Karakterszám: |
3372 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
178 |
Játékhét: |
178 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
542 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. ápr. 3. 15h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. ápr. 10. |
|
E-mail!
KRONX KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Freese, egy alacsony, nagyszemû, szelvényezett
testû galetki nõ. [aura: mágia: 15.] A Tudósok klánjának diák rangú tagja.
Felszerelése: a harcos malachitgyûrûje, a hatalom ónixgyûrûje, a törpék
malachit karkötõje, a káosz tûzarany karkötõje, görényfarok, az ellenállás
szürke maszkja, a bölcsesség keresztszimbóluma, a gladiátor ónix karkötõje,
a küzdelem aranyozott fülbevalója, a sebesség ezüstcsizmája, a küzdelem
ónixgyûrûje, a küzdelem elit lemezpáncélja, a sebesség díszes köntöse,
a káosz földjének öve, a hatalom díszes karkötõje, az ügyesség aranyozott
fülbevalója, arany orgling fétis, orgling fétis, a káosz terjesztõjének
nyílpuskája, a kobra nagy pajzsa, cseppkõ gyûrû. Belepottyant a csapdádba,
ami 30-t sebzett rajta! Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás.
Az arhomad varangy
154 sebzést kap. (-16 vp.) Az arhomad varangy halálhörgés
közepette a földre zuhan. Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy sorvasztást.
Freese ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a manapoid
elvarázsol egy megszakítást. Freese elindul az agglomerátor felé. Az agglomerátor
Freese felé mozog. Freese és az agglomerátor egymással harcolnak. Az agglomerátor
hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. A manapoid
megpróbálja megszakítani, sikertelenül. A manapoid
143 sebzést kap. (-16
vp.) A manapoid hörögve elterül. A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot.
Freese
sebzõdik 22 ép-t. Freese feléd mozog. Freese rád támad. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával. Mellé! Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd döf jobb karmával.
(51 ép-t sebzõdtél).
Lélekenergiát szív el (-6%). Pofáját nagyra tátva harap.
(12 ép-t sebzõdtél).
Lélekenergiát szív el (-6%). Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy életszívást. Freese
ellenáll a varázslatnak. Freese téged támad. Rád vág jobb karmával.
(54
ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Rád vág bal karmával.
(52 ép-t sebzõdtél).
Lélekenergiát szív el (-6%). Feléd döf jobb karmával.
(52 ép-t sebzõdtél).
Lélekenergiát szív el (-6%). Elõrehajolva harapni próbál. Mellétrafált
a balfácán. Minden elsötétül elõtted.
*** 4. KÖR *** A nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. Freese rezisztálja.
Freese a nekropoidot támadja. A nekropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 297 sebzést okoztál, és 221 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/126,
a nekropoid: 22/135.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan
magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Freese
elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
5. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 hõsiesség italát.
Fejlesztened kellene az éberségedet!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 11090.) A te szinteden a legnevesebb
19-es, egy középtermetû, hófehér bõrû, fekete, tüsi hajú férfi. (hírneve
5143.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Medvegyevet.
*már. 21.* Patissar pszionikus küzdelemben diadalt aratott Medvegyev felett.
*már. 21.* Clow lopni próbált, de felsült vele.
*már. 21.* Clowt rajtakapták,
ahogy lopni próbált.
*már. 21.* Xabrant legyõzte harcban egy orgling fattyú.
*már. 24.* Game Over felköltözött a következõ szintre.
*már. 25.* Medvegyev
gyõzelmet aratott Phom Chemoppo felett.
*már. 25.* Medvegyev lopni próbált,
de felsült vele.
*már. 25.* Midian szolgálatába állt egy tüskés hólyag.
*már. 26.* Eki-eki Eki-eki Vapangot kis híján megölte egy Groark.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 25.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Jelena felett.
*már. 26.*
Avvocato Terrasini csatában legyõzte Thor a Káosz Papját.
*már. 26.*
Csendes Don és Neftali pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen.
*már. 26.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Vigyorgó
Villám felett.
*már. 27.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Moha a "balfék" felett.
*már. 27.* Örök Lázadót kis híján megölte egy
óriás kétfejû vérfarkas.
*már. 27.* Syndic Mitt'onya'nuruodot majdnem
felfalta egy óriás kétfejû vérfarkas.
*már. 28.* Lord Khalel pszionikus
párviadalban legyõzte Ádázt.
*már. 28.* Mélységben Szuttyogó pszionikus
párviadalban legyõzte Saltarellot.
*már. 31.* Köpködõ Méregzsák csatában
legyõzte Mirandát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 567.]
v 147 1001 18747 23681 27823 26083 |
147. varázslat elmondása |
Ellõsz egy alkímia varázslatot. A varázslat kudarcot vallott, arany helyett
homokot kaptál. (-4 vp.) Átváltozott 1 az energia csontamulettje 187 arannyá!
(-4 vp.) Átváltozott 1 a villám sárgaréz nyaklánca 70 arannyá! (-4 vp.)
Átváltozott 1 a légzés kõrisfa íja 222 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1
a szalamandra hosszú lándzsája 222 arannyá! (-20 vp.) [6 TVP-t használtál
fel, maradt még 561.]
kf 250 103 28752 106 28767 109 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a mágia rövid tõrét. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. Elrakod
a mágia fogazott kardját. A karmaidba veszed az ellenállás rövid tõrét.
Elrakod a mágia hosszú lándzsáját. A karmaidba veszed az ellenállás hosszúkardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 561.]
ep 14 15 6 |
építed az 14. épületet 15 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az istállót építed.
Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Patakokban folyik
rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 37 TVP-nyit
haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd,
még 88 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+30%). [15 TVP-t használtál fel, maradt még 546.]
kf 23548 187 23578 26274 29604 23622 |
bekészíted a 23548. tárgyat |
Leveszed a bérmágus bíbor pikkelyvértjét. Felveszed a villám vas mellvértjét.
Leveszed a mágia csatos övét. Felveszed a platina villámövet. Leveszed
a szent templomi maszkot. Felveszed a villám szarvas sisakját. Leveszed
az ellenállás kerek pajzsát. Felveszed a káosz borzalmas pajzsát. Sajnálom,
de nincs a birtokodban az a tárgy. Leveszed a mágia zangrozi csizmáját.
Felveszed a villám fekete csizmáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
546.]
kf 23697 15133 292 3448 23727 21476 |
bekészíted a 23697. tárgyat |
Leveszed a szellemek aranyozott nyakláncát. Felveszed a villám csontamulettjét.
Leveszed a mágia bronz amulettjét. Felveszed a sárkányamulettet. Leveszed
a túlélés márványgyûrûjét. Felveszed a villám malachitgyûrûjét. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 546.]
kno 56 4 |
56. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 7. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 546.]
h 14 37 39 |
14. tárgy használata |
Profi varázsital fõzõ módjára készíted össze az alapanyagokat, majd kevered
össze az elõre elkészített üvegcsében. Csodás! Az italnak lassan szép ezüst
színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 1 mágiaellenállást. [5 TVP-t
használtál fel, maradt még 541.]
h 14 23 25 27 |
14. tárgy használata |
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent
a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Siker! Elõállítottál 1 kék varázsitalt.
Belekóstolsz. Aha, ez villámlehelet itala. [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 536.]
h 82 |
82. tárgy használata |
Lenyelsz 1 energiaitalt. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 531.]
Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel! Ezúttal
Monokonstrumatik Abarrun kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt
izgatottan keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy
eldugott barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt
van mindenki: Köpködõ Méregzsák, Monomi, Celtic Onmdien, Quinétor Atarax,
Harbolier, Dirten, Fantusz, Yarea, ÁlomVándor.
Ellenfeletek egy Monokonstrumatik Abarrun (#300).
*** 1. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elõhív egy tûzgolyó varázslatot.
Ellenállsz a varázslatnak. Köpködõ Méregzsák
sebzõdik 59 ép-t. Monomi
55
ép-t sebzõdik. Celtic Onmdien
54 sebzést kap. Quinétor Atarax
61 sebzést
kap. Harbolier
59 sebzést kap. Dirten
58 sebzést kap. Fantusz
51 sebzést
kap. Yarea
58 sebzést kap. ÁlomVándor
52 sebzést kap. Köpködõ Méregzsák
lenyel egy zöld italt. Köpködõ Méregzsák felhörpint valamilyen ezüst italt.
Megiszol 1 villámlehelet italát. Felhajtasz 1 mágiaellenállást. Fantusz
lenyel egy fekete italt. Quinétor Atarax varázshatalma segítségével elmond
egy sárkányleheletet. Quinétor Atarax ledönt a torkán egy fekete folyadékot.
Monomi beszürcsöl valami zöld folyadékot. Monomi lenyel egy ezüst italt.
ÁlomVándor beszürcsöl valami fekete folyadékot. Magában motyogva, ÁlomVándor
létrehoz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). Harbolier
felhörpint valamilyen fehér italt. Harbolier megiszik egy ezüst varázsitalt.
Celtic Onmdien elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Dirten a Monokonstrumatik
Abarrun irányába megy. Yarea elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Celtic
Onmdien a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dirten a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Yarea a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
*** 2. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun varázshatalma segítségével elmond
egy elektromos kezet. Celtic Onmdien
35 sebzést kap. Dirten
sebzõdik 35
ép-t. Yarea
35 ép-t sebzõdik. Köpködõ Méregzsák megközelíti a Monokonstrumatik
Abarrunt. Megközelíted a Monokonstrumatik Abarrunt. Fantusz elindul a Monokonstrumatik
Abarrun felé. Monomi a Monokonstrumatik Abarrun felé mozog. Quinétor Atarax
a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. ÁlomVándor a Monokonstrumatik Abarrunt
rohamozza. Harbolier a Monokonstrumatik Abarrun felé mozog. Köpködõ Méregzsák
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(124 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(39 sebzés). Dirten a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
Fantusz a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Monomi a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Quinétor Atarax a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
Celtic Onmdien a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. ÁlomVándor a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Yarea a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Harbolier
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
*** 3. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elõhív egy elektromos kéz varázslatot.
Nem hat rád. Köpködõ Méregzsák
sebzõdik 35 ép-t. Monomi
35 sebzést kap.
Celtic Onmdien
35 ép-t sebzõdik. Quinétor Atarax
sebzõdik 35 ép-t. Harbolier
ellenáll a varázslatnak. Dirten
35 sebzést kap. Fantusz
35 sebzést kap.
Yarea
35 sebzést kap. ÁlomVándor
26 ép-t sebzõdik. Quinétor Atarax összerogy.
Köpködõ Méregzsák a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Fantusz a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Monomi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Celtic Onmdien
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dirten a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. ÁlomVándor a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik
Abarrunt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(133 ép-t
sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(39 sebzés). Yarea a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Harbolier a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
Celtic Onmdien rohan, ahogy a lába bírja.
*** 4. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy elektromos kéz! Nem hat rád. Köpködõ Méregzsák
35 ép-t sebzõdik.
Monomit védi rezisztanciája. Harboliert védi rezisztanciája. Dirten
35
sebzést kap. Fantusz
35 ép-t sebzõdik. Yarea
sebzõdik 35 ép-t. ÁlomVándor
26 ép-t sebzõdik. Yarea ájultan a földre zuhan. Köpködõ Méregzsák a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Fantusz a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dirten a
Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt.
Villámokat köpsz.
(120 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(42 sebzés).
Monomi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. ÁlomVándor a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Harbolier a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
Fantusz menekül, menti az irháját.
*** 5. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy elektromos kéz varázslatot.
Ellenállsz a varázslatnak. Köpködõ Méregzsák rezisztálja. Monomi
35 sebzést
kap. Harbolier ellenáll a varázslatnak. Dirten
35 ép-t sebzõdik. ÁlomVándor
sebzõdik 26 ép-t. Dirten ájultan a földre zuhan. Köpködõ Méregzsák a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(127 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(37 sebzés). ÁlomVándor a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Monomi a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Harbolier a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
*** 6. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy elektromos kéz. Rezisztálod a varázslatot. Köpködõ Méregzsák
35 sebzést kap. Monomi
35 sebzést kap. Harbolier
35 ép-t sebzõdik. ÁlomVándor
26 sebzést kap. Monomi maradék erejét is elvesztve elterül. Támadod a Monokonstrumatik
Abarrunt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(107 ép-t
sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(42 sebzés). Köpködõ Méregzsák a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrun halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 810 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Köpködõ Méregzsák: 617/164,
Monomi: 315/160, Celtic Onmdien: 208/124, Quinétor Atarax: 57/96, Harbolier:
277/94, Dirten: 57/198, Fantusz: 248/121, Yarea: 67/163, ÁlomVándor: 623/156.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+99%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy kés.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba
a zsákmányt: Abarrun karkötõje. A kincs a szövetség kincstárába kerül,
onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda
pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét,
tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben
híre megy! (+30% jóllakottság.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]
kf 25527 23727 28511 19587 3448 292 |
bekészíted a 25527. tárgyat |
Leveszed a villám malachitgyûrûjét. Felveszed a teknõs malachitgyûrûjét.
Leveszed a káosz borzalmas pajzsát. Felveszed az ellenállás kerek pajzsát.
A sebezhetetlenség kék köpenyét már bekészítetted korábban. Leveszed a
sárkányamulettet. Felveszed a mágia bronz amulettjét. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 481.]
kf 15133 23697 |
bekészíted az 15133. tárgyat |
Leveszed a villám csontamulettjét. Felveszed a szellemek aranyozott nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]
be 9 6 |
meglátogatod a 9. épületet |
Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak,
mondván, hogy van fontosabb dolguk is. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 481.]
kf 257 103 15701 106 24703 109 |
bekészíted a 257. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a Yssuf tõrét. Elrakod
az ellenállás rövid tõrét. A karmaidba veszed a gepárd csonttõrét. Elrakod
az ellenállás hosszúkardját. A karmaidba veszed a regenerálódás vívótõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]
kf 21476 7075 25527 10226 19648 3448 |
bekészíted a 21476. tárgyat |
Leveszed a hatalom gyûrûjét. Felveszed a túlélés márványgyûrûjét. A teknõs
malachitgyûrûjét már bekészítetted korábban. Elõször el kell raknod egy
gyûrût (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a mágus márványgyûrûjét be tudd készíteni.
Leveszed a mágia bronz amulettjét. Felveszed a sebezhetetlenség bronz
amulettjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]
kf 194 252 3748 25422 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a villám szarvas sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
Leveszed a platina villámövet. Felveszed a siker ezüstveretes övét. Leveszed
a villám vas mellvértjét. Felveszed a gyorsaság vas mellvértjét. Leveszed
a villám fekete csizmáját. Felveszed a teknõs fekete csizmáját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 481.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láth. észlelése varázslatot.
(-5 vp.) [1 TVP-t használtál fel, maradt még 480.]
k 411 293 290 401 |
kaland elvállalása |
(411. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Borzalmas
látvány tárul eléd: az elõtted levõ teremben pestissel fertõzött, magatehetetlen
galetkik fetrengenek.
[Egészség próba 14-es küszöbre: sikeres] Bízol
szervezeted ellenálló képességében, és amilyen gyorsan csak tudsz, átsietsz
a termen. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy
lávaelementál (#178).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A lávaelementál
175
ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A lávaelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 175 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0,
a nekropoid: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak 24% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
a káosz döbbenetes lándzsája és 59 arany. Egy hatalmas, kétszárnyú kapu
van elõtted, rajta egy óriási lakattal. Remélhetõleg nem lesz probléma,
nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Fütyörészve sétálsz
tovább.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres] Hohó, milyen
primitív csapda van elõtted! Vigyázva kikerülöd a különös kõlapot. Alaposan
körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 73 arany. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(293. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen
más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Óvatosan, vigyázva
mászol lefelé.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel,
bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon
honnét ered a fényük? Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget
pillantasz meg. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176).
*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán elmond egy mágikus ûr varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak. Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. Az arachnid sámán rezisztálja.
(-16 vp.) Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Az arachnid
sámán ellenállt a varázslatnak. Az agglomerátor megközelíti az arachnid
sámánt. Az agglomerátor az arachnid sámánt támadja.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy savcsapás!
Az arachnid sámán rezisztálja. (-16 vp.) Az arachnid sámán varázshatalma
segítségével elmond egy mágikus ûrt. Rezisztálod a varázslatot. A nekropoid
elmond egy életszívás varázslatot. Az arachnid sámán rezisztálja. Az agglomerátor
az arachnid sámánt támadja.
*** 3. KÖR *** Az arachnid sámán elmormol egy mágikus ûr varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak. Elmondasz egy savcsapás varázslatot. Az arachnid sámán
ellenáll a varázslatnak. (-16 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a nekropoid
elvarázsol egy életszívást. Az arachnid sámán
22 ép-t sebzõdik. Az agglomerátor
az arachnid sámánt támadja.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást.
Az arachnid sámán
sebzõdik 153 ép-t. (-16 vp.) Az arachnid sámán holtan
terül el.
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 58/0,
a nekropoid: 22/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+28%). Szolgáidnak 27% jut. Viszed, ami mozdítható:
44 arany. Szívesen bekapnál valamit. A kajára veted magad. (+37% jóllakottság.)
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 87 arany és egy
díszes köntös. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség
pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
(290. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang
mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges
ellenfeled? Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy
szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Bízva ügyességedben,
nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Egy sárga energianyalábokból
álló fal van elõtted. A feladat egyszerû: ha elég erõs a mágiád, át tudsz
hatolni rajta!
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] Elõrelépsz, és a
falat széttolja aurád. Sikerült! Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából.
Ellenfeled egy lávaelementál (#178) [aura: erõ: 16.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savcsapást. A
lávaelementál
142 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A nekropoid rúnákat rajzol a
levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. A lávaelementál megúszta! Az agglomerátor
a lávaelementál felé mozog. A lávaelementál elindul az agglomerátor felé.
Az agglomerátor és a lávaelementál egymással harcolnak. A lávaelementál
hörögve elterül.
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 114/42,
a nekropoid: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak 24% jut. Összegyûjtöd
a "kincset": 8 drágakõ. A továbbjutást egy mágikus akadály gátolja. Egy
csápok sokaságából álló fal magasodik elõtted. Megérinted. A fal segítõkészen
nyílni kezd, de aztán összerándul, és zárva marad. Most látod csak, valamelyik
agyatlan szörny megpróbálta a falat szétszaggatni! Ha rendelkezel min.
7-es szintû kisebb gyógyítással, helyrehozhatod a kárt, és a csápfal-zsilip
újra mûködni fog. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza
kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb
újra).
(401. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be
a bejáraton. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 5
arhomad varangy (#82) [aura: ügyesség: 3.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást.
Az 1. arhomad varangy
sebzõdik 149 ép-t. (-16 vp.) Az 1. arhomad varangy
hörögve elterül. A nekropoid elõhív egy sorvasztás varázslatot. A 2. arhomad
varangy végtagjai sorvadnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. arhomad
varangy elvarázsol egy tombolást. A 3. arhomad varangy varázshatalma segítségével
elmond egy féreg érintését. A 2. arhomad varangy elmormol egy tombolás
varázslatot. A 2. arhomad varangy elmond egy féreg érintése varázslatot.
A 4. arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás.
A 4. arhomad varangy ellõ egy féreg érintése varázslatot. Az 5. arhomad
varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Az 5. arhomad
varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot. Az agglomerátor a 2. arhomad
varangy felé mozog. Az agglomerátor a 2. arhomad varangyot támadja. A 2.
arhomad varangy hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. A 3. arhomad varangy
186 sebzést kap. (-16 vp.) A 3. arhomad varangy kileheli lelkét. A nekropoid
elmond egy életszívás varázslatot. A 4. arhomad varangy
22 ép-t sebzõdik.
Az agglomerátor elindul a 4. arhomad varangy felé. Az 5. arhomad varangy
máris elõtted terem! A 4. arhomad varangy az agglomerátort rohamozza. Az
agglomerátor és a 4. arhomad varangy egymással harcolnak. A 4. arhomad
varangy kileheli lelkét. Az 5. arhomad varangy rád veti magát. Meglóbálva
zúz nyelvével. Mellé! Megpróbál megmarni.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+7 ép)
*** 3. KÖR *** A nekropoid ellõ egy életszívás varázslatot. Az 5. arhomad
varangy
sebzõdik 22 ép-t. Az agglomerátor az 5. arhomad varangy felé mozog.
Megtámadod az 5. arhomad varangyot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(71 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(34 sebzés). Az 5.
arhomad varangy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 440 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 156/0,
a nekropoid: 44/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 70% jut. Összegyûjtöd
a "kincset": 73 arany. Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz
sikerrel. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont
és 30% lélekenergia. [80 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]
m 12 3 4114 4434 4414 4332 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,3) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 11,3) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Ahogy belépsz a következõ
terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176)
[aura: bûz: 16.].
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. Az arachnid
sámán
156 sebzést kap. (-16 vp.) Az arachnid sámán halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0,
a nekropoid: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 27% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 54 arany. Ideje enni! Falni kezdesz. (+37% jóllakottság.)
(M 11,2) Északra mész. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy
torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod,
hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: 7-es méretû
19-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás.
A halál apostola
sebzõdik 145 ép-t. (-16 vp.) A halál apostola halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0,
a nekropoid: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 19%. A nekropoid
habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 11,1) A folyosó északra tart. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 10,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A falakat nyálka
borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled
egy lávaelementál (#178) [aura: erõ: 16.].
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy savcsapás varázslatot. A lávaelementál
sebzõdik
152 ép-t. (-16 vp.) A lávaelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 152 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0,
a nekropoid: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak 24% jut. Magadhoz veszed
a zsákmányt, ami 42 arany.
(M 9,1) Csendben lépkedsz. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább,
de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon
mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál:
72 arany és egy bõr mellvért.
(M 8,1) Nyugatra mész tovább. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki
lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit!
Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. Egy
kövekkel megrakott zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe
a teremben, amíg a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 6-os küszöbre:
sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 8,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Az õsi csarnok közepén fehéren
kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja,
hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza
kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Tudjuk,
hogy egy ízben 6 vaspajzs és 10 tehemót mancs 508 aranyért, míg egy másik
alkalommal 4 vaspajzs és 9 tehemót mancs 432 aranyért cserélt gazdát. Vajon
hány aranyat érhet egy vaspajzs?
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod
a szellemnek.
(M 7,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. Egy sötét barlangszobába
érkeztél. [37 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
szh 2 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A nekropoid pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]
kf 10752 106 |
bekészíted az 10752. tárgyat |
Elrakod a gepárd csonttõrét. A karmaidba veszed az elfek rövid tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]
Elhagyod a labirintust.
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és
leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi
uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe,
ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy
gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik!
Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: sikeres] Szerencsére,
pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben és nyugton maradsz
a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és egy sötét alak kezd
kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba 16-os küszöbre:
sikeres] Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá
rajtad a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád
néznek, te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól
rád fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid
mágikus ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát. Mielõtt még
további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled egy keyrasi
démonlidérc (#207).
*** 1. KÖR *** A keyrasi démonlidérc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy éhínség. Ellenállsz a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol
egy savcsapás varázslatot. A keyrasi démonlidérc rezisztálja. (-16 vp.)
Az agglomerátor elindul a keyrasi démonlidérc felé. Az agglomerátor a keyrasi
démonlidércet támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy savcsapás varázslatot.
A keyrasi démonlidércet védi rezisztanciája. (-16 vp.) A keyrasi démonlidérc
és az agglomerátor egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás.
A keyrasi démonlidérc
140 sebzést kap. (-16 vp.) A keyrasi démonlidérc
hörögve elterül.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 31/10.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%).
Szolgáidnak is jut 41%. Elrakod a zsákmányt, ami egy démonlidérc esszencia
és 7 drágakõ. Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt
már az öt esszencia? Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges
tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni. [25 TVP-t használtál fel, maradt
még 338.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után
úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A délkeleti tornyokban kiépített
lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét.
Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen
vad lesz a vadászból. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
sötét mák
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Egyik pillanatban még minden nyugodt,
a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid egy quwarg
behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást.
A quwarg behemót
132 sebzést kap. (-16 vp.) Magában motyogva, a quwarg
élõsködõ létrehoz egy tudatrombolást. Rezisztálod a varázslatot. Az agglomerátor
megközelíti a quwarg behemótot. A quwarg behemót az agglomerátor irányába
megy. Az agglomerátor és a quwarg behemót egymással harcolnak. A quwarg
behemót kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy savcsapás!
A quwarg élõsködõ
172 sebzést kap. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 304 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 64/0.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+49%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 48% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 86 arany. Az agglomerátor
habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Megéheztél. A kajára veted magad.
(+15% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz,
amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ
torzszülött nem jutott ki. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani.
A fattyak nyilván rejtõzködnek. Gyanús, hogy valamilyen nagyon eldugott
folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet nem látsz, ami arra utalna,
hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak kiszélesedik,
és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér csontváz, és...
hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt, hogy egy sárkány.
Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer nagyobb, mint te
magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem azon a szûk folyosón,
az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb érdemes lenne még visszajönni
ide, és alaposabban körülnézni.
(423. kaland, összköltsége 10 TVP.) Ahogy
továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire
elõugrik valami! Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg
élõsködõ (#201) [aura: 18-as tudatrombolás.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy savcsapást. A quwarg behemót
139 sebzést kap. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ
elmormol egy tudatrombolás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A quwarg
behemót az agglomerátor irányába megy. Az agglomerátor elindul a quwarg
behemót felé. A quwarg behemót és az agglomerátor egymással harcolnak.
az agglomerátor lebénult. Az agglomerátor kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás.
A quwarg behemót
137 sebzést kap. (-16 vp.) A quwarg behemót halálhörgés
közepette a földre zuhan. A quwarg élõsködõ elmormol egy tudatrombolás
varázslatot. Rezisztálod a varázslatot.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. A quwarg élõsködõ
151
ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ holtan terül el.
[A csatában összesen 427 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/78.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+97%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+49%
jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, agglomerátor újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [21 TVP-t használtál fel,
maradt még 304.]
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg
a torzszülöttek szintjét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik
el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Nocsak, mit találtál!
1
velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy
torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva
egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy
quwarg élõsködõ (#201) [aura: 14-es gigaököl.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. A quwarg behemót
145
sebzést kap. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy tudatrombolást. Rezisztálod a varázslatot. Az agglomerátor
a quwarg behemót felé mozog. A quwarg behemót az agglomerátor felé mozog.
Az agglomerátor és a quwarg behemót egymással harcolnak. A quwarg behemót
halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. A quwarg élõsködõ
138 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A quwarg élõsködõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 283 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 51/0.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+49%). Szolgáidnak is jut 48%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 53 arany.
Az agglomerátor kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) A küzdelemben
megéheztél. Az ételre veted magad. (+15% jóllakottság.) [19 TVP-t használtál
fel, maradt még 285.]
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts
egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. A sötétbõl
furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád.
Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ
tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt
lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes!
(249. kaland, összköltsége 15 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak,
itt
szemani gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Szimatodra hagyatkozva,
hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid
egy quwarg behemót (#200) [aura: méret: 144.] és egy quwarg élõsködõ (#201)
[aura: 16-os átok.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savcsapást. A
quwarg behemót
sebzõdik 173 ép-t. (-16 vp.) A quwarg behemót halálos sebet
kapva a földre zuhan. Összegyûjtve mágikus energiáit, a quwarg élõsködõ
elvarázsol egy tudatrombolást. Nem hat rád. Az agglomerátor megközelíti
a quwarg élõsködõt. Az agglomerátor a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg
élõsködõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 173 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 139/0.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+49%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 48% jut. Az agglomerátor eszik. (+25% jóllakottság.) Hmm, talán
enni kéne. Az ételre veted magad. (+15% jóllakottság.) [22 TVP-t használtál
fel, maradt még 263.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]
psz 48 |
portyázás szakértelmek |
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben
vagy hajlandó versenyezni: mászás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
263.]
tt 20 |
tét portyázásnál: 20 arany |
A portyázás során max. 20 arany tétet raksz fel. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 263.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
pv 7 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Rövid túra után lakott
barlangok közé érsz. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1
rémcserjét. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlók alapján,
a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad
Álomjáró, egy obszídiánfekete bõrû, arany szemû, hosszú, fekete
hajú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe
tartozik. Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a bérmágus bíbor köpenye, a
szakács üstje, az elefánt aranyozott nyaklánca, a gyõzelem ónix karkötõje,
a tudás zafírja, a bérmágus csepp fülbevalója, a sün malachitgyûrûje, a
tökéletesség ezüst fülbevalója, az ellenállás ezüstcsizmája, a teknõs vas
mellvértje, a mágus szarvas sisakja, a tökéletesség ónixgyûrûje, a harcos
bronz amulettje, a törpék díszes karkötõje, szerencsekõ, az erõ gyíkbõr
öve.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Kronx |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)116 |
(+0)109 |
Álomjáró |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)40 |
(-12)23 |
2. |
Kronx |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-12)104 |
(+0)109 |
Álomjáró |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)35 |
(-23)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+12% pszi támadás, +12% pszi
energia.) (+26% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Különösebb cél nélkül
kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Megpillantasz egy mészkõbõl
épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva.
Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené
körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (387.
kaland, összköltsége 35 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe
be tudsz jutni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus
csatához.
A galetki, aki itt lakik Szarkaagyú Siraka, egy fekete bõrû, zöld szemû,
kopasz, alattomos kinézetû, enyveskezû, tolvaj férfi. [aura: 3-as méretû
4-es szintû jobb csáp.] A Tudósok klánjának tudományos munkatárs rangú
tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Akadémiai
nyaklánc, a villám kék köpenye, a bûz malachit karkötõje, platina villámöv,
a villám bíbor pikkelyvértje, a bûz vándorcsizmája, vörös karkötõ, a tökéletesség
könnyû íja, a sebezhetetlenség hosszúkardja, a bûz márványgyûrûje, a tárgyalás
gyûrûje, a gyorsaság csonttõre, a villám háromszögszimbóluma, a villám
csepp fülbevalója, arany orgling fétis, a villám márványgyûrûje, a bûz
csonttõre, ozin fülkarika, görényfarok, a sün vaspajzsa, a villám szarvas
sisakja, a tudás zafírja, a sün hosszú lándzsája.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Kronx |
Pszi csáp |
kudarc |
(-4)115 |
(-1)108 |
Szarkaagyú Siraka |
Tudati méreg |
+1
méreg |
(-6)39 |
(+0)35 |
2. |
Kronx |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-13)102 |
(-1)107 |
Szarkaagyú Siraka |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)33 |
(-20)15 |
3. |
Kronx |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-13)89 |
(-1)106 |
Szarkaagyú Siraka |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)27 |
(-15)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+8% pszi támadás,
+8% pszi energia.) (+16% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
pv 7 3 4 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni
semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang
mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron
a barlangokból már fény szûrõdik ki. Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy
szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Arjuna, egy fantasztikus alakú, lángoló tekintetû, igazi nõ.
