Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 24. 9h:10' EZ A 187. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD 188. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ftv 50 15 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 15. szörnyet |
ba 124 | nem támadod a 124. szörnyet |
tv 98 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
tv 43 | támadó/véd. varázslat a 43. varázslatot |
tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
ek 7 8 3 | t. energia kisütése: 7 8 3 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
be 57 | bemész az 57. titkos labirintusba |
lm 2 3 6 | mozogsz 2 3 6 |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 11 12 13 | mozogsz 11 12 13 |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 14 15 905 | mozogsz 14 15 905 |
lm 28 900 27 | mozogsz 28 900 27 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor egyik lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a manifesztátor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 14 16 19 | mozogsz 14 16 19 |
lm 905 20 900 | mozogsz 905 20 900 |
lm 1 | mozogsz 1 |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
szk 355 | keresed a 355. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 74. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 34 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY) Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz. |
KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba. Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor. |
Erő: | 31 (35) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 20 (21) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 301/250 | Jellem: | jó (302) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 290/83 | Pénz: | 1323 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 79/22 | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 10/36 (+10%) |
ütőfegyverek: | 23/8 (+1%) | lőfegyverek: | 21/24 (+8%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ryuku buzogány (#696) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/24 | 2. nyomkövetés: | 21/44 | 3. mászás: | 9/61 |
4. csapdakészítés: | 12/37 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/32 (+36%) | 6. gyógyítás: | 36/85 |
7. titkosírás: | 2/34 | 8. felderítés: | 11/4 (+311%) | 9. szörnyidomítás: | 6/27 |
10. teológia: | 19/97 (+20%) | 11. taumaturgia: | 16/37 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 1/11 |
13. versengés: | 8/2 | 14. zene: | 11/31 | 15. szörnyismeret: | 14/81 (+20%) |
16. pszi: | 11/22 (+10%) | 17. zárnyitás: | 3/30 | 18. vadászat: | 13/85 |
19. bányászat: | 19/9 | 20. testépítés: | 18/81 (+126%) | 21. főzés: | 3/25 |
22. csapatmunka: | 2/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | kaja (#2) | 3 | spiritusz (#170) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kőszem (#304) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | ramit kő (#226) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | vaskulcs (#183) |