174. forduló, 176. forduló, Mylene Cassius összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 21. 11h:15'
EZ A 229. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
230. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4194
SZÁMLA : XXXX

MYLENE CASSIUS KALANDJAI


105 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,48] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az előző két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás 37. napján összeakadsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. A bőre világosabb az átlagosnál. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 5 arasznyi, azaz 1 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Imaro. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 51. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű múmiaszerű mutáns férfival. Fekete a bőre. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku mellvértet, egy Tharr Keresztjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy ryuku csapásvezető trófea színesíti. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy ragyás burástya. Összeismerkedtek. Az ő neve Immortalis Viator. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. A 77. napon találkozol egy barna hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Nardaal, a Róka. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A 81. napon összeakadsz egy kopasz, barna szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy ryuku légiós trófea és egy kardszárnyú pocok trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított garokk. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Főnök. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 lajhár csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: használod a 113. pszi képességet
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[121,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bibircsók-óriás lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,45] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight templomot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 289.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[123,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Látsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 bőrsisakot. Elhagyod a furcsa képződményt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,43] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Raptor szablyával megvágod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a kardszárnyú pocok bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,42] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Látsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Jander S.Mcload előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 15 fáklya. Elteszed őket. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 161 2 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 351 kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat
Előkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

h 1 166 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a tolmokov-koktélt, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

be 57 bemész az 57. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 4 22 21 mozogsz 4 22 21
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [4. PONT. --> 21. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [22. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [21. PONT. --> 4. PONT.] [44 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 7 24 23 mozogsz 7 24 23
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kőkorszaki szaki! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Harci kalapáccsal megcsapod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Harci kalapáccsal megcsapod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[22 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 10 26 25 mozogsz 10 26 25
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőkorszaki szaki. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Ez mellément. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rohansz. Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[11 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 15 28 27 mozogsz 15 28 27
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Egy kőkorszaki szakit pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Ez mellément. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Harci kalapáccsal megcsapod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Harci kalapáccsal megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[11 pontot használtál fel, van még 144.]

lm 18 30 29 mozogsz 18 30 29
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kőkorszaki szaki! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Nem találtad el. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Harci kalapáccsal megütöd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[11 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 20 1 mozogsz 20 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [11 pontot használtál fel, van még 122.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 121.]

* 2. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 91.]

* 3. BP: keresed a 121. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy homokférget. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 51.]

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Mylene Cassius, egy hófehér, hosszú hajú, világoskék szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hittérítője vagy. Ez a 175. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 105 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 27 (33) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 272/139 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 265/6 Pénz: 150 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 157/471
Eddig összesen 726 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2147 TP-t kaptál. Jelenleg 245317 TP-d van. A következő szinthez még 14683 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, proteinsólyom. A 105. fordulódban 67 arany került a bankszámládra. 137 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: * 21 ütőfegyverek: 14
lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << raptor szablya (#482)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 22 3. lopás: 3
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 48 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 10
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 16 12. taumaturgia: 10
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. zene: 13 (+1)
16. szörnyismeret: 6 17. pszi: 20 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 9 20. bányászat: 25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fejszét (#1240) (max. 2 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kék rothasztó (#421) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), kérődző etra (#368), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot!

Összsúly: 85.35 kg Megterheltség: 125%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114) 1 ugh méreg (#166)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 15 fáklya (#36)
1 lajhár csont (#236) 1 tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,47) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bibircsók-óriás (#120)
(122,45) Sheran oltár, bávatag golombár (#165)
(122,46) Sheran oltár, bávatag golombár (#165)
(123,42) az 57. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720), kőkorszaki szaki (#109)
(123,43) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 42. jellempróba, kardszárnyú pocok (#152)
(123,44) ragyás burástya (#111), grok-képződmény (#149), phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A könnyebb követhetőség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A kiírthoz képest egy héttel később, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* A pszi fejlesztést nem használja a karakter akkor, ha a pszije már becsillagozódott, vagyis amúgy sem lenne semmi hatása.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól működik a következő: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következő mozgás előtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az előző óvatosság beállítás.
* Hibásan törlődött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történő eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az első és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta őket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.
* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezőn állt, aminek a célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.
* Mostantól a karakterlapon az őrző szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertől lopni akarnak.
* A KUT paranccsal csatamezőkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek