Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 24. 9h:08' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
kt 51 | elkészíted az 51. tárgyat |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
jlk 1822 | jelszó kimondása 1822 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a massza kékes kitinhátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A massza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza kékes kitinhátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A massza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. A szörnyű fájdalmat jóleső feketeség kíséri, zuhanás a feledés kútjába. Hamarosan beáll a klinikai halál. Amint kómába zuhansz, ellenfeled nekilát, hogy elpusztítson. Kalandozó múltad, vagy a védőszent segít, amely a Mágusok Háborújától is megmentett - nem tudod. Tény, hogy magadhoz térsz, mielőtt a szívedet vagy a koponyádat szétroncsolnák. [5 életpontod maradt.] Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy gátvakond volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [41,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy evaporőr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 6 | mozogsz nyugatra |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
ep 146 50 | építed a 146. tárgyat 44 pontért |
BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY) Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
SÜNMEDVE (33. SZÖRNY) Képzelj el gremlint a hasonló című filmből, négyszer nagyobb méretben és hegyes tüskékkel borítva. Igen, így néz ki egy sünmedve. Vad és elszánt harcos, fogával és mancsával szedi apró darabokra az áldozatát. A tüskés bőr miatt talán egy ütőfegyver a leghatékonyabb a legyőzéséhez. |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 107/21 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 4 |
41,72 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 43 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 7 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. harcművészetek: | 7 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
Összsúly: 19.17 kg | Megterheltség: 50% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | kerek kő (#19) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | vizestömlő (#3) |
39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | |
-12 | |
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|