167. forduló, 169. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 23. 19h:53'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,42] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tüskés harci gromak nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 314.]

* 1. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 294.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

ef 3 504 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 268.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[113,42] Még mindig hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll ritualista. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a troll ritualista karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [114,43] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pattanóböde. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pattanóböde testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [115,44] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [33 pontot használtál fel, van még 235.]

m 3 mozogsz délkeletre
[116,45] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Mozgást észlelsz oldalról. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pordémon. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pordémon testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a pordémon jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 226.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Könnyű feladatot kapsz. Élelmet kell gyűjtened sarkvidéki terepen. A terem közepén egy dimenziókapu vibrál, ezen kell átlépned. Miután felveszed a kalandmester által kínált vastag prémet, átlépsz a kapun. Jégmezőn találod magad. Megpillantasz két jegesmedvét, azonnal üldözőbe veszed őket. Hosszan rohansz utánuk, míg végül meg tudsz küzdeni az egyikkel. Kemény, véres csatában győzedelmeskedsz. Ki akarod kanyarítani a húst, amikor négy-öt újabb medve bukkan fel, és a maguk részét követelik. Menekülnöd kell! Kimerült vagy, visszavánszorogsz a kapuhoz. Hát igen, nem sok fogalmad van a vadászat rejtelmeiről, csak a csatához értesz.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 216.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy mérg. vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy mérg. vas dobónyilat 216 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vashegyi Duirgan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Mindjárt a medence fölé érsz! Érzed, hogy nem nagyon tudod tartani magad, nem is az erővel, hanem a technikával van baj. Cápaeledel nem lesz belőled, határozod el, és lekászálódsz még a medence előtt.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 196.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Bronzhajlító Rain". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy dárdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[116,44] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés harci gromak került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-21 életpont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 088 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [116,43] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Látsz egy szent tölgyfát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy színes dözmöng hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku ostromteknős lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 148.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Kicsi elefántcsontomban
Egy kerekded furcsa mag van:
Megeheted - ha megfőzted,
Fővetlenül - szárnya nőhet.
[5 pontot használtál fel, van még 143.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[115,42] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő Öregsámán Krough nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 16 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Öregsámán Krough bal oldalát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az Öregsámán Krough nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 14 életpontot vesztettél. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-17 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Szereztél 2 varázskövet. (ld. enc.) 1 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}


(Továbbmész...) [114,41] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a púpos burástya bal vállát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a púpos burástya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy téfea magoflux!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a téfea magoflux jobb karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 deus ex machinát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ.

(Továbbmész...) [114,40] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy téfea magoflux!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a téfea magoflux embriószerű testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a téfea magoflux testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 távcsövet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. [89 pontot használtál fel, van még 54.]

m 2 mozogsz keletre
[115,40] Még mindig hegyvidéken vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy tündöklő szobrot. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. [15 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 9.]

ef 3 504 energia fejlesztése 3
Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ef 8 505 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 8, 16.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sünmedve. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 309 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.

ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)
A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát. Figyelem! Az FVK nem működik többszemélyes kalandokban!]

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 29 (45) Szint: 25 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 29 (43) Támadás: 44 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 24 (36) Védekezés: 36 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 29/239 év
Egészség: 17 (29) Életpont: 558/558 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (39) Varázspont: 675/0 Pénz: 259 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/7 Pszi pont: 164/189 EFejl: 30
Eddig összesen 1700 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 497 TP-t kaptál. Jelenleg 1 582 123 TP-d van. A következő szinthez még 117 877 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, óriásféreg, ongóliant. A 164. fordulódban 874 arany került a bankszámládra. 900 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/54 (+7%) szúrófegyverek: 21/41 (+4%) vágófegyverek: 18/6
lőfegyverek: 16/71 (+12%) dobófegyverek: 25/19 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << raptor szablya (#482)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
115,40 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122
Kedvenc táborhely: 94,51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 593 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/3 2. nyomkövetés: 26/45 (+20%) 3. mászás: 6/53 (+29%)
4. csapdakészítés: 28/65 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/21 6. gyógyítás: 42/99
7. titkosírás: 4/29 8. felderítés: 4/81 (+7%) 9. szörnyidomítás: 8/87
10. teológia: 20/8 (+5%) 11. taumaturgia: 24/64 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 30/13 14. zene: 6/87 15. szörnyismeret: 10/23 (+22%)
16. pszi: 22/87 (+3%) 17. zárnyitás: 3/86 18. vadászat: 8/63 (+9%)
19. bányászat: 22/52 (+72%) 20. főzés: 2/12 21. csapatmunka: 1/21

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 80641. Beállított erő: 10 Összpont: 80641

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1637 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * méregfog (#1553) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
1 méregtagadó (#1531) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 jégcsákány (#1574) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 kerek kő (#19) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
7 mérgezett tüske (#23) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 sallank nyíl (#129)
31 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 11 jégpasztilla (#1566) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138)
9 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
2 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 rézsisak (#72) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $2 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
4 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 4 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141) 1 * rothasztó talizmán (#815)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 * réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
10 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 39]
5 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 47]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 21 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 36 csepp spiritusz (#170), fér még: 64]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 100]
5 vizestömlő (#3) [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4]
5 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76)
4 csontkulcs (#74) 8 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 15 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 3 kristálygömb (#265)
8 krónika (#1725) 10 kronokristály (#1636) 8 leviatán hólyag (#2182)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
6 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204) 3 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 19 ork csodaszer (#1228) 5 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 2 távcső (#42)
12 titanitdukát (#1480) 2 varázskő (#305) 3 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * ryuku rúna (#2620) 1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
45 álompor (#396) 17 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
29 argumérc (#2632) 1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 2 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652)
$1 dorony tüdő ($212) 1 dözmöng szív (#122) 58 drótszőr (#37)
$1 elkarog szőr ($665) 18 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
33 főnixtoll (#563) 3 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41)
3 gromak bőr (#268) 5 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232)
11 jégszív (#282) 17 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 kazmár gyökér (#205) 3 királygyík bőr (#44) 24 kőszem (#304)
9 lajhár csont (#236) 3 lapockacsont (#33) 3 lidércesszencia (#1074)
1 liumbe hajtás (#655) 67 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
33 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382)
1 moa üveggömb (#383) 1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
27 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 17 pirkit (#153)
2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 5 ramit kő (#226)
14 rézdarab (#70) 5 rozmárfog (#1069) 6 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 25 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
2 szárnyas hernyó (#69) 8 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209)
2 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 2 vadász tatu bőr (#15)
4 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 26 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 174.92 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 2 madártoll (#112) 4 spiritusz (#170)
2 sünmedve tüske (#14) 2 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 deus ex machina (#1) 1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 5 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
1 távcső (#42) 2 téfea-agy (#172) 2 varázskő (#305)
3 vasérc (#152) 69 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116 117
39
40
41
42
43
44
45
46
(113,42) troll ritualista (#365), oltár
(114,40) mély szakadék (#154), oltár, púpos burástya (#92), téfea magoflux (#98), érclelőhely
(114,41) mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), púpos burástya (#92), téfea magoflux (#98)
(114,43) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(115,40) Sheran oltár, érclelőhely
(115,42) vaskohó (#155), érclelőhely, Öregsámán Krough (#7008)
(115,44) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanat (#144)
(116,43) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 38. jellempróba, Tharr oltár, tavacska, művészi porolit (#720), ryuku ostromteknős (#362)
(116,44) tüskés harci gromak (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 43. jellempróba
(116,45) pordémon (#253), kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek