16. forduló, 18. forduló, Ragdain összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 26. 17h:24'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5828
SZÁMLA : XXXX

RAGDAIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [21,-20] koordinátán.
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)

kt 126 elkészíted a 126. tárgyat
Legyártottál 1 bronzpengét. [60 pontot használtál fel, van még 90.]

f 126 kísérletezel a 126. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 80.]

kt 2083 elkészíted a 2083. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

se 15 segítesz: 15
Megeteted a kismadarat. Hálásan csipog, miközben rád pislog. Megsimogatod a buksi fejét, majd továbbmész. (+2 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ff 2083 9 12 felt. fegyverváltás: 2083 9 12
Sajnos nem ismersz ilyen tárgyat.Felt. fegyverváltás: << bunkósbot << csontszurony. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

fse 20 felt. segítség 20 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

gyk 2083 1 gyakorolsz a 2083. tárggyal 1 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 70.]

m 3 mozogsz délkeletre
[22,-19] A dombság átmegy hegységbe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra támadsz. Bunkósbottal megcsapod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 60.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 52.]

m 3 mozogsz délkeletre
[23,-18] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hegyi rák került az utadba. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi rák testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a hegyi rák ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a hegyi rák testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a hegyi rák ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált móleon trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes hegyi rák trófeát. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+24 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 2.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 234 5 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

h 243 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 151 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

KARAKTERLAP

Ragdain, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 17. fordulód.

Erő: 15 Szint: 6 Merészség: 3/3 Magasság: 121 cm
IQ: 12 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 0 Menekülés: 40 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 17 Életpont: 109/64 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 72 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 151 TP-t kaptál. Jelenleg 1 854 TP-d van. A következő szinthez még 146 TP szükséges. Trófeáid: goldugar, hegyi rák.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 ütőfegyverek: 5 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -);
23,27 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 729 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. csapdakészítés: 2
4. gyógyítás: 6 5. zene: 1 6. vadászat: 1
7. bányászat: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
félelem-járó (#56), vízionár (#66)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzpenge (#126) 1 bunkó (#5) 1 * bunkósbot (#9)
1 csontszurony (#12) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
4 rézgolyó (#343)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
4 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 + nyílcsapda (#243)
1 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 * vizestömlő (#3) [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 12 drótszőr (#37)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 1 halcsont (#390)
3 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 2 púderkő (#119) 1 rákpáncél (#97)
4 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 4 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 8 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 35.30 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpenge (#126) 1 rákpáncél (#97)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

20 21 22 23 24
-21
-20
-19
-18
-17
(22,-19) csontlepke (#746)
(23,-18) hegyi rák (#61)

Üzenet küldése a karakternek