164. forduló, 166. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 23. 0h:03'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

PEAKY KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Durci. Ellenőrzöd a létszámot, aztán bekopogsz a fekete mágustorony ajtaján. Egy varázslóinas érkezik ajtót nyitni, és félreterelve a bamba húsgólemet, gyorsan beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában ácsorogtok, s mikor az idős varázsló végre felnéz az általa olvasott könyvből, az egész csapat nevében szólalsz meg:
- Megjöttünk - közlöd tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Ez a feladat pont neked való, így hát magadra vállalod. Mivel egyedül neked van némi esélyed egy komolyabb csapda megtalálására, ezért késedelem nélkül neki is látsz a munkának. A folyosó első pillantásra teljesen ártalmatlannak látszik, sehol semmi gyanús, azonban még egy lépést sem teszel, máris rálelsz életed eddigi legszörnyűbb, legagyafúrtabb csapdájára! Hajszálvékony acélszálak kacifántos hálója terül a padlóra. Lehetetlen úgy továbbmenni, hogy valahol meg ne szakadjon a háló! Hacsak nincsenek apró koboldlábaid. Ehhez a csapdához a te tudásod édeskevés, ide egy valódi mestertolvaj kellene! A magisztert persze nem érdeklik a részeredmények, így ez a kaland sajnos jutalom nélkül végződött. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) [30 pontot használtál fel, van még 305.]
A táborozás 1. napján összefutsz Durcival. Tharr misszionáriusa. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy mind. jádekövét, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy q. rohamosztagos trófea, egy Whurphöl trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból találkozol Durcival. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon újból összeakadsz Durcival. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon újból összefutsz Durcival. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon találkozol Wendzellel. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Raia hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bronz vadászmedált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy klasszikus kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. zafírját, egy réz végzetmedált és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy mocsárivérc trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar felderítő trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
A 3. napon ismét összefutsz Durcival. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon találkozol Myotis a Pusztítóval. Dornodon kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy mentát koronát, egy mind. jádekövét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy ogre övet, egy ónix masszavadítót, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy lidércóriás trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy homokféreg a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon ismét összeakadsz Durcival. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon megintcsak összefutsz Durcival. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű ember férfival. Tharr követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy mind. jádekövét, egy vassisakot, egy obszidián karkötőt és egy lánckesztyűt visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy pordémon trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Faneyon De Arow. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyeled, de a fiú úgy tűnik, nem veszi a lapot.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+196 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 1456. hetének nyerőszámai: 21, 6, 24. 16 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 48 arany nyereményt kapsz. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +2 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 311.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 309.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 299.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A elit gárdista nem tudott meglepni.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elit gárdista nyakát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az elit gárdista bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy tűzfőnix!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 32 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzfőnix bal vállát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a tűzfőnix bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tűzfőnix megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) Apró csípést ejt rajtad a tűzfőnix csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tűzfőnix összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 főnixtollat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy elit gárdista!

Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elit gárdista testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az elit gárdista fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült az elit gárdista minden csapását hárítanod. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [12 pontot használtál fel, van még 282.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 2 raptor karmot 24 aranyért.
Összeakadsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Kidülleszti a mellkasát, és hőstetteiről mesél. Közömbösen hallgatod a fiú mondanivalóját, majd egy egyszerű mosollyal elhátrálsz - nem tehetsz róla, de nem tetszik neked.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy virág szimbólum (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[9 pontot használtál fel, van még 273.]

ve 310 1 megveszed a 310. tárgyat 1
Vásároltál 1 galachmitot. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy tűzfőnix támad rád!

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzfőnix fejét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a tűzfőnix testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tűzfőnix megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A tűzfőnix belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 főnixtollat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy halálosztó kain!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain fekete testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-20 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a halálosztó kain bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 2 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy mestervarázsló, és hozzáláthatsz a munkához!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mestervarázsló girhes testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a mestervarázsló jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Most, hogy megszabadultál a szörnyektől, mehet a földmunka is. Nem találsz semmi fontosat. [12 pontot használtál fel, van még 261.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[95,52] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy trikornis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy százfogú!

Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 3 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy relikviagyűjtő házát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. Kritikus ütés! (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,50] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a aranylille egytálételt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 220.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A tűzfőnix nem tudott meglepni.

A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzfőnix bal szárnyát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tűzfőnix fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Csőrével a tűzfőnix belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tűzfőnix száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 főnixtollat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy óriásféreg!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriásféreg testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Az óriásféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy ekharion!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion fejét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 38 aranyat. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Most, hogy megszabadultál a szörnyektől, mehet a földmunka is. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [12 pontot használtál fel, van még 208.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[97,49] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [97,48] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az ongóliant bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, egy kristálygömb, egy ezüst nyaklánc, egy obszidián függő, egy aranylánc és 2 ezüst gyűrű. Eldobod az értéktelenné vált Whurphöl trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ongóliant trófeát. 3 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Durcival. Tharr misszionáriusa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy mind. jádekövét, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ek'Hor trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Myotis a Pusztítóval. Dornodon apostola. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy mentát koronát, egy mind. jádekövét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy ogre övet, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy lidércóriás trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított homokféreg. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz.
Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[40 pontot használtál fel, van még 168.]

ef 4 504 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 140.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy óriásféreg, megtámadod!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod az óriásféreg testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel megütöd az óriásféreg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az óriásféreg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriásféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+69 életerő.) Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy mestervarázsló!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mestervarázsló jobb lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Te 21 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal megdöföd a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 110, gyógyulás: 21, összesen: -89 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+63 életerő.) Még van egy utolsó ellenfeled, egy csontváz lord!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 78 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Te 22 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+66 életerő.) Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [102 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[98,48] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,48] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [30 pontot használtál fel, van még 8.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 30, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sünmedve. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.
A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges.

VIRÁG SZIMBÓLUM (143. TÁRGY)
Ez az egyszerű, fába faragott nyakba akasztható amulett, amely egy virágot ábrázol, Sheran szent szimbóluma. Amikor megtapintod, úgy érzed, mintha az erdők és virágok életereje áradna szét benned. Amíg viseled, kettővel magasabb az egészséged. A virág szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 29 (44) Szint: 25 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 29 (42) Támadás: 44 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 24 (35) Védekezés: 35 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 29/239 év
Egészség: 17 (28) Életpont: 508/299 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (38) Varázspont: 675/0 Pénz: 345 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/20 Pszi pont: 164/184 EFejl: 30
Eddig összesen 1660 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 126 TP-t kaptál. Jelenleg 1 531 234 TP-d van. A következő szinthez még 168 766 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, óriásféreg, ongóliant. A 164. fordulódban 874 arany került a bankszámládra. 882 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/25 (+22%) szúrófegyverek: 21/29 (+9%) vágófegyverek: 18/6
lőfegyverek: 16/47 dobófegyverek: 25/10 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << raptor szablya (#482)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,48 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122
Kedvenc táborhely: 94,51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 593 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/3 2. nyomkövetés: 25/35 (+35%) 3. mászás: 6/9 (+5%)
4. csapdakészítés: 28/47 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/21 6. gyógyítás: 42/99 (+81%)
7. titkosírás: 4/17 8. felderítés: 4/67 9. szörnyidomítás: 8/87
10. teológia: 19/86 (+10%) 11. taumaturgia: 24/64 (+8%) 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 30/13 14. zene: 6/50 15. szörnyismeret: 9/57
16. pszi: 22/69 (+5%) 17. zárnyitás: 3/86 18. vadászat: 8/54
19. bányászat: 20/24 (+48%) 20. főzés: 2/12 21. csapatmunka: 1/21

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 590. Szerzett pont: 79541. Beállított erő: 10 Összpont: 79541

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1675 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * méregfog (#1553) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
1 méregtagadó (#1531) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 jégcsákány (#1574) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 kerek kő (#19) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
7 mérgezett tüske (#23) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 sallank nyíl (#129)
33 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 11 jégpasztilla (#1566) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138)
9 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
2 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 rézsisak (#72) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
4 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 4 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141) 1 * rothasztó talizmán (#815)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 * réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
9 aranygyűrű (#193) 8 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 39]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 25 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 47]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 69]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 100]
5 vizestömlő (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 65]
5 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76)
4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 6 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 3 kristálygömb (#265)
8 krónika (#1725) 10 kronokristály (#1636) 8 leviatán hólyag (#2182)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 6 megsemmisítő (#1540)
1 moa antigrav (#2204) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
19 ork csodaszer (#1228) 5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 12 titanitdukát (#1480) 3 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
45 álompor (#396) 17 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
29 argumérc (#2632) 1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652) $1 dorony tüdő ($212)
1 dözmöng szív (#122) 58 drótszőr (#37) 18 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 30 főnixtoll (#563) 3 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268) 5 gyöngymangó (#135)
2 ilkin érc (#232) 10 jégszív (#282) 12 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205) 3 királygyík bőr (#44)
24 kőszem (#304) 9 lajhár csont (#236) 3 lapockacsont (#33)
3 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe hajtás (#655) 69 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 33 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa jádekő (#382) 1 moa üveggömb (#383) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 15 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
15 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
4 ramit kő (#226) 10 rézdarab (#70) 5 rozmárfog (#1069)
6 sallank karom (#128) 5 smirglilevél (#29) 27 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69) 8 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113)
15 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 158.90 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 221 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
182 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228) 2 raptor karom (#281)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272) 1 dorony tüdő (#212)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117) 3 főnixtoll (#563)
1 galachmit (#310) 4 gyenge méreg (#26) 10 kerek kő (#19)
1 kőszem (#304) 1 kristálygömb (#265) 1 obszidián függő (#195)
5 óndarab (#85) 4 rákfatty váladék (#333) 1 ramit kő (#226)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99 100
47
48
49
50
51
52
53
54
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), elit gárdista (#266), tűzfőnix (#215)
(94,53) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó), tűzfőnix (#215), halálosztó kain (#168), mestervarázsló (#267)
(95,52) quwarg harcos (#201), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), mérges nyukmár (#95), százfogú (#53)
(96,51) 36. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360)
(97,48) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely, ongóliantok (#159), Durci (1599. kalandozó), Myotis a Pusztító (2454. kalandozó), óriásféreg (#171), mestervarázsló (#267), csontváz lord (#177)
(97,49) szeppent rákfatty (#186), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár
(97,50) Leah rúnaköve, tűzrakó hely (#1169), sóhajtó dorony (#112), tűzfőnix (#215), óriásféreg (#171), ekharion (#232)
(98,48) Sheran oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(99,48) Raia oltár, érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2021.08.22 11:18 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 3.)
2021.08.22 11:18 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 4.)
2021.08.22 11:18 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 5.)
˙

Üzenet küldése a karakternek