163. forduló, 165. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 18. 9h:35'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 távcsövet (97 arany kikiáltási áron), 1 távcsövet (98 arany kikiáltási áron), 10 gyöngymangót (104 arany kikiáltási áron), 1 aurach bőrt (824 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 rókafarok (eladási ár: 96 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aurach fogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+1 kaja.) A lottó 655. hetének nyerőszámai: 25, 6, 1. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork sámán nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával alaposan megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 337.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

a 308 5703 1 átadod a 308. tárgyat az 5703. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst papi karkötőt Dániel részére. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

a 99 5703 6 átadod a 99. tárgyat az 5703. kalandozónak (6 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 fekete gyöngyöt Dániel részére. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

kb 305 653 56 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (653 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. Kiveszel a bank széfjéből 2 varkaudar tekercset. Kiveszel a bank széfjéből 300 mákrózsa virágot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 312.]

kt 1595 3 elkészíted az 1595. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 illatos rózsaszált. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [90 pontot használtál fel, van még 222.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(98,102) ork sámán (#345)

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) "
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó bal vállát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a kék rothasztó bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). 440 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 pular kristályt 8 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 192.]

v 139 elmormolod a 139. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az alku varázslatot! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 187.]

v 84 350 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy északi aurachot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy északi aurach! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az északi aurach bal oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával végigmetszed az északi aurach testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 83 20 megveszed a 83. tárgyat 20
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 20 ragasztót. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 651 5 megveszed a 651. tárgyat 5
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 5 rinóbőrt. 35 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 657 200 megveszed a 657. tárgyat 200
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 241 10 megveszed a 241. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 331 100 megveszed a 331. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 124 200 megveszed a 124. tárgyat 200
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 200 rókafarkat. 800 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 177.]

bb 124 331 152 beraksz a bankba a 124. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 200 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 9 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[98,102] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Látsz egy amniosz-fát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [98,101] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +98 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [98,100] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Látsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Had'lámmidvan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész " Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találkozol egy félelmetes, rettegést keltő lénnyel, alakját tündöklő misztikus fény övezi, felette óriási éjfekete felhők gomolyognak. A jelenség ugyan nem takarja el a napot, de a részleteket képtelen vagy kivenni. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[27 pontot használtál fel, van még 150.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[99,99] A bozótos után most hegyek között vagy.

Látsz egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a téfea magoflux bal lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg felderítő!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 távcsövet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Leah templom van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,98] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Látsz egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy világítótornyot. Nyugatra nézve látsz egy Leah templomot. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [100,97] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[63 pontot használtál fel, van még 87.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[99,96] Továbbra is magashegységben vagy.

Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [99,95] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Találsz egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a griffőniksz fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a griffőniksz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy griffőniksz!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kilukasztod a griffőniksz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 szent jogart. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy vadász quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,94] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Vemhes Guppi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 28.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,93] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Csontpálcával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kaktusztüskét. Egészséged TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

kt 662 1 elkészíted a 662. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen alligátorbőr cipőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 18 vizet. A varázseszköz működésbe lépsz, és a haszontalan holmi helyett 18 kaktusztüskét kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 69 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 3, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban).

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 19 (26) Szint: 20 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (33) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 60/60 év
Egészség: 23 (27) Életpont: 308/276 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 407/16 Pénz: 1133 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 15/2 Pszi pont: 92/53 EFejl: 9
Eddig összesen 1125 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7998 TP-t kaptál. Jelenleg 570900 TP-d van. A következő szinthez még 29100 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, quwarg nagymester, varkaudar varázsló. A 155. fordulódban 5173 arany került a bankszámládra. 5302 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/56 vágófegyverek: 14/62 (+27%)
ütőfegyverek: 23/18 (+4%) lőfegyverek: 9/30 dobófegyverek: 24/33 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << csontpálca (#329) (240%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 203 időszaki: 151

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/26 2. nyomkövetés: 29/68 (+35%) 3. lopás: 1/60
4. mászás: 11/13 (+7%) 5. csapdakészítés: 12/65 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/11
7. gyógyítás: 30/42 8. titkosírás: 5/84 9. felderítés: 16/26
10. szörnyidomítás: 10/25 11. teológia: 21/28 (+10%) 12. taumaturgia: 22/11 (+9%)
13. szerencsejáték: 3/49 14. versengés: 11/30 (+16%) 15. zene: 7/56
16. szörnyismeret: 14/92 (+30%) 17. pszi: 14/2 (+14%) 18. zárnyitás: 1/4
19. vadászat: 6/0 (+11%) 20. bányászat: 23/83 (+75%) 21. főzés: 10/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
756 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ezüst papi karkötő (#308)
6 fekete gyöngy (#99) 2 gyógykenőcs (#313) 1 mutáns csont (#331)
1 pular kristály (#239) 2 spiritusz (#170) 6 vasérc (#152)
22 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 gyöngymangó (#135) 3 illatos rózsaszál (#1595)
19 kaktusztüske (#114) 6 pirkit (#153) 20 ragasztó (#83)
4 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 téfea-agy (#172) 4 ugh méreg (#166)
2 varkaudar tekercs (#653)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,100) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Langard Futu (2042. kalandozó)
(98,101) élőholt quwarg (#202)
(98,102) ork sámán (#345), ryuku légiós (#361), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 30. jellempróba
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), griffőniksz (#106), vadász quwarg (#241)
(99,96) világítótorony (#156)
(99,98) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely
(99,99) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(100,94) művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 22. jellempróba, érclelőhely
(101,93) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek