Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 12. 9h:26' EZ A 181. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 182. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 5 4 6 | mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szutykos remák fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [105,101] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk jobb középső lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a varkaudar íjász testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [104,101] Továbbra is síkságon vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ryuku buzogánnyal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szutykos remák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök bal oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) (-2 TU.)
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét bal első lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [100,102] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél. (+2 jóság.)
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Jo-Lee a Mágus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy világítótornyot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy ongóliant. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY) Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
Erő: | 31 (36) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 28 (30) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 20 (21) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 274/152 | Jellem: | jó (269) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 229/1 | Pénz: | 140 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/-1 | Pszi pont: | 62/0 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 10/26 |
ütőfegyverek: | 22/52 (+15%) | lőfegyverek: | *20/101 | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/91 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 18/94 (+41%) | 3. mászás: | 9/12 |
4. csapdakészítés: | 11/51 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/96 | 6. gyógyítás: | 36/85 |
7. titkosírás: | 2/11 | 8. felderítés: | 6/30 (+50%) | 9. szörnyidomítás: | 6/4 |
10. teológia: | 17/42 (+21%) | 11. taumaturgia: | 11/21 (+11%) | 12. versengés: | 7/21 |
13. zene: | 11/31 | 14. szörnyismeret: | 13/42 (+20%) | 15. pszi: | 9/75 (+9%) |
16. zárnyitás: | 3/30 | 17. vadászat: | 13/85 (+46%) | 18. bányászat: | 18/43 |
19. testépítés: | 16/75 (+23%) | 20. főzés: | 2/2 | 21. csapatmunka: | 2/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 28 | ubuk tüske (#131) | 5 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany karperec (#194) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 5 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | |||
2 | remák szív (#264) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 4 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 10 | víz (#27) |