 1.54 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.88 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.10 |
[62] lopás: |
6 / 0.55 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 5.81 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.33 |
[67] régészet: |
1 / 0 |
[68] zene: |
1 / 0.05 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 1.55 |
|
|
barbár
lándzsa |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 8 |
ism 8 |
p |
gy |
pv 6 8 |
p |
|
|
3. Makró |
gy |
tpf 10 |
be 5 |
tps 500 |
gy 70 0 10 50 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:32000% ép:10%;
PV 6 8;
BA 3244 3567 4473
2824 7796;
L 19 26 25 24 50 161;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (7. épület), #10 (4. épület), #51 (20. épület),
#450 (17. forduló), #258 (15. forduló), #232 (15. forduló), #467 (16.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 a sün vas lemezpáncélja (#24851) |
* |
1 vassisak
(#1076) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 sárga öv
(#1167) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
Ékszerek, kincsek |
|
391 arany (#1) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
1 kõamulett (#1196)
|
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
2 fogazott tõr (#6) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 tõr (#1300) |
* |
1 barbár lándzsa (#1331) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 winropu moha (#22) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
6 üvegcse (#14) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
Egyéb kacatok |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
1 molad púp (#16)
|
|
1 sárga gömb (#136) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÁTEKEL GOMBA (21. TÁRGY) Ez a széles tölcsérû, fekete kalapú gombafajta
nekrofoid aktivitást mutat, ami azt jelenti, hogy jól használható mágikus
italok készítésénél. Aki azonban csak úgy bekapja: nos, ugyan nem mérgezõ,
de rettenetesen rossz az íze. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]
MANDOLIN (19. TÁRGY) Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb
zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani,
és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19
(TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel.
Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont
árán.
MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY) A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen
ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat
(25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a
kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ
varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a
használatát a harci programodban.
HÕSIESSÉG ITALA (52. TÁRGY) A hõsiesség vörös itala egyszerû és praktikus:
felhörpintésekor ihletet és bátorságot kapsz a különlegesen nehéz feladatok
leküzdéséhez. A játék nyelvére lefordítva, ha a hõsiesség italát a H 52
paranccsal használod, akkor kapsz 1 hõsiesség pontot, amit a késõbbiekben
bármikor felhasználhatsz.
EXTRA FORDULÓK Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni
az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel,
azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban,
félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs
egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési
dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet
egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos
vagy, NEM KELL elolvasnod!
Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az,
hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat
így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok
nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép
nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem
tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000.
jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára
nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak,
a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg
az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.