172. forduló, 174. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jan. 8. 9h:06'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,74] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 xirnox szivet (100 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy goldugar fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 311.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 291.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 289.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 287.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 287.]
[A parancs tárolásra került.]

v 6 9999 20 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

ek 116 75 58 t. energia kisütése: 116 75 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 75 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 282.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 280.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy háló-csapdát. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 270.]

fog 65 220 elfogod a 65. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

fog 34 220 elfogod a 34. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

fog 73 220 elfogod a 73. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

fog 74 220 elfogod a 74. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

fog 81 220 elfogod a 81. szörnyet a 220. tárggyal
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[123,73] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion bébi. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi pufók lábszárát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy phua-kúp van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [124,72] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bíborgörény, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 189 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Találsz néhány eldobott tárgyat: 6 sallank karom. Magadhoz veszed őket. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [125,71] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog jobb karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. [41 pontot használtál fel, van még 229.]

m 1 1 6 mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra
[126,70] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy mocsári ácsorgó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mocsári ácsorgó testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mocsári ácsorgó jobb oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a mocsári ácsorgó bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mocsári ácsorgó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 38 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Észreveszel egy gyíkfű csomót. Felfedeztél egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy lápi hajlékot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [127,69] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy xirnox. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a xirnox testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a xirnox jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a xirnox bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 509 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy lápi hajlékot. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [126,69] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tesh alligátor. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tesh alligátor bal első lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tesh alligátor lapos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tesh alligátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 elf csont. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 566 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 208.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[125,68] Dombos vidékre érkeztél.

Látsz egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Qulli Brann vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Látsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 13 pontot kell rákölteni.) Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [124,67] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [123,68] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bibircsók-óriás. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás szőrös kezét. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a griffőniksz jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy fekete griff!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff ébenfekete testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fekete griff jobb szárnyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy griffőniksz!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz jobb szárnyát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 21 madártollat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. [61 pontot használtál fel, van még 147.]

v 96 92 54 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

121 122 123 124 125 126 127 128
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
(123,68) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), érclelőhely
(123,73) ekharion bébi (#768), barátság szent tüze (#484), Fairlight oltár, 22. jellempróba
(124,67) nyuhaj karbinok (#110), egy ismeretlen isten rúnaköve
(124,72) quwarg királynő (#153), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417)
(125,68) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(125,71) erszényes elkarog (#354), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(126,69) tesh alligátor (#353), mocsári penke (#148)
(126,70) mocsári ácsorgó (#774), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148)
(127,69) xirnoxok (#122), lápi hajlék (#670)

[92,54] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A Csupasz Sünmedve oldalában egy hivatalnok külsejű figura ül egy kis asztalkánál. Nagy bőszen írogat valamit egy papírlapra. Mellette két unott városőr strázsál, alabárdjukra támaszkodva. Közelebb mész. A fanyar ábrázatú fickó észrevesz, és sürgetően magához int. Úgy látszik, parancsolgatáshoz szokott.
- Te kalandozó vagy, ugye? Hogy is hívnak? - szegezi neked a kérdést, és a rágott végű plajbászt. - Van egy munkám a számodra - mondja, és máris belekezd. Elmeséli, hogy a helytartó saját tulajdonú marhacsordáját a közeli dinóparkból elcsatangolt szörnyek dézsmálják, ezért sürgősen át kell költöztetni a tehénkéket a legelőről egy jól védhető kőkarámba. Sajnos a pásztorok nem mernek szembeszállni a dinókkal, ezért a helytartó kalandozókat kíván felfogadni a csorda átterelésére. - Ha alkalmasnak érzed magad a feladatra, jelentkezz itt az intézőmnél - mutat egy meglepően részletes térképre. Gyorsan megállapítod, hol is ez a hely. - Tőle kapjátok meg a jutalmatokat is, ha eredménnyel jártok. Ja, hogy nem mondtam? Természetesen egyedül semmi esélyed, ezért szerezz magad mellé néhány segítőt! Mindegyikőtöknek legyen idomított hátasa, mert gyalogszerrel ezeket a félvad marhákat képtelenség terelni - mondja, aztán mintegy búcsúzásképpen, még felír téged is a névsor aljára.
Érdekes feladatnak tűnik. (6. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90 mérföldre teljesítheted.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 137.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[123,68] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fémbontó szójer. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. Kritikus ütés! (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy bronzkulcs felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz egy sziklafészket. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
[7 pontot használtál fel, van még 130.]

p 73 4 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 120.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 4. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [100 pontot használtál fel, van még 20.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 17.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 27, 9.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 331 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál!

HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA)
Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 23 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 30 (36) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 19 (22) Védekezés: 53 (57) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 404/399 Jellem: jó (220) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (38) Varázspont: 429/152 Pénz: 2475 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 22/18 Pszi pont: 140/85
Eddig összesen 1247 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 010 TP-t kaptál. Jelenleg 1 027 178 TP-d van. A következő szinthez még 172 822 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, varkaudar iszákos, Rodrig. A 166. fordulódban 4638 arany került a bankszámládra. 4869 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/51 (+4%) szúrófegyverek: 7/32 (+65%) vágófegyverek: 23/10
lőfegyverek: 7/67 dobófegyverek: 25/77 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (150%) << ököl (#28) (240%) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
123,68 mezőn táborozol
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/58 2. nyomkövetés: 24/75 (+10%) 3. mászás: 14/73 (+4%)
4. csapdakészítés: 13/81 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/12 6. gyógyítás: 30/76
7. titkosírás: 3/39 8. felderítés: 14/82 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 27/71 (+18%) 11. taumaturgia: 21/30 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/73
13. versengés: 10/26 (+8%) 14. harcművészetek: 27/14 15. zene: 8/7 (+115%)
16. szörnyismeret: 4/54 (+20%) 17. pszi: 19/18 (+25%) 18. zárnyitás: 3/92
19. vadászat: 4/26 20. bányászat: 20/87 (+34%) 21. főzés: 11/17
22. csapatmunka: 3/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) háló-csapdával (#220), garokkot (#73) háló-csapdával (#220), tintacsigát (#74) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 22000. szintű lényekre vakító fény (#43) >> 17. szintű lényekre
agykorbács (#97) >> 18. szintű lényekre tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> Mnebolath (#237) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
vakító fény (#43) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> áldott okerón (#336)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1873 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyöngymangó (#135) 1 nagy bronzkulcs (#185) 5 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 elf csont (#664)
1 elkarog szőr (#665) 1 fáklya (#36) 1 ilkin érc (#232)
6 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 21 madártoll (#112)
5 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 6 sallank karom (#128)
1 sullár hólyag (#168) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124
67
68
69
(123,68) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A pörölycsapás, kabal-sújtás és kos csapása harcművész képességek picit változtak. Szörnyek ellen mindig a karakter üt először, így már a használatuk körében egyből érvényesülnak. Kalandozók közötti csatában viszont random, hogy ki üt először, ezért mindhárom képasség csak a használatukat követő körben lép érvénybe.
* - A lángorkán, cikázó villám és energiaörvény mentődobás módosítója ezentúl nem az effektív teológia 2/-3át, hanem annak teljes értékét számolja.
* - A káoszsújtás ezentúl 20%-kal hatékonyabban csökkenti az ellenfél értékeit mint eddig. Valamint a csökkentő hatásának nincs maximuma, csakúgy, mint ahogy a légbilicsn sebzéscsökkentésének sincs.
* - A következő miniolimpián a varázslatok elleni mentőbobásnál visszarajuk az utolsó mini és nagy olimpiáról kivett nagyobb random számot. Ezzel és a korábbi szerencse változtatással együtt remélhetőleg a varázslatok jobban bejönnke majd.
* - A pörölycsapás, kabal-sújtás és kos csapása harcművész képességek kalandozók közötti csatában ezentúl mindig csak a következő körtől érvényesülnek. A szörnyek ellen nincs változás, ellenük mindig a karakter üt először, és már abban a körben érvényesül az említett három képesség hatása. Kalandozók közötti csatában viszont véletlenszerű, hogy ki üt először, így ott az igazságosság jegyében ezentúl ezek a védekezés, támadás és sebzés csökkentések csak a következő körtől érvényesülnek.
* - A gyógymógy és azonnali gyógyítás varázslatok TVP költsége 5 TVP ről 2 TVP-re csökkent.

Üzenet küldése a karakternek