Karakterszám: |
5880 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
173 |
Játékhét: |
294 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
732 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. máj. 18. 9h:11' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. máj. 19. |
|
E-mail!
URTICA DIOICA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
2. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek
küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád,
és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám
1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz!
Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a
feladat része." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
2. NAP ** Nem átall háborgatni
Callisto, egy apró, vörös-barna ruhát
viselõ, okos, barna szemû, vidám nõ. [aura: 4-es manafókuszálás.] A Tudósok
klánjának tudományos munkatárs rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik.
Felszerelése: a tudás zafírja, a tökéletesség malachit karkötõje, a sólyom
szarvas sisakja, a sólyom ezüst fülbevalója, rubin mágusbot, a kalmár nyaklánca,
a tárgyalás gyûrûje, a sólyom sárga öve, galetki érdemérem, a kobra csepp
fülbevalója, az ellenállás nehéz nyílpuskája, a sólyom ónix karkötõje,
a remete karikaszimbóluma, a bûz díszes karkötõje, a sólyom díszes köntöse,
a jég vas mellvértje, az ellenállás csonttõre, krakoch csizma. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Gödröket ástok
odakint, karókkal bélelitek ki, köteleket feszíttek ki, egy pöccintésre
leomló kõzuhatagokat állítotok. Végül kipróbáljátok a csapdákat. Igen,
kiválóan mûködnek. Vajon kié a jobb? Hosszas tanakodás után elismered:
Callisto bizony jobban tud csapdát készíteni!
**
2. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel!
Ezúttal vhrathag pók kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan
keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott
barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki:
Blazenul Garlazan, Norillia Gwillenlath, Korillion Gwillenlath, Archibald,
Szivárvány, Granitoid, Tiger, Minor Death, Ki Hara Pom-pom, Maláta
Vilmos, Csukonyi a Kalmár, Pokolivadék, Gralnian Matarel, Moha, Obszidián
Oyin, Snick, Kelewen Gwillenlath, Galarin Thorfel.
Ellenfeletek egy vhrathag pók (#332).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A vhrathag pók mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
tökéletes csendet. Galarin Thorfel ellenállt a varázslatnak. Blazenul Garlazan
elcsendesedik. Norillia Gwillenlath elcsendesedik. Korillion Gwillenlath
elcsendesedik. Archibald elcsendesedik. Szivárvány elcsendesedik. Granitoid
elcsendesedik. Tiger elcsendesedik. Minor Death elcsendesedik. Ki Hara
Pom-pom elcsendesedik. Maláta Vilmos elcsendesedik. Síri csend telepedik
rád. Csukonyi a Kalmár elcsendesedik. Pokolivadék elcsendesedik. Gralnian
Matarel elcsendesedik. Moha elcsendesedik. Obszidián Oyin elcsendesedik.
Snick elkerülte a varázslatot. Kelewen Gwillenlath elcsendesedik. Minor
Death megiszik egy kék varázsitalt. Tiger lenyel egy fekete italt. Moha
lenyel egy fehér italt. Maláta Vilmos ledönt a torkán egy zöld folyadékot.
Snick elmormol egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+18
méretükre). Snick a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gyógyító
szellõ! Galarin Thorfel gyógyul 46 ép-t. Gyógyulsz 36 életpontot. Gyógyítja
Pokolivadékot (+34 ép). Obszidián Oyin beszürcsöl valami fekete folyadékot.
Felhörpintesz 1 gázlehelet italát. ( +15 mérg. lehelet.) Csukonyi a Kalmár
ledönt a torkán egy kék folyadékot. Gralnian Matarel megiszik egy piros
varázsitalt. Galarin Thorfel ellõ egy sárkánylehelet varázslatot. ( +54
tûzlehelet, +54 jéglehelet, +54 savlehelet, +54 elektr.lehelet, +54
mérg. lehelet.) Galarin Thorfel lenyel egy piros italt. Norillia Gwillenlath
felhajt valamiféle fehér italt. Kelewen Gwillenlath ledönt a torkán egy
piros folyadékot. Korillion Gwillenlath felhajt valamiféle fekete italt.
Archibald lenyel egy fekete italt. Blazenul Garlazan felhörpint valamilyen
zöld italt. Pokolivadék beszürcsöl valami piros folyadékot. Ki Hara Pom-pom
megközelíti a vhrathag pókot. Granitoid a vhrathag pókot rohamozza. Szivárvány
megközelíti a vhrathag pókot. Ki Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja.
Granitoid a vhrathag pókot támadja. Szivárvány a vhrathag pókot támadja.
*** 2. KÖR *** A vhrathag pók rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
tyrxacotl nyálka. (-20 erõ.) (-20 ügyesség.) (-20 egészség.) (-20 mágia.)
(-20 gyorsaság.) ( -9 meggyõzõkészség.) Snick elõhív egy esszenciaelnyelés
varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Snick elvarázsol egy õrjöngést.
Támadásod megnõ (+72%). Minor Death a vhrathag pók irányába megy. Moha
elindul a vhrathag pók felé. Tiger a vhrathag pók felé mozog. Maláta Vilmos
a vhrathag pók felé mozog. Obszidián Oyin megközelíti a vhrathag pókot.
Megindulsz a vhrathag pók felé. Már ott is vagy! Galarin Thorfel a vhrathag
pókot rohamozza. Csukonyi a Kalmár a vhrathag pókot rohamozza. Kelewen
Gwillenlath elindul a vhrathag pók felé. Norillia Gwillenlath a vhrathag
pók irányába megy. Gralnian Matarel a vhrathag pókot rohamozza. Archibald
elindul a vhrathag pók felé. Blazenul Garlazan a vhrathag pók irányába
megy. Korillion Gwillenlath a vhrathag pókot rohamozza. Pokolivadék a vhrathag
pókot rohamozza. Ki Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja. Minor Death
a vhrathag pókot támadja. Moha a vhrathag pókot támadja. Tiger a vhrathag
pókot támadja. Maláta Vilmos a vhrathag pókot támadja. Granitoid a vhrathag
pókot támadja. Obszidián Oyin a vhrathag pókot támadja. A vhrathag pókot
próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(114 ép-t
sebeztél). Galarin Thorfel a vhrathag pókot támadja. Csukonyi a Kalmár
a vhrathag pókot támadja. Kelewen Gwillenlath a vhrathag pókot támadja.
Norillia Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Gralnian Matarel a vhrathag
pókot támadja. Archibald a vhrathag pókot támadja. Blazenul Garlazan a
vhrathag pókot támadja. Szivárvány a vhrathag pókot támadja. Korillion
Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Pokolivadék a vhrathag pókot támadja.
A vhrathag pók regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Snick rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy a forrás
érintése. Snick elmormol egy gránitbõr varázslatot. A vhrathag pók és Szivárvány
egymással harcolnak. Szivárvány maradék erejét is elvesztve elterül. Ki
Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja. Minor Death a vhrathag pókot támadja.
Tiger a vhrathag pókot támadja. Moha a vhrathag pókot támadja. Maláta Vilmos
a vhrathag pókot támadja. Granitoid a vhrathag pókot támadja. Obszidián
Oyin a vhrathag pókot támadja. Támadod a vhrathag pókot. Kitátod szádat,
és mérges gázt lehelsz.
(117 ép-t sebeztél). Csukonyi a Kalmár a vhrathag
pókot támadja. Blazenul Garlazan a vhrathag pókot támadja. Galarin Thorfel
a vhrathag pókot támadja. Archibald a vhrathag pókot támadja. Gralnian
Matarel a vhrathag pókot támadja. Kelewen Gwillenlath és a vhrathag pók
egymással harcolnak. Norillia Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Pokolivadék
a vhrathag pókot támadja. Korillion Gwillenlath a vhrathag pókot támadja.
A vhrathag pók regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Snick elmormol egy feltámasztás varázslatot. Szivárvány
visszanyer 286 életpontot. Szivárvány magához tér. A vhrathag pók és Galarin
Thorfel egymással harcolnak. Galarin Thorfel eszméletét vesztve összeesik.
Ki Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja. Minor Death a vhrathag pókot
támadja. Moha a vhrathag pókot támadja. Tiger a vhrathag pókot támadja.
Maláta Vilmos a vhrathag pókot támadja. Granitoid a vhrathag pókot támadja.
Obszidián Oyin a vhrathag pókot támadja. Megtámadod a vhrathag pókot. Mélyet
lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(115 ép-t sebeztél).
Csukonyi a Kalmár a vhrathag pókot támadja. Gralnian Matarel a vhrathag
pókot támadja. Archibald a vhrathag pókot támadja. Blazenul Garlazan a
vhrathag pókot támadja. Kelewen Gwillenlath és a vhrathag pók egymással
harcolnak. Szivárvány a vhrathag pókot támadja. Korillion Gwillenlath a
vhrathag pókot támadja. Norillia Gwillenlath a vhrathag pókot támadja.
Pokolivadék a vhrathag pókot támadja.
*** 5. KÖR *** Snick mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy feltámasztást.
Galarin Thorfel visszanyer 286 életpontot. Galarin Thorfel magához tér.
A vhrathag pók és Galarin Thorfel egymással harcolnak. Galarin Thorfel
ájultan a földre zuhan. Ki Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja. Minor
Death a vhrathag pókot támadja. Tiger a vhrathag pókot támadja. Obszidián
Oyin a vhrathag pókot támadja. Moha a vhrathag pókot támadja. Norillia
Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Granitoid a vhrathag pókot támadja.
Maláta Vilmos a vhrathag pókot támadja. Támadod a vhrathag pókot. Mérgezõ
gázt fújsz.
(118 ép-t sebeztél). Korillion Gwillenlath a vhrathag pókot
támadja. Kelewen Gwillenlath és a vhrathag pók egymással harcolnak. Csukonyi
a Kalmár a vhrathag pókot támadja. Blazenul Garlazan a vhrathag pókot támadja.
Archibald a vhrathag pókot támadja. Szivárvány a vhrathag pókot támadja.
A vhrathag pók hörögve elterül.
[A csatában összesen 464 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Galarin Thorfel: 274/584,
Blazenul Garlazan: 499/0, Norillia Gwillenlath: 656/0, Korillion Gwillenlath:
681/0, Archibald: 677/0, Szivárvány: 569/286, Granitoid: 658/0, Tiger:
603/0, Minor Death: 523/0, Ki Hara Pom-pom: 1288/0, Maláta Vilmos: 917/0,
Csukonyi a Kalmár: 620/0, Pokolivadék: 317/0, Gralnian Matarel: 388/0,
Moha: 3/0, Obszidián Oyin: 671/0, Snick: 0/0, Kelewen Gwillenlath: 590/0.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+57%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Blazenul Garlazan a következõt kapja: 5 arany. Norillia Gwillenlath része
a zsákmányból: 5 arany. Korillion Gwillenlath a következõt kapja: 5 arany.
Archibald része a kincsbõl: 5 arany. Szivárvány részesedése: 4 arany. Granitoid
a következõt kapja: 5 arany. Tiger része a kincsbõl: 5 arany. Minor Death
része a zsákmányból: 5 arany. Ki Hara Pom-pom részesedése: 5 arany. Maláta
Vilmos is kap a tárgyakból, övé lesz 5 arany. Viszed, ami mozdítható: 4
arany. Csukonyi a Kalmár is kap a tárgyakból, övé lesz 5 arany. Pokolivadék
része a zsákmányból: 4 arany. Gralnian Matarel része a kincsbõl: 5 arany.
Moha része a zsákmányból: 5 arany. Obszidián Oyin a következõt kapja: 5
arany. Snick része a zsákmányból: 5 arany. Kelewen Gwillenlath a következõt
kapja: 5 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba
a zsákmányt: vhrathag gömb. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan
lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda
pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét,
tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben
híre megy! (+30% jóllakottság.) **
6. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed
alatt eltûnt a barlangodból 2 drágakõ.
**
6. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek
küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád,
és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám
1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz!
Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a
feladat része." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
12. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az
istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek
rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass
el hozzám 1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni
sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem,
szintén a feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen
tapasztalat.
Korillion Gwillenlath kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra
már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Csukonyi a Kalmár 2 legenda pont
árán megvásárolta a vhrathag gömböt a szövetségi kincstárból, mivel az
övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült
a mágusház.
**
37. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Proteus, egy fogatlan, fagyos tekintetû,
fehér aszott bõrû, õszhajú, hátborzongató külsejû férfi. A Tudósok klánjának
tanítómester rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: Akadémiai nyaklánc, Yssuf tõre, káoszkígyó vért, rubin mágusbot,
óriás fülbevaló, a Tél aranylánca, arany orgling fétis, a sebesség gyalogos
lándzsája, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Kristálya, orgling fétis, az
ellenállás átlátszó köntöse, az ellenállás kerek pajzsa, galetki érdemérem,
Khazidax koponyája, vérfarkas agyar, krakoch csizma. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Proteust, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Étkezés után
az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek
arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek
szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Végül Proteus megköszöni
a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság)
Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a sárkányszellem.
[ld. enc.]
*** 7.12. ***
Snick (#8527) kilépett a szövetségbõl.
**
69. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült
tolvajt:
Battle Beetle, egy szürkés fekete kitines bõrû, véreskezû diktátor
férfi. [aura: átokszórás: 10.] A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú
tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a siker
aranyveretes öve, a háború köve, aréna vas érme, bronzmedál, az egyensúly
gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, ében láncing,
a nyomkeresés fejpántja, a halál fekete íja, orgling fétis, ozin fülkarika,
krakoch csizma, kõmûves kalapács, arany orgling fétis, opilíchium gyûrû,
szerencsekõ, cseppkõ gyûrû. Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Felemelve a halál fekete íját, Battle Beetle rád lõ.
(7
lövéssel 457 ép-t sebzett.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 277 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Battle Beetle meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
**
72. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Emilia, egy áttetszõ köntöst viselõ,
tökéletes alakú, csábos mosolyú, álomszép nõ. A Mágusok klánjának bájoló
rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: Õsmágus köpenye,
szent templomi maszk, rubin mágusbot, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a
tárgyalás gyûrûje, a siker ezüstveretes öve, az egyensúly gyûrûje, a mágia
smaragdja, óriás fülbevaló, aréna csont érme, Yssuf tõre, a bérmágus aranyozott
fülbevalója, a titán nagy pajzsa, káoszkígyó vért, arany orgling fétis,
orgling fétis, a sebesség gyûrûje, a gyorsaság vándorcsizmája, a mentát
obszidián karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Emilia is hozzájárult. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek.
Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel
és galetkikkel találkoztatok. A hosszú parti végül véget ér. Emilia megköszöni
a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit az
Emilia által meséltekbõl, megtudod, mi az a kõgargoyle.
[ld. enc.]
*** 9.10. ***
Kis Bagoly (#8870) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
*** 9.13. ***
Vakmerõ Gottfrid (#7320) belépését kérte a szövetségetekbe.
Jelenleg 10 legenda pontja van.
**
111. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az
istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek
rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass
el hozzám 1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni
sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem,
szintén a feladat része." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a
barlangodból.
**
132. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom,
szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 aranyat, és
olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan
találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
Felépült
az itató.
*** 11.22. ***
Obszidián Oyin (#9523) kilépett a szövetségbõl.
**
188. NAP ** Le Henger Elek ajándékot küldött neked kineport varázslattal:
nini, faragott idol!
**
201. NAP ** Épp hozzád néz be
Magitor Pater, egy magas, zöldcsuhás, csuklyát
mélyen a szemébe húzó kántáló varázsló férfi. A Mágusok klánjának bájoló
rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
az egyensúly gyûrûje, a sas gyalogos lándzsája, a szívósság obszidián karkötõje,
Örökkévalóság Gyémántja, a mentát könnyû íja, a mágia smaragdja, a majom
csepp fülbevalója, a majom malachit karkötõje, a sebesség öve, a mentát
márványgyûrûje, a mágus csontamulettje, az egészség halotti maszkja, a
bérmágus vándorcsizmája, a mágus gyûrûje, a tökéletesség kerek pajzsa,
a sebezhetetlenség csontamulettje, a mentát gyûrûje, a remete hosszúkardja,
manapoid fülbevaló, a tökéletesség vívótõre, Yssuf tõre, a mágus malachit
karkötõje, az elfek átlátszó köntöse, a tökéletesség elit lemezpáncélja,
a tudós bronz amulettje, a túlélés ónix karkötõje. Kedvesen köszönt, és
megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Magitor Pater elõcsomagolja az általa hozott
elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ
igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek
harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi
a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy
másodlagos támadási formára... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy
nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod,
mi az az óriás smaragd vakond.
[ld. enc.]
**
244. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Liendra, egy csinos elfszerû, barna
hosszú hajú, mely eltakarja a bal arcát, arany szemû nõ. A Tudósok klánjának
kutató rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
Akadémiai nyaklánc, zafír érdemrend, az egyensúly gyûrûje, a sólyom ezüst
nyaklánca, káoszkígyó vért, a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, a remete
ónix karkötõje, a sün malachitgyûrûje, ozin fülkarika, a jég szürke maszkja,
a sólyom kerek pajzsa, az ellenállás malachitgyûrûje, a sólyom díszes karkötõje,
az ellenállás gyalogos lándzsája, az ellenállás aranyozott fülbevalója,
a jég malachit karkötõje, nagyobb jégöv, a tudás zafírja, Örökkévalóság
Gyémántja, az ügyesség díszes karkötõje, a majom fekete csizmája, aréna
bronz érme, dobótõr, a szívósság rövid tõre, galetki érdemérem, a tökéletesség
rövid tõre, arany orgling fétis, a gyõzelem rövid tõre. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [A barlangod padlójára
pottyant
a void gyémánt de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Liendra elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon
igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak?
Végül Liendra feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+5%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a talriai behemót.
[ld. enc.]
**
257. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Liendra, egy csinos elfszerû,
barna hosszú hajú, mely eltakarja a bal arcát, arany szemû nõ. [aura: szívósság:
17.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe
tartozik. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc, zafír érdemrend, az egyensúly gyûrûje,
a sólyom ezüst nyaklánca, káoszkígyó vért, a tárgyalás gyûrûje, a füvész
köpenye, a remete ónix karkötõje, a sün malachitgyûrûje, ozin fülkarika,
a jég szürke maszkja, a sólyom kerek pajzsa, az ellenállás malachitgyûrûje,
a sólyom díszes karkötõje, az ellenállás gyalogos lándzsája, az ellenállás
aranyozott fülbevalója, a jég malachit karkötõje, nagyobb jégöv, a tudás
zafírja, Örökkévalóság Gyémántja, az ügyesség díszes karkötõje, a majom
fekete csizmája, aréna vas érme, dobótõr, a szívósság rövid tõre, galetki
érdemérem, a tökéletesség rövid tõre, arany orgling fétis, a gyõzelem rövid
tõre. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Liendra elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten
meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel
és galetkikkel találkoztatok. Végül Liendra megköszöni a vendéglátást,
és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+9% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a fátyoltehén.
[ld. enc.]
*** 3.1. ***
Moha (#9005) kilépett a szövetségbõl.
Felépült
a szintfejlesztés.
*** 5.24. ***
Raul (#3183) kilépett a szövetségbõl.
**
356. NAP ** Meglátogat egy galetki:
José Desperato, egy idegesítõen csápos,
hidraulikus láblengetõvel mászkáló férfi. [aura: régészet: 9.] A Mágusok
klánjának bájoló rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. A
következõket látod nála: Õsmágus köpenye, szivárvány karkötõ, ezüstmedál,
a sólyom sárgaréz nyaklánca, Ödlerkbél íj, a siker ezüstveretes öve, óriás
fülbevaló, a mágia smaragdja, a tökéletesség csonttõre, a sólyom vándorcsizmája,
káoszkígyó vért, galetki érdemérem, a sólyom díszes fejpántja, a titán
márványgyûrûje, a gyõzelem malachitgyûrûje, a bénaság fülbevalója. Szakértelempróbára
invitál téged. Megállapodtok, hogy a tét 1 arany lesz.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Lementek a csatornaszintre,
és nyomokat kerestek. A versenyt az nyeri, aki több különbözõ torzszülött
nyomot talál adott idõ alatt. Hozzáláttok a kereséshez. Véget ér a verseny,
és elismered, hogy José Desperato a jobb nyomkövetõ.
Mintha a vereség nem lenne elég, 1 arannyal lettél szegényebb!
**
408. NAP ** Pindurutalagala ajándékot küldött neked kineport varázslattal:
nini, zsugorító gyûrû!
*** 8.8. ***
Vakmerõ Gottfrid (#7320) kilépett a szövetségbõl.
*** 8.8. ***
Kis Bagoly (#8870) kilépett a szövetségbõl.
**
467. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Pindurutalagala, egy kellemes modorú,
sovány férfi. A Halhatatlanok klánjának a titok ismerõje rangú tagja. A
KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, a
pók smaragdgyûrûje, óriás fülbevaló, aréna mihlanil érme, a kígyó vaspajzsa,
sárkányamulett, a kígyó sárga öve, a mentát lovagi csizmája, a kígyó ónixgyûrûje,
a sebezhetetlenség bíbor pikkelyvértje, Rogan karkötõje, a káosz szolgájának
fejpántja, a barátság szimbóluma, arany vadászköpeny, ozin fülkarika, a
ragadozó díszes karkötõje, galetki érdemérem, a hatalom rubinja, az elfek
márványgyûrûje, quwarg amulett, az ellenállás malachit karkötõje. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Pindurutalagala is hozzájárult. Misztikus, szörnyûséges dolgokról
kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan
Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna
a barlang levegõje... A hosszú parti végül véget ér. Pindurutalagala megköszöni
a vendéglátást, és hazaindul. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az a bíbor mösze.
[ld. enc.]
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Norillia Gwillenlath 1 legenda
pont árán megvásárolta a Mofisztor kövét a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korillion Gwillenlath 1 legenda
pont árán megvásárolta a Mofisztor kövét a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Korillion Gwillenlath kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra
már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** 4.21. ***
Blazenul Garlazan (#2254) kilépett a szövetségbõl.
*** 4.26. ***
Galarin Thorfel (#2884) kilépett a szövetségbõl.
*** 4.28. ***
Gralnian Matarel (#9679) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.5. ***
Szivárvány (#4000) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.5. ***
Granitoid (#8000) kilépett a szövetségbõl.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Norillia Gwillenlath 1 legenda
pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból,
mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korillion Gwillenlath 1 legenda
pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kelewen Gwillenlath 1 legenda
pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból,
mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** 5.12. ***
Kelewen Gwillenlath (#6250) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.12. ***
Norillia Gwillenlath (#6260) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.12. ***
Korillion Gwillenlath (#9060) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.15. ***
Csukonyi a Kalmár (#3083) kilépett a szövetségbõl.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31990.) A te szinteden a legnevesebb
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg
kinézetû galetki férfi. (hírneve 12433.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*ápr. 27.* Ange teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott.
*jún. 1.* Köpködõ Méregzsák és Dark Selina pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*júl. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Amorpheus Amorphea felett.
*aug. 13.* Köpködõ
Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett.
*okt.
11.* Vivi Ornitier pszionikus küzdelemben diadalt aratott Faylande felett.
*dec. 16.* Csagatajt majdnem felfalta egy mutáns szójer.
*feb. 10.* Cenzúrázott
Lajos teljesítette a 22. küldetést, amit a templomban kapott.
*ápr. 15.*
Tífusz Lukrécia teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott.
*ápr. 18.* Seth Mandelbrotot kis híján megölte egy xenomorph gyermek.
*júl. 21.* Tífusz Lukrécia és Lord Tile megküzdöttek egymással, és Tífusz
Lukrécia gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 19.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Aaron Boone, a
Rontót.
*máj. 17.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
Tündöklõ Csillagot.
*júl. 16.* Fortian csatában legyõzte Belcazart.
*szept.
6.* Theot kis híján megölte egy homlász.
*okt. 13.* Avvocato Terrasini
csatában legyõzte Khyssanth, a Sárkányt.
*nov. 15.* Alba Regina és Nemesis
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*nov. 18.* Alba
Regina és Brancaleone da Norcea pszi párbajt vívtak. Alba Regina került
ki gyõztesen.
*jan. 25.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte
Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
*már. 11.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban
legyõzte Meteor a Gyõzõt.
*már. 23.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban
legyõzte Sanyát.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet!
Felveszed a zsugorító gyûrût.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]
sz 15061 |
szövetség parancs |
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. Visszavonod szavazatodat Korillion
Gwillenlath szavazataiból.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]
sz 15062 |
szövetség parancs |
Belépésedet kéred a 15062. szövetségbe. [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 295.]
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Elmúlt a tyrxacotl nyálka hatása.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz,
nem árt, ha ennivaló után nézel.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai
játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb
2006. jún. 12. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 17-i TF/ÖV találkozón
veheted át, ill. jún. 19-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és
emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához
képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgákkal indulsz!
[ld.
enc.] Tanács: Lehetõséged nyílt a Legendák Völgyének meglátogatására. Ha
többet szeretnél tudni, akkor látogasd meg a remetét!
Ebben a körben +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 464 sebzést okoztál,
és 277 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 299 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
630 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Urtica Dioica, egy morcos arckifejezésû, szürkészöld, csalánszõrökkel
borított bõrû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint).
Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 173. fordulód.
|
[1] erõ: |
17 (20) / 9.32 |
[2] IQ: |
10 / 5.31 |
[3] ügyesség: |
10 (12) / 1.10 |
[4] egészség: |
14 (18) / 13.49 |
[5] mágia: |
7 (9) / 2.57 |
[6] gyorsaság: |
18 (24) / 1 |
[9] Méret/ép: |
173 (175) / 175 |
Min. méret: |
174 |
Barlangméret: |
179 |
|
|
Varázspont: |
143 / 92 |
Képességpont: |
69 / 17% |
Hõsi pont: |
26 (1) |
Tám.bónusz: |
48% |
Véd.bónusz: |
49% |
Galetki erõ: |
797 / 318 |
Hírnév : |
1386 |
Jóllakottság: |
54% |
Életkor: |
15 / 39 |
|
|
Galetki csaták: |
235 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
114 (0) |
Torzsz. csaták: |
845 (1) |
Torzsz. gyõzelmek: |
767 (1) |
Leölt torzszülött: |
1297 (1) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
78 (0) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kapitány (50)
Speciális
képességeid:
+10 éberség, +25% támadás. 25% esély hõsiesség pont szerzésére
sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj 8 pokolpatkányt.
[számláló: 6] 2.) Hajts végre öt helytartói küldetést! [számláló: 1] 3.) Arass
gyõzelmet a galetki arénában! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
3 (7) / 0.50 |
[16] tüskés bõr: |
10 (11) / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0.40 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (5) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (5) / 0 |
[20] savimmunitás: |
6 (8) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
6 (8) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (6) / 1.06 |
[24] rezisztencia: |
9 (23) / 4.65 |
[25] illat: |
25 / 0 |
[26] lõfegyver: |
2 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 1.01 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 1.74 |
[47] zárnyitás: |
9 / 2.36 |
[48] mászás: |
9 / 3.10 |
[49] rugalmasság: |
9 / 1.64 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 (9) / 3.16 |
[51] transzformáció: |
10 / 7.87 |
[52] auraészlelés: |
5 / 2.17 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.81 |
[54] kereskedelem: |
8 / 5.12 |
[55] szívósság: |
14 (15) / 2.16 |
[56] varázsitalfõzés: |
8 / 1.14 |
[57] gyógynövények: |
7 / 2.39 |
[58] nyomkeresés: |
10 / 7.66 |
[59] vezetõkészség: |
7 (8) / 0.80 |
[63] éberség: |
8 (18) / 2.65 |
[64] átokszórás: |
5 / 4.32 |
[65] álcázás: |
25 / 0.94 |
[66] lopakodás: |
7 / 0.59 |
[67] régészet: |
8 / 3.12 |
[68] zene: |
9 / 6.70 |
[69] tanulás: |
9 / 5.75 |
[70] idézés: |
1 / 0.05 |
[71] javítás: |
15 / 4.58 |
[72] építés: |
13 / 1.64 |
[73] felderítés: |
5 / 1.08 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
18 (19) / 0.68 |
[101] szakért.: |
11 (12) / 4.94 |
[102]
roncsolás: |
24 (28) / 2 |
|
fog |
[103] méret: |
19 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 0.48 |
[105] paraliz.méreg: |
21 (25)
/ 0 |
|
farok |
[106] méret: |
12 / 0 |
[107] szakért.: |
10 / 8.32 |
[108] kontaktméreg: |
3 (7)
/ 2 |
|
bal láb |
[109] méret: |
8 / 0 |
[110] szakért.: |
5 / 3.04 |
[111] roncsolás: |
2 (6)
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[32] animáció: |
5 / 0.86 |
[42] csendvarázs: |
5 / 0.12 |
[149] dimenziókapu: |
5 / 0.06 |
[29] életszívás: |
5 / 0.40 |
[31] féreg érintése: |
5 / 2.24 |
[168] fürgülés: |
12 / 1 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
13 / 0.60 |
[163] kineport: |
5 / 0.56 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 / 0.16 |
[158] láth. észlelése: |
5 / 0.24 |
[157] láthatatlanság: |
5 / 0.24 |
[171] savpajzs: |
4 / 0.06 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0.08 |
[150] tárgyvédelem: |
4 / 0.06 |
[167] tombolás: |
5 / 2.40 |
[16] tûzpajzs: |
5 / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
7 / 0.60 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Cafat, a fekete hólyag |
72/72 |
105% |
110% |
12 / 2.91 |
nem harcol |
[2] morfinder telep |
1/1 |
100% |
100% |
1 / 0 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
80% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
bsz |
v 154 |
z 168 10 |
|
2. Makró |
szh 1 2 |
ism 3 |
mak 3 |
szh 1 2 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 20. |
2: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 50. |
3: fürgülés v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 49. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 80. |
5: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 200. |
6: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 199. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 20 50;
VI erõ:250% ép:20%;
PV 3 5 2 1;
PSZ 58 48 47 45 55 49;
BA 153 175;
TT 30;
HE 9;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (7. épület), #17 (3. épület), #31 (4. épület),
#50 (20. épület), #249 (162. forduló), #265 (168. forduló), #320 (169.
