Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 6. 9h:05' EZ A 739. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 740. játékheted kezdete: szept. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5750 SZÁMLA : XXXX |
v 15 201 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 201 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 201 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 201 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
a 172 1869 2 | átadod a 172. tárgyat az 1869. kalandozónak (2 darabot) |
a 169 1869 2 | átadod a 169. tárgyat az 1869. kalandozónak (2 darabot) |
a 166 1869 24 | átadod a 166. tárgyat az 1869. kalandozónak (24 darabot) |
a 100 1869 1 | átadod a 100. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
a 2 1869 10 | átadod a 2. tárgyat az 1869. kalandozónak (10 darabot) |
in 1869 104 | leírod az 1869. kalandozónak a 104. szörnyet |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel eltalálod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [60,90] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (4 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [61,91] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [63,90] Az erdőt dombvidék váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [62,89] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy acéldarázs. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az acéldarázs torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a garokk bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [60,90] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [32 pontot használtál fel, van még 169.]
bpk 11 | bef. parancs kivétele: 11 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért |
Erő: | 30 | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 270/270 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 225/162 | Pénz: | 146 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12 | szúrófegyverek: | * 19 | lőfegyverek: | 19 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
60,90 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 28 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 63 | 8. teológia: | 12 | 9. taumaturgia: | 9 |
10. harcművészetek: | 5 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
Összsúly: 102.58 kg | Megterheltség: 146% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 8 | kaja (#2) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
24 | ugh méreg (#166) | 2 | uzbány csőr (#169) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | gyíkfű (#201) | 2 | pirkit (#153) | |||
2 | rézdarab (#70) |