Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 25. 12h:17' EZ A 516. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD 517. játékheted kezdete: márc. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis farkát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 811 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
* 1. KP: v 1 1 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
kt 221 | elkészíted a 221. tárgyat |
ef 6 512 | energia fejlesztése 6 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kőkéssel végigvagdosod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 45, gyógyulás: 27, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [79,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy húsevő magszim. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A húsevő magszim meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [78,43] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az evaporőr hengertestét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az evaporőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,45] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kőevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőevő testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 550 | bemész az 550. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a nektoraf testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a nektoraf testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
tim 125 | titkosírás megfejtése 125 pontért |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-13 támadás))! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza páncélos vállát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a massza csöpögő potrohát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a massza bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. Kőkéssel végigvagdosod a massza páncélos vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a massza bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 1 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 50, gyógyulás: 5, összesen: -45 ÉP}
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [75,47] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [74,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
TUDATI CSERKÉSZÉS (554. TUDATI KÉPESSÉG) Nyilván felismerted már, hogy korlátozott mértékben, de az ostoba szörnyeknek is van tudati vetülete a kasztroplanáris térben. Legtöbbször ezek alaktalan ködpamacsokként, ritkábban kis növénykék formájában találhatók meg itt, illetve még ritkábban kezdetleges lények, rovarok, lepkék, apró rágcsálók alakját veszik fel. Az igazi megvilágosodás akkor ér, amikor rájössz végre, hogy melyik kasztroplanáris megjelenési forma, melyik evilági lény tudtai lenyomatának felel meg. Amint ez megvan, játszi könnyedséggel tudod majd követni a megsebzett vadak nyomait. Akármilyen ügyesek is a rejtőzködésben, meg fogod találni a rejteküket, hiszen elmeműködésüket, legyen az bármilyen kezdetleges, nem rejthetik el előled! A cserkészés másik előnye, hogy sokkal kisebb eséllyel hagyod majd el a dolgaidat, hiszen saját tudati jeledet minden tárgyad magán viseli, így sokkal könnyebb megtalálnod azokat. Elég csak egy hangyafuttányira összpontosítanod rájuk, és máris előkerül még a legapróbb tüske is a sűrű bozótosból. [Mostantól, ha szörnyet keresel a táborozásod alatt, megnő a siker esélye, és az is előfordulhat, hogy két azonos fajhoz tartozó példányra is bukkansz egymás után (akár ha ryuku vadászinget viselnél). Ha viseled a ryuku vadászinget, még arra is lesz egy csekélyke esélyed, hogy egy harmadik példány is előkerüljön a szörnykeresés során. Emellett megnő a távfegyvereid megtalálási esélye is. A megtalálásuk esélye fixen 90%, ha ez alatt volt, és max. 99%, ha felette, ami fölé ez az esély még a fürkésző szemek használatával sem nőhet. A fürkésző szemek varázslat használatával fixen 99%-ra nő a megtalálási esély.] |
MESTERI SZÖRNYISMERET Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik. |
Erő: | 18 (21) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 28 (31) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 161/161 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 299/299 | Jellem: | gonosz (234) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (27) | Varázspont: | 279/3 | Pénz: | 674 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 24/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 21/69 (+2%) | vágófegyverek: | 21/60 (+10%) |
ütőfegyverek: | 15/85 | lőfegyverek: | 19/77 (+12%) | dobófegyverek: | 8/50 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,47 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/94 | 2. nyomkövetés: | 48/28 (+17%) | 3. lopás: | 4/86 |
4. mászás: | 11/54 | 5. csapdakészítés: | 17/77 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 10/29 |
7. gyógyítás: | 24/60 | 8. titkosírás: | 3/33 (+60%) | 9. felderítés: | 7/66 |
10. szörnyidomítás: | 5/24 | 11. teológia: | 16/24 (+13%) | 12. taumaturgia: | 13/54 (+5%) |
13. versengés: | 4/68 | 14. zene: | 8/96 (+11%) | 15. szörnyismeret: | 21/19 (+24%) |
16. zárnyitás: | 3/46 | 17. vadászat: | 23/60 | 18. bányászat: | 17/48 (+17%) |
19. főzés: | 1/52 (+26%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), mélységi grittang (#103) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 58 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 845 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 68.94 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 7 | víz (#27) | 4 | kötél (#92) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | magszim bél (#103) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | óndarab (#85) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | trikornis szarv (#198) |
73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | |
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|