173. forduló, 175. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 18. 13h:17'
EZ A 515. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
516. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,50] koordinátán.
Chan, amikor összefutottatok, adott neked egy téfea-agyat, 5 csuklyavirágot és 10 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+63 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 294.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 224.]

a 473 1615 1 átadod a 473. tárgyat az 1615. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 fiatalság italát Chan részére. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

a 131 2298 20 átadod a 131. tárgyat a 2298. kalandozónak (20 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 ubuk tüskét Kova részére. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

aa 138 188 átadod a 138. tárgyat a 188. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ubuk dobónyílat Kova részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mérg. ubuk dobónyilat Kova részére. [10 pontot használtál fel, van még 204.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[88,50] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista jobb karját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal megbököd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 15, gyógyulás: 8, összesen: -7 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [89,51] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a százfogú bal első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
56 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy topránypolip!

Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a topránypolip kocsányos fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a topránypolip puha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék nyakát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [90,51] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet.
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a rájanyék bal szárnyát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 139.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 2 mozogsz keletre
[91,51] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy oltárt. Elenios híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 127.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A kőkorszaki szaki mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 99.]

hu 224 9 98 hulladék: 224 9 98
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

hu 51 277 162 hulladék: 51 277 162
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rejtőköpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

hu 195 191 267 hulladék: 195 191 267
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

hu 148 128 102 hulladék: 148 128 102
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vízionár szemet. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[92,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (569. épület.).

(Továbbmész...) [93,53] Még mindig a városban vagy. A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A főút mellett egy fényűzően megépített fehér palotát látsz. Rajta arany betűkkel ez olvasható: "HELYTARTÓI HIVATAL". Az ajtó előtt egy megtermett, teljes bronzpáncélba öltözött harcos őrködik. (578. épület.)
Ezen kívül van itt egy bank (581. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bőrpáncélt 5 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 2 dorony tüdőt 16 aranyért, 3 evaporőr hájat 15 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 4 mocsári penkét 4 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 13 sallank karmot 26 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 10 vízionár szemet 30 aranyért.
Egyszercsak megpillantod egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó.
A harc elkerülhetetlen, ezt mindketten tudjátok. Akkor essünk túl rajta minél hamarabb!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 108 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a gnóm nyakát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor meglegyinted a gnóm testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a gnóm bal karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával a gnóm jól megszurkálja a testedet. (4 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kissé megkarcolgatod a gnóm testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a gnóm bal lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával a gnóm több döféssel felnyársalja a bal oldaladat. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. {Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 284, gyógyulás: 0, összesen: -284 ÉP}


Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, barna szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+41 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+40 életerő.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérgezett tüskét. Erőd TF-elődött. [99 pontot használtál fel, van még 0.]

ee 814 1 eladod a 814. tárgyat az 1. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Eladtál 4 deus ex machinát. 100 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

ee 332 4 eladod a 332. tárgyat a 4. tárgyat
Eladtál 10 huhogó bibét. 80 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad bot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

ee 169 8 eladod a 169. tárgyat a 8. tárgyat
Eladtál 14 uzbány csőrt. 84 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad szöges bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

ee 221 1 eladod a 221. tárgyat az 1. tárgyat
Eladtál 2 dobóhálót. 16 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad deus ex machina. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

e 40 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a garokk. 3 kaját nyel le a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 18 (21) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 17 (18) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 28 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 299/96 Jellem: gonosz (217) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 279/64 Pénz: 632 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 24/13
Eddig összesen 1090 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 462 TP-t kaptál. Jelenleg 281 847 TP-d van. A következő szinthez még 58 153 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/65 (+2%) vágófegyverek: 21/30 (+7%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 19/56 (+10%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,53 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 2. nyomkövetés: 46/88 (+10%) 3. lopás: 4/86
4. mászás: 11/52 (+7%) 5. csapdakészítés: 17/57 (+5%) 6. csapdaészlelés: 10/29
7. gyógyítás: 24/60 (+66%) 8. titkosírás: 2/73 9. felderítés: 7/66
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 15/72 (+18%) 12. taumaturgia: 13/40 (+14%)
13. versengés: 4/59 14. zene: 8/74 15. szörnyismeret: 20/75
16. zárnyitás: 3/46 17. vadászat: 22/57 18. bányászat: 17/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), mélységi grittang (#103) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 61 TU. szükséges még: 9 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 502 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 59.86 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)
4 deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 1 dorony tüdő (#212)
1 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 1 fiatalság itala (#473)
2 fülemüle agyar (#267) 3 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130)
10 huhogó bibe (#332) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 mocsári penke (#148)
21 rákfatty váladék (#333) 1 rákpajzs (#98) 1 rejtőköpeny (#277)
13 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
1 tankány karom (#237) 1 trikornis szarv (#198) 3 tüske (#22)
1 ubuk dobónyíl (#138) 20 ubuk tüske (#131) 35 ugh méreg (#166)
14 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar lándzsa (#224) 3 víz (#27)
10 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
492 arany (#50) 7 sünmedve tüske (#14) 1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
49
50
51
52
53
54
(88,50) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, ragyás burástyák (#111), ryuku gárdista (#360)
(89,51) mély kút (#93), Tharr oltár, százfogú (#53), topránypolip (#86), rájanyék (#58)
(90,51) Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 23. jellempróba, rájanyék (#58)
(91,51) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 22. jellempróba, Elenios oltár, sóhajtó dorony (#112), kőkorszaki szaki (#109)
(92,52) útonálló (#130), sötét kastplom (#569)
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland, útonálló (#130)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), egy kobudera férfi, egy gnóm férfi, egy törpe férfi

Üzenet küldése a karakternek