167. forduló, 169. forduló, Holdfény Katerina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 11. 12h:30'
EZ A 1064. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
1065. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3820
SZÁMLA : XXXX

HOLDFÉNY KATERINA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,116] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 3. KP: mak 1 0 0 makró 1

hh 1133 1100 745 használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat a 745. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy sötét ital képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 287.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 286.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 285.]

kf 1527 441 1527 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat a 441. tárggyal az 1527. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 285.]
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 285.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

v 58 0 0 elmormolod az 58. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 283.]

kb 313 20 0 kiveszel a bankból a 313. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

h 697 1200 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+198 varázspont, -396 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +111 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 283.]

h 313 20 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +114 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

v 88 5 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 283.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 263.]

* 4. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 5. KP: kb 504 1 518 kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

tno 3 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

v 1 60 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

ff 127 696 felt. fegyverváltás: 127 696
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << ryuku buzogány. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Cápafoggal jól megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc támad rád.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy orgoró készül a lemészárlásodra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgoró ollóját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az orgoró bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Cápafoggal megdöföd az orgoró ollóját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az orgoró megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézpáncél [rézpáncél ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 223.]

m 3 4 6 mozogsz délkeletre, délre, nyugatra
[205,117] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen ezoterikus mardel nyomokra bukkansz! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Nagy reccsenéssel az ezoterikus mardel belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a halálhozó jobb szárnyát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Cápafoggal megdöföd a halálhozó bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 2 217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 107, gyógyulás: 24, összesen: -83 ÉP}


Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 554 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony morc arckifejezéssel elveszi tőled a hozott tárgyakat, majd kis kutakodás árán előbányássza asztala mögül a jutalmad. A teremtés zsákja az. Megköszönöd és odébbállsz. (ld. enc.)
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Kaszabolósáska, 1 Déja vu, 1 Orzag bilincse, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 554 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 45 darab aranyérmét.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [205,118] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Egyelőre még semmi. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [204,118] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [108 pontot használtál fel, van még 115.]

ff 696 127 felt. fegyverváltás: 696 127
Felt. fegyverváltás: << ryuku buzogány << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[203,117] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebesített ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Cápafoggal meghorzsolod az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak varkaudar iszákos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ősdentor trófeát. 1 874 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 144, gyógyulás: 40, összesen: -104 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy borzalmas varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 vasérc és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +97 életerő.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb vállát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal karját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök jobb karját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal vállát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal eltalálod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 2 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, 2 ezüst nyaklánc és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Felfedeztél egy bíborcserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,117] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A távolban sakálok üvöltenek.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar hadúr! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 19 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Véres Holló előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 55.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

kt 1864 1 elkészíted az 1864. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 tépett lobogót. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[200,118] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy varkaudar falut. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +114 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,119] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Látsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy óriás liánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Mahmud Kalib irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy nőstény varkaudar! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar nyakát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Spunkmeyerrel. Dornodon fanatikusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy ezüst noterm. éremet, egy háború gyűrűjét, egy karomkesztyűt, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lucius szerencsep.ét, egy mentát koronát, egy mind. kristályát, egy nefil-rin medált, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. ölő éremet, egy q. taposó medált, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy teriadan karkötőt, egy Thargodan amulettet, egy tleikan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy kreiton lich trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy bosszantó apróság trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tangi óriásféreg. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
Odaveted: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

m 1 mozogsz északkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 67 keresed a 67. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy húsevő magszimot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

bb 367 1 518 beraksz a bankba a 367. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 Trákin csákányát. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

hu 1663 453 690 hulladék: 1663 453 690
Sajnos nem ismersz ilyen tárgyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mágusköpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

hu 276 247 366 hulladék: 276 247 366
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: fekete bőrcsizma (186,106)-> (16 ap), mágusköpeny (186,106)-> (kudarc), mérgezett vasnyíl (186,106)-> (8 ap), ryuku kesztyű (186,106)-> (85 ap), sárga erőöv (186,106)-> (40 ap), szerencsetalizmán (187,107)-> (160 ap), szürke bőrkesztyű (186,106)-> (93 ap), vashegyű nyíl (186,106)-> (54 ap), összesen 456 arany, 16 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 30.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: h 1576 0 0 használod az 1576. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 4. BP: bb 504 1 518 beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 26, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 309 pontot. A következő körben tehát 324 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

DENTOR BŐR (551. TÁRGY)
Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek.

KARAKTERLAP

Holdfény Katerina, egy kontyos ezüsthajú, kék szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr fanatikusa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 33 (47) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 155 cm
IQ: 22 (42) Támadás: 42 Agresszió: 4 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 21 (31) Védekezés: 80 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 28 (40) Életpont: 642/547 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (55) Varázspont: 574/305 Pénz: 3554 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 38/38 Pszi pont: 115/33 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1186 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 306 TP-t kaptál. Jelenleg 962 471 TP-d van. A következő szinthez még 37 529 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, ősdentor. A 164. fordulódban 39713 arany került a bankszámládra. 40507 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/64 ökölvívás: 8/18 szúrófegyverek: 25/39 (+9%)
vágófegyverek: 7/84 (+22%) ütőfegyverek: 17/94 (+34%) lőfegyverek: 12/95
dobófegyverek: 25/32 (+15%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); ében dobónyíl (#849) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
199,119 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 199,112

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/92 (+12%) 2. nyomkövetés: 38/40 (+33%) 3. mászás: 16/66
4. csapdakészítés: 25/40 (+38%) 5. csapdaészlelés: 5/65 6. gyógyítás: 9/45
7. titkosírás: 2/20 8. felderítés: 19/26 (+19%) 9. szörnyidomítás: 2/48
10. teológia: 23/82 (+20%) 11. taumaturgia: 20/81 (+42%) 12. szerencsejáték: 4/11 (+12%)
13. versengés: 3/68 (+40%) 14. harcművészetek: 8/16 15. zene: 1/69
16. szörnyismeret: 5/71 17. pszi: 13/16 (+31%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 7/69 20. bányászat: 15/24 21. testépítés: 6/25
22. úszás: 1/88 23. főzés: 6/58 24. csapatmunka: 1/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), varkaudar iszákos (#688), varkaudar hadúr (#270), nőstény varkaudar (#689)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> massza (#217) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> 9907. szövetség (#9907)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> áldott okerón (#336) tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: hh 1133 1100 745, kf 1527 441 1527, v 58, kb 313 20, h 697 1200, h 313 20, v 88 5, v 28, v 53, p 73.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 16 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 671 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 esszenciakristály (#350) 570 isteni könnycsepp (#260) 1400 azúrharmat (#1161)
11 kamikáze fejfedő (#1592) 610 álompor (#396) 1 feneketlen bugyor (#570)
2 aenouth ködkürt (#1554) 9 törpe bakancs (#475) 5 tűzúr csizmája (#533)
1 olló (#335) 8 lidérckorona (#531) 81 Eldereth szilánk (#512)
200 tűzbimbó (#623) 1 fejsze (#1240) 10 alakformáló főzet (#1644)
2241 őskristály-szilánk (#1525) 1 lovagi sisakforgó (#1594) 19 kreiton agy (#1142)
2 lélekharang (#1607) 7 hollókrist. prizma (#1268) 3600 tinta (#101)
3 karomkesztyű (#1771) 1 avenir (#1706) 1 barracuda szigony (#1988)
15 dramoan talizmán (#968) 2 bányászlámpa (#1687) 5 moa kémlelő (#1333)
9 súlyzó (#347) 4 mentát korona (#1559) 16 éjkulcs (#1777)
340 ork csodaszer (#1228) 16 kristály kulcs (#1818) 78 íjászkence (#1225)
75 tleikan életkő (#1143) 2 pókkarmok (#886) 3 Ramirez feszítővasa (#1261)
750 purifikátor háj (#269) 157 mágusok itala (#1610) 4 ősmágus fülbevalója (#608)
1 aranytermő ládikó (#504) 195 lélekesszencia (#619) 4 Trákin csákánya (#367)
4 őselemek köpenye (#560) 413 ramit kő (#226) 11 sziránusz szigony (#1937)
4 mászó-karperec (#392) 3 krapixlon fürdőruha (#454) 61 tűzsárkány ital (#1400)
180 manakristály (#500) 39 titkos teleportkő (#1387) 5 tűztagadó (#1979)
19 kreommat varázsital (#926) 29 galócapálinka (#1474) 408 katonai kötszer (#1508)
1350 Thargodan esszencia (#328)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 acélpengőke (#231) 2 aranylánc (#191) 1 bot (#4)
1 bumeráng (#249) 1 fekete bőrcsizma (#247) 3 fémrúd (#104)
4 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 mágusköpeny (#453) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 sallank karom (#128) 1 sárga erőöv (#276)
2 szerencsetalizmán (#366) 1 szöges bunkó (#8) 3 szürke bőrkesztyű (#271)
10 tinta (#101) 1 Trákin csákánya (#367) 9 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
462 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 fűszertartó (#210) 12 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 kőszem (#304) 1 mocsári penke (#148) 3 nyílvessző (#108)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tépett lobogó (#1864) 1 teremtés zsákja (#818)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vas dobónyíl (#189)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

198 199 200 201 202 203 204 205 206
115
116
117
118
119
120
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), Fairlight oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), nőstény varkaudar (#689), Spunkmeyer (3762. kalandozó)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, 33. jellempróba, művészi porolit (#720), zoloboo sámánok (#230)
(201,117) varkaudar hadúr (#270), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(202,117) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, tutaj (#1242), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(203,117) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, ősdentor (#282)
(204,116) csontváz (#48), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), orgoró (#170)
(204,118) bűbájlidérc (#761)
(205,117) ezoterikus mardelek (#184), 48. jellempróba, halálhozó (#419)
(205,118) Raia szent lovagja (#239), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), 30. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek