161. forduló, 163. forduló, Parókás Pippin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 5. 15h:03'
EZ A 181. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
182. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4455
SZÁMLA : XXXX

PARÓKÁS PIPPIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,52] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 290.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: v 6 2 15 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Még sokat kell gyakorolnod. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. {max. életpontja: 151-166.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg királynő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 240.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[92,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (575. épület.).

(Továbbmész...) [93,53] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy sötét gnóm. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel eltalálod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 12 életpontot vesztettél. Ököllel megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 13 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő ork bérgyilász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű (ld. enc.), ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bakkura bőrt 2 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 17 sünmedve tüskét 17 aranyért, 2 szent jogart 100 aranyért, 7 tigroszlán fogat 7 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 2 ubuk dobónyílat 10 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. {ereje: 48.} Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Öregedett 1 évet. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}


Utad során felfedezed egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi táborát. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 20.} Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Túl gyengének érzed magad, ezért jobb lenne megúszni a harcot. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol egy kopasz, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Békés Bodin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[36 pontot használtál fel, van még 204.]

f 268 kísérletezel a 268. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz gromak páncélt. (ld. enc.) 153 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

ee 137 249 193 eladod a 137. tárgyat a 249. tárgyat a 193. tárgyat
Eladtál 2 mérg. ubuk tüskét. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bumerángot. 4 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

ee 166 348 242 eladod a 166. tárgyat a 348. tárgyat a 242. tárgyat
Eladtál 76 ugh mérget. 152 aranyat kaptál.
Eladtál 1 shinai gömböt. 40 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

ee 657 267 99 eladod a 657. tárgyat a 267. tárgyat a 99. tárgyat
Eladtál 15 aurach fogat. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 4 fülemüle agyart. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 9 fekete gyöngyöt. 54 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

ee 304 103 30 eladod a 304. tárgyat a 103. tárgyat a 30. tárgyat
Eladtál 1 kőszemet. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 10 magszim belet. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 17 varányszemet. 17 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

ee 44 15 102 eladod a 44. tárgyat a 15. tárgyat a 102. tárgyat
Eladtál 2 királygyík bőrt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vadász tatu bőrt. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 8 vízionár szemet. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

ee 212 665 236 eladod a 212. tárgyat a 665. tárgyat a 236. tárgyat
Eladtál 7 dorony tüdőt. 56 aranyat kaptál.
Eladtál 9 elkarog szőrt. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 2 lajhár csontot. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

ve 209 1 megveszed a 209. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

kt 270 1 elkészíted a 270. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szuperkötél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy gromak páncélt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[94,52] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz fekete könyvet. (ld. enc.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+234 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi "
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [94,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Vemhes Guppi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. {max. életpontja: 23-28.} Itt csata lesz.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vaskarddal épp hogy megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 139.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel eltalálod a topránypolip puha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a topránypolip jobb oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 125.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[92,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szürke rinocérosz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [91,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütöd az erszényes elkarog jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 100.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip! {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megütöd a topránypolip testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a topránypolip testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 86.]

m 4 mozogsz délre
[91,51] Még mindig füves síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 76.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-30 életerő.) Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY)
Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül.

FEKETE KÖNYV (2234. TÁRGY)
Első ránézésre tudod, hogy ez a fekete bőrkötésű, sötét mágikus kisugárzású könyv mi is lehet, hiszen Leah legendás, rettegett Fekete könyvének egy másolatáról van szó. Amíg birtokodban van, minden halál alapú varázslatod szintenként eggyel nagyobb sebzést okoz ellenfeleidnek. Jól vigyázz, alaposan rejtsd el, mert ha Raia valamelyik túlbuzgó inkvizítora megneszeli, hogy nálad van, könnyen arra ébredhetsz az éjszaka közepén, hogy egy égő máglyarakás közepén állsz egy oszlophoz kötözve. Jó jelleműként is magadnál tarthatod és használhatod előnyeit, de mindenki másnál óvatosabbnak kell lenned.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2234 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy fekete könyvre!)

KARAKTERLAP

Parókás Pippin, egy kopasz, csillogó szemű árnymanó férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Dornodon fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 106 cm
IQ: 34 (36) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 14 (15) Életpont: 383/189 Jellem: gonosz (200) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 244/224 Pénz: 4716 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/13 Pszi pont: 21/13
Eddig összesen 1601 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 685 TP-t kaptál. Jelenleg 500 890 TP-d van. A következő szinthez még 99 110 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, dermesztő lidérc, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/92 (+77%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 25/68 (+3%)
ütőfegyverek: 20/81 lőfegyverek: 16/58 dobófegyverek: 2/95

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
91,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 106 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 77/24 2. nyomkövetés: 38/96 (+14%) 3. lopás: 5/44
4. mászás: 8/72 (+4%) 5. csapdakészítés: 13/59 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/53
7. gyógyítás: 16/31 8. titkosírás: 1/42 9. felderítés: 4/49
10. szörnyidomítás: 3/72 11. teológia: 20/69 (+17%) 12. taumaturgia: 16/46 (+7%)
13. zene: 5/43 (+7%) 14. szörnyismeret: 17/62 (+20%) 15. pszi: 4/95 (+3%)
16. zárnyitás: 3/55 17. vadászat: 18/44 18. bányászat: 20/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szőrös pók (#100)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (1,15) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 29, 31, 50, 51, 52, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 226 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 86.14 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 bumeráng (#249)
7 dorony tüdő (#212) 9 elkarog szőr (#665) 9 fekete gyöngy (#99)
4 fülemüle agyar (#267) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 királygyík bőr (#44)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 kőszem (#304) 2 lajhár csont (#236)
10 magszim bél (#103) 1 manakristály (#500) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
1 shinai gömb (#348) 17 sünmedve tüske (#14) 2 szent jogar (#150)
7 tigroszlán fog (#63) 1 trikornis szarv (#198) 2 ubuk dobónyíl (#138)
71 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15) 17 varányszem (#30)
1 víz (#27) 8 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
631 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
4 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228)
3 spiritusz (#170) 2 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
49
50
51
52
53
54
(91,50) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, erszényes elkarog (#354), topránypolip (#86)
(91,51) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 29. jellempróba, Elenios oltár
(91,52) quwarg királynő (#153)
(92,50) oltár, szürke rinocérosz (#346)
(92,53) orgyilkos (#131), jósda (#575)
(93,50) arató csattanat (#144), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), 36. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86)
(93,53) sötét gnóm (#132), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(94,51) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 30. jellempróba, rájanyékek (#58)
(94,52) az 51. labirintus bejárata, relikviagyűjtő háza (#2239), orgyilkos (#131)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), ork bérgyilász (#781), egy kobudera férfi, egy gnóm férfi, Békés Bodin (6124. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek