15. forduló, 17. forduló, Váratlan Fordulat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 11. 9h:21'
EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
17. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4749
SZÁMLA : XXXX

VÁRATLAN FORDULAT KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,-14] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

t 13 támadod a 13. szörnyet
FT 13 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

dx 1 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 3 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[24,-15] Még mindig bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász tatu. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász tatu fejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A vadász tatu többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

(Továbbmész...) [24,-16] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy mákrózsa bokrot. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lila brekk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a lila brekk jobb oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-17] A bozótost dombság váltja fel. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy legyengült északi aurach volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol az alakváltó férfi tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (lopás: 1. szint). (ld. enc.) [32 pontot használtál fel, van még 127.]

be 3 bemész a 3. titkos labirintusba
Megtaláltad a goblin fészek rejtett bejáratát. Sehol egy őrszem - ez persze nem jelenti azt, hogy nem kell óvatosnak lenned... Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. A goblintanya belsejébe egy szűk, kanyargó folyosó vezet. [5 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy kisebb szobában találod magadat. Rendetlenség, kosz mindenütt. [2. PONT] Egy goblint veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy bot. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a goblin fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A goblin egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a goblin testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A goblin feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Ez egy nagyobb barlangterem. Lakószoba és étkező is lehet - elég büdös van itt mindkettőhöz. [3. PONT] Egy goblint veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a goblin bal lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A goblin vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a goblin testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A goblin egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A goblin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy goblin. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a goblin fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A goblin egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy goblin. Fegyvere egy bot. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
Elhagyod a sötét és büdös barlangfolyosókat.
[10 pontot használtál fel, van még 97.]
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+11 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 77.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[24,-18] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mélységi grittang volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-19] Még mindig dombos terepen vagy.

Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

(Továbbmész...) [23,-19] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gitonga. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod a gitonga jobb lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A gitonga megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gitonga hosszú nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A gitonga belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+12 életerő.) [47 pontot használtál fel, van még 30.]

fkt 19 10 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 20.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[22,-19] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod a gátvakond jobb vállát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

(Továbbmész...) [22,-18] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy királygyík volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 2.]

e 20 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 0.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 10 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 156 pontot. A következő körben tehát 156 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

LOPÁS
Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok.

GOBLIN (21. SZÖRNY)
A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc...

KARAKTERLAP

Váratlan Fordulat, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 13 Szint: 4 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 15 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 12 Életpont: 78/19 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 36 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 TP-t kaptál. Jelenleg 407 TP-d van. A következő szinthez még 93 TP szükséges. Trófeád: tazunkaróka.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 5 (+1) ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: bunkó (#5)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 9 (+1) 5. felderítés: 1 6. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gonyolék (#13) (csak egyszer)

Összsúly: 28.93 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 8 kerek kő (#19) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(22,-19) gátvakond (#57), oltár, 23. jellempróba
(22,-18) 28. jellempróba, királygyík (#26)
(23,-19) gitonga (#76)
(24,-19) oltár
(24,-18) olvasztókemence (#86), oltár, 20. jellempróba, mélységi grittang (#103)
(24,-17) északi aurach (#350), a 3. labirintus bejárata, 20. jellempróba, oltár, egy alakváltó férfi, goblin (#21)
(24,-16) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 20. jellempróba, oltár, lila brekk (#11)
(24,-15) vadász tatu (#10), 29. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek