176. forduló, 178. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jan. 12. 9h:04'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Ninett Mada, Pipacs és Ch'Lorani. Formálisan megismerkedsz azokkal, akikkel eddig még nem találkoztál. Összeszámolod a jelentkezőket, aztán együtt indultok a csordához. Az intéző nem éppen az a tipikus tehénpásztor típus. Sokkal inkább hasonlít egy harcedzett, obsitos katonára, aki végigvágta már magát nem egy győzedelmes háborún. Talpig acélba öltözve, fegyvereit készenlétben tartva vár rátok. Bemutatkozol, és sorra bemutatod társaidat is, elvégre te vagy a csapat vezetője. Miután túlestek a formalitáson, a fickó ismerteti a feladatot, és közli, hogy Torgonnak hívják, és 2000 aranypénzt kaptok egyenlően szétosztva, ha sikerrel jártok. Megjegyzed, hogy szerinted az oldalán lógó, feltekert ostor is részét képezhetné a fizetségnek, de erre ő csak mosolyog. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Kicsit felhördülsz, amikor meglátod, hogy ki az ellenfeled: két velociraptor .

Ellenfelet választasz, első velociraptor lesz az.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. [első velociraptor:] 48 életpontot sebeztél. [második velociraptor:] 36 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a velociraptor bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) [első velociraptor:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az első velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A második velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) [első velociraptor:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második velociraptort érdemes a következőkben támadnod. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt.
{GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) [második velociraptor:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a második velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
[második velociraptor:] A második velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első velociraptor:] 1425 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. [második velociraptor:] 1425 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}


Ninett Mada egy velociraptor, Pipacs egy velociraptor, Ch'Lorani egy velociraptor életét vette az elmúlt percekben. (Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] A szörnyek nem adják fel! Egy másik csoport dinó is a nyomotokba eredt! Jóformán még ki se fújhattátok magatokat, ismét harcra kényszerültök.
Pipacsot csapatban küzdesz. Egy tyrannoszaurusz rex lesz az ellenfél!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Pipacs ezüstshurikent markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeivel perforálja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát.
{GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel Pipacs megcsapja a tyrannoszaurusz rex lábát. (1 támadással 129 életpontot sebezve.) Agyartőrrel Pipacs jól megszúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1360 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP, összes sebzés: 726, összes sebződés: 71}


Ninett Mada és Ch'Lorani egy tyrannoszaurusz rex életével végzett. Oh, még nincs vége! Egy minden eddiginél hatalmasabb bestia lép elétek!
Ninett Mada, Pipacsot és Ch'Loranival együtt indulsz küzdelemre. Egy tyrex egyeduralkodó az ellenfeletek! (ld. enc.)

Ch'Lorani védekezésképp villámgyorsan felhúz egy tüskepajzs varázst.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél.
Ninett Mada Tüzet köp. 1 életpontot sebzett. Ch'Lorani egy izomernyesztés varázslatot dob az ellenfélre. Nem hatott az ellenfélre.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ninett Mada vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Pipacs ezüstshurikent küld az ellenfél felé. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó lábát. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Ch'Lorani, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Lesodor a lábadról a hatalmas ütés. (-110 életerő, -9 védekezés, -9 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. Ninett Mada - legnagyobb megdöbbenésedre - futásnak ered, elege van a csatából. Ököllel fogsz harcolni.
Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel Pipacs megüti a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (1 támadással 196 életpontot sebezve.) Agyartőrrel Pipacs épp hogy megszúrja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Raptor szablyával Ch'Lorani súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal Ch'Lorani épp hogy eltalálja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas farka felétek suhan. Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-52 életerő, -9 védekezés, -9 támadás a csata időtartamára.) Társaid ugyanúgy elkókadtak az ütéstől, mint te. A tyrex egyeduralkodó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1892 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 tyrex csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 257, gyógyulás: 0, összesen: -257 ÉP, összes sebzés: 1075, összes sebződés: 1756}

Ninett Mada visszatér, most, hogy már elmúlt a veszély. (Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] (Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+43 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Az út hátralévő részében már nem történik semmi szokatlan. Hamarosan feltűnik a dombok mögött a kőkarám. Torgon közli, hogy az út hamarosan véget ér, és nagyon elégedett, ezért jutalomképpen a helytartó által felajánlott fizetséget megtoldja még néhány használati tárggyal. Már alig várjátok, hogy az utolsó alpesi tehén is a karámon belül legyen, mivel most jön a munka legörömtelibb része. Torgon összehív benneteket, és kifizet benneteket. Az osztozás után neked 1 pásztorbot, 5 extra takarmány (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és 500 arany jut. (Pipacs 1 Aritma ostorával, 1 bőrkantárral, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , Ch'Lorani 1 díszes nyereggel, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal , Ninett Mada 1 díszes nyereggel, 1 mászókampóval, 5 extra takarmánnyal és 500 arannyal gazdagodott.) Van itt még néhány tárgy, ami szétosztásra vár. (Pipacs 1 extra takarmánnyal , Ch'Lorani 3 extra takarmánnyal , Ninett Mada 1 extra takarmánnyal lett gazdagabb.) Jókat derültök a kaland részletein, miközben visszafelé tartotok a gyülekezőhelyre. Az biztos, hogy emlékezetes esemény volt! Mi tagadás, igazi tehénpásztorokká lettetek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 10100 tapasztalati pontot kaptál. [94 pontot használtál fel, van még 220.]
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ormánygőte csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1111. hetének nyerőszámai: 9, 4, 24. 6 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bunthar nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 3. KP: használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 211.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 209.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 209.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 199.]

hu 98 129 157 hulladék: 98 129 157
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: nyu-shuriken (94,53)-> (12 ap), rákpajzs (94,53)-> (10 ap), sallank nyíl (94,53)-> (kudarc), összesen 22 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

kb 56 677 234 kiveszel a bankból az 56. tárgyat (677 darabot)
[mákrózsa virág ->eldobod] Kiveszel a bank széfjéből 56 mákrózsa virágot. [szulfagor agyar ládikóba-> (94,53)-> 24 arany, -2 ÉP] Kiveszel a bank széfjéből 6 szulfagor agyart. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

bb 360 522 179 beraksz a bankba a 360. tárgyat (522 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 26 quwarg tojást. Beraksz a bank széfjébe 1 tudás gyöngyét. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

tv 43 61 50 támadó/véd. varázslat a 43. varázslatot a 61. varázslatot az 50. varázslatot
43. varázslat listáról törölve. 61. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ek 273 2 16 t. energia kisütése: 273 2 16
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 16 VP-nél kevesebb, 16 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

szm 117 megölöd a 117. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a mutáns pók: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 194.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

fog 146 217 elfogod a 146. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[123,53] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bea Melindre egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku futárbérenc. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [124,52] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány kardfogú fülemüle nyomokat fedezel fel! Szakszerűen előkészíted a hurokcsapdát. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Jól vezettél, a kardfogú fülemüle belelép a csapdába, és a hurok felrántja. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Továbbmész...) [125,51] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy burástya királynő. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 158.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[126,50] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [127,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Chara-din hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [128,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány kitinpáncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Látsz egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy goblin vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. Ügyességed TF-elődött. [44 pontot használtál fel, van még 114.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
A Nap pusztítja, az Éj táplálja,
Minél nagyobbra hízik, annál kevesebbet látsz.
[5 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[129,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [130,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Johnnyu Lee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [131,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Látsz egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

[21 pontot használtál fel, van még 88.]

m 1 mozogsz északkeletre
[132,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Találsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Oh! Hátrahőkölsz, mikor felismered a híres varázslómestert. Bizony, semmi kétség, ő az: Sutor Kragoru!
- Üdvözöllek kalandozó - szólít meg téged, miközben helyet foglal egy kényelmes fotelben. Tekintete bizalmat, és türelmet sugároz.
- Nem kell válaszolnod, mert nem hallak, csak látlak téged - legyint, mikor te is köszöntésre nyitnád a szádat.
- Elhatároztam, hogy kicsit megmagasítom a tornyomat, és ehhez a munkához keresek önkénteseket. Sajnos a nyers mágia nem képes tökéletesen helyettesíteni az építőmesterek véres verejtékét, ezért van szükségem rád, és társaidra. A munka megerőltető lesz, ezért arra kérlek, toborozz életerős, kitartó, és az építésben járatos társakat magad mellé. Mivel a mozgatni kívánt kövek igen nehezek, háromnál kevesebb jelentkezőnek nem tudok munkát adni. Ha érdekel a feladat, keress fel itt, a keleti tornyomban - mondja Kragoru, és a kép semmivé foszlik.
Eltűnődsz az ajánlaton. Nehéz munkát ígért, de egy szót sem ejtett a jutalomról. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ran'Amart Morgurth egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. (ld. enc.) Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem fejét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Egy igen furcsa építmény tűnik fel előtted: karcsú, tökéletesen sima és fekete falú torony, egyetlen ablak nélkül. Lehet vagy 20 méter magas, és az egyetlen szabálytalanság rajta valami ajtószerűség az alján. Óvatosan közelebb merészkedsz, hogy megvizsgáld, mikor a nyílásban két apró, vörösen izzó pont jelenik meg. Ajajj! Most már nem is vagy benne olyan biztos, hogy be akarsz menni. Gyorsan elfordulsz. (665. épület.)
[22 pontot használtál fel, van még 66.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 72 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

kf 253 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 61.]

ef 5 506 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 26.]

tk 47 3887 többszemélyes kaland 47 3887
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Ha megérkezik majd Pipacs és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 350 keresed a 350. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy északi aurachot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 406 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 3. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [24 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 26, 25.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 318 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY)
Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető.

EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY)
Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle.
A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.)
Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla.

KALAND ISMERTETÉSE
Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted.

BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

TÉRKAPU (452. TÁRGY)
Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.)

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 177. fordulód.

Erő: 29 (40) Szint: 23 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 19 (22) Védekezés: 60 (64) Menekülés: 30 % Életkor: 29/30 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 407/365 Jellem: jó (234) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (38) Varázspont: 462/122 Pénz: 3063 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 22/19 Pszi pont: 140/112
Eddig összesen 1290 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 323 TP-t kaptál. Jelenleg 1 088 340 TP-d van. A következő szinthez még 111 660 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, varkaudar iszákos, Rodrig. A 176. fordulódban 5047 arany került a bankszámládra. 5047 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/67 (+3%) szúrófegyverek: 8/93 (+32%) vágófegyverek: 23/12
lőfegyverek: 7/67 dobófegyverek: *25/100

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (150%) << ököl (#28) (240%) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,46 mezőn táborozol
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/62 2. nyomkövetés: 25/27 (+5%) 3. mászás: 14/78
4. csapdakészítés: 14/41 (+23%) 5. csapdaészlelés: 8/12 6. gyógyítás: 31/10
7. titkosírás: 3/39 8. felderítés: 15/38 (+29%) 9. szörnyidomítás: 4/92 (-500%)
10. teológia: 27/13 (-95%) 11. taumaturgia: 20/48 (-99%) 12. szerencsejáték: 1/73
13. versengés: 10/50 (+8%) 14. harcművészetek: 27/14 15. zene: 9/21 (+27%)
16. szörnyismeret: 5/62 (+34%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 3/92
19. vadászat: 4/36 20. bányászat: 21/71 (+11%) 21. főzés: 11/47 (+10%)
22. csapatmunka: 4/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tisztítótűz (#44), agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 22000. szintű lényekre vakító fény (#43) >> 17. szintű lényekre
agykorbács (#97) >> 18. szintű lényekre tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> Mnebolath (#237) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
vakító fény (#43) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> áldott okerón (#336)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1873 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 4 kaja (#2) 1 nyu-shuriken (#157)
1 pirkit (#153) 26 quwarg tojás (#360) 1 rákpajzs (#98)
5 sallank nyíl (#129) 1 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 5 álompor (#396) 1 bumeráng (#249)
1 fáklya (#36) 2 gromak bőr (#268) 1 kötél (#92)
1 obszidián függő (#195) 1 ormánygőte csont (#21) 1 tankány karom (#237)
4 ugh méreg (#166) 69 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(123,53) művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku futárbérenc (#765)
(124,52) egy ismeretlen isten rúnaköve, kardfogú fülemüle (#146)
(125,51) burástya királynő (#759)
(126,50) ryuku légiós (#361), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr rúnaköve, oltár, 25. jellempróba
(127,49) tüskés harci gromak (#156), mínosz-kúp (#178), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár
(128,50) karmos tankány (#137), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Leah oltár, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,49) Fairlight rúnaköve, 25. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), tüskés harci gromak (#156)
(130,48) patak, Dornodon oltár, 23. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 47. többszemélyes kaland, művészi porolit (#720), térkapu (#452), 50. jellempróba, smaragdgólem (#417), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek