16. forduló, 18. forduló, Vasav összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 29. 12h:08'
EZ A 17. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
18. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat legkorábban a 18. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2875
SZÁMLA : XXXX

VASAV KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+19 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 129.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[40,10] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Tharr neve... (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sakál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sakál testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sakál testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sünmedve. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sünmedve fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sünmedve testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [38,9] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás patkány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az óriás patkány bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 99.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 89.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy démontetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a démontetű testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a démontetű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 49.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[37,8] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy homokvarány. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a homokvarány jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ.

(Továbbmész...) [36,8] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gonyolék. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gonyolék testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A gonyolék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [28 pontot használtál fel, van még 21.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+6 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 1.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

KARAKTERLAP

Vasav, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 17. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 10 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 1 Menekülés: 50 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 19 Életpont: 96/96 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 3 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 49 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 98 TP-t kaptál. Jelenleg 834 TP-d van. A következő szinthez még 166 TP szükséges. Trófeád: bo-skorpió.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 5 lőfegyverek: 5 (+1)

36,102 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 626 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. mászás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 9 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 3 8. bányászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )

Összsúly: 42.70 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 6 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69)
2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

35 36 37 38 39 40 41 42
7
8
9
10
11
(36,8) gonyolék (#13), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(37,8) homokvarány (#16), Tharr oltár, vaskohó (#155), 8. jellempróba, érclelőhely
(38,9) Tharr rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 17. jellempróba, óriás patkány (#42), démontetű (#15)
(39,9) sünmedve (#33)
(40,10) Tharr rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, sakál (#28)

Üzenet küldése a karakternek