172. forduló, 174. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 24. 9h:10'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,84] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 bőrsisakot (25 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 kazmár gyökeret (30 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 rinóbőr (eladási ár: 125 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 varkaudar csontot (13 arany).
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ormánygőte csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) A lottó 721. hetének nyerőszámai: 20, 28, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy nektoraf fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 371.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ftv 50 15 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 15. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tv 98 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tv 43 támadó/véd. varázslat a 43. varázslatot
43. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tv 33 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ek 7 8 3 t. energia kisütése: 7 8 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 felderítés.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 341.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 301.]

be 57 bemész az 57. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét honol. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 2 3 6 mozogsz 2 3 6
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [2. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 nagy bronzkulcs. Felpakolsz. Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőkorszaki szaki. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [21 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 11 12 13 mozogsz 11 12 13
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [12. PONT.] Egy nyuhaj karbint pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vaskulcsot. Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [21 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 14 15 905 mozogsz 14 15 905
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [15. PONT. --> 27. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [14 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 28 900 27 mozogsz 28 900 27
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [28. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy manifesztátor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor egyik lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a manifesztátor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! (ld. enc.) Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [27. PONT. --> 15. PONT.] [19 pontot használtál fel, van még 221.]

lm 14 16 19 mozogsz 14 16 19
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [19. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 905 20 900 mozogsz 905 20 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 1 mozogsz 1
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [12. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [56 pontot használtál fel, van még 144.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 104.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 3 TU-t.) Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 74.]

szk 355 keresed a 355. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy nektorafot. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 69.]

* 4. BP: használod a 74. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 pirkit molekuláit, előállítottál 1 ramit követ. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 64.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 34 fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 3, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját töm magába a spagulár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK
Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba.
Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia kisebb papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 17 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 301/250 Jellem: jó (302) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 290/83 Pénz: 1323 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 79/22 EFejl: 29
Eddig összesen 664 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2180 TP-t kaptál. Jelenleg 221149 TP-d van. A következő szinthez még 38851 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, varkaudar íjász, hadroszaurusz. A 170. fordulódban 3621 arany került a bankszámládra. 3693 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 10/36 (+10%)
ütőfegyverek: 23/8 (+1%) lőfegyverek: 21/24 (+8%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ryuku buzogány (#696) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/24 2. nyomkövetés: 21/44 3. mászás: 9/61
4. csapdakészítés: 12/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/32 (+36%) 6. gyógyítás: 36/85
7. titkosírás: 2/34 8. felderítés: 11/4 (+311%) 9. szörnyidomítás: 6/27
10. teológia: 19/97 (+20%) 11. taumaturgia: 16/37 (+9%) 12. szerencsejáték: 1/11
13. versengés: 8/2 14. zene: 11/31 15. szörnyismeret: 14/81 (+20%)
16. pszi: 11/22 (+10%) 17. zárnyitás: 3/30 18. vadászat: 13/85
19. bányászat: 19/9 20. testépítés: 18/81 (+126%) 21. főzés: 3/25
22. csapatmunka: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)
7 ubuk tüske (#131) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ormánygőte csont (#21) 1 ramit kő (#226)
3 ugh méreg (#166) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,84) az 57. labirintus bejárata, kőkorszaki szaki (#109), nyuhaj karbin (#110), manifesztátor (#124), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek