15. forduló, 17. forduló, Marius Maximus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 6. 12h:18'
EZ A 37. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
38. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5134

MARIUS MAXIMUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-108,13] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy alpesi tehén fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 201.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

fse 27 felt. segítség 27 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Lecsatolod a vasvértet, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

fvh 7 felt. varázslat haszn. 7
Harci varázslataidat használni fogod minden 7. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. Kiszedsz egy uzbány trófeát. 380 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 187.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[-108,14] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [-109,15] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-108,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manifesztátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mancsával a manifesztátor végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 152.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 147.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[-108,17] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. Magad mögé lököd a pitiáner uzbány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sullár trófeát. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Joachim Peiper. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [-109,17] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Észreveszel egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

(Továbbmész...) [-110,17] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Egy nyúlánk elf mondja el a következő próba szabályait. A földön fekvő labdákkal kell egy percig zsonglőrködni. Mi sem könnyebb ennél, a labdákat olyan ügyesen dobálod egyik kezedből a másikba, hogy az elf megtapsol a produkció végén... A cirkuszosok egy korsó mézsört raknak az előtted álló asztalra. Ezt kell meginnod, mielőtt egy feldobott kő földet nem ér. Nagy kortyokban nyelni kezded a nedűt, de túl lassú vagy, a kő nyert. 115 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 115 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kaffogó hebrencs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 97.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[-111,18] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [-111,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [-111,20] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány gyilkos sallank nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Felsültél, de nagyon! Vagy a gyilkos sallank sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). [78 pontot használtál fel, van még 19.]

sze 85 elengeded a 85. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

tps 33 TVP spórolása: 19 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 19 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [19 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 70 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marius Maximus , egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios ministránsa vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 9 Merészség: 7/5 Magasság: 132 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 156/78 Jellem: jó (30) Tul. pont: 9
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 89/2 Pénz: 508 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 9/3
Eddig összesen 50 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2478 TP-t kaptál. Jelenleg 10503 TP-d van. A következő szinthez még 1497 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, törpemammut, sullár.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 6 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 6
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 3 18. pszi: 1
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 4 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 2 23. testépítés: 1 24. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 27 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!

HŐSTETTEID

Összsúly: 41.77 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 gyíkfű (#201)
1 kaja (#2) 4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 sullár hólyag (#168) 4 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-111,18) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534)
(-111,19) oltár, művészi porolit (#720), 45. jellempróba, uzbányok (#102)
(-111,20) gyilkos sallankok (#85), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba
(-110,17) Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), kaffogó hebrencs (#88)
(-109,15) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, csodabazár (#1404)
(-109,17) grok-képződmény (#149), oltár
(-108,13) uzbányok (#102)
(-108,14) 27. jellempróba, oltár, uzbányok (#102)
(-108,16) manifesztátor (#124), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba
(-108,17) sullárok (#101), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 34. jellempróba, tetemember (#123), Joachim Peiper (5843. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek