16. forduló, 18. forduló, Ezüstróka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 14. 12h:02'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: ápr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5322
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTRÓKA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,-1] koordinátán.
Visszadátumoztunk 1 játékhéttel.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.)

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod az alakváltó férfi táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Rohansz, mielőtt még észbe kapna. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (lopás: 1. szint). (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 170.]

kf 271 kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat
Felhúzod a kezedre a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

kf 20 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+10 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 140.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 110.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 106.]

kf 11 2 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kis bőrpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

be 10 bemész a 10. titkos labirintusba
A dombokat rengeteg rom tarkítja: nehezen ugyan, de sikerül a térkép alapján a herceg által jelöltet megtalálni. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. A pincében, a kinti forrósággal ellentétben, kellemes hűvös van. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 2 4 mozogsz 2 4
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Amint belépsz, tudod, hogy jó helyen jársz. Ezt már csak az orrfacsaró orkbűz is igazolja. [4. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Tugt-ork bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a Tugt-ork jobb karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a Tugt-ork testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tugt-ork minden csapását hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 zöld üveget (ld. enc.). A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 díszes rézpajzs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 1 mozogsz 1
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérsz a felszínre vezető lépcsőhöz, és elhagyod a pincét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 81.]

m 6 mozogsz nyugatra
[31,-1] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy manifesztátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Hatalmas mancsaival a manifesztátor lábadat és hasadat üti. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+5 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+4 életerő.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [39 pontot használtál fel, van még 42.]

go 24 gonoszkodsz: 24
Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 32.]

m 6 mozogsz nyugatra
[30,-1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy bo-skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió bal első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 23.]

go 15 gonoszkodsz: 15
Kitekered az apró kavadu nyakát. Sajnos még túl fiatal ahhoz, hogy megfelelő méretű lebenyt lehessen kinyerni belőle. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 13.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 25 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 8.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LOPÁS
Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok.

ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY)
Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér.

DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

KARAKTERLAP

Ezüstróka, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 17. fordulód.

Erő: 13 Szint: 6 Merészség: 6/4 Magasság: 178 cm
IQ: 14 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 4 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 91/32 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 39 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 69 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 122 TP-t kaptál. Jelenleg 1 526 TP-d van. A következő szinthez még 474 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó, goldugar.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << csontszablya (#64) << kőkalapács (#13)
Óvatosság (labirintusokban): 0
30,22 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 173 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 5 3. lopás: 1 (+1)
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 7
7. felderítés: 1 8. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sünmedve (#33) (csak egyszer), kavadu (#19) (csak egyszer), woor-antilop (#31) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
húsevő magszim (#67)

Összsúly: 48.01 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 1 fáklya (#36)
1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bőrpáncél (#51) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 díszes rézpajzs (#84) 7 tüske (#22) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

29 30 31 32 33
-2
-1
0
(30,-1) bo-skorpió (#54), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 15. jellempróba
(31,-1) 24. jellempróba, phua-kúp (#372), oltár, manifesztátor (#124)
(32,-1) a 10. labirintus bejárata, egy alakváltó férfi, Tugt-ork (#46)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.04.14 12:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 5 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (1 ford. lemaradÂás 5322-nek)
˙

Üzenet küldése a karakternek