177. forduló, 179. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 4. 15h:05'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: okt. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,37] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+123 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 402 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kí koncentráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 4. KP: kf 1739 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

129 130 131
36
37
38

[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Felfedeztél egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből. (ld. enc.)

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba hullámzó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 575 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Á a rókafarok. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 8 gyöngymangó, 2 ezüst karkötő, 8 fülemüle agyar, 4 csontkulcs, 8 szopókő.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Mákrózsa főzet, 2 Garokk, 1 Influenza. Ez két pár! Az árnymanó szája szegletében apró ráncok jelennek meg.
- Talán ez az idegesség jele? - gondolod, és bátran emelsz a téten. Az árnymanó némi töprengés után úgy dönt, nem adja meg. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Piromenyét, 1 Aranyeső, 1 Tisztítótűz, 1 Orzag bilincse. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 575 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 70 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. 575 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Találkozol Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. {max. életpontja: 288.} Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy törpemammut cipeli.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] [60 pontot használtál fel, van még 286.]

ee 76 183 184 eladod a 76. tárgyat a 183. tárgyat a 184. tárgyat
Eladtál 2 bronzkulcsot. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vaskulcsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüst kulcsot. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 286.]

ee 396 326 304 eladod a 396. tárgyat a 326. tárgyat a 304. tárgyat
Eladtál 4 álomport. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüstdarabot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kőszemet. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 286.]

ee 331 85 237 eladod a 331. tárgyat a 85. tárgyat a 237. tárgyat
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 óndarabot. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 286.]

v 22 160 1 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

kt 187 23 elkészíted a 187. tárgyat (23 darabot)
Legyártottál 23 mérgezett vasnyilat. [46 pontot használtál fel, van még 235.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,37] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Scipio egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 141-150.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [131,38] Dombos terepre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 64 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Zárlatos Inkubátor vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy halálbokort. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [132,39] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő földsárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány kőfejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a földsárkány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy hegymélyi lidérc ijesztett meg. {védettsége: 48 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [38 pontot használtál fel, van még 197.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,40] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy erszényes elkarog hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő fémbontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 87-94.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontváz lord áll veled szemben.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával megcsapod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a csontváz lord bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Krough fejdíszét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 794 (limit: 1305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 58412.
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [132,41] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. {támadása: 30.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy dermesztő lidérc áll veled szemben. {támadása: 43.}

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Inez irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [132,42] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy epokitféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg farkát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi mester. {max. életpontja: 279-308.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra támadsz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A következő ellenfél egy szubreális vámpír. {támadása: 46.}

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy mélytengeri kráken vigyorog kajánul. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). [46 pontot használtál fel, van még 151.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,43] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Látsz egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled. {támadása: 35.}

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával néhányszor megcsapod a drakolich jobb első lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+28.}

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 798 (limit: 1305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 58852.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [132,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Daleron Kawer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfival. Fekete a bőre. Leah szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy olimpiai vasmedált, egy ónix masszavadítót, egy ryuku kesztyűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy noth szellem trófea, egy élőholt tigris trófea és egy zombi mester trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [132,45] Füves síkságra érkeztél.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy csontváz lord áll veled szemben.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+506 varázspont.)

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 53 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra rohansz. {GYD:} Trákin csákányával megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír. {támadása: 46.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ki-Nyú Vacc. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [34 pontot használtál fel, van még 117.]

m 4 mozogsz délre
[132,46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy noth szellem.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a noth szellem bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy cseppnyi tudást sikerült visszaszerezned az elveszett titkok tengeréből (+1 TNO, +1 KNO). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. Második ellenfeled egy élőholt sullár. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+11.}
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen élőholt sullár nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Teljes a siker - az élőholt sullár belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ran'Amart Morgurth hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (665. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz Sir Gilbert Eraillel. Tharr híve. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy csontamulettet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánghordozó gyűrűt, egy mind. kristályát, egy mithril kesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy büntető praglonc trófea, egy Védőnővér trófea és egy Raia szent lovagja trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy púpos burástya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[41 pontot használtál fel, van még 76.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 0 mágiapontod van.] Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 71.]

kt 176 100 elkészíted a 176. tárgyat (100 darabot)
Sajnos csak 88 vashegyű nyíl készítéséhez van elegendő alapanyagod. Sajnos csak 8 vashegyű nyíl készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 8 vashegyű nyilat. [64 pontot használtál fel, van még 7.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kut 100 kutatsz 7 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Egy kaját habzsol be a goldugar. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÍ KONCENTRÁCIÓ (69. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi, hogy kíd még kifinomultabb legyen, a harcművészeteket még nagyobb hatásfokkal alkalmazd. A kí koncentráció a következő fordulód elejéig tart, és eközben nagyobb valószínűséggel (hogy mennyivel nagyobbal, ez pszi képességedtől függ) használsz harcművészeti technikákat. Lehetőség van arra is, hogy második paraméterként megadj egy számot - egy harcművészet szint számát. Azt a sebzést/plusz támadást adó harcművészet technikát, amelyiket ennél a harcművészet szakértelemnél kaptál, gyakrabban fogod használni. Pl. P 69 3 hatására igyekszel a csatákban Kobraharapást alkalmazni. Nyilvánvaló, hogy a második paraméternek csak akkor van értelme, ha az 1,3,5,...HARCM.SZINTED értékek közül válogatsz. A kí koncentráció alkalmazása 5 TVP-be és 14 pszi pontba kerül.

KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 150 cm
IQ: 27 (34) Támadás: 40 (42) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 41 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 33/75 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 527/352 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (40) Varázspont: 702/585 Pénz: 4774 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 30/13 Pszi pont: 40/34
Eddig összesen 1924 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 073 TP-t kaptál. Jelenleg 1 068 436 TP-d van. A következő szinthez még 131 564 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, óriásféreg, zombi mester.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 21/38 (+6%)
vágófegyverek: 20/4 ütőfegyverek: 20/53 (+34%) lőfegyverek: 21/54 (+20%)
dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) << ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 629 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 98/32 (+60%) 2. nyomkövetés: 31/64 (+33%) 3. mászás: 11/16
4. csapdakészítés: 22/41 (+30%) 5. csapdaészlelés: 4/60 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 8/79 8. felderítés: 16/73 (+8%) 9. szörnyidomítás: 8/91
10. teológia: 20/55 (+13%) 11. taumaturgia: 30/19 (+39%) 12. szerencsejáték: 1/32 (+11%)
13. versengés: 2/34 (+45%) 14. harcművészetek: 25/0 15. zene: 4/41
16. szörnyismeret: 10/30 17. pszi: 5/1 (+3%) 18. zárnyitás: 1/42
19. vadászat: 5/56 (+11%) 20. vitalitás: 2/33 (+11%) 21. bányászat: 20/21 (+67%)
22. úszás: 7/64 23. főzés: 11/35 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 40 TVP-ért
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
élőholt sullár (#216) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 800 (limit: 1305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59072.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 197.24 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 bronzkulcs (#76)
17 drótszőr (#37) 2 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstdarab (#326)
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 8 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331)
8 pirkit (#153) 4 rókafarok (#124) 1 tankány karom (#237)
23 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305) 2 vasérc (#152)
15 vashegyű nyíl (#176) 1 vaskulcs (#183) 1 vassisak (#160)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57) 1 éjkő (#2369)
1 Krough fejdísze (#1570) 1 lidércesszencia (#1074) 6 mákrózsa virág (#56)
11 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239) 3 ragasztó (#83)
2 ramit kő (#226) 2 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(131,38) varkaudar felderítő (#7133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(132,39) földsárkány (#359), érclelőhely
(132,40) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), csontváz lord (#177), dermesztő lidérc (#645)
(132,41) rőtmanó berzerker (#369), dermesztő lidérc (#645), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), érclelőhely
(132,42) epokitféreg (#147), zombi mester (#251), szubreális vámpír (#223), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(132,43) nekrofun (#173), drakolich (#760), zombi mester (#251)
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), egy elf férfi
(132,45) csontváz lord (#177), szubreális vámpír (#223), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(132,46) noth szellem (#250), élőholt sullár (#216), kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely, Sir Gilbert Erail (3481. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek