170. forduló, 172. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 17. 9h:09'
EZ A 186. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD
187. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. Tökéletesen pihentél a puha ágyikóban. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Toborzásgátló Vlagyimir szerint az ongóliantok kincseszsákjában gyakran lehet pszi követ találni.
Egy este, amikor szórakozás után néztél, a söntésben összetalálkoztál egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Á, hiszen ez Amos Kaelpyr! Miközben beszélgettek, a csapos a pultra rak két dobókockát, és rátok kacsint. Ez az, egy kis játék! Mindketten bólintotok. Mindketten a pultra pakoltok egy kis kupac aranyat, és kezdődik a játék. Ellenfeled hihetetlenül béna, hármasnál soha nem dob nagyobbat. Pillanatok alatt megkopasztod. A nyereményből, 7 aranyból egyet a csaposnak adsz. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szerencsejáték: 1. szint). (ld. enc.)
A kocsmában összeakadtál egy barna, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre gránitszürke. Megismerkedtek, az ő neve Csillag. Ahogy dumcsiztok, tekinteted a pultra rakott dobókockákra téved. Indítványozod partnerednek, hogy játsszatok egyet. Megvizsgáljátok a kockákat, hogy nem ólmozottak-e, majd kirakjátok a tétet, és játszani kezdtek. Ellenfeled mestere a kockának, vagy hihetetlen szerencséje van: percek alatt veszítesz 7 aranyat. Ez nem a te napod volt!
Most, hogy tökéletesen kipihented magad, ideje továbbkalandoznod. Elbúcsúzol a fogadóstól, és elhagyod a kocsmát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 6 varkaudar csontot (21 arany). Kharizmosz átadott neked a 3. napon 7 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 rinóbőrt (125 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 xirnox szivet (199 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 14 nyílvesszőt, 1 vassisakot.
Amos Kaelpyr, amikor összefutottatok, adott neked 2 alligátorbőrt (ld. enc.), egy sáfránykristályt (ld. enc.), egy szigonyt (ld. enc.), 11 aurach fogat, 5 nektoraf faggyút és 10 rinóbőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+112 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 720. hetének nyerőszámai: 22, 8, 30. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 336.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

hu 281 247 197 hulladék: 281 247 197
Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

hu 191 194 268 hulladék: 191 194 268
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ryuku buzogánnyal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 arany karperecet 52 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért.
Találkozol egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Egy hősiesítő medált és egy lánckesztyűt visel. Felszerelését egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pásztorbotot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Thak Grober. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 324.]

ea 127 3 eladod a 127. tárgyat 3
Eladtál 3 mandibulakaszát. 75 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 99 10 megveszed a 99. tárgyat 10
Vásároltál 10 fekete gyöngyöt. 90 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 131 200 megveszed a 131. tárgyat 200
Vásároltál 200 ubuk tüskét. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

bb 135 122 665 beraksz a bankba a 135. tárgyat (122 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 gyöngymangót. Beraksz a bank széfjébe 1 dözmöng szivet. Beraksz a bank széfjébe 16 elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Hajnalka. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[9 pontot használtál fel, van még 315.]

fa 266 3338 1 feladod a 266. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Amos Kaelpyr részére szánod. Átadsz 1 kvazár sisakot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 312.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,59] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ryuku buzogánnyal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [9 pontot használtál fel, van még 303.]

be 698 4 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a ütőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 ütőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 115 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 253.]

be 698 5 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a lőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 lőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 105 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,82] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Roxxon vigyorog kajánul. Látsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Roxxonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bundás kabátot, egy cetbőr válltömést, egy császári kesztyűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy bronzpengét, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[9 pontot használtál fel, van még 194.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy tatu dobot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[117,83] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy szekérkaravánt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy földsárkány. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a földsárkány jobb első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd a földsárkány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [117,84] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szekérkaravánt. Északnyugatra tart. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szürke rinocérosz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [23 pontot használtál fel, van még 161.]

be 1215 3 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északnyugatra indul.
Kopár tájakon, elhagyatott vidéken haladtok keresztül. Az idő eseménytelen zötykölődéssel telik.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [6 pontot használtál fel, van még 155.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(116,82) Leah oltár, kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Roxxon (3758. kalandozó)
(117,83) Fairlight oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, földsárkány (#359)
(117,84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, északnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 31. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)

[114,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner szutykos remák trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt quwarg trófeát. 1501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.
[0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[115,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [115,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf férfi táborát. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon főpap-jelöltje. Egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy hősiesítő medált, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [116,84] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy szekérkaravánt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Összefutsz egy barna, copfos hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Raia bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy epokitféreg trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított trikornis. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Petrimond. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+9 életpont.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[39 pontot használtál fel, van még 116.]

jlk 2629 jelszó kimondása 2629
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

* 4. BP: használod a 74. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 pirkit molekuláit, előállítottál 1 ramit követ. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 106.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 66.]

tf 2 36 fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 27, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. 2 kaját habzsol be a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 357 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZERENCSEJÁTÉK
Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira.

ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

SÁFRÁNYKRISTÁLY (675. TÁRGY)
A dűnekukac, a homokféreg lárvája elméletben még nem képes ugyan a Fűszer termelésére, azonban néhány kivételes példányban mégis találnak kristályos állapotban levő sáfrányport. A sáfránykristály az univerzumban ismert legtöményebb méreg, tehát belélegzése nem ajánlatos, azonban az alkimista mesterek kizárólag ebből képesek előállítani a legendás tűzfényt, amely viszont állítólag minden bajok orvossága, az örök élet forrása...

SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben.

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia kisebb papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 171. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 17 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 301/183 Jellem: jó (296) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 290/111 Pénz: 1271 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/10 Pszi pont: 70/22 EFejl: 18
Eddig összesen 654 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3432 TP-t kaptál. Jelenleg 214310 TP-d van. A következő szinthez még 45690 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, varkaudar íjász, élőholt quwarg. A 170. fordulódban 3621 arany került a bankszámládra. 3621 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 10/26
ütőfegyverek: 23/4 (+3%) lőfegyverek: 21/4 (+3%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/2 2. nyomkövetés: 21/20 (+22%) 3. mászás: 9/45
4. csapdakészítés: 12/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/96 6. gyógyítás: 36/85
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 7/93 9. szörnyidomítás: 6/27
10. teológia: 19/48 (+22%) 11. taumaturgia: 16/13 (-688%) 12. szerencsejáték: 1/11 (+111%)
13. versengés: 8/2 14. zene: 11/31 15. szörnyismeret: 14/61
16. pszi: 10/85 (+12%) 17. zárnyitás: 3/30 18. vadászat: 13/85
19. bányászat: 18/98 (+11%) 20. testépítés: 17/55 21. főzés: 3/2
22. csapatmunka: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
332 arany (#50) 2 arany karperec (#194) 1 aranylánc (#191)
1 dözmöng szív (#122) 16 elkarog szőr (#665) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 gromak bőr (#268) 60 gyöngymangó (#135) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 kvazár sisak (#266) 3 mandibulakasza (#127) 1 pirkit (#153)
1 raptor karom (#281) 1 rézdarab (#70) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstdarab (#326) 10 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2)
1 ramit kő (#226) 193 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(114,81) élőholt quwarg (#202), Fairlight oltár, 47. jellempróba
(115,82) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár
(115,83) Raia rúnaköve, oltár, egy elf férfi
(116,84) 34. jellempróba, Petrimond (3298. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király felmérné a kalandozók harcértékét és hadrafoghatóságát, ezért úgy döntött próbára teszik őket. Aki szeretne részt venni a próbán, jelentkezzen valamelyik toborzóirodában. A megmérettetésen jutalomérem nyerhető, és azt a KT-t, amelynek a legtöbb tagja gyűjt ilyen medált, elismerésben és királyi jutalomban részesíti. Ezennel tehát verseny hirdettetik, a verseny szeptember végéig tart. Amely KT addigra a legtöbb olyan taggal büszkélkedhet, aki szerzett már ilyen medált, annak minden tagja jutalmat kap. Szeksztánssal rendelkezőknek a toborzóirodák koordinátái: (98,21) (93,55) (96,109) (183,33) (186,62) (188,108) (273,27) (447,97)

Üzenet küldése a karakternek