162. forduló, 164. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 18. 9h:33'
EZ A 464. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
465. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,72] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Egy dorony duda van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Leah eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy Földrengető trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vérvörösalkonyfény. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Laurana mentális híre jut el tudatodhoz: Ezúton kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot a közelgő ünnepekre, és utána is!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 654. hetének nyerőszámai: 13, 3, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 303.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+63 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+66 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [120 pontot használtál fel, van még 183.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 168.]

flh 998 351 felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal
Ok, FLH 998 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

ek 4 2441 t. energia kisütése: 4 2441
Tudatodat kiterjeszted, a másik tudat vélt irányában. [-1 TU.] Eléred a hatósugarat anélkül, hogy megtalálnád. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

at 3070 10 TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 163.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
57 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

id 82 100 idomítod a 82. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imádat meghallották. Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 9 mérföldre (3 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 133.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 125.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[125,72] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [124,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bíborgörény hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Roxxon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [123,72] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 101.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 93.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 73.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[122,73] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Asmodee hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

(Továbbmész...) [121,74] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy földsárkány. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a földsárkány sziklatestét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 25, gyógyulás: 3, összesen: -22 ÉP}

Találsz egy sziklafészket. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [120,75] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+64 életerő.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. [64 pontot használtál fel, van még 9.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 20 kutatsz 1 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 20 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 20 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: keresed a 111. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ragyás burástyát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 16, 7.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következő körben tehát 301 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 165 cm
IQ: 30 Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 17 Menekülés: 40 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 246/161 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 Varázspont: 494/3 Pénz: 125 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 22/0 EFejl: 30
Eddig összesen 954 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 321152 TP-d van. A következő szinthez még 18848 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A 150. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5538 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 22/97 (+6%) ütőfegyverek: 17/76 (+4%)
lőfegyverek: 1/45 dobófegyverek: 22/84

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/80 2. nyomkövetés: 42/65 (+12%) 3. mászás: 3/55
4. csapdakészítés: 11/62 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/70 6. gyógyítás: 29/101 (+149%)
7. titkosírás: 9/74 8. felderítés: 11/29 (+21%) 9. szörnyidomítás: 5/24
10. teológia: 20/57 (+8%) 11. taumaturgia: 23/9 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. zene: 5/11 (+20%) 14. szörnyismeret: 7/103 15. zárnyitás: 1/4
16. vadászat: 4/3 17. bányászat: 4/24 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2)
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

Összsúly: 44.73 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
26 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,75) tüskés harci gromak (#156), művészi porolit (#720)
(121,74) földsárkány (#359), sziklafészek (#167)
(122,73) tüskés harci gromak (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(123,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(124,72) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), 45. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), Roxxon (3758. kalandozó)
(125,72) a 63. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek