172. forduló, 174. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 16. 9h:09'
EZ A 514. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
515. játékheted kezdete: márc. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,50] koordinátán.
Astrid átadott neked a 1. napon 17 TU-t.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XVIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2017. március 28. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Ezüst Larian, amikor összefutottatok, adott neked egy grifftojást.
Fura érzésed van, mintha valamid hiányozna... És még valami... Körös-körül árnymanó nyomokat fedezel fel, itt-ott egy-egy hajszál és szőrszál. Fegyvereid sehol, erszényedet se találod. Törsz magadnak egy botot (-8 TVP), magadhoz veszed megmaradt vizestömlődet, és átkozódva indulsz útnak. Csak órák múlva érsz el álmod végére.
Varázserőd regenerálódik. (+63 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 301.]

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 246.]

dd 714 294 126 eldobod a 714. tárgyat a 294. tárgyat a 126. tárgyat
Elhajítasz 1 rőtmanó kacagányt. Elhajítasz 1 varkaudar páncélt. Elhajítasz 1 bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

dd 677 33 116 eldobod a 677. tárgyat a 33. tárgyat a 116. tárgyat
Elhajítasz 2 szulfagor agyart. Elhajítasz 1 lapockacsontot. Elhajítasz 2 móri gyümölcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

dd 651 eldobod a 651. tárgyat
Elhajítasz 1 rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[81,50] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a rájanyék tüskés farkát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sérült sörényes ubuk. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sörényes ubuk fejét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 227 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,50] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sörényes ubuk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [83,50] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel megvagdalod a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a karmos tankány testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. [30 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[84,50] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 13 életpontot vesztettél. Kőkéssel megvagdalod a korinthai amőba testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a korinthai amőba bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [85,50] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy kaffogó hebrencs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kaffogó hebrencs testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,50] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmazsin huhogó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 161.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Essék eső, süssön a nap, mindig ernyő alatt marad.
[5 pontot használtál fel, van még 156.]

m 3 mozogsz délkeletre
[87,51] Tovább barangolsz a fák között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

[10 pontot használtál fel, van még 146.]

be 45 bemész a 45. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 bőrpáncélt. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 5 6 10 mozogsz 5 6 10
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar mágus az. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar mágus jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 6 905 7 mozogsz 6 905 7
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [7. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 24 arany, 1 szem szimbólum és 1 szent jogar. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [17 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 900 6 5 mozogsz 900 6 5
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 79.]

lm 4 3 11 mozogsz 4 3 11
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 61.]

lm 12 13 13 mozogsz 12 13 13
Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy manifesztátor. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a manifesztátor testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 fűszertartót (ld. enc.). Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 rákpajzs, 1 borostyán függő és 1 aranylánc. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 49.]

lm 13 12 11 mozogsz 13 12 11
Egyhelyben toporogsz.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 37.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [18 pontot használtál fel, van még 19.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[87,50] Még mindig az erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 314 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 17 (18) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 28 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 299/299 Jellem: gonosz (214) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 279/99 Pénz: 140 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 24/19
Eddig összesen 1081 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 320 TP-t kaptál. Jelenleg 279 385 TP-d van. A következő szinthez még 60 615 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/63 (+2%) vágófegyverek: 21/23 (+14%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 19/46 (+6%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
87,50 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 2. nyomkövetés: 46/78 (+11%) 3. lopás: 4/86
4. mászás: 11/45 5. csapdakészítés: 17/52 (+5%) 6. csapdaészlelés: 10/29 (+17%)
7. gyógyítás: 23/94 8. titkosírás: 2/73 9. felderítés: 7/66 (+7%)
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 15/54 (+20%) 12. taumaturgia: 13/26 (+6%)
13. versengés: 4/59 (+9%) 14. zene: 8/74 (+2%) 15. szörnyismeret: 20/75 (+20%)
16. zárnyitás: 3/46 17. vadászat: 22/57 18. bányászat: 17/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), mélységi grittang (#103) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 19 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 844 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 78.74 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpenge (#126) 1 fáklya (#36) 7 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 2 móri gyümölcs (#116) 1 rinóbőr (#651)
1 rőtmanó kacagány (#714) 2 szulfagor agyar (#677) 1 varkaudar páncél (#294)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
1 bőrpáncél (#51) 1 bunkósbot (#9) 1 fűszertartó (#210)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 huhogó bibe (#332) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 rákpajzs (#98) 1 szem szimbólum (#142) 1 szent jogar (#150)
1 tankány karom (#237) 13 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar lándzsa (#224)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88
49
50
51
52
(81,50) Dornodon rúnaköve, patak, Leah oltár, rájanyékek (#58), sörényes ubuk (#89)
(82,50) sörényes ubuk (#89), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár
(83,50) karmos tankány (#137), tavacska, oltár
(84,50) 28. jellempróba, Tharr oltár, korinthai amőba (#420), vérszomjas csüldő (#114)
(85,50) kaffogó hebrencs (#88), 23. jellempróba
(86,50) phua-kúp (#372), karmazsin huhogó (#185)
(87,50) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(87,51) a 45. labirintus bejárata, Fairlight rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), manifesztátor (#124)

Üzenet küldése a karakternek