15. forduló, 17. forduló, Vasav összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 28. 12h:33'
EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
17. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2875
SZÁMLA : XXXX

VASAV KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

m 8 mozogsz északra
[41,9] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy szőrös pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szőrös pók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Kőhegyű lándzsával megérinted a szőrös pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szőrös pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy gorombilla volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[10 pontot használtál fel, van még 164.]

fkt 19 10 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+19 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 124.]

m 4 8 4 mozogsz délre, északra, délre
[41,10] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy színes dözmöng. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a színes dözmöng lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a színes dözmöng testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a színes dözmöng lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. (ld. enc.) 25 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy pókvadász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [41,9] Tovább barangolsz a fák között. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [41,10] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy gorombilla. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[30 pontot használtál fel, van még 94.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 84.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz szöges bőrpajzsot. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 74.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 34.]

gyk 7 20 gyakorolsz a 7. tárggyal 20 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod. [20 pontot használtál fel, van még 14.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY)
A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet.

KARAKTERLAP

Vasav, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 16. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 10 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 1 Menekülés: 50 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 19 Életpont: 95/38 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 3 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 43 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 100 TP-t kaptál. Jelenleg 736 TP-d van. A következő szinthez még 264 TP szükséges. Trófeád: bo-skorpió.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 (+1) ütőfegyverek: 5 lőfegyverek: 4

41,104 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 626 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 9 (+1)
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 1 6. vadászat: 3
7. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )

Összsúly: 40.58 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dözmöng szív (#122) 3 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42
8
9
10
11
(41,9) szőrös pók (#100), gorombilla (#38)
(41,10) színes dözmöngök (#78), pókvadász (#59), gorombilla (#38)

Üzenet küldése a karakternek