Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 11. 9h:09' EZ A 489. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD 490. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
hu 197 130 331 | hulladék: 197 130 331 |
a 214 3796 10 | átadod a 214. tárgyat a 3796. kalandozónak (10 darabot) |
a 112 3070 7 | átadod a 112. tárgyat a 3070. kalandozónak (7 darabot) |
a 6 3070 7 | átadod a 6. tárgyat a 3070. kalandozónak (7 darabot) |
at 3337 20 | TU-t adsz át a 3337. kalandozónak 20 |
ef 21 | energia fejlesztése 21 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [86,64] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét.
(Továbbmész...) [87,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy epokitféreg közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az epokitféreg testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az epokitféreg testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [89,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [90,60] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Mallior. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy piromenyét. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos jobb középső lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [92,58] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [93,57] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal vállát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Vasalt bunkóval megütöd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 42, gyógyulás: 7, összesen: -35 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 46.]
a 32 3070 10 | átadod a 32. tárgyat a 3070. kalandozónak (10 darabot) |
in 5188 2489 405 | leírod az 5188. kalandozónak a 2489. kalandozót a 405. tárgyat |
in 4784 2489 405 | leírod a 4784. kalandozónak a 2489. kalandozót a 405. tárgyat |
in 3796 2489 405 | leírod a 3796. kalandozónak a 2489. kalandozót a 405. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 111. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 38 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY) A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben. |
LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
TELJES KVATÁCIÓ (18. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) VÉÉÉGRE!!! Az atomi és szubatomi szintű előkészítés befejeződött. Az utolsó, óriási transzformációs lépést kell már csak megtenned, amelynek során végrehajtod a konzervációs diffúziót, amelynek során gyakorlatilag az örökkévalóságig konzerválod sejtjeidet és idegi struktúrádat. Halhatatlan leszel, sohasem öregszel meg - semmilyen betegség, kórság nem árthat neked, legfeljebb az erőszakos haláltól kell rettegned. Több órás meditációval készülsz a végső szertartásra, és eközben olyan kvatációs mélységekig jutsz el, amelyekről korábban álmodni sem mertél. Meditációs ponttá zsugorodva, bejárod tested minden porcikáját. Nagy felfedezés ez, olyasmit csinálsz, amit valószínűleg még senki sem előtted. Hosszú idő telik el, mire hideg verejtékben fürödve magadhoz térsz. Iszonyatos a választás, iszonyatos a felismerés. Most, hogy megismerted a kvatáció folyamatát, rádöbbentél arra, aminek lehetőségére korábban, a halhatatlanság utáni vágyadban csak tudat alatt gondoltál: a Kvatáció MINDENT konzervál. A tested nemcsak hogy romlani nem tud, de javulni sem: hiába az edzés, a gyakorlás, a tanulás, mostantól sem erőd, sem ügyességed, sem egészséged nem fejlődhet. Az ideg- és agypályákkal valamivel jobb a helyzet, azonban a fejlődés itt is iszonyatos mértékben, akár több százszorosára is lelassulhat. Most értetetted csak meg, hogy miért nem az elf a bolygó uralkodó faja - hosszú életük nem sarkallja őket a mérhetetlen tudásvágyban. Pánik lesz rajtad úrrá, ahogy arra gondolsz, nincs tovább, nem vagy képes tanulni, továbbfejlődni - de talán még van visszaút! Kimeredt szemekkel, görcsökben fetrengve indulsz visszafelé a kvatációs pályákon. Nagyon lassan, és iszonyatos kínok közt sikerül a már megindult indukciós folyamatot visszafelé fordítani. Mikor ismét, a mai napon már másodszor is magadhoz térsz a nem e világi révületből, lassan végigtapogatod, mentálisan végigkutatod magad, és megnyugodtan konstatálod: sikerült! A halhatatlanság titka utáni kutatást persze nem adod fel, csak megpróbálod más szemszögből megközelíteni. A felpuhult molekuláris szerkezet visszaállítása nagyon hosszú időt vesz igénybe, de végül tökéletesen sikerül. (Visszakaptad az elvesztett négy védettséget.) Arra gondolsz, hogy talán meg kellene osztani megismerésedet a többi alakváltóval, de aztán ráébredsz, hogy úgysem hallgatnának rád - ezt az utat mindenkinek magának kell végigjárnia. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 262/125 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 31 (32) | Varázspont: | 515/479 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 22/0 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 23/20 (+5%) | vágófegyverek: | 1/57 |
ütőfegyverek: | 18/44 (+6%) | lőfegyverek: | 2/9 | dobófegyverek: | 22/90 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/20 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 44/41 (+32%) | 3. mászás: | 3/73 |
4. csapdakészítés: | 12/21 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/70 | 6. gyógyítás: | 33/34 (+30%) |
7. titkosírás: | 10/30 | 8. felderítés: | 12/30 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 5/49 |
10. teológia: | 21/15 (+4%) | 11. taumaturgia: | 23/30 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 1/15 | 14. zene: | 8/11 (+20%) | 15. szörnyismeret: | 8/29 |
16. zárnyitás: | 1/4 | 17. vadászat: | 4/3 | 18. bányászat: | 6/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), dorony dudát (#235) (max. 2 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 4 darabot, csak egyszer), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2) |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | kőkés (#6) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | pirkit (#153) | 1 | víz (#27) |