16. forduló, 18. forduló, Yagmur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 18. 9h:05'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4264
SZÁMLA : XXXX

YAGMUR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,-13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

kno 5 képesség-növelés 5
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 160.]

kt 25 elkészíted a 25. tárgyat
Legyártottál 1 kavadu iszákot. [5 pontot használtál fel, van még 155.]

le 51 leveszed/lerakod az 51. tárgyat
Lecsatolod a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 65 elkészíted a 65. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen szöges páncélt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

kf 65 kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

fkt 56 3 1 felt. készítesz az 56. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

fkt 39 3 1 felt. készítesz a 39. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[27,-13] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
Összefutsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Felszerelését egy gorombilla trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ronderon Kerrdal. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.

(Továbbmész...) [28,-14] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos sallank nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-14] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy húsevő magszim. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+12 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+10 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. [82 pontot használtál fel, van még 73.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[30,-15] Még mindig bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy acéldarázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+11 életerő.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-14] Még mindig bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a garokk testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a garokk jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 13.]

gy 20 gyógyítás 13 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+4 életerő.) [13 pontot használtál fel, van még 0.]

be 12 bemész a 12. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 2 2 2 mozogsz 2 2 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 3 3 3 mozogsz 3 3 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 158 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

KARAKTERLAP

Yagmur, egy vörös, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Ez a 17. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 4/5 Magasság: 117 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 1 Menekülés: 35 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 Életpont: 117/55 Jellem: semleges (+12) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 72 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 241 TP-t kaptál. Jelenleg 2 282 TP-d van. A következő szinthez még 1 718 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13)
31,99 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 665 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 4 3. gyógyítás: 7 (+1)
4. felderítés: 1 5. zárnyitás: 2 (+1) 6. vadászat: 2
7. bányászat: 6 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 32% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak a 6. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 3 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33)

Összsúly: 35.94 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24) 3 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 kavadu iszák (#25) 1 magszim bél (#103)
5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30 31 32
-16
-15
-14
-13
-12
(27,-13) olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittang (#103), Ronderon Kerrdal (5711. kalandozó)
(28,-14) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos sallank (#85)
(29,-14) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), húsevő magszim (#67)
(30,-15) acéldarázs (#140)
(31,-14) garokk (#73), a 12. labirintus bejárata

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az Ördögi Kör épületeiben (709. 710. 747.) ezentúl az esszenciavédelmet is felrakják bérvarázslásként.

Üzenet küldése a karakternek