Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 25. 9h:13' EZ A 487. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD 488. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [78,69] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Továbbmész...) [79,68] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tormikus egér. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az óriás skorpió jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [81,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dűnekukac közeledik. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a dűnekukac testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [82,68] A terep vált: bozótos területen vagy. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Erdőben van a házuk,
Mindig sok a munkájuk,
Noha neked támadnak,
Édessel vigasztalnak.
Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manifesztátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor bal vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza egyik csápját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a massza szemöldökcsontját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a massza meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza egyik csápját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a massza bal első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A massza karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Purifikálódsz. (+1 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal felnyitod a sünmedve jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sünmedve jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [84,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [30 pontot használtál fel, van még 0.]
kut 20 | kutatsz |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
ef 21 | energia fejlesztése 21 |
tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
im 1 | imádkozol |
a 32 3070 10 | átadod a 32. tárgyat a 3070. kalandozónak (10 darabot) |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
in 4398 211 338 | leírod a 4398. kalandozónak a 211. szörnyet a 338. tárgyat |
in 4398 37 405 | leírod a 4398. kalandozónak a 37. szörnyet a 405. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 111. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat -3 pontért |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY) Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet! |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY) Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál. |
MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 252/168 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (32) | Varázspont: | 494/458 | Pénz: | 5 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 22/17 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 23/15 | vágófegyverek: | 1/57 (+12%) |
ütőfegyverek: | 18/38 (+8%) | lőfegyverek: | 2/9 | dobófegyverek: | 22/88 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/0 | 2. nyomkövetés: | 44/9 (+18%) | 3. mászás: | 3/73 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 12/16 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/70 | 6. gyógyítás: | 32/104 (+40%) |
7. titkosírás: | 10/30 (+25%) | 8. felderítés: | 11/100 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 5/49 |
10. teológia: | 21/11 (+5%) | 11. taumaturgia: | 23/29 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 1/15 | 14. zene: | 7/91 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 8/29 |
16. zárnyitás: | 1/4 | 17. vadászat: | 4/3 | 18. bányászat: | 6/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), dorony dudát (#235) (max. 2 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 4 darabot, csak egyszer), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2) |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 2 | spiritusz (#170) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 26 | víz (#27) |