forduló), #319 (169. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus díszes fejpántja (#17306) |
|
1 a bérmágus ezüst láncinge
(#17233) |
|
1 a bûz szürke maszkja (#28993) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gólem sárga öve (#8367) |
* |
1 a gyorsaság
ezüst pikkelyvértje (#3719) |
|
1 a harcmûvész kék köpenye (#13737) |
|
1 a harcmûvész zangrozi csizmája
(#13723) |
|
1 a káosz rémületes öve (#15579) |
* |
1 a kígyó nagy pajzsa (#19062) |
|
1 a kobra ezüst fejpántja (#7407)
|
|
1 a mágia kék köpenye (#3387) |
* |
1 a méreg utazóköpenye (#24086) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a pankrátor bronzöve (#222) |
|
1 a sebesség bronz mellvértje (#13197) |
|
1 a siker aranyveretes öve
(#302) |
|
1 a sólyom lovagi lemezpáncélja (#29352) |
|
1 a sün csontmaszkja (#24942) |
|
1 a sün nagy pajzsa (#24912) |
|
1 a
szalamandra csatos öve (#25916) |
|
1 a szalamandra halotti maszkja (#25841) |
|
1 a szalamandra lovagi lemezpáncélja
(#25752) |
|
1 a tökéletesség lovagi lemezpáncélja (#21702) |
|
1 a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) |
|
1 a tolvaj zöld köntöse
(#9251) |
|
1 a torony szürke maszkja (#18193) |
|
1 a villám fekete csizmája (#23622) |
|
1 a yeti nagy pajzsa (#26262)
|
|
1 az angyalok fekete csizmája (#28122) |
|
1 az elektromosság kék köpenye (#27237) |
|
1 az ellenállás díszes köpenye
(#28588) |
* |
1 az ellenállás vörös maszkja (#28544) |
* |
1 az ellenállás zangrozi csizmája (#28573) |
|
1 az erõ szürke maszkja
(#1543) |
* |
1 brutális pókcsatos öv (#183) |
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 krakoch csizma (#312) |
|
1 mintrogi erõöv (#262) |
|
1 pókcsatos öv
(#173) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz csontamulettje (#29097) |
|
1 a gladiátor csepp fülbevalója (#6206)
|
|
1 a gyorsaság nyaklánca (#3880) |
|
1 a gyõzelem háromszögszimbóluma (#21012) |
|
1 a harcmûvész márványgyûrûje
(#13826) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a légzés malachitgyûrûje (#27777) |
* |
1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
|
* |
1 a puhányság köve (#198) |
|
1 a rend köve (#158) |
|
1 a sün háromszögszimbóluma (#25062) |
* |
1 a
tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) |
|
1 a védekezés ezüst nyaklánca
(#4782) |
|
2906 arany (#1) |
* |
2 arany orgling fétis (#296) |
* |
1 az egészség díszes karkötõje (#3042)
|
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az entek malachitgyûrûje (#9777) |
|
266 drágakõ (#2) |
|
1 galetki érdemérem
(#276) |
|
1 görényfarok (#189) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 kristályamulett
(#130) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
* |
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
* |
2 orgling fétis
(#269) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) |
* |
2
õsgyémánt (#237) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 quwarg amulett (#275) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 tündértalizmán (#317) |
|
11 üvegszimbólum
(#138) |
* |
1 zsugorító gyûrû (#200) |
Felszerelés |
|
1 antiõskõ (#206) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 díszes rézkulcs (#129)
|
|
1 faragott idol (#282) |
|
11 fekete dukát (#218) |
|
1 idõkristály (#219)
|
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 molitár
dob (#168) |
|
1 oprasszum fókusz (#300) |
|
2 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
|
1 void gyémánt (#280) |
Fegyverek |
|
1 a gyõzelem hosszú íja (#21072) |
|
1 a káosz díszes lándzsája (#3144)
|
|
1 a káosz istenének nyílpuskája (#30999) |
* |
1 a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468)
|
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
2 görbekard (#1316)
|
|
2 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
5 kés (#5) |
|
1 kõmûves kalapács (#250)
|
|
2 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
2 rövid tõr
(#1302) |
|
1 Végzetpenge (#215) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
15 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
2 immunitás itala
(#71) |
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
1 kék manaital (#75) |
|
2 kihívás itala (#68)
|
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
8 liánvirág (#24) |
|
6 mátekel gomba (#21)
|
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
1 mézfû (#29) |
|
3 mitulen fû (#20)
|
|
12 muskil (#37) |
|
4 narancs gyógyital (#80) |
|
5 óriásnövés itala (#60)
|
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
1 parafû (#41) |
|
1 pontosság itala (#72)
|
|
19 ragálygomba (#26) |
|
8 rémcserje (#34) |
|
1 sárga gyógyital (#61)
|
|
13 sárkányvirág (#32) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
18 tejfonál (#28) |
|
1 tokin kaktusz (#40) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
3 velparaj (#35) |
|
2 waarkin (#38) |
|
15 winropu moha (#22) |
|
3 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
1 démonlidérc esszencia
(#272) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
36 ekinda haj (#147) |
|
16 elektronit (#141)
|
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
3 khazdar taréj
(#268) |
|
5 kõtroll szem (#274) |
|
14 mandibula (#157) |
|
6 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
39 õsi relikvia (#17) |
|
11 patkányfog (#270) |
|
13 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
1 szirénhaj
(#293) |
|
14 szójer csáprágó (#231) |
|
1 xenópete (#278) |
|
6 yeti csont (#160)
|
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gladiátor
szarvas sisakja #6028 (14).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 16 arany (#1), 1 duzzadt xenópete
(#479).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk, Van egy nagy hírünk
is a játékkal kapcsolatban: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás,
hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta
lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül
eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló
lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett
bevezetünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban
legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve,
ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra
2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára
egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az
elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. Ezért indul csak júniustól,
mivel májusban tartjuk elõször nyilván, hogy az adott hónapban hány fordulót
léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba,
de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak
bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók
állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a
következõ fordulóra, függetlenül attól hogy az teljes árú vagy kedvezményes.
Reméljük, hogy a fentieknek minden játékosunk örül, és akinek nagyobb
lemaradása van, végre lehetõséget kap arra, hogy felzárkózhasson. 2006.
jún. 17-én, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban
TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai
u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.)
Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának
és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedõk,
arany dukátos árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési
lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön,
élõ bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki
a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted
át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje
2006. jún. 12. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 17-én! A Beholder Kft. munkatársai.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VHRATHAG PÓK (332. LÉNY) Ez a legborzalmasabb dolog, amivel szembekerülhet
egy ifjú galetki. Döbbenten veszed közelebbrõl is szemügyre. Valamiféle
folyékony, folyton változó fekete anyag alkotja az egész testét. Egy lapított
gömb, amelyet fürge csápok hordoznak - nem kétséges, hogy talán a pókhoz
hasonlít leginkább, mint ahogy az sem, hogy még távoli rokonsága sincs
a ghallai nyolclábúakkal. A gömb felsõ részérõl három apró, vörös fénycsóva
pászmázza a környezetet, nem kétséges, hogy érdeklõdve, információt gyûjtve
hideg és gyilkos precizitással. Igen, a vhrathag pók csakis az Ellenség
teremtménye és ügynöke lehet, még ha azok közül a "legapróbb" is. Ezek
a hatalmas lények folyamatosan járõröznek, járják a felszínt, az élet nyomai
után kutatva. Meg kell semmisítenetek, mielõtt még visszatér jelentéstételre,
és a Hegyre hozza az Ellenséget!
VHRATHAG GÖMB (407. TÁRGY) Amikor legyõzitek a vhrathag pókot, az cseppfolyóssá
válik, szétolvad, felszívódik az éterben. Azonban visszamarad egy furcsa
tárgy. Félve piszkáljátok, de szerencsére ez nem antianyag, hanem valami,
ami furcsa ugyan, de egy egyszerû galetki is tudja használni. Hogy pontosan
mire is, ahhoz alaposabb vizsgálat szükséges, de az egészen bizonyos, hogy
a regenerációdat, méretedet és rezisztanciádat növeli, miközben mágiádat
jelentõsen csökkenti. Ékszerként KF-elhetõ, nem átadható.
SÁRKÁNYSZELLEM (FIZIKAI FORMA) (222. LÉNY) Az asztrális forma épp hogy
visszahúzódott, kudarcot vallott a gyors mentális támadással - máris indítja
az offenzívát a fizikai síkon. Õsi mágia birtokosa, amelyet testetlensége
miatt hagyományos módon nem gyõzhetsz le, csakis varázslattal. A több ezer
éves rabság, amit az anyagi és a szellemi világ közé szorulva, csapdában
töltött, olyan haraggal, gyûlölettel töltötte el ezt az egykor csodálatos
teremtményt, amelyet még soha élõlényben nem tapasztaltál.
KÕGARGOYLE (230. LÉNY) Apró kõszobrok, amelyek szarvas, hegyes fogú,
vadóc kis démonokat ábrázolnak. És mennyire élethûek... Aztán a kõszobrok
tényleg megelevenednek, és a kõ lomhaságát messze meghazudtoló fürgeséggel
vetik rád magukat.
ÓRIÁS SMARAGD VAKOND (242. LÉNY) Az óriás smaragd vakond egy megtermett
kutya méretû lény, roppant éles fogakkal és rendkívül ellenálló kemény
bõrrel. A vakond valami különös kémiai folyamat során az elfogyasztott
szikladarabokat smaragddá alakítja. Ezek a smaragd darabok néha mágikus
tulajdonsággal is bírnak. Természetesen, a smaragd vakondba a kõevõkön
kívül mindenkinek beletörik a foga...
TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY) A talriai behemótok óriási, féregszerû lények,
amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek
meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért
a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni.
A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra
immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig
vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe
ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!
FÁTYOLTEHÉN (231. PSZIONIKUS LÉNY) Ezek a fátyolos testû, békésen lebegve
legelõ teremtmények egy speciális kristály, az opilíchium asztrális rezonanciájával
táplálkoznak. Jobbára ártalmatlanok, a pszionikus ragadozók zsákmányai,
és a frissen szerzett képességeiket gyakorolni kívánó kezdõ pszionicista
galetkik célpontjai.
BÍBOR MÖSZE (232. PSZIONIKUS LÉNY) Egy szemi-intelligens asztrális állat
a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben,
tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran
közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes
ragadozóitól.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2006. jún. 17. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
szolgáid részt vehetnek a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik,
azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú
gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor
gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül,
akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy
mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet
sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet
értek el. A harcba viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz,
ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal
stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában
meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az
A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 12:1870, 13:2100, 14: 2330. Tehát pl. a második szinten
a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A
harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta
a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program
a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást!
NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert
probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független,
jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.
DUZZADT XENÓPETE (479. TÁRGY) Nicsak! A xenópetéd alaposan megduzzadt!
Vajon mitõl? Megszívta magát nedvességgel? Vagy csak megrohadt? Remélhetõleg
nem fog kikelni belõle valami rettenetes xenó ocsmányság!