A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik.
Tárgyai: a bûz fekete csizmája, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ,
Rogan karkötõje, a kígyó sárgaréz nyaklánca, Enyészmester, a majom csillogó
fejpántja, az energia ezüst nyaklánca, a harcos csatos öve, ametiszt szkarabeusz,
ozin fülkarika, a szellemek kõrisfa íja, óriás fülbevaló, a bûz koponya
amulettje, a gólem átlátszó köntöse, Yssuf tõre, a majom malachitgyûrûje,
az Univerzum páncélja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A
barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal.
Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá
gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Arjuna
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat
látogatod meg. Fõ a változatosság! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1 mátekel gombát. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Abraxas, egy
férfi. [aura: 4-es savpajzs.] A
Tudósok klánjának tudományos munkatárs rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe
tartozik. Felszerelése: a tudás zafírja, a tökéletesség nagy pajzsa, a
sebezhetetlenség fekete csizmája, a gyorsaság díszes köntöse, a káosz sárkányának
karkötõje, káoszkígyó vért, a káosz fekete fejpántja, rubin mágusbot, orgling
fétis, a gepárd malachitgyûrûje, az ellenállás ezüst fülbevalója, arany
orgling fétis, az ellenállás keresztszimbóluma, a kígyó díszes karkötõje,
a mágus vívótõre, Xantin rubinöve, a remete ónix karkötõje, az elfek vívótõre,
a káosz éjfekete fülbevalója, a tökéletesség márványgyûrûje, az ügyesség
vívótõre, az ügyesség díszes karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a tolvaj
márványgyûrûje, a sebezhetetlenség hosszú íja. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal.
Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá
gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Abraxas
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
psz 52 48 58 45 47 56 |
portyázás szakértelmek |
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben
vagy hajlandó versenyezni: auraészlelés, mászás, nyomkeresés, csapdakészítés,
zárnyitás, varázsitalfõzés. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
tt 1 |
tét portyázásnál: 1 arany |
A portyázás során max. 1 arany tétet raksz fel. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 233.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
tt 1 |
tét portyázásnál: 1 arany |
A portyázás során max. 1 arany tétet raksz fel. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 233.]
szh 2 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A nekropoid harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
kf 3552 103 3568 106 3583 109 |
bekészíted a 3552. tárgyat |
Elrakod a Yssuf tõrét. A mancsodba veszed a mágia rövid tõrét. Elrakod
az elfek rövid tõrét. A karmaidba veszed a mágia fogazott kardját. Elrakod
a regenerálódás vívótõrét. A karmaidba veszed a mágia hosszú lándzsáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
kf 7075 21476 10226 25527 3448 19648 |
bekészíted a 7075. tárgyat |
Leveszed a túlélés márványgyûrûjét. Felveszed a hatalom gyûrûjét. Leveszed
a teknõs malachitgyûrûjét. Felveszed a mágus márványgyûrûjét. Leveszed
a sebezhetetlenség bronz amulettjét. Felveszed a mágia bronz amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
kf 232 3416 17218 3373 |
bekészíted a 232. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a szent templomi maszkot.
Leveszed a siker ezüstveretes övét. Felveszed a mágia csatos övét. Leveszed
a gyorsaság vas mellvértjét. Felveszed a bérmágus bíbor pikkelyvértjét.
Leveszed a teknõs fekete csizmáját. Felveszed a mágia zangrozi csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
be 13 |
meglátogatod az 13. épületet |
Elmész a Pszionicisták Klánjának épületébe. [Hozz egy asztrálgyöngyöt!]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.)
Klánunk vezetõje, Eurafón Dietel uralkodó õsmentát párviadalra készül a
mágus klán vezetõjével, Fehér Thargmaud varázslókirállyal. Minden segítségre
szüksége van a felkészüléshez - a minimum, amit tõled elvárhatunk, két
õskõ.
[Érj el 8-as álcázás szakértelmet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted!
Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 3.) Remélhetõleg szaporodnak a gyõzelmeid
az asztrális térben, és már legalább 100-nál tartasz! [ld. Statisztikák.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
be 4 23 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod,
hogy az imm.ktkt.méreg harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az informátor
bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Hosszadalmas és alapos mágikus
kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás
végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet!
Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5
képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
h 14 29 35 |
14. tárgy használata |
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent
a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Rövidesen a kotyvalék sárga színû lesz.
Kipróbálod. Igen, ez 1 kincskeresés itala! [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 203.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Ebben a körben +2 galetki erõt és +31 hírnevet kaptál. A kör során összesen
3827 sebzést okoztál, és 228 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 205 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 541 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Kronx, egy villásnyelvû, zöldpikkelyes férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 178.
fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (8) / 4.55 |
[2] IQ: |
11 (13) / 3.78 |
[3] ügyesség: |
15 (18) / 1.27 |
[4] egészség: |
10 (13) / 1.92 |
[5] mágia: |
10 (54) / 4.49 |
[6] gyorsaság: |
15 (22) / 2 |
[9] Méret/ép: |
149 (157) / 157 |
Min. méret: |
146 |
Barlangméret: |
153 |
|
|
Varázspont: |
692 / 279 |
Képességpont: |
75 / 84% |
Hõsi pont: |
219 (35) |
Tám.bónusz: |
2% |
Véd.bónusz: |
46% |
Galetki erõ: |
822 / 290 |
Hírnév : |
4431 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
15 / 15 |
|
|
Galetki csaták: |
113 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
82 (0) |
Torzsz. csaták: |
1197 (13) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1139 (13) |
Leölt torzszülött: |
2019 (21) |
Pszi csaták: |
400
(2) |
Pszi gyõzelmek: |
322 (2) |
Ájulások száma: |
19 (0) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: mentát (49)
Speciális
képességeid:
+41 pszi támadó és védekezõ pont, GY +28 ÉP-t gyógyít, 59%,
hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül.
+6 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két õskövet! 2.) Költözz
tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Arass 100 pszi gyõzelmet! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
26 (48) / 5.45 |
[15] regeneráció: |
25 / 0 |
[17] vastag bõr: |
1 (3) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
4 / 2.53 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
6 / 1.80 |
[21] elkt.immunitás: |
5 / 1.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
1 / 0 |
[24] rezisztencia: |
35 (49) / 0.20 |
[25] bûz: |
25 (29) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
11 / 0.59 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 1.05 |
[47] zárnyitás: |
11 / 2.42 |
[48] mászás: |
16 / 7.15 |
[49] rugalmasság: |
10 / 1.75 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 0.84 |
[51] transzformáció: |
7 / 5.87 |
[52] auraészlelés: |
10 / 2.50 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.95 |
[54] kereskedelem: |
7 / 5.35 |
[55] szívósság: |
20 / 0.40 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 (9) / 0.74 |
[57] gyógynövények: |
12 / 3.57 |
[58] nyomkeresés: |
19 / 15.28 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 1.64 |
[60] pszi támadás: |
14 (16) / 2.67 |
[61] pszi energia: |
14 / 10.87 |
[62] lopás: |
5 / 0.30 |
[63] éberség: |
11 / 1.03 |
[64] átokszórás: |
11 / 2.44 |
[65] álcázás: |
21 / 0.40 |
[66] lopakodás: |
6 / 1.20 |
[67] régészet: |
4 / 0.10 |
[68] zene: |
7 / 6.35 |
[69] tanulás: |
9 / 1.35 |
[70] idézés: |
9 (12) / 0.50 |
[71] javítás: |
12 / 1.35 |
[72] építés: |
7 / 5.12 |
[73] felderítés: |
7 / 3.97 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 0.23 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 1.98 |
|
|
a mágia
rövid tõre |
jobb karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 0.99 |
|
|
a mágia
fogazott kardja |
bal karom |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.14 |
|
|
a mágia
hosszú lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
13 (14) / 4.03 |
[147] alkímia: |
3 / 1.76 |
[42] csendvarázs: |
1 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
2 / 0.40 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 1.88 |
[152] felejtés: |
33 / 1.12 |
[172] gázpajzs: |
2 / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
7 / 0.80 |
[13] jégcsóva: |
2 / 0.28 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
5 (7) / 1.72 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 / 0.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 / 2.28 |
[158] láth. észlelése: |
10 / 0.22 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
3 / 0.36 |
[129] mentális robbanás: |
1 (2) / 0.50 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
6 (7) / 0.12 |
[128] pszi csáp: |
11 (12) / 3.59 |
[169] savcsapás: |
34 / 9.87 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
7 (8) / 4.30 |
[159] szellemidézés: |
4 / 2.89 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[177] tudati kohézió: |
2 (3) / 1.50 |
[19] tûzfal: |
2 / 0.56 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0.06 |
[20] tûzvihar: |
3 / 0.36 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
láth. észlelése (11).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] agglomerátor |
104/104 |
190% |
200% |
13 / 12.84 |
harcol |
[2] nekropoid |
65/65 |
190% |
145% |
10 / 9.41 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
6 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
be 9 5 |
be 9 6 |
kf 257 103 15701 106 24703 109 |
kf 21476 7075 25527
10226 19648 3448 |
kf 194 252 3748 25422 |
v 158 |
|
2. Makró |
szh 2 |
kf 10752 106 |
k 9 |
ism 4 |
vd 200 |
mak 4 |
|
3. Makró |
pv 7 3 8 |
p |
p |
pv 7 3 4 5 8 |
p |
p |
|
4. Makró |
be 9 5 |
psz 48 |
tt 20 |
mak 3 |
psz 52 48 58 45 47 56 |
tt 1 |
|
5. Makró |
tt 1 |
szh 2 |
kf 3552 103 3568 106 3583 109 |
kf 7075 21476 10226
25527 3448 19648 |
kf 232 3416 17218 3373 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 78. |
4: savcsapás t.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 200. |
5: savcsapás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 220. |
6: savcsapás t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 190. |
7: savcsapás t.var. ha ellenfeled #219. Prioritás: 210. |
8: savcsapás t.var. ha ellenfeled #176. Prioritás: 191. |
9: savcsapás t.var. ha ellf. 24. képessége 20 v. kevesebb. Prioritás:
65. |
10: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 250. |
11: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 250. |
12: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 240. |
13: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #327. Prioritás: 69. |
14: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 251. |
2: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás:
70, és ha egy ellenfél ép-je 7 alatt van, és ha ellenfélen nincs 45. varázslat.
|
FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 99 10 50 61 50; VI erõ:300% ép:1%; PV 7
3 4 5 8; PSZ 52 48 58 45 47 56; BA 174 202 204 219; TT 1; HE 1; PT
1; PTA 128 131 131 128 130; PTB 128 130 128 130 130; I 32 5 30 63 0
1; HU 4 50 50 0 13 24;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6748 23578 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 11 szint: 10 sebzés: 23-31
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #51 (20. épület), #423 (178. forduló),
#322 (173. forduló), #249 (178. forduló), #222 (177. forduló), #421
(175. forduló), #375 (159. forduló), #290 (177. forduló), #266 (176.
forduló), #387 (178. forduló).
SZÖVETSÉGED: Quinta Essentia (#15072). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 3372. Jelenleg az istálló építésén dolgozol,
eddig 112 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a sebezhetetlenség kék köpenye
(#19587) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 a bérmágus bíbor pikkelyvértje (#17218) |
|
1 a védekezés lovagi lemezpáncélja
(#4602) |
|
1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 a káosz borzalmas pajzsa (#26274) |
|
1 a lich kerek pajzsa (#11861)
|
* |
1 a mágia csatos öve (#3416) |
|
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 díszes köntös (#1153) |
|
1 a titán vándorcsizmája
(#5621) |
|
1 a villám fekete csizmája (#23622) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1
bõr mellvért (#1046) |
* |
1 a mágia zangrozi csizmája (#3373) |
|
1 a sün díszes köntöse (#25003)
|
|
1 a teknõs fekete csizmája (#25422) |
|
1 a káosz elemi fejpántja (#22269) |
|
1 a teknõs csillogó fejpántja (#25408)
|
* |
1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) |
|
1 a titán arany fejpántja (#5609) |
* |
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 a villám szarvas sisakja (#23578) |
|
1 az ellenállás fekete csizmája (#28572) |
|
1 szöges pajzs (#1064) |
|
1 platina villámöv (#187) |
|
1 bronz pszi váll-lap (#290) |
|
1 a villám vas mellvértje (#23548) |
|
1 az angyalok díszes köntöse (#28153) |
|
1 a gyorsaság vörös maszkja (#3794) |
|
1 a villám vaspajzsa (#23563)
|
|
1 a gyorsaság vas mellvértje (#3748) |
|
1 a káosz árnyékköntöse (#29064) |
|
1 Fairlight sipkája (#265) |
|
1 a
villám díszes köntöse (#23653) |
|
1 a ragadozó arany fejpántja (#20009) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 Ulthaodron karkötõ (#323) |
|
292 drágakõ (#2) |
|
9337 arany (#1) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 zafír érdemrend
(#267) |
|
2 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 asztrálgyöngy (#233) |
|
1 ezüstmedál (#208)
|
|
1 sárkányamulett (#292) |
|
3 orgling fétis (#269) |
|
1 a kalmár nyaklánca
(#142) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a villám díszes karkötõje (#23742) |
*
|
1 a villám jádegyûrûje (#23729) |
* |
1 a hatalom gyûrûje (#7075) |
|
1 a sebezhetetlenség bronz amulettje
(#19648) |
* |
1 a sebesség aranyozott fülbevalója (#13408) |
|
1 a háború köve (#156) |
|
1 a villám malachitgyûrûje (#23727) |
* |
1 a
bûz ónix karkötõje (#29143) |
* |
1 a villám ónix karkötõje (#23743) |
|
1 a villám gyûrûje (#23725) |
*
|
1 a bérmágus malachitgyûrûje (#17427) |
|
1 görényfarok (#189) |
|
1 a regenerálódás aranyozott nyaklánca (#24583)
|
* |
1 a villám aranyozott fülbevalója (#23758) |
* |
1 a mágus márványgyûrûje (#10226) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
|
|
1 quwarg amulett (#275) |
|
1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527) |
* |
1 a villám bronz amulettje (#23698)
|
* |
1 a mágia bronz amulettje (#3448) |
|
1 a túlélés márványgyûrûje (#21476) |
* |
1 a szellemek aranyozott nyaklánca
(#15133) |
|
1 a villám csontamulettje (#23697) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
* |
1 a mentát gyöngye (#155) |
Felszerelés |
|
17 kötél (#128) |
|
1 pszi kõ (#277) |
|
1 oprasszum fókusz (#300) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
13 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
Fegyverek |
* |
1 a mágia hosszú lándzsája (#3583) |
|
1 az ellenállás rövid tõre (#28752)
|
* |
1 a mágia fogazott kardja (#3568) |
|
1 a túlélés görbekardja (#21566) |
* |
1 az ellenállás fekete nyílpuskája
(#28740) |
|
1 Trollagyar (#214) |
|
1 kés (#5) |
|
1 a káosz döbbenetes lándzsája (#14844) |
|
1 a gepárd csonttõre
(#15701) |
|
1 az ellenállás hosszúkardja (#28767) |
|
37 sziklarepesz (#13) |
|
1 az
elfek rövid tõre (#10752) |
|
1 fogazott tõr (#1304) |
|
1 a mágia gyalogos lándzsája (#3582) |
|
1 Yssuf
tõre (#257) |
|
1 törpe balta (#224) |
|
6 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 ében nyílpuska
(#133) |
|
1 ében tündekard (#132) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 ébenfa lándzsa
(#1334) |
* |
1 a mágia rövid tõre (#3552) |
|
1 a mágia könnyû íja (#3521) |
|
1 a
sebesség könnyû íja (#13421) |
|
1 az elektromosság harci nyílpuskája (#27388) |
|
1 a regenerálódás vívótõre
(#24703) |
|
1 a sün rövid tõre (#25152) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
Varázsitalok és füvek |
|
42 mitulen fû (#20) |
|
37 mátekel gomba (#21) |
|
40 winropu moha (#22)
|
|
14 sötét mák (#23) |
|
34 liánvirág (#24) |
|
9 csótányláb (#25) |
|
22 ragálygomba (#26) |
|
3 velparaj (#35) |
|
16 gyilkos boróka (#27) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
41 tejfonál (#28) |
|
3 javítás itala (#108) |
|
12 szemani gomba (#36) |
|
20 sárkányvirág (#32) |
|
20 elonotichlan (#31)
|
|
16 hónakkupók (#30) |
|
678 üvegcse (#14) |
|
3 méregellenállás itala (#51)
|
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
2 zöld manaital
(#63) |
|
23 rémcserje (#34) |
|
3 hõsiesség itala (#52) |
|
10 muskil (#37) |
|
6 xita uborka (#39) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
6 waarkin (#38) |
Egyéb kacatok |
|
9 yeti csont (#160) |
|
2 szójer csáprágó (#231) |
|
5 pirgamit (#152)
|
|
2 mandibula (#157) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
5 patkányfog (#270) |
|
3 démonlidérc esszencia (#272) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
4 asztrálesszencia
(#154) |
|
1 molad púp (#16) |
|
2 kõtroll szem (#274) |
|
29 ekinda haj (#147) |
|
19 barna manakõ (#149) |
|
13 elektronit (#141) |
|
2 khazdar taréj (#268)
|
|
2 xenópete (#278) |
|
10 smaragd esszencia (#229) |
|
2 ratifikátor agy
(#236) |
|
29 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 yarmut csont (#256) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): vaspajzs
#1063 (5), a villám zöld köntöse #23651 (5), a villám csepp fülbevalója
#23756 (5).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ABARRUN KARKÖTÕJE (394. TÁRGY)
Ezt az aranyból készült, apró rubinokkal
kirakott ékszert Monokonstrumatik Abarrun, az egyik legõsibb gnóm készítette.
Viselõjét különleges képességekkel ruházza fel - védettsége megnõ 5%-kal,
rezisztanciája 4-gyel, mérete kettõvel, ezenfelül kap +3 áttörést is, azaz
ellenfeleid rezisztenciája ennyivel kevesebbnek számít.