Karakterszám: |
3043 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
173 |
Játékhét: |
173 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
215 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. már. 25. 9h:54' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. már. 31. |
|
E-mail!
ZSEBIBABA BABY KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
2. NAP ** Bejön a barlangodba
Lotzán az Õrzõ, egy izmos testalkatú, hosszú
hajú, emberarcú, hatalmas karmokkal rendelkezõ férfi. [aura: 2-es kontakt.õseiddel.]
A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, a tûz átlátszó köntöse, a ragadozó
vándorcsizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a sólyom csontamulettje, a sólyom
ónix karkötõje, a sebesség hosszú lándzsája, a tûz ezüst láncinge, a sólyom
ezüst fejpántja, óriás fülbevaló, a tudás zafírja, az élet malachit karkötõje,
a tûz nagy pajzsa, a Kõ Kardja, a teknõs ónixgyûrûje, klánháborús kitüntetés,
szerencsekõ, a sólyom csepp fülbevalója, az erõ malachitgyûrûje, a sólyom
márványgyûrûje, az energia ónix karkötõje, az óriás csonttõre, a sólyom
háromszögszimbóluma, a sólyom szöges öve, a villám nehéz nyílpuskája. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Lotzán az Õrzõt, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Lotzán az Õrzõ sok
dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek.
Végül Lotzán az Õrzõ megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!"
felkiáltással távozik. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel
gyarapodtál, megtudod, mi az a mutáns szójer.
[ld. enc.]
Felépült
a mágusház.
**
2. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Sünkutya a "Rettentõ", egy süntestû,
kutyafejû, tüskés bõrû, izzó szemû, acélfarkú férfi. A Katonák klánjának
szárnysegéd rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: a
tökéletesség ónix karkötõje, ezüst nadrág, ozin fülkarika, ében láncing,
bronzmedál, Rogan karkötõje, a sün kerek pajzsa, a regenerálódás ezüst
nyaklánca, a sün nehéz nyílpuskája, Örökkévalóság Smaragdja, a bérmágus
malachitgyûrûje, a gyorsaság fekete csizmája, a rend köve, a regenerálódás
szöges öve, a sün keresztszimbóluma, arany tanítványköpeny, aréna csont
érme, a titán ezüst fülbevalója, az ügyesség malachitgyûrûje, a sün ónix
karkötõje, cseppkõ gyûrû, az erõ csillogó fejpántja. Már amikor belép,
akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Ezt kiáltod vissza:
"Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" A következõt mondja neked: "Annyi
a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Ezt kiáltod vissza:
"Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Így szól hozzád:
"Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve
menekültek." Ezt kiáltod vissza: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ
tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" A következõt
mondja neked: "Te gombazabáló, gülüszemû, lapátfülû, lógó hasú, görbe lábú,
lukas fogú torzszülött-ivadék!" Rögtön visszavágsz: "Ha nem lenne ilyen
hatalmas krumpli az orrod helyén, észrevennéd, hogy a szájadból a nyál
az otromba pókhasadra folyik." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Nem
létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb,
undorítóbb és persze butább, mint te!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz
visszavágni! Lehajtott fejjel elismered, Sünkutya a "Rettentõ" volt a jobb.
A gyõztes jutalma lélekenergia.
Egyszercsak egy sötét árny nyomul a barlangodba. Ellenfeleid egy orgling
fattyú (#198) (vibráló kék aura veszi körül) és egy orgling szolga (#23)
(vibráló kék aura veszi körül) [aura: 4-es méretû 6-os szintû jobb mancs.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzvihart.
Sebzõdsz 76
ép-t. Az élõ cseppkõ
75 sebzést kap. Szikra
44 sebzést kap. Az orgling
fattyú
72 ép-t sebzõdik. Az orgling szolga
81 ép-t sebzõdik. (-18 vp.)
Az élõ cseppkõ hörögve elterül. Az orgling szolga hörögve elterül. Az orgling
fattyú Szikrát rohamozza. Szikra megközelíti az orgling fattyút. Az orgling
fattyú és Szikra egymással harcolnak. Szikra holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
Az orgling fattyú
95 sebzést kap. (-8 vp.) Az orgling fattyú hörögve elterül.
[A csatában összesen 367 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/75,
Szikra: 9/127.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+51%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 43 arany.
Undorodva takarítasz ki.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 20001.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy
galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*már. 22.* Crywol vezetõkészség tulajdonsága 13 lett, elsõként a szinten.
*már. 22.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 9. küldetést, amit a boltban
kapott.
*már. 23.* Balu, az öreget majdnem felfalta egy orgling melák.
*már. 23.* Félénk Mimóza csatában legyõzte Dominiát.
*már. 23.* Mikanno
Hosi Kanpokusan rangja a Pszionicisták Klánjában "asztrális utazó" lett.
*már. 23.* Mikanno Hosi Kanpokusan teljesítette a 29. küldetést, amit
a pszi iskolában kapott.
*már. 24.* Sünkutya a "Rettentõ" mellé szegõdött
egy méregféreg.
*már. 24.* Sünkutya a "Rettentõ" teljesítette az 1. küldetést,
amit a boltban kapott.
*már. 25.* Pindurutalagalát majdnem felfalta egy
zafír kaletrich.
*már. 25.* Sziszegõ Szappan és Meteor a Gyõzõ pszi párbajt
vívtak. Sziszegõ Szappan került ki gyõztesen.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 17.* Baltazár mellé szegõdött egy halál sekrestyése.
*már. 18.*
Alba Regina és New York City Boy pszi párbajt vívtak. Alba Regina került
ki gyõztesen.
*már. 19.* Alba Regina és Gaba pszi párbajt vívtak. Alba
Regina került ki gyõztesen.
*már. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Malacka felett.
*már. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Maoen Oligio Hichsomodus felett.
*már. 19.* Alba Regina
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kulimász felett.
*már. 19.* Alba
Regina elsõként ért el 44-es pszi energia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*már. 22.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Lázadó Szolga felett.
*már. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Kronxot.
*már. 22.* Maximilian Ûbertápot majdnem felfalta egy orgling disznó.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]
h 8 24 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a rezisztencia szakértelmed 34. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]
v 152 12 1 |
152. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy felejtést.
A varázslatot teljesen elfelejtetted. Felejteni próbálod a tûzgolyó varázslatot.
Visszakapsz 11 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz.
(-11 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]
var 20 188 |
20. varázslatra 188 képességpont |
Elköltesz 188 képességpontot tûzvihar varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen tûzvihar varázslatod ereje 28. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]
hp 2 12 17 24 45 40 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: savlehelet használata ha ellf.
24. képessége 40 v. több. Prioritás: 45.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]
ep 23 75 6 |
építed a 23. épületet 75 TVPért |
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 318.]
sza 134 10 1 |
10 db 134 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 10 ében láncinget. Élõ cseppkõ morálja 33%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]
A zöldségeskertben vállalsz munkát, vállt vállnak vetve dolgozol a vegetáriánusokkal,
hogy élelmet kapjál a szolgáid számára. A munkavezetõ tiszteli ragaszkodásodat
az állataidhoz, de figyelmeztet, hogy elõbb-utóbb úgyis meg kell válnod
tõlük, ha magasabb szintre költözöl. Élõ cseppkõ jóllakottsága 100%-kal
megnõtt.
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 erõ; [20 TVP-t használtál fel, maradt
még 298.]
szki 1 8 |
1. szolga 8 kno kinyerés |
Levezeted mit sem sejtõ szolgádat a kínzókamrába, majd munkához látsz. Szegény
élõ cseppkõ értetlenül jajveszékel, parányi agyába nem fér, hogy te milyen
rettenetesen mohó és kapzsi vagy. Kaptál 8 képességpontot. Szolgád ájultan
összecsuklik.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, élõ cseppkõ újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka,
de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül
a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért.
1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]
v 163 205 9511 4121 3747 3656 |
163. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]
bsz 1 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2.
szövetségi barlang, térkapu, festékgödör*, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina*,
szellõzõrendszer*, bányagép, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, ivó, istálló,
katonai gyakorlópálya, fûraktár, könyvtár, tanácsterem, mágusház, akadálypálya,
vadászsarok, gyógyító kamra, aréna, fókuszgömb, lélekenergia generátor,
kínzókamra, barlangfürdõ*, jelmezkölcsönzõ.
[Jelenleg készülõ épületek:] szintfejlesztés (1/300 TVP), kovácsmûhely (173/4000
TVP), itató (1400/2000 TVP).
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak
az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán.
(+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Igénybe veszed a jelmezkölcsönzõ szolgáltatásait. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol társaidnak.
(+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
t 65 40 |
65. szakértelem tanulása 40 TVP-ért |
Növényeket, tárgyakat gyûjtesz, amelyek kiváló eszközök lehetnek, ha arra
lesz szükséged, hogy valamilyen módon álcázd magad.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
Jóllakottságod 156%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
be 9 6 |
meglátogatod a 9. épületet |
Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak,
mondván, hogy van fontosabb dolguk is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
v 176 |
176. varázslat elmondása |
Elmondasz egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
v 159 5743 3 |
159. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemidézés. Megtalálod
a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült
figurához: "Zsebibaba Baby vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy láth. észlelése varázslatot. (-5 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
(1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat.
[Tárgyhasználat: 20 arany]
Elteszi a pénzt, és kiköp, majd várakozóan nyújtja tovább a markát. Legszívesebben
megütnéd a mocskot, dehát õ az egyetlen lehetõséged...
[Tárgyhasználat: 30 arany]
A sunyi galetki fitymálva biccent, majd így szól:
- A kereskedõ gyûjti
a szójer csáprágókat, nagy mennyiségben rendeli tõle valaki a felsõbb szintekrõl.
Ha viszel vagy hét darabot, biztos, hogy megbocsát!
- Egy tucat csáprágót?
Dehát honnan szedjek annyit? - kerekedik el a szemed.
- Hát, én tudok
egy fészket... - mondja õ, és ismét a markát nyújtja.
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Bosszankodva számolsz le 50 aranyat, mire a galetki int, hogy kövesd. Leereszkedtek
a csatornaszintre. Hosszasan kanyarogtok, míg végül elérkeztek egy bûzös
odúhoz. A sunyi galetki int, hogy bent, aztán a következõ pillanatban már
sehol sem látod. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást.
A pusztító szójer
sebzõdik 117 ép-t. (-8 vp.) A pusztító szójer halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/0,
Szikra: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak 19% jut. Összegyûjtöd
a "kincset": egy szójer csáprágó és 39 arany.
[ld. enc.] Az élõ cseppkõ
habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Nos, lássuk csak, megvan-e ezzel a 7 csáprágó... Sajnos nem rendelkezel
megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
dk 18 |
dobása 18. kalandnak |
Rendben, 18. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
bb 1 3 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért:
kemény bõrpáncél (#3) 31 ap, törpe pikkelyvért (#4) 38 ap, kés (#5) 1 ap,
bõrpáncél (#9) 15 ap, harci fejsze (#12) 15 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap,
üvegcse (#14) 3 ap, molad púp (#16) 12 ap, mandolin (#19) 62 ap, kötél
(#128) 15 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 31 ap, ében
nyílpuska (#133) 46 ap, ében láncing (#134) 62 ap, üvegszimbólum (#138)
23 ap, mandibula (#157) 6 ap, molitár dob (#168) 155 ap, pikkelypáncél
(#223) 46 ap, törpe balta (#224) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 465 ap,
vas lemezpáncél (#1001) 133 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 199 ap, elit
lemezpáncél (#1003) 286 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 59 ap, könnyû láncing
(#1031) 109 ap, bíbor láncing (#1032) 167 ap, bõr mellvért (#1046) 96 ap,
kerek pajzs (#1061) 35 ap, nagy pajzs (#1062) 74 ap, vaspajzs (#1063) 137
ap, vassisak (#1076) 35 ap, maszk (#1090) 7 ap, halotti maszk (#1091) 22
ap, díszes fejpánt (#1106) 22 ap, ezüst fejpánt (#1107) 59 ap, vándorcsizma
(#1121) 22 ap, fekete csizma (#1122) 59 ap, utazóköpeny (#1136) 18 ap,
kék köpeny (#1137) 53 ap, zöld köntös (#1151) 22 ap, átlátszó köntös (#1152)
59 ap, íj (#1270) 15 ap, könnyû íj (#1271) 35 ap, hosszú íj (#1272) 74
ap, nyílpuska (#1285) 31 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 59 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 106 ap, csonttõr (#1301) 22 ap, vívótõr (#1303) 119 ap, görbekard
(#1316) 35 ap, hosszúkard (#1317) 74 ap, fogazott kard (#1318) 137 ap,
lándzsa (#1330) 15 ap, barbár lándzsa (#1331) 35 ap, gyalogos lándzsa (#1332)
74 ap, az erõ kerek pajzsa (#1511) 186 ap, a tudás nehéz nyílpuskája (#2187)
336 ap, az ügyesség vassisakja (#2426) 186 ap, az ügyesség karikaszimbóluma
(#2561) 180 ap, az élet halotti maszkja (#5141) 172 ap, az élet csatos
öve (#5216) 169 ap, az élet kõamulettje (#5246) 172 ap, az élet könnyû
nyílpuskája (#5336) 210 ap, a törpék köpenye (#6535) 82 ap, a törpék könnyû
íja (#6671) 236 ap, a hatalom vas lemezpáncélja (#6851) 334 ap, a hatalom
ezüst fejpántja (#6957) 347 ap, a gólem halotti maszkja (#8291) 223 ap,
az entek díszes fejpántja (#9656) 223 ap, az entek barbár lándzsája (#9881)
236 ap, a tudós ezüst fejpántja (#11457) 347 ap, a tudós átlátszó köntöse
(#11502) 347 ap, a tudós görbekardja (#11666) 236 ap, a mentát csonttõre
(#13001) 223 ap, a mentát rövid tõre (#13002) 347 ap, a sas kék köpenye
(#15987) 342 ap, az elefánt lovagi lemezpáncélja (#16302) 487 ap, az elefánt
zöld köntöse (#16451) 223 ap, a természet nyílpuskája (#17035) 108 ap,
a bölcsesség gyalogos lándzsája (#17982) 362 ap, a torony vassisakja (#18176)
236 ap, az energia vassisakja (#18626) 236 ap, a ragadozó könnyû pikkelyvértje
(#19916) 260 ap, a küzdelem köpenye (#20485) 82 ap, a túlélés sárgaréz
nyaklánca (#21431) 230 ap, a tökéletesség halotti maszkja (#21791) 323
ap, a jég csontamulettje (#22797) 232 ap, az enyészet vassisakja (#23126)
135 ap, az enyészet szárnyas sisakja (#23127) 247 ap, az enyészet halotti
maszkja (#23141) 122 ap, az enyészet utazóköpenye (#23186) 119 ap, az enyészet
harci nyílpuskája (#23338) 450 ap, a villám átlátszó köntöse (#23652) 232
ap, a villám csepp fülbevalója (#23756) 119 ap, a villám kõrisfa íja (#23773)
412 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206) 119 ap, a regenerálódás karikaszimbóluma
(#24611) 130 ap, a sün görbekardja (#25166) 135 ap, a szalamandra görbekardja
(#26066) 135 ap, a yeti vívótõre (#26503) 394 ap, a sav könnyû nyílpuskája
(#26936) 159 ap, az elektromosság ónixgyûrûje (#27328) 394 ap, az elektromosság
malachit karkötõje (#27341) 122 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 122
ap, az angyalok díszes pikkelyvértje (#28017) 279 ap, a bûz tõre (#29200)
46 ap.
[be 3:] Elhagyod a boltot. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot
látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón.
Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze
minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen).
Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az
arany ár látható: jégvihar (#21, IQ16, 500ap) isteni harag (#23, IQ23,
450ap) elbájolás (#44, IQ18, 500ap) megszakítás (#45, IQ22, 800ap) elemi
védelem (#49, IQ15, 450ap) átok (#142, IQ19, 400ap) titánok szele (#144,
IQ14, 450ap) sötét halál (#145, IQ15, 650ap) nagyobb gyógyítás (#153, IQ15,
400ap) nagyobb erõpajzs (#155, IQ15, 400ap) savcsapás (#169, IQ16, 210ap)
Jártasságod az elemi mágia területén már közismert, így nem is csodálkozol,
amikor a varázslótoronyba belépve a szolgaszint vezetõ varázslója, Arksatff
mester fogad.
- Zsebibaba Baby, nagy szükségünk lenne rád. Nemrég egy
befalazott járatra bukkantunk a mágustorony pincéjében, azt kéne felderíteni.
Sajnos a járatot elzáró fal mágikusan van megerõsítve, így csak egy mindent
elsöprõ tûzvihar lenne képes áttörni. Mivel a szolgaszint elementalista
mestere éppen egy nagyszabású akció keretében a katonáknak segít, ugyanis
az elszaporodott torzszülöttek már a magasabb szintekrõl idevezetõ egyetlen
biztonságos útvonalat is veszélyeztetik, így te maradtál az egyetlen, aki
képes lehet a mágikus fal betörésére. Kérlek mielõbb nézz utána a járatnak,
mert tûrhetetlen, hogy a tudtunk nélkül ilyen titokzatos, és esetleg veszélyes
járat létezzen tornyunkban!
(31. kaland, összesen 45 TVP-t igényel.)
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Hazamész a boltból.
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy meredek sziklafal mellett
haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A
levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé!
Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni.
(263. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz:
egy kõamulett.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl
a következõket tudod meg: 48. Erdauin egyre nehezebb helyzetbe kerül.
A népesség gyorsan növekszik, de a föld nem elég termékeny. Yaurrból importálnak
alapvetõ élelmiszereket, például gabonát is, és a yaurri kereskdõk szemérmetlenül
kihasználják elõnyös helyzetüket. Csak akkor hajlandók engedni az árakból,
ha Erdauin megszünteti a fiatal gazdaság védelmére hozott intézkedéseket,
például a külföldiek többletadózását. Samael erre nem hajlandó, mert ez
azzal járna, hogy Yaurr gazdaságilag bekebelezi Erdauint. Egyre nõ a feszültség
a két ország között.
53. Erdauin trónjára I. Perlin, az egykori híres
hõs, Jerikó unokája kerül.
57. Az elsõ telepek megalapítása az egykori
Namír Birodalom helyén.
60. II. Boelnir meghal, Yaurr trónját fia, I.
Zaks Szaniszló foglalja el. Sokak szerint apja halála az õ lelkén szárad.
63. Az egykori Kiégett Földön - Sheran papjainak segítségének köszönhetõen
virágzik az élet, az apró tanyákból, településekbõl városok lesznek. A
városokat keleten "Namír telepeknek" nevezik. A telepek immár képesek támogatni
az anyaországot, amely soha nem látott virágzásnak indul.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Észreveszel 1
mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded.
Folytatod a régészkedést. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem,
villám... vajon mire lehettek jók? (+3 õsi relikvia.) Hirtelen megakad
a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Ahogy
folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan
van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz,
olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény
kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság.
(321. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
winropu mohát. Folytatod a régészkedést. Vésett kõdarabokat
találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
sárkányvirágot. Miután
a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Furcsa
csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont?
A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+1 õsi
relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit!
Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy
jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami!
Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni,
és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg
megéri!
(211. kaland, összköltsége 20 TVP.) Õsi írásra bukkansz. De nemhiába
rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 365. Az Alanori
királyság romokban hever, Roxat városát a támadók a földdel tették egyenlõvé.
Az elmúlt évben nyilvánvalóvá vált, hogy a védõk az Ezüstmágusoktól nem
várhatnak segítséget, azoknak minden energiáját leköti a drakolder vezetõk
féken tartása.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva
tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Ez hihetetlen! Torzszülöttek,
itt? Ellenfeled egy óriáspók (#89) [aura: gyorsaság: 8.].
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. Az óriáspók
120 sebzést kap. (-8 vp.) Az óriáspók hörögve elterül.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/0,
Szikra: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+13%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 12% jut. Folytatod az ásatást, bár
kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Nicsak, képírás!
Értelmezed a szöveget: 83. A gyarmatháború kezdete
A Namír telepek
függetlenedési törekvései megerõsödnek, miközben az anyaország egyre többet
követel tõlük. A telepesek elõbb passzív ellenállást folytatnak, majd megkezdõdik
az ún. csendes háború. A telepesek megtagadják az adózást, az adószedõket
elkergetik vagy megölik. A király embereire parasztokból alakult gerillacsoportok
csapnak le. Annak ellenére, hogy nincs reguláris hadseregük, a telepek
olyan komoly gondot okoznak Libertannak, hogy a kincstár bevétele kritikus
határ alá süllyed. Mivel a telepek hatalmas területen helyezkednek el,
I. Menlornak hagyományos módszerekkel nem sikerül megtörnie a lázadókat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
szemani
gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
[ld. enc.] Folytatod a régészkedést.
Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeleid 2 szárazföldi uborka
(#97) [aura: regeneráció: 10.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzvihart. Ellenállsz
a varázslatnak. Az élõ cseppkõ
sebzõdik 111 ép-t. Szikra
65 ép-t sebzõdik.
Az 1. szárazföldi uborka ellenáll a varázslatnak. A 2. szárazföldi uborka
116 ép-t sebzõdik. (-18 vp.) Az élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre
zuhan. Szikra elindul az 1. szárazföldi uborka felé. A 2. szárazföldi
uborka máris elõtted terem! Az 1. szárazföldi uborka Szikrát rohamozza.
Szikra és az 1. szárazföldi uborka egymással harcolnak. A 2. szárazföldi
uborka rád támad. Harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a
bõrébe fúródik. Vámpirizál. A 2. szárazföldi uborka holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást.
Az 1. szárazföldi uborka
124 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az 1. szárazföldi
uborka hörögve elterül.
[A csatában összesen 434 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/111,
Szikra: 25/65.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+20%). Szolgáidnak 20% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ. Folytatod
a munkát, mintha mi sem történt volna. Fáradtságodat siker koronázza: egy
tárgyat találsz: egy sárgaréz nyaklánc.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, élõ cseppkõ
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30
aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Fáradtságodat siker koronázza: egy
tárgyat találsz: egy méregellenállás itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy meredek sziklafal mellett haladsz
el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ
rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán
megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni.
(473. kaland, összköltsége
10 TVP.) A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156)
és egy sötét elf nekromanta (#142).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tûzvihar!
Sebzõdsz 107 ép-t. Az élõ cseppkõ
sebzõdik 93 ép-t. Szikra
82 sebzést
kap. A halál sekrestyése
sebzõdik 112 ép-t. A sötét elf nekromanta
115
ép-t sebzõdik. (-18 vp.) Az élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
Szikra halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét elf nekromanta halálos
sebet kapva a földre zuhan. A halál sekrestyése feléd rohan. A halál sekrestyése
rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Rád vág jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
A halál sekrestyése halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 438 sebzést okoztál, és 109 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az élõ cseppkõ: 0/93,
Szikra: 0/82.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+53%). Viszed, ami mozdítható: 44 arany. Ideje enni! A
kajára veted magad. (+14% jóllakottság.) Hát, erre a támadásra nem volt
nagy szükség! Tovább dolgozol. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû,
hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+1 õsi relikvia.)
(Feltételes
gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal
kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz
be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, élõ cseppkõ újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:)
sárga gyógyitallal gyógyítod magad. Gyógyulsz 70 életpontot.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 16 ép-t gyógyított rajtad.
(-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4 vp.)
Fejlõdsz:
+1 régészet; [31 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1476 sebzést okoztál,
és 186 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
9
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 21 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
352 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Zsebibaba Baby, egy ártatlan, kedves, mosolygós kis lény.
Barna, finom szõr fedi ezt a törékeny nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint
(6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 173. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (13) / 0.20 |
[2] IQ: |
12 (13) / 7.24 |
[3] ügyesség: |
4 (7) / 2.75 |
[4] egészség: |
7 (15) / 4.04 |
[5] mágia: |
11 (22) / 6.59 |
[6] gyorsaság: |
12 (20) / 8.09 |
[9] Méret/ép: |
137 (174) / 167 |
Min. méret: |
104 |
Barlangméret: |
137 |
|
|
Varázspont: |
268 / 111 |
Képességpont: |
45 / 76% [8] |
Hõsi pont: |
6 (15) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
51% |
Galetki erõ: |
599 / 358 |
Hírnév : |
2422 |
Jóllakottság: |
170% |
Életkor: |
15 / 15 |
|
|
Galetki csaták: |
135 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
104 (0) |
Torzsz. csaták: |
1013 (5) |
Torzsz. gyõzelmek: |
958 (5) |
Leölt torzszülött: |
1576 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
15 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális
képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]
2.) Érj el 12-es auraészlelést! 3.) Használd a szellemidézés varázslatot
20 alkalommal! [számláló: 11] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
15 (18) / 0.61 |
[16] tüskés bõr: |
16 (18) / 0.08 |
[17] vastag bõr: |
20 (23) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 2 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (5) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
5 (6) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
34 (43) / 0.20 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 1.91 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 1.12 |
[47] zárnyitás: |
7 / 3.92 |
[48] mászás: |
6 / 5.22 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 2.61 |
[51] transzformáció: |
3 / 2.42 |
[52] auraészlelés: |
5 (8) / 3.15 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
12 / 8.68 |
[55] szívósság: |
1 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.97 |
[57] gyógynövények: |
7 / 1.09 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 0.97 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 2.04 |
[62] lopás: |
5 / 0.10 |
[63] éberség: |
5 / 1.41 |
[64] átokszórás: |
13 / 0.27 |
[65] álcázás: |
15 / 3.43 |
[66] lopakodás: |
5 / 1 |
[67] régészet: |
17 / 0 |
[68] zene: |
5 / 0.15 |
[69] tanulás: |
11 / 3.49 |
[70] idézés: |
10 / 0.05 |
[72] építés: |
11 (12) / 6.89 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 / 0.33 |
[101] szakért.: |
5 / 1.85 |
|
|
a bérmágus
gyalogos lándzsája |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.03 |
|
|
a tökéletesség
csonttõre |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.03 |
|
|
a sün csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (4) / 0.40 |
[42] csendvarázs: |
1 (4) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.18 |
[152] felejtés: |
13 (16) / 2.80 |
[163] kineport: |
6 (9) / 0.96 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (11) / 4.09 |
[146] kontakt.õseiddel: |
5 (8) / 2.14 |
[158] láth. észlelése: |
3 (6) / 0.94 |
[157] láthatatlanság: |
1 (4) / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.18 |
[38] parancs: |
1 (4) / 0 |
[159] szellemidézés: |
1 (4) / 0.96 |
[176] szélpajzs: |
10 (13) / 0.96 |
[20] tûzvihar: |
28 (31) / 0.32 |
[22] villámsújtás: |
35 (38) / 12.53 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad
ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres
TVSZ parancsot.
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
szélpajzs (13), láth. észlelése (6).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] élõ cseppkõ |
36/36 |
8% |
155% |
3 / 1.63 |
harcol |
[2] Szikra, a tûzszalamandra |
74/74 |
134% |
100% |
7 / 1.34 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
150% |
gyógyítás: |
4 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
bsz 2 |
t 65 40 |
e 30 |
be 9 5 |
be 9 6 |
|
2. Makró |
ad 10 |
v 163 205 9511 4121 3747 3656 |
bsz 1 |
mak 1 |
|
3. Makró |
mak 2 |
v 176 |
v 159 5743 3 |
v 158 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: villámsújtás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 20. |
2: tûzvihar t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 40. |
3: savlehelet használata ha ellf. 24. képessége 40 v. több. Prioritás:
45. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 0 50 61 27;
VI erõ:200% ép:35%;
PV 4
3 1 2 5;
PSZ 67 59 48 47 66;
BA 6186 15033;
HE 9;
I 30 3 30 63;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6186 149 7; VG 6186 29171 1; VG 6186 29066 1; VG
3091 23247 1; VG 3091 23186 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 11.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #3 (7. épület), #6 (9. épület),
#13 (4. épület), #23 (2. épület), #31 (3. épület), #50 (20. épület),
#263 (173. forduló), #321 (173. forduló), #211 (173. forduló), #473
(173. forduló).
SZÖVETSÉGED:
KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 3043. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ
ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 12 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gladiátor díszes fejpántja (#6056) |
|
1 a kígyó sisakja (#19075)
|
|
1 a lich csillogó fejpántja (#11908) |
|
1 a lich díszes fejpántja (#11906) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a regenerálódás utazóköpenye (#24536) |
|
1 a sebesség bronz mellvértje (#13197) |
* |
1 a sebezhetetlenség sárga
öve (#19617) |
|
1 a sün csatos öve (#25016) |
|
1 a sün fekete csizmája (#24972) |
|
1 a sün kerek pajzsa (#24911) |
|
1 a sün utazóköpenye (#24986) |
|
1 a szalamandra kerek pajzsa (#25811) |
|
1 a szalamandra vándorcsizmája
(#25871) |
|
1 a szellemek lemezpáncélja (#14950) |
|
1 a teknõs csatos öve (#25466) |
|
1 a teknõs fekete csizmája (#25422)
|
|
1 a tökéletesség csontmaszkja (#21792) |
|
1 az elektromosság csontmaszkja (#27192) |
|
1 az elektromosság kék köpenye
(#27237) |
* |
1 az élet díszes köntöse (#5203) |
* |
1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) |
* |
1 az ellenállás vassisakja
(#28526) |
|
1 az enyészet csatos öve (#23216) |
|
1 az enyészet nagy pajzsa (#23112) |
* |
2 az enyészet vándorcsizmája (#23171)
|
|
1 az erõ vassisakja (#1526) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt (#1106)
|
|
1 díszes köpeny (#1138) |
* |
12 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst nadrág
(#176) |
|
2 fekete csizma (#1122) |
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
2 köntös (#1150) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 sisak (#1075) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
10 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
2 vassisak (#1076) |
|
1 zöld köntös (#1151)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 aréna kõ érme (#441) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia
smaragdja (#153) |
|
1 a sebesség keresztszimbóluma (#13363) |
|
1 a szalamandra csontamulettje
(#25947) |
|
1 a szellemek karikaszimbóluma (#15161) |
|
1 a szívósság karikaszimbóluma (#14711) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
* |
1 a teknõs díszes karkötõje (#25542) |
|
1 a teknõs fülbevalója (#25555) |
* |
1 a természet márványgyûrûje (#16976)
|
|
1 a tudós csontamulettje (#11547) |
* |
1 a túlélés csepp fülbevalója (#21506) |
|
3 amulett (#1195) |
|
183 arany
(#1) |
* |
1 az egészség ónix karkötõje (#3043) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
|
1 az elektromosság csepp fülbevalója (#27356) |
|
1 az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282) |
* |
1 az ellenállás csontamulettje
(#28647) |
* |
1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631) |
* |
1 az energia csontamulettje (#18747) |
* |
1 az energia ónixgyûrûje (#18778)
|
|
1 az enyészet csontamulettje (#23247) |
|
1 az enyészet ezüst nyaklánca (#23232) |
|
1 az enyészet karikaszimbóluma
(#23261) |
|
1 az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231) |
|
1 az óriás kõamulettje (#8846) |
|
1 az ügyesség amulettje (#2545) |
|
54 drágakõ (#2) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
* |
1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 sárgaréz
nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
3 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
23 aranydukát (#437) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
2 fekete dukát (#218)
|
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532) |
|
1 a bûz gyalogos lándzsája
(#29232) |
|
1 a sav csonttõre (#26951) |
* |
1 a sün csonttõre (#25151) |
|
1 a sün görbekardja (#25166) |
|
1 a teknõs
hosszú íja (#25572) |
|
1 a teknõs tõre (#25600) |
|
1 a teknõs vívótõre (#25603) |
* |
1 a tökéletesség
csonttõre (#22001) |
|
2 barbár lándzsa (#1331) |
|
22 ében nyílpuska (#133) |
|
22 ében tündekard
(#132) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
3 görbekard (#1316) |
|
4 harci fejsze (#12)
|
|
1 kard (#1315) |
|
5 kés (#5) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
4 rozsdás kard (#131)
|
|
3 sziklarepesz (#13) |
|
2 tõr (#1300) |
|
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 bajnokok itala (#62) |
|
18 csótányláb (#25) |
|
6 elfu moha (#33) |
|
30 gyilkos boróka (#27) |
|
9 hónakkupók (#30) |
|
1 kincskeresés itala
(#64) |
|
19 liánvirág (#24) |
|
25 mátekel gomba (#21) |
|
9 méregellenállás itala
(#51) |
|
16 mézfû (#29) |
|
34 mitulen fû (#20) |
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
36 ragálygomba (#26) |
|
7 rémcserje (#34) |
|
17 sárkányvirág (#32) |
|
11 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
29 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
9 védelem itala (#59) |
|
4 velparaj (#35) |
|
25 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
21 ekinda haj (#147) |
|
28 elektronit (#141)
|
|
21 húsevõ bibe (#151) |
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
4 lemúr hártya
(#161) |
|
44 mandibula (#157) |
|
12 molad púp (#16) |
|
8 molitár háj (#165) |
|
17 nordkristály (#146) |
|
2 orglinggyökér (#457) |
|
247 õsi relikvia
(#17) |
|
37 pirgamit (#152) |
|
3 smaragd esszencia (#229) |
|
1 szójer csáprágó
(#231) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a mágus
halotti maszkja #10091 (9), a bérmágus fülbevalója #17455 (4), a mentát
szárnyas sisakja #12777 (11), a teknõs csonttõre #25601 (5).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORGLING FATTYÚ (198. LÉNY) Ezek a különösen ocsmány orglingok általában
egy orglingnak más fajú lénnyel való párzásából fakadnak. Sokszor három
karjuk, négy szemük vagy hasonló torzságuk van, bõrük sokszor fekélyes
vagy undorító nyálkás, folyton nedvedzenek és rettenetesen büdösek.
MUTÁNS SZÓJER (174. LÉNY) A legtöbb galetki állandó rettegésben él a
pusztító szójerektõl - álmatlan éjszakákon át forgolódnak, minden neszre
felriadnak - talán a pusztító szójer készül arra, hogy a barlangjába portyázzon?
Ezek a galetkik általában azonnal elájulnak a félelemtõl, amikor a mutáns
szójert megpillantják: hiszen, az a legkevesebb, hogy búcsút mondhatnak
varázstárgyaiknak, de még az életük is komoly veszélybe kerül, ha nem tudnak
elég gyorsan szaladni... És akkor mihez fognak ezek a galetkik kezdeni,
amikor szembetalálkoznak a magasabb szinten élõ szójer megsemmisítõkkel
és szójer annihilátorokkal?
Megjegyzés: a mutáns szójer a pusztítóval
ellentétben nem a hidegre, hanem a savra fejlesztett ki magas immunitást.
SZÓJER CSÁPRÁGÓ (231. TÁRGY) Lemetszve a pusztító szójer csáprágóját,
reméled, hogy gyilkos hatalmú fegyvert kaptál: egy rúdra kötözve, talán
te is elpusztíthatod ellenfeled tárgyait! De nem, ez sajnos nem mûködik...
Mindegy, preparálva még így is egy értékes trófea.
SZEMANI GOMBA (36. TÁRGY) Apró, pufók gombafajta, ahogy feljebb haladsz
a szintek közt, egyre gyakrabban találkozhatsz vele. Állítólag egy titkos
varázsital recept fontos komponense, de természetesen a receptet teljes
titokban tartják ismerõi, úgyhogy te legfeljebb találgathatsz. [Szükséges
varázsital fõzés szint: 8.]