168. forduló, 170. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 14. 9h:21'
EZ A 477. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
478. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,73] koordinátán.
A táborozás 6. napján összeakadsz egy hosszú aranyhajú, szürke szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy igazgy. fülbevalót, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Összeismerkedtek. Az ő neve Mizuno Ami. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked egy smaragd koszorút (ld. enc.). Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a halálosztó kain (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Szent Pörölyt (ld. enc.). A vérvörös rózsa bódító illatát belélegezve eltölt a vágy, hogy utódokkal örökítsd tovább véred. Gazdád elégedett lesz veled.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 667. hetének nyerőszámai: 18, 23, 30. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 231.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

cir 3 vándorcirkusz látogatása 3
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ff 171 181 225 felt. fegyverváltás: 171 181 225
Felt. fegyverváltás: << rövid kard << vasalt bunkó << orgyilkos tőr. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

tv 373 támadó/véd. varázslat a 373. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: banshee-sikoly. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

fkt 235 2 felt. készítesz a 235. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

hu 212 652 396 hulladék: 212 652 396
Hulladékgyűjtés törölve: dorony tüdő. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz álomport. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

dd 1622 eldobod az 1622. tárgyat
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 226.]
[0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,72] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Találsz egy oltárt. Leah híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

(Továbbmész...) [93,71] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A távolban sakálok üvöltenek.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Vemhes Guppi hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy vérfürdető magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+67 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [64 pontot használtál fel, van még 162.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,69] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).

(Továbbmész...) [93,68] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát.

(Továbbmész...) [93,67] Továbbra is síkságon vagy.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 138.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,66] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [93,65] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Észreveszel egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felfedeztél egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy agglomerátor lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agglomerátor testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az agglomerátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [93,64] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 114.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,63] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

Felfedeztél egy nekrofunt.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 106.]

in 3070 3058 412 leírod a 3070. kalandozónak a 3058. kalandozót a 412. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vérvörös köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

in 5367 3058 412 leírod az 5367. kalandozónak a 3058. kalandozót a 412. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vérvörös köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

in 3796 3058 412 leírod a 3796. kalandozónak a 3058. kalandozót a 412. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vérvörös köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

in 5300 3058 462 leírod az 5300. kalandozónak a 3058. kalandozót a 462. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

in 5230 3058 462 leírod az 5230. kalandozónak a 3058. kalandozót a 462. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

in 1548 3058 462 leírod az 1548. kalandozónak a 3058. kalandozót a 462. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

in 4102 3058 462 leírod a 4102. kalandozónak a 3058. kalandozót a 462. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

in 5300 685 475 leírod az 5300. kalandozónak a 685. szörnyet a 475. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

in 4718 308 475 leírod a 4718. kalandozónak a 308. szörnyet a 475. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 103.]

* 2. BP: keresed a 111. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragyás burástyát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 4 33 fejleszted a 4. tulajdonságodat 33 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fekete amőba. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fekete amőba gomolygó testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fekete amőba testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a fekete amőba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}

[33 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 24, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD BABÉRKOSZORÚ (252. TÁRGY)
A smaragd babérkoszorú egy gyönyörű arany fejpánt, csavart, levélszerű díszítéssel, smaragd berakással. Ami azonban igazán értékessé teszi, az egyedisége (kizárólag a Ghalla Olimpiai Játékokon lehet megszerezni) és varázsereje. Viselője +3 védettséget és +1 IQ-t kap. Felvétele a KF 252 paranccsal történik, értelemszerűen nem hordható együtt sisakkal.

HALÁLOSZTÓ KAIN (168. SZÖRNY)
Képzelj el egy közel három méteres, masszív, nyak nélküli fekete tömeget, amelyből hatalmas tüskék állnak ki és két sárgán izzó szem. Igen, a halálosztó kain az a szörny, ami semmi másra nem alkalmas, csak gyilkolásra. Egyetlen kézmozdulatára hatalmas csontpengék csúsznak elő a karja húsából, szájából fél méterre is ki tudja lőni belső állkapcsát, farka iszonyatos méregtüskéket tartalmaz. Emellett pillantásával képes kővé változtatni ellenfelét és ismer néhány trükkös varázslatot is. Érző lény ez? Aligha. Rendelkezik intelligenciával? Ki tudja. Nagyon ritkán bukkan fel, egy-egy ütközetben, átgázolva a lovagok során, kettéroppantva a győzedelmeskedő hadvezér gerincét, vagy egy koronázás során előlép a függöny mögül és a trónban ülő királyfi vérét szétkeni a padlón. Néha főmágusok kincsét őrzi, barikádot építve maga körül a szerencsevadászok és kóbor szörnyek csontjaiból. Ha esetleg néhány pillanatra megpróbálsz vele szembeszállni, nem árt, ha valamilyen ütőfegyverre hagyatkozol. Arra sem árt ügyelned, hogy ez a gonosz lény aránylag ellenálló energiatámadásokkal szemben. Kobuderák könnyen felsérthetik az öklüket a tüskéken!

SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY)
A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki.

ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 165 cm
IQ: 30 Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 19 Menekülés: 40 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 250/100 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (31) Varázspont: 494/211 Pénz: 12 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 22/15 EFejl: 30
Eddig összesen 977 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1821 TP-t kaptál. Jelenleg 332019 TP-d van. A következő szinthez még 7981 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A 167. fordulódban 5042 arany került a bankszámládra. 5092 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 23/8 (+3%) vágófegyverek: 1/9
ütőfegyverek: 18/16 (+6%) lőfegyverek: 1/96 dobófegyverek: 22/88

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/90 2. nyomkövetés: 43/23 (+4%) 3. mászás: 3/61
4. csapdakészítés: 11/106 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/70 6. gyógyítás: 31/94 (+40%)
7. titkosírás: 10/5 8. felderítés: 11/29 9. szörnyidomítás: 5/49
10. teológia: 20/95 (+6%) 11. taumaturgia: 23/24 (+1%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. zene: 6/81 (+30%) 14. szörnyismeret: 8/11 15. zárnyitás: 1/4
16. vadászat: 4/3 17. bányászat: 6/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), dorony dudát (#235) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2)
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 vérvörös rózsa (#1622) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 gyíkfű (#201)
2 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,63) nekrofun (#173), fekete amőba (#364)
(93,64) nekrofun (#173)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), agglomerátor (#138)
(93,66) Raia oltár, 28. jellempróba, alpesi tehén (#91)
(93,68) ork sámán (#345), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(93,69) erszényes elkarog (#354), Fairlight rúnaköve, 38. jellempróba
(93,70) szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), vérfürdető magszim (#148)
(93,71) Sheran oltár
(93,72) Leah oltár, 28. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.

Üzenet küldése a karakternek