164. forduló, 166. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 3. 9h:18'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

ROMOLD THRALK KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Elenios felszentelt papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy Khór maszkját, egy láncinget, egy vark. pecsétgyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. Egy vörösbegy piheg a vállán. Gyerekkel van! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Daisy. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+4 életpont gyógyulás.)
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Chakugan Sho. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 mutáns csontot (600 arany kikiáltási áron), 30 quwarg tojást (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 16 nyílvessző (eladási ár: 75 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 16 kaktusztüske (eladási ár: 45 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 3 mutáns csont (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
Az 1. napon egy kopasz, zöld szemű ember férfi leszívott rólad pszivel 22 életpontot.
A 4. napon találkozol Akira DeBarriottal. Sheran hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy griff nyakéket visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy arató csattanat trófea és egy ork bérgyilász trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összefutsz Ahan'natakhannal. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vortex talizmánt és egy bíbor erőövet visel. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 6 varkaudar csontot (50 arany).
A 4. napon egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
Az 5. napon újból találkozol Chakugan Shoval. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+130 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 718. hetének nyerőszámai: 13, 24, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét nyakát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 353.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agykorbács. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 333.]

kt 1141 1 elkészíted az 1141. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 hűségérmét. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 325.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 320.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

p 74 85 használod a 74. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 rézdarab molekuláit, előállítottál 1 óndarabot. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

p 74 152 használod a 74. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 óndarab molekuláit, előállítottál 1 vasércet. [-10 pszi pont.] Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

m 1 mozogsz északkeletre
[102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Felfedeztél egy varkaudar falut. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Cras Lorg előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar mágus. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Chakugan Shoval. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[17 pontot használtál fel, van még 288.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar jön feléd.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb lábát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak, egy bumeráng, 2 ubuk tüske, 2 nyílvessző, egy bronzsisak és egy rézsisak. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök bal középső lábát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 19 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: A következő kincseket találtad: egy vashegyű lándzsa, egy mandibulakasza, egy fekete bőrcsizma, egy rákpajzs és egy varkaudar páncél. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 243.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[103,101] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a szutykos remák egyik csápját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy patak van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ryuku buzogánnyal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [61 pontot használtál fel, van még 177.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[106,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Elenios hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar íjász közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +111 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találsz néhány eldobott tárgyat: 6 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [107,99] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Felfedeztél egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 ezüst kulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült szutykos remák nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Sheran hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy arató csattanat trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Akira DeBarriot. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [108,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker jobb karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Elenios felszentelt papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy Khór maszkját, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Egy vörösbegy piheg a vállán. Gyerekkel van! Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Daisy. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. [68 pontot használtál fel, van még 109.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. 3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! [30 pontot használtál fel, van még 79.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vak őrület. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. 3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 49.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+58 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 19.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[107,98] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy varkaudar kósza. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza bal lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza jobb karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). 1000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy Mágikus Koponyát, egy obszidián karkötőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy manaelementál trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy zombi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[12 pontot használtál fel, van még 7.]

kut 45 kutatsz 7 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

gyj 0 300 1 felt. gyűjtés 300 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 300% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 5 7 10 hulladék: 5 7 10
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 11 12 15 hulladék: 11 12 15
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszuronyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 16 22 44 hulladék: 16 22 44
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 45 47 48 hulladék: 45 47 48
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 2, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 321 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.]

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd!

VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY)
Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia kisebb papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 31 (36) Szint: 17 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 283/190 Jellem: jó (278) Tul. pont: 2
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 275/20 Pénz: 1006 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 13/0 Pszi pont: 70/0 EFejl: 18
Eddig összesen 616 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8506 TP-t kaptál. Jelenleg 188373 TP-d van. A következő szinthez még 71627 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, varkaudar íjász, szutykos remák. A 164. fordulódban 1247 arany került a bankszámládra. 1259 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 10/26
ütőfegyverek: 22/83 (+14%) lőfegyverek: *20/101 dobófegyverek: 4/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/91 2. nyomkövetés: 19/47 (+34%) 3. mászás: 9/20 (+8%)
4. csapdakészítés: 11/69 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/96 6. gyógyítás: 36/85
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 7/15 (+35%) 9. szörnyidomítás: 6/4
10. teológia: 18/30 (+54%) 11. taumaturgia: 13/57 (+12%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 11/31 14. szörnyismeret: 13/87 (+25%) 15. pszi: 10/10 (+17%)
16. zárnyitás: 3/30 17. vadászat: 13/85 18. bányászat: 18/54 (+11%)
19. testépítés: 17/55 20. főzés: 2/52 (+25%) 21. csapatmunka: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
az elme hatalma (#123) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2) 1 nagy vaspajzs (#161)
1 rézdarab (#70) 13 ubuk tüske (#131) 23 varkaudar csont (#1113)
1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88)
1 bumeráng (#249) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 fémrúd (#104) 1 hűségérme (#1141)
10 isteni könnycsepp (#260) 2 madártoll (#112) 15 mákrózsa virág (#56)
1 mandibulakasza (#127) 1 mocsári penke (#148) 3 nyílvessző (#108)
22 pirkit (#153) 1 rákpajzs (#98) 2 remák szív (#264)
1 rézsisak (#72) 1 rőtmanó kacagány (#714) 2 szögletes kő (#17)
1 varkaudar páncél (#294) 1 varkaudar tekercs (#653) 11 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,102) piromenyétek (#99)
(102,101) varkaudar falu (#1109), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), 42. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar mágus (#128), Chakugan Sho (4636. kalandozó), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190)
(103,101) szutykos remák (#191), oltár, varkaudar (#64)
(104,101) oltár, manaelementál (#290)
(105,101) sörényes ubukok (#89), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), 46. jellempróba
(106,100) patak, Elenios oltár, varkaudar íjász (#687)
(107,98) Sheran oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), varkaudar kósza (#347), egy kobudera férfi
(107,99) márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), szutykos remák (#191), Akira DeBarriot (2806. kalandozó)
(108,99) vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), rőtmanó berzerker (#369), Daisy (4938. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek