Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 4. 9h:14' EZ A 462. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 463. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
tno 6 10 | növeled a 6. tulajdonságodat |
at 3296 10 | TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10 |
ff 322 322 322 | felt. fegyverváltás: 322 322 322 |
kf 322 1 | kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 322 2 | kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
lm 900 32 32 | mozogsz 900 32 32 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Elszántan a másikra rontasz. Ököllel épp hogy eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel valamennyire megsebezgeted a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 63, gyógyulás: 11, összesen: -52 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre rontasz. Ezüsttőrrel gyengén megszurkálod a Zinthurg testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ököllel meghorzsolod a Zinthurg testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel jól megszurkálod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 92, gyógyulás: 19, összesen: -73 ÉP}
vi 7 6 40 | viselkedésed: 7 6 40 |
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 13 2 | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
ff 171 181 182 | felt. fegyverváltás: 171 181 182 |
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 29 39 | mozogsz 29 39 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardszárnyú pocok bal vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
v 84 82 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 82 100 | idomítod a 82. szörnyet 88 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 111. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 85 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 15 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 67 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 112, gyógyulás: 9, összesen: -103 ÉP}
TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY) A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük... |
VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY) Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik. |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 246/25 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 | Varázspont: | 494/5 | Pénz: | 125 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 22/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 22/91 (+4%) | ütőfegyverek: | 17/72 |
lőfegyverek: | 1/45 | dobófegyverek: | 22/84 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/80 | 2. nyomkövetés: | 42/53 (+8%) | 3. mászás: | 3/55 |
4. csapdakészítés: | 11/57 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/70 | 6. gyógyítás: | 28/52 (+43%) |
7. titkosírás: | 9/74 | 8. felderítés: | 11/8 | 9. szörnyidomítás: | 5/24 |
10. teológia: | 20/49 (+15%) | 11. taumaturgia: | 23/1 (-7%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. zene: | 4/91 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 7/103 | 15. zárnyitás: | 1/4 |
16. vadászat: | 4/3 | 17. bányászat: | 4/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2) |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
Összsúly: 43.55 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | vasérc (#152) |