Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 27. 9h:09' EZ A 188. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 189. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: kf 1739 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat |
f 226 | kísérletezel a 226. tárggyal |
f 310 | kísérletezel a 310. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű bal szárnyát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a dögkeselyű farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a dögkeselyű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák bal csápját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megcsapod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak bal oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
dd 235 231 16 | eldobod a 235. tárgyat a 231. tárgyat a 16. tárgyat |
h 1540 415 | használod az 1540. tárgyat |
v 22 39 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
dd 212 44 128 | eldobod a 212. tárgyat a 44. tárgyat a 128. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kt 176 10 | elkészíted a 176. tárgyat (10 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a ryuku ostromteknős jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [138,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [137,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc nyakát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
jlk 1830 | jelszó kimondása 1830 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 4: 1. térkép 21. pont 7: 1. térkép 23. pont 10: 1. térkép 25. pont 15: 1. térkép 27. pont 18: 1. térkép 29. pont 21: 1. térkép 4. pont 23: 1. térkép 7. pont 25: 1. térkép 10. pont 27: 1. térkép 15. pont 29: 1. térkép 18. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 72.]
im | imádkozol |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
* 3. BP: v 11 0 0 | elmormolod a 11. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. Figyelem! A varázslat csak a 118. sorszámú küldetésig használható! |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY) Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb. |
RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY) A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony. |
ÉBER VADÁSZKUTYA (62. VARÁZSLAT) Az éber vadászkutya az éber kakukk varázslat egy fejlettebb formája. Elmormolásakor, egy szárnyas hernyó felhasználásával megidézel egy fantom-kutyát, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ez a nálad próbálkozó tolvajok számára -10-et jelent a lopás szakértelmükre, vagyis gyakorlatilag teljesen esélytelenek lesznek. A varázslat által adot lopás büntetés a papi varázserőd növekedésével nő egészen -20-ig. Elmormolása 12 VP-be kerül, hatása nem adódik össze az éber kakukkéval! |
Erő: | 21 (31) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 25 (32) | Támadás: | 38 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 41 (45) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (29) | Életpont: | 462/390 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (39) | Varázspont: | 544/153 | Pénz: | 12675 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 25/3 | Pszi pont: | 32/21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *20/100 | szúrófegyverek: | *20/100 | vágófegyverek: | 20/0 |
ütőfegyverek: | 15/72 | lőfegyverek: | *19/101 | dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku kopja (#694) << ryuku szablya (#695) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
137,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 90/37 (-255%) | 2. nyomkövetés: | 29/12 (+23%) | 3. mászás: | 10/58 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 19/0 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 3/1 (-300%) | 6. gyógyítás: | 8/7 |
7. titkosírás: | 8/79 (+22%) | 8. felderítés: | 15/7 (-289%) | 9. szörnyidomítás: | 8/25 |
10. teológia: | 18/4 (+18%) | 11. taumaturgia: | 15/25 (+58%) | 12. harcművészetek: | 24/0 |
13. zene: | 4/30 | 14. szörnyismeret: | 9/77 | 15. pszi: | 4/44 (+3%) |
16. zárnyitás: | 1/42 (-1900%) | 17. vadászat: | 5/34 | 18. bányászat: | 18/34 (+11%) |
19. főzés: | 9/95 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), gigaököl (#49) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
törpemammut (#115) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 686 (limit: 1270), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47137. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 531 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 195.47 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | aranypikkely (#415) | 4 | bordacsont (#16) | |||
1 | dorony duda (#235) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 20 | pirkit (#153) | |||
2 | sallank karom (#128) | 10 | vasérc (#152) | 2 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 11 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | madártoll (#112) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 4 | spiritusz (#170) | 8 | vashegyű nyíl (#176) |
136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
39 | |
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|