175. forduló, 177. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 4. 9h:03'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: okt. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,28] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+171 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 402 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 319.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 4. KP: kf 1739 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! [30 pontot használtál fel, van még 279.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

kno 14 1 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Villámkéz technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 279.]

v 96 98 18 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

136 137 138
27
28
29
(137,28) a 62. labirintus bejárata

[98,18] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 269.]

be 562 5 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 219.]

m 3 mozogsz délkeletre
[99,19] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Összeakadsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy törpemammut.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[10 pontot használtál fel, van még 209.]

ve 292 1 megveszed a 292. tárgyat 1
Vásároltál 1 sárkánypikkelyt. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ve 74 1 megveszed a 74. tárgyat 1
Vásároltál 1 csontkulcsot. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ve 122 1 megveszed a 122. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[137,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy Ayagira Tanaka. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 62 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Ayagira Tanaka bal karját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Az Ayagira Tanaka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 megsemmisítő. 1 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy hegymélyi lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [136,28] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anna Bella előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy halálbokort. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 62 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 189.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Kislegény, ki egy nyár alatt,
Húsz bundát is magára kap.
Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 169.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony agyartőrt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca! {támadása: 3.}

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy moa üveggömb! Felmarkolod. (ld. enc.) Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 149.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált agyartőrt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha! (ld. enc.)

Megmarkolva az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy réz papi karkötő! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 129.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben agyartőrt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha! {támadása: 7.}

Meglengetve az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy csontpálca! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 109.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált agyartőrt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod az opati polip bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 89.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[136,29] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 21.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Trákin csákányával megcsapod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a Thargodan csontváz jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz lord.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra támadsz. {GYD:} Trákin csákányával megütöd a csontváz lord bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 783 (limit: 1305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57202.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,30] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. {támadása: 24.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 4 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod az ork sámán nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [136,31] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Látsz egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod az emberevő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy noth szellem.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb karját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy drakolich. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 51.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[135,32] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy noth szellem.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem jobb vállát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem bal karját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy noth szellem.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem bal karját. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Találsz nála 1 szent kehelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 786 (limit: 1305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57532.

(Továbbmész...) [134,33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy noth szellem.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a noth szellem bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz bal lábát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra támadsz. {GYD:} Trákin csákányával eltalálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 destabilizátort. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 788 (limit: 1305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57752.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lancelot előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [133,34] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 24.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 84 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 75 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Trákin csákányával eltalálod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt sullár. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+10.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Trákin csákányával megcsapod az élőholt sullár jobb első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az élőholt sullár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 790 (limit: 1305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57972.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 73 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Trákin csákányával kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 21.]

m 6 mozogsz nyugatra
[132,34] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ki-Nyú Vacc lábát masszírozza. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy színes dözmöngöt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Egy kaját fal föl a goldugar. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLETPAJZS (142. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az életpajzs tökéletes védelmet nyújt a negatív energiasebzést okozó halálmágiák, mint pl. a sötét halál és a pusztító végzet ellen. Az életpajzs felrakása 16 VP-t igényel, és anyagi komponense egy amniosz.

VILLÁMKÉZ
A Sziklazuhataggal megkezdett leckét most fejlesztetted tökélyre: olyan, szinte már emberfelettinek mondható reakcióképességet értél el, hogy képes vagy elhárítani a feléd lőtt, kisebb méretű dobó/lőfegyvereket. A siker esélye (és hogy egyáltalán van-e időd használni ezt a képességet) természetesen a harcművészet szakértelmedtől és az ellenfél dobó/lőfegyver szakértelmétől függ, de soha nem mehet 50% fölé.

SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY)
Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges.

CSONTKULCS (74. TÁRGY)
Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón.

MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörűen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?

HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY)
Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai.

DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)
Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 150 cm
IQ: 27 (34) Támadás: 40 (42) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 41 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 33/72 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 527/361 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 31 (40) Varázspont: 696/196 Pénz: 4726 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/4 Pszi pont: 32/26
Eddig összesen 1899 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 632 TP-t kaptál. Jelenleg 1 033 227 TP-d van. A következő szinthez még 166 773 TP szükséges. Trófeáid: Ciang Csí, óriásféreg, zombi mester.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/0 (+52%) ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 21/28 (+4%)
vágófegyverek: 20/4 ütőfegyverek: *19/101 (+12%) lőfegyverek: 21/24 (+24%)
dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) << ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,34 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 629 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 97/72 (+45%) 2. nyomkövetés: 31/19 (+22%) 3. mászás: 10/99
4. csapdakészítés: 21/97 (+14%) 5. csapdaészlelés: 4/60 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 8/79 8. felderítés: 16/65 (+22%) 9. szörnyidomítás: 8/91
10. teológia: 20/38 (+5%) 11. taumaturgia: 29/59 (+34%) 12. szerencsejáték: 1/21
13. versengés: 1/89 14. harcművészetek: 25/0 (+100%) 15. zene: 4/41
16. szörnyismeret: 10/30 17. pszi: 4/95 (+3%) 18. zárnyitás: 1/42
19. vadászat: 5/45 20. vitalitás: 2/22 (+35%) 21. bányászat: 19/54 (+16%)
22. úszás: 7/64 (+44%) 23. főzés: 11/15 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 40 TVP-ért
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 790 (limit: 1305), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 57972.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 58 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 204.55 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
166 arany (#50) 15 drótszőr (#37) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 csontkulcs (#74) 1 csontpálca (#329)
1 destabilizátor (#1275) 1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)
6 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2) 2 megsemmisítő (#1540)
1 moa üveggömb (#383) 2 pirkit (#153) 3 polip szívóka (#391)
1 réz papi karkötő (#307) 1 sárkánypikkely (#292) 3 spiritusz (#170)
1 szent kehely (#257) 1 vasérc (#152) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135 136 137 138
27
28
29
30
31
32
33
34
35
(132,34) márványtorony (#175), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, szent liget (#439)
(133,34) élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216), gumifa (#38), Tharr oltár, nukleáris cickány (#155)
(134,33) noth szellem (#250), Thargodan csontváz (#297), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(135,32) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, noth szellem (#250)
(136,28) gumifa (#38), phua-kúp (#372), tavacska, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 31. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), quwarg harcos (#201), trosnyogó szakóca (#192), hínárevő piranha (#194), opati polip (#195)
(136,29) Dornodon oltár, arató csattanatok (#144), Thargodan csontváz (#297), csontváz lord (#177)
(136,30) élőholt quwarg (#202), 40. jellempróba, ork sámán (#345)
(136,31) oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely, emberevő (#119), noth szellem (#250)
(137,28) a 62. labirintus bejárata, Ayagira Tanaka (#965), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek