174. forduló, 176. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 25. 15h:21'
EZ A 189. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
190. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

f 209 kísérletezel a 209. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz szuper dobóhálót. (ld. enc.) 113 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 343.]

kt 273 elkészíted a 273. tárgyat
Legyártottál 1 szuper dobóhálót. [20 pontot használtál fel, van még 323.]

ea 237 2 eladod a 237. tárgyat 2
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ea 160 1 eladod a 160. tárgyat 1
Eladtál 1 vassisakot. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ea 152 14 eladod a 152. tárgyat 14
Eladtál 14 vasércet. 28 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

m 1 5 6 mozogsz északkeletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,45] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint M.C. Silverhand. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pordémon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon portestét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pordémon testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [139,46] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Vasököl egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Észreveszel egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [27 pontot használtál fel, van még 296.]

m 6 mozogsz nyugatra
[137,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(5198) " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bea Melindre előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérfürdető magszim. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. [9 pontot használtál fel, van még 287.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 267.]

m 4 mozogsz délre
[137,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bea Melindre hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős fejét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 258.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő és 3 vas dobónyíl. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. [20 pontot használtál fel, van még 238.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[136,48] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-22 életpont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 088 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [136,49] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. (ld. enc.) Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Feri a Törperős, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,50] A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

[43 pontot használtál fel, van még 195.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[135,49] A terep továbbra is ritka erdő.

Felfedeztél egy fekete lótuszt. (ld. enc.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. [9 pontot használtál fel, van még 186.]

kt 447 3 elkészíted a 447. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot. [9 pontot használtál fel, van még 177.]

m 6 mozogsz nyugatra
[134,49] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot.

[9 pontot használtál fel, van még 168.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] Öregedtél 6 évet. [60 pontot használtál fel, van még 108.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 78.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy színes dözmöngöt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 75.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 1, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sünmedve. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY)
Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 29 (45) Szint: 25 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 30 (44) Támadás: 44 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 24 (36) Védekezés: 36 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 29/269 év
Egészség: 18 (30) Életpont: 559/559 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 21 (39) Varázspont: 717/93 Pénz: 767 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/1 Pszi pont: 169/174 EFejl: 30
Eddig összesen 1780 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 247 TP-t kaptál. Jelenleg 1 654 059 TP-d van. A következő szinthez még 45 941 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, óriásféreg, ongóliant. A 164. fordulódban 874 arany került a bankszámládra. 900 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *26/100 (+6%) szúrófegyverek: 21/64 (+3%) vágófegyverek: 18/6
lőfegyverek: 16/95 dobófegyverek: 25/46 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << raptor szablya (#482)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
134,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 94,51
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 593 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/3 2. nyomkövetés: 28/4 (+31%) 3. mászás: 6/72 (+7%)
4. csapdakészítés: 29/3 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/26 6. gyógyítás: 42/99
7. titkosírás: 4/63 8. felderítés: 6/26 (+39%) 9. szörnyidomítás: 9/12
10. teológia: 20/51 (+8%) 11. taumaturgia: 24/89 (+7%) 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 30/13 14. zene: 8/13 (+33%) 15. szörnyismeret: 10/85
16. pszi: 23/27 (+2%) 17. zárnyitás: 3/86 18. vadászat: 8/63
19. bányászat: 24/22 20. főzés: 3/8 21. csapatmunka: 1/21

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer)
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 60, 66, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 80641. Beállított erő: 10 Összpont: 80641

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1624 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * méregfog (#1553) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 2 csontszablya (#64) 1 méregtagadó (#1531)
1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 jégcsákány (#1574) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 kerek kő (#19) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
7 mérgezett tüske (#23) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 4 sallank nyíl (#129)
34 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
3 ezüstshuriken (#327) 11 jégpasztilla (#1566) 4 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138)
12 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
2 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $4 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
4 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 4 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141) 1 * rothasztó talizmán (#815)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 4 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438) 1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
12 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 39]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 44]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 24 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 39 csepp spiritusz (#170), fér még: 81]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 108]
5 vizestömlő (#3) [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4]
7 zöld üveg (#82) [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 112]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 4 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76)
4 csontkulcs (#74) 8 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 dorony duda (#235) 2 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 20 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
4 kristálygömb (#265) 8 krónika (#1725) 10 kronokristály (#1636)
8 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 20 ork csodaszer (#1228)
5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 shinai gömb (#348)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 12 titanitdukát (#1480)
8 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 3 vaskulcs (#183)
4 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * ryuku rúna (#2620) 1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 45 álompor (#396) 17 amniosz (#203)
3 antilopbőr (#48) 29 argumérc (#2632) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 2 berzerker tüske (#713)
6 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
4 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122) 72 drótszőr (#37)
21 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 33 főnixtoll (#563)
1 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41) 7 gromak bőr (#268)
8 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 28 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 3 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
6 királygyík bőr (#44) 24 kőszem (#304) 9 lajhár csont (#236)
4 lapockacsont (#33) 3 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe hajtás (#655)
3 lótuszvirág (#447) 104 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
58 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382)
1 moa üveggömb (#383) 2 mocsári penke (#148) 2 mutáns csont (#331)
10 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 5 ovimon-bogyó (#207)
19 pirkit (#153) 3 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
7 ramit kő (#226) 10 rézdarab (#70) 5 rozmárfog (#1069)
8 sallank karom (#128) 5 smirglilevél (#29) 22 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
2 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 2 vadász tatu bőr (#15)
4 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 20 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 179.29 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 2 szuperkötél (#209) 2 tankány karom (#237)
1 varázskő (#305) 14 vasérc (#152) 1 vassisak (#160)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 lótuszvirág (#447) 1 magszim bél (#103)
1 obszidián függő (#195) 1 szuper dobóháló (#273) 3 vas dobónyíl (#189)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

133 134 135 136 137 138 139 140 141
44
45
46
47
48
49
50
51
(134,49) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(135,49) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(136,48) grok-képződmény (#149), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)
(136,49) bávatag golombár (#165), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(136,50) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165)
(137,46) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720), vérfürdető magszim (#148)
(137,47) friss csatamező (#262), Leah oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), ryuku ostromteknős (#362), zombi (#49), nómenklatúra (#158)
(138,46) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 34. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(139,46) élőholt quwarg (#202), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(140,45) fényűző villa (#602), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), pordémon (#253)

Üzenet küldése a karakternek