160. forduló, 162. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 15. 15h:08'
EZ A 599. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
600. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [196,108] koordinátán.
Mos-Oi, amikor összefutottatok, adott neked 5 mópat tokent, 5 sünmedve tüskét, 2 surranó kígyó bőrt, 3 vadász tatu bőrt, egy tatu dobot, egy ubuk dobónyílat és 4 varányszemet. Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ekharion nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 324.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

* 3. KP: VP spórolása: 5000
Félreraktunk, letiltottunk neked 375 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 4. KP: elmormolod a 243. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az időtorzítás varázslatot! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 334.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

kt 542 1 elkészíted az 542. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mágikus pulzánst. [15 pontot használtál fel, van még 314.]

v 192 elmormolod a 192. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az állatvédelem varázslatot! Szétkened a lótuszvirág szirmait az állataid hátán. [-25 varázspont.] [+3% tau] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 309.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [+2% tau] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-39 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Kinyered a manakristály energiáját. (+934 varázspont.) Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-36 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 96 185 59 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,59] Épületek tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 269.]

ve 216 megveszed a 216. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,108] Dombos terepre érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
[15 pontot használtál fel, van még 254.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(196,108) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, 47. jellempróba, érclelőhely

[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Fekete a bőre. Fairlight kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Blounther apó trófea és egy ősdentor trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mos-Oi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Alor Moával. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Thargodan amulettet, egy torz fülkarikát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Strissha trófea és egy kreiton idéző trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy élőholt sullár! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt, egy uglaok vállvédőt és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy álomosztó őrszellem trófea és egy ódon vízköpő trófea színesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Zurgblug. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz Omar Ibn Al-Fáridh-dal. Chara-din felszentelt papja. Egy bozontfonatot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy trikornis herceg trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 244.]

be 710 213 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 239.]

pki 30000 kiveszel a bankból 30000 aranyat
Kiveszel a bankból 30000 aranyat. A számládon van még 50405 arany. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

pki 30000 kiveszel a bankból 30000 aranyat
Kiveszel a bankból 30000 aranyat. A számládon van még 20405 arany. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

pki 11000 kiveszel a bankból 11000 aranyat
Kiveszel a bankból 11000 aranyat. A számládon van még 9405 arany. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

pbe 30000 4725 beraksz a bankba 30000 aranyat
Veres Ignác számlájára átutalsz 30000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

pbe 30000 4725 beraksz a bankba 30000 aranyat
Veres Ignác számlájára átutalsz 30000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

pbe 15000 4725 beraksz a bankba 15000 aranyat
Veres Ignác számlájára átutalsz 15000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,108] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy ekharion. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion ragyás testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az ekharion bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 36 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 19, gyógyulás: 47, összesen: +28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [197,109] Továbbra is dombság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ekharion mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ekharion ragyás testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 19, gyógyulás: 49, összesen: +30 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,110] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 35, gyógyulás: 83, összesen: +48 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [21 pontot használtál fel, van még 218.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[198,111] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy királyi őrsáncot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Aad-Shaar Asyn. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,112] A terep továbbra is ritka erdő. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó, 7 arany és egy vas dobónyíl. 1933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 18, gyógyulás: 44, összesen: +26 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-36 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 46, gyógyulás: 43, összesen: -3 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzsisak és egy ezüstshuriken. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 34, gyógyulás: 43, összesen: +9 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy igazgy. fülbevaló. 1933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-39 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 28, gyógyulás: 45, összesen: +17 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 67, gyógyulás: 50, összesen: -17 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr készül a lemészárlásodra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc és egy ezüst karkötő. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 104, gyógyulás: 16, összesen: -88 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy igazgy. fülbevaló, egy nagy bronzkulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 3 arany, egy aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy sámán gyógykenőcs (ld. enc.) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 aranytűt. **). Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [200,113] A terep továbbra is ritka erdő. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy tímárkunyhót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar iszákos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos nyakát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar iszákos bal karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar pálinka. 3050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 138, gyógyulás: 22, összesen: -116 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 162.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[200,114] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar hadúr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr nyakát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr jobb oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 83, gyógyulás: 14, összesen: -69 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,115] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szánalmas pondró. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a roguena nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a roguena jobb első lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a roguena jobb hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a roguena testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a roguena jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +109 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 141.]

vpf 999 VP elővétele: 999
Felszabadítottunk neked 375 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ek 273 10 239 t. energia kisütése: 273 10 239
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 39 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-40 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ek 273 10 235 t. energia kisütése: 273 10 235
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 35 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 121.]

h 233 250 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [121 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 227 keresed a 227. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kultúrmasztodont. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 14, 22.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +26 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 322 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY)
Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 121 cm
IQ: 34 (36) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 (29) Védekezés: 70 Menekülés: 20 % Életkor: 99/103 év
Egészség: 26 Életpont: 353/340 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 5
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 996/50 Pénz: 1368 arany Kép. pont: 31
Tudatpont: 35/29 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 890 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26801 TP-t kaptál. Jelenleg 613269 TP-d van. A következő szinthez még 186731 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, küklopsz, ongóliant. A 161. fordulódban 9405 arany került a bankszámládra. 9405 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 ökölvívás: 9/19 szúrófegyverek: 27/82 (+17%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 24/90 (+7%)
dobófegyverek: 8/96 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/59 (+20%) 2. nyomkövetés: 51/12 (+36%) 3. mászás: 1/15
4. csapdakészítés: 8/48 5. csapdaészlelés: 6/34 6. gyógyítás: 30/82
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 15/25 (+17%) 9. szörnyidomítás: 5/19
10. teológia: 50/85 (+140%) 11. taumaturgia: 67/70 (+102%) 12. szerencsejáték: 2/0
13. versengés: 12/52 14. harcművészetek: 8/40 15. zene: 12/59 (+121%)
16. szörnyismeret: 14/48 (+18%) 17. zárnyitás: 2/57 18. vadászat: 10/15
19. bányászat: 7/74 (+48%) 20. úszás: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232))
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
óriáserő (#53) állatvédelem (#192) Symulf rúnája (#182) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> ekharion (#232)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4468 arany (#50) 1 aranytű (#272) 4 iknegurin (#541)
5 kátrány (#580) 1 lótuszvirág (#447) 1 manakristály (#500)
2 óndarab (#85) 2 pondróvér (#1232) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 22 víz (#27)
2 vörös zyel (#606) 5 mópat token (#585)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bronzsisak (#88) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüstshuriken (#327)
4 gyenge méreg (#26) 1 gyöngymangó (#135) 2 igazgy. fülbevaló (#197)
9 kaja (#2) 1 mágikus pulzáns (#542) 12 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 2 nyílvessző (#108) 1 pirkit (#153)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,108) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, 47. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232), érclelőhely
(197,109) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, érclelőhely, ekharion (#232)
(198,110) kultúrmasztodon (#227), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(198,111) királyi őrsánc (#1140), oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(199,112) csataremák (#694), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439)
(200,113) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), varkaudar iszákos (#688)
(200,114) varkaudar hadúr (#270), grok-képződmény (#149), 255. jellempróba, Raia oltár, 45. jellempróba
(201,115) quwarg boly (#359), Tharr oltár, szánalmas pondró (#792)
(202,116) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 40. jellempróba, roguena (#779)

Üzenet küldése a karakternek