178. forduló, 180. forduló, Parókás Pippin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 3. 13h:04'
EZ A 185. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD
186. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4455
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

PARÓKÁS PIPPIN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,44] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sullár nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár hatalmas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sullár jobb első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 322.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: v 6 2 15 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

117 118 119
43
44
45
(118,44) sullárok (#101)

[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár. Elsétál melletted.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Persze nem lát téged.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 282.]

ve 1 10 megveszed az 1. tárgyat 10
Vásároltál 10 deus ex machinát. 500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

ea 1697 2 eladod az 1697. tárgyat 2
Eladtál 2 boszorkánykendőt. 80 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[118,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy áeratikus hasnyák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 30.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az áeratikus hasnyák egyik karját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 15 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Vaskarddal végigvagdosod az áeratikus hasnyák bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. Elhajítod a vacak élőholt quwarg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy áeratikus hasnyák trófeát. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,43] Még mindig bozótos. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy epokitféreg lehet. {támadása: 20.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 2 ormánygőte csont annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az epokitféreg farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [118,42] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Abdul vigyorog kajánul. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 237.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[119,41] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mélységi grittang. {egyik sebzési módja: 1x 4d6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,41] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bandita mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 91-105.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [121,41] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tüskés harci gromak. {támadása: 23.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 199.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[122,40] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Yveraana előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [121,39] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 99-108.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az arató csattanat bal oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vaskarddal végigvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az arató csattanat testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,38] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ryuku gárdista volt. {támadása: 22.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[50 pontot használtál fel, van még 149.]

tim 110 titkosírás megfejtése 110 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Csendben követ engem, Futva, ha én futok, Mászva, ha én mászok
Csak éjjel tűnik el, de meglásd, Visszatér a kelő nappal.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {max. életpontja: 134-150.} Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. [110 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 4.]

fku 50 felt. kutatás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-1 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 320 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel.

FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY)
Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd.
Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

KARAKTERLAP

Parókás Pippin, egy kopasz, csillogó szemű árnymanó férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Dornodon fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 179. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 106 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 19 (21) Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 32 (36) Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 14 (15) Életpont: 400/158 Jellem: gonosz (231) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 259/4 Pénz: 3590 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 30/25 Pszi pont: 36/16
Eddig összesen 1756 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 514 TP-t kaptál. Jelenleg 524 978 TP-d van. A következő szinthez még 75 022 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, bányarém, áeratikus hasnyák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/53 (+8%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 26/25 (+4%)
ütőfegyverek: 20/83 lőfegyverek: 16/67 dobófegyverek: 2/95

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
120,38 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 106 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 80/44 (+30%) 2. nyomkövetés: 42/66 (+22%) 3. lopás: 5/44
4. mászás: 11/35 5. csapdakészítés: 14/54 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/53
7. gyógyítás: 16/31 8. titkosírás: 3/67 (+51%) 9. felderítés: 4/73 (+11%)
10. szörnyidomítás: 3/72 11. teológia: 22/48 (+5%) 12. taumaturgia: 17/53 (+19%)
13. harcművészetek: 8/26 14. zene: 6/8 (+4%) 15. szörnyismeret: 20/96 (+24%)
16. pszi: 6/54 (+11%) 17. zárnyitás: 3/55 18. vadászat: 19/81
19. bányászat: 26/8 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 16 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szőrös pók (#100)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)
láthatatlanság (#76) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1797 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 89.99 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
420 arany (#50) 2 boszorkánykendő (#1697) 7 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 ormánygőte csont (#21) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 10 deus ex machina (#1) 9 mákrózsa virág (#56)
4 ragasztó (#83) 7 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122 123
37
38
39
40
41
42
43
44
45
(118,42) ryuku gárdista (#360), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 45. jellempróba
(118,43) epokitféreg (#147), quwarg boly (#359), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), 255. jellempróba, nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(118,44) sullárok (#101), Elenios rúnaköve, oltár, áeratikus hasnyák (#243)
(119,41) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(120,38) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(120,41) bandita (#758), Chara-din monolitja (#534)
(121,39) arató csattanat (#144), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba
(121,41) tüskés harci gromak (#156), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 46. jellempróba, tündöklő szobor (#1587)
(122,40) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek