15. forduló, 17. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 24. 9h:08'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,-8] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.)

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 164.]

f 48 kísérletezel a 48. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bőrpáncélt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 154.]

f 48 kísérletezel a 48. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 114.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

jlk 1822 jelszó kimondása 1822
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! (ld. enc.)

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a massza kékes kitinhátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A massza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza kékes kitinhátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A massza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: A kihívás tornyának bizonyos szakértelem próbáihoz egy-egy varázslat ismerete ill. tárgy birtoklása szükséges. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 99.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[42,-9] Még mindig bozótos. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vízionár került az utadba. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. A szörnyű fájdalmat jóleső feketeség kíséri, zuhanás a feledés kútjába. Hamarosan beáll a klinikai halál. Amint kómába zuhansz, ellenfeled nekilát, hogy elpusztítson. Kalandozó múltad, vagy a védőszent segít, amely a Mágusok Háborújától is megmentett - nem tudod. Tény, hogy magadhoz térsz, mielőtt a szívedet vagy a koponyádat szétroncsolnák. [5 életpontod maradt.] Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [42,-10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy gátvakond volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [41,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy evaporőr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 6 mozogsz nyugatra
[40,-11] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sünmedve volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 59.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Nem képes repülni, mégis,
Bármerre mész vele,
Nem hagy egy szemernyi nyomot se.
[5 pontot használtál fel, van még 54.]

m 2 mozogsz keletre
[41,-11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 44.]

ep 146 50 építed a 146. tárgyat 44 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 33 tapasztalati pontot kaptál. [44 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 155 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

MASSZA (217. SZÖRNY)
A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más!

VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)
Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget.

SÜNMEDVE (33. SZÖRNY)
Képzelj el gremlint a hasonló című filmből, négyszer nagyobb méretben és hegyes tüskékkel borítva. Igen, így néz ki egy sünmedve. Vad és elszánt harcos, fogával és mancsával szedi apró darabokra az áldozatát. A tüskés bőr miatt talán egy ütőfegyver a leghatékonyabb a legyőzéséhez.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran híve vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 5/3 Magasság: 150 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 107/21 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 1
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 66 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 205 TP-t kaptál. Jelenleg 2 614 TP-d van. A következő szinthez még 1 386 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, garokk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 4

41,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 43

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+1) 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 7 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. harcművészetek: 7 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

Összsúly: 19.17 kg Megterheltség: 50%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 evaporőr háj (#105) 2 kerek kő (#19)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42 43 44
-12
-11
-10
-9
-8
-7
(40,-11) sünmedve (#33), phua-kúp (#372), oltár
(41,-11) evaporőr (#69)
(42,-10) oltár, gátvakond (#57)
(42,-9) 24. jellempróba, oltár, vízionár (#66)
(43,-8) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek