Calofin 159. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. okt. 27. 15h:07'
EZ A 428. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
429. játékheted kezdete: okt. 31.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4575
SZÁMLA : #5354
ZSETONOK : 414
Extra forduló: 14 |
|
CALOFIN KALANDJAI
11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,52] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 raptor szablya (eladási ár:
333 arany, ebbõl a kezelési költség: 33 arany), 1 raptor szablya (eladási ár: 75 arany, ebbõl a kezelési költség: 7 arany)
ellenértékét.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta
Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9
parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét
opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a
fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2003. nov. 25., kedd. Nem árt azonban, ha a
jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai
fordulókat a nov. 29-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel
a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és
nagyszerû dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
Az aranytermõ erszény 39 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+26 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+56 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 525. hetének
nyerõszámai: 6, 25, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs
láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban
már benned van. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 284.]
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 279.]
* 4. KP: | elmormolod a 4. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült
elmondanod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
274.]
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat
| A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
fkt 171 1 | felt. készítesz a 171. tárgyat (1 darabot)
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
v 21 8 | elmormolod a 21. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 8 kaja. [-24
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]
hu 73 194 140 | hulladék: 73 194 140
| Hulladék, ezért nem gyûjtesz rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz
denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 269.]
hu 196 183 | hulladék: 196 183
| Hulladék, ezért nem gyûjtesz trófea nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még
269.]
Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges
labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Mész tovább, elõre. A folyosó kanyarodik. [19.
PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre
helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Halvány szellõ simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy keresztezõdésnél vagy.
[2. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végzõdik az út. Megpróbálod a kilincset:
Szerencsére nyitva van. Visszamész a kijárathoz, és kimész. [42 pontot használtál fel, van még 227.]
[93,53] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg.
Elolvasod: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy kristálytiszta vizû tó csillog
elõtted. Szomjúságodat oltod. Gyöngyözõen üde érzésed van. (+1 jóság.) Feltöltöd a vizestömlõt. Utad során felfedezel egy
teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz.
Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb
nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Metamorph Böffenet
harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy
orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked
ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos
csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az
orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kap a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot
vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy
útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk,
hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581.
épület.).
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Tharr hûséges követõje. Egy ezüst
papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga
erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy bibircsók-óriás trófea, egy
törpemammut trófea és egy rõtmanó berzerker trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy
orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges
jellemû. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Amos Trask. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és
mindenki megy tovább a maga útján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Libertan város
közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld
keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra.
A belépés ingyenes! " [12 pontot használtál fel, van még 215.]
be 578 | bemész az 578. épületbe
| Közelebb mész az õrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet
természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél
városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [ 300 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 55 arany.] Egy sötétlelkû varkaudar
mágus arra készül, hogy varázslatával betemesse a város körül ásott quwarg-árkokat. Ha sikerrel jár, semmi sem fogja a
várost védeni a quwargok rajzásától. Csak kövek és csontok maradnak a város helyén! Meg kell akadályoznod a gonosz
teremtményt. Sajnos csak annyit tudunk, hogy a régi királysírok alatt húzódó bonyolult labirintusrendszerben készül
gonosztettére. Bár van egy régi, kopott térképünk, de nem hiszem, hogy túl sok hasznát látod.
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 49 | | | | | | | | 52 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 48 | | | | | | | | | | | | | | | | | 23 | | | | | | 20 | | | | | | | | | | | | | | | | 50 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 51 | | | | | | | | | | | | | | | | 46 | | | | | 47 | | | | | | | | | | | | | 24 | | | | | 19 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 21 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 22 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 27 | | | 26 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 45 | | | | 44 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 25 | | 16 | | | | | | 17 | | | 18 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 28 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 43 | | | | | | | | 14 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 40 | | | | | | | | | | | | | | | 15 | | | | | | 3 | | | | 2 | | 1 | | | | | | | | | | 41 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 29 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 13 | | | | 12 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 42 | | | | | | | | | | | | | | | | | | 4 | | | | 5 | | | | | 39 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 11 | | | | | | | 10 | | | | | | | | 6 | | | | | | 38 | | | | | | | 30 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 7 | | | | | | | | | | 37 | | | | | | | | | | | | | 32 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 35 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 33 | | | 9 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 31 | | | | | | | | | | | | | | | 8 | | | | | | | 36 | | | | | 34 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |
Ez a 48. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 9, északra 27 mérföldre található. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a
fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 210.]
bb 310 329 260 | beraksz a bankba a 310. tárgyat (329 darabot)
| Beraksz a bank széfjébe 2 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 1 csontpálcát. Beraksz a bank széfjébe 10 isteni
könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 210.]
pbe 500 | beraksz a bankba 500 aranyat
| Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz.
Jelenleg 1874 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 210.]
m 4 1 | mozogsz délre, északkeletre
| [93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal.
Elolvasod: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy buckába egy tábla van
beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. "
(Vándorcirkusz:) Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó
kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A
jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik
a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás,
könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni elõle. Tehát belépsz. A terem
távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezésébõl ítélve rendkívül finom falatnak találhat. (ld. enc.)
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen
koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és
lõsz. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny
savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyû
lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó nyakát. (3 támadással 71 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a halálhozó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai
megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1
támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1
támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél.
Vashegyû lándzsával jól megszúrod a halálhozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a
halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az
ocsmány teremtmény huhog! 16 életpontot vesztettél. Csõrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A halálhozó most már
meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az
óriás.
- Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle.
Õ megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva,
folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés,
megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+17 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6
varázspont.]
Az ötpróba-sátor elõl egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Nekiveselkedsz a feladatként kapott
súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyû, mint kívülrõl látszik. Pár percnyi izzasztó erõlködés után
kénytelen vagy feladni. 288 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstõl mérgesen továbbindulsz.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod,
mielõtt bármit is mondhatnál. Amikor a nagy vaskulcs a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön,
hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következõ tárgyakkal gyere legközelebb: 3 tyrex csont, 3 mocsári
penke, 8 mákrózsa virág, 5 vas dobónyíl, 11 fekete gyöngy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van
ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következõ épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és
egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.).
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 2 borostyán függõt 12 aranyért, 1 denevér szimbólumot 10 aranyért, 1 ezüst gyûrût 6
aranyért, 1 ezüst karkötõt 14 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz
valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi:
Worget. "
(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat
kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek
a veszélyre. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettõl nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten
várod.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá
összetöröd az orgyilkos fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1
támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést
hallat, majd eldõl.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy
útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a
gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590.
épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 bunkósbotot 2 aranyért, 3 orgyilkos tõrt 24 aranyért, 1 rézpajzsot 14 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1
vaskulcsot 10 aranyért.
Egyszercsak megpillantod egy kopasz, félszemû árnymanó férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre.
Chara-din félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját,
egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy
umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy animált hókutya trófea, egy acélkolosszus trófea és egy aranyfecske trófea
színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy ryuku kopját tart. Lõfegyvere egy
fúvócsõ. Hátasállata egy mutáns pók! Auráját érzékelve máris tudod, sötétlelkû, gonosz teremtmény. (Auralátás: Evil Devil
- 4742. kalandozó) Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban.
Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. [74 pontot használtál fel, van még 136.]
szk 132 | keresed a 132. szörnyet
| Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még
136.]
be 376 | bemész a szentélybe
| Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és
kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra
(Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény
Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 12 aranyat. (+1 jóság.)
Összeakadsz Syrac Holddal. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy a szirén
köpenyét, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy nap
szimbólumot, egy ónix masszavadítót, egy ryuku mellvértet, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot
és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti.
Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. A
hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Tisztán érzed
auráját: õ is jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû mutáns férfival. Bõre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínû,
pillantása pedig mély és átható. Raia tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bundás kabátot, egy fekete
bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot és egy vasvértet visel.
Fegyverzetét egy ezoterikus mardel trófea, egy quwarg harcos trófea és egy tüskés harci gromak trófea ékesíti. Õ is a te
K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy csontszablyát tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Mélyen gondolataiba mélyedve egy
csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Mentális auráját felismered, õ is a jó oldalhoz tartozik.
Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Magenta Junior. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus
összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz Mehanidas Trakkal. Sheran püspöke. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát,
egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy virág
szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya
trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges jellemû. Egy meleg
kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Dorel Amarth-tal. Õ Mortrose felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy hatalom
fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy lánckesztyût, egy mithril sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötõt, egy roxati
üvegszemet, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt, egy
zafír erõövet visel. Ruházatát egy sarki óriásteknõs trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Jelet látsz a
ruhájára festve: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart.
Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: õ is a jó oldalhoz
tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy hosszú õsz hajú, szürke szemû ember férfival. Körszakálla és bajsza van. A bõre kreolszínû. Leah
inkvizítora. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbõr övet, egy koponya szimbólumot,
egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy trófea nyakláncot, egy umbatari karkötõt és egy
vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy csontváz lord trófea és egy quwarg királynõ trófea teszi egyedivé.
Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg!
Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy
karmos tankány cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követõje!
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. (Auralátás: Halálhozó Leoford - 3833. kalandozó) Folytatod
utadat.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemû törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bõre sötétebb az
átlagosnál. Tharr tanítványa. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot,
egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet és egy smaragd védõgyûrût, egy
vassisakot visel. Ruházatát egy kérõdzõ etra trófea, egy karmos tankány trófea és egy dombi yeti trófea teszi egyedivé.
Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy
vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az õ
neve Rõtszakállú Odin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Sheran kisebb papja. Egy arany papi
karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot,
egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy smaragd védõgyûrût, egy virág
szimbólumot visel. Ruházatát egy sarki óriásteknõs trófea, egy lábascet trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Hovatartozását
apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy
törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû. Összeismerkedtek.
Az õ neve Sen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. [5 pontot használtál fel, van
még 131.]
ef 8 | energia fejlesztése 8
| Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] Egészséged TF-elõdött. [80 pontot
használtál fel, van még 51.]
in 5767 0 215 | leírod az 5767. kalandozónak a 215. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
in 5767 0 244 | leírod az 5767. kalandozónak a 244. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazárt. [0 pontot használtál fel, van
még 51.]
in 5767 0 298 | leírod az 5767. kalandozónak a 298. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arx formázó mintát. [0 pontot
használtál fel, van még 51.]
in 5767 0 391 | leírod az 5767. kalandozónak a 391. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) polip szívókát. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
in 5767 0 404 | leírod az 5767. kalandozónak a 404. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
rájabõrt. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
in 5767 0 482 | leírod az 5767. kalandozónak a 482. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 46.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 46.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
| Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning
szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van
még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség
hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1
szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy
lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 14, 18.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 7 kaját fal föl a ryuku ostromteknõs. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra
alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok
jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az
erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következõ körben
tehát 330 pontot költhetsz el.
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz,
plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg
hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert
stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik
kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább
eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás"
kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet
elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó
jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
|
HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerû lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségbõl rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés
elõnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elõsegíteni: bõrszárnyának
gyors verdesésével rendkívül ügyes manõverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csõre
pedig messzirõl mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengõ maró szag egyéb kellemetlen
meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.
|
KARAKTERLAP |
Calofin, egy ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia felszentelt papja vagy. Papi hited: 145. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.
Erõ: | 20 (21) | | Szint: | 16 | | Merészség: | 5/1 | | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 27 | | Támadás: | 19 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 24 | | Védekezés: | 27 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 20 | | Életpont: | 261/200 | | Jellem: | jó (280) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (27) | | Varázspont: | 277/128 | | Pénz: | 764 arany | | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 14/0 | | | | | | | | EFejl: | 8 |
|
Eddig összesen 641 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2238 TP-t kaptál. Jelenleg 164431 TP-d van. A következõ szinthez még 15569 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, erszényes elkarog, quwarg harcos. A 159. fordulódban 1874 arany került a bankszámládra. 1874 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1/24 | | szúrófegyverek: | 18/81 (+2%) | | vágófegyverek: | 7/2 |
ütõfegyverek: | 17/65 (+6%) | | lõfegyverek: | 17/71 (+3%) | | dobófegyverek: | 1/73 |
|
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << vashegyû lándzsa (#182) (140%) << mandibulakasza (#127) (200%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); rézgolyó (#343) (11 -14.); vashegyû nyíl (#176) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 11/85 | | 2. nyomkövetés: | 34/63 | | 3. mászás: | 4/90 |
4. csapdakészítés: | 11/70 (+5%) | | 5. csapdaészlelés: | 2/76 | | 6. gyógyítás: | 34/3 |
7. titkosírás: | 3/1 | | 8. felderítés: | 4/38 | | 9. szörnyidomítás: | 1/149 |
10. teológia: | 15/35 (+26%) | | 11. taumaturgia: | 6/65 (+5%) | | 12. szerencsejáték: | 1/39 |
13. versengés: | 2/81 (+24%) | | 14. zene: | 3/10 | | 15. szörnyismeret: | 7/5 |
16. zárnyitás: | 4/11 | | 17. vadászat: | 8/29 | | 18. bányászat: | 9/55 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz az 5107. karakternek az 5767. karakternek az 5918. karakternek |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), vashegyû nyilat (#176) (max. 10 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 15 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot , csak egyszer), rövid kardot (#171) (max. 1 darabot , csak egyszer) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótûz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
tûzesõ (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 3 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
8. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), vakító fény (#43) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
tûzesõ (#61) | >> | pattanóböde (#145) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknõs (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes |
Famulusod egy aranysárkány. |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. |
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 2 | | kígyóbõr öv (#410) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | sárga erõöv (#276) | 1 | * | szürke bõrkesztyû (#271) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bumeráng (#249) | 1 | | ezüsthegyû lándzsa (#324) | 1 | * | fúvócsõ (#20) |
1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | mandibulakasza (#127) | 1 | | parittya (#18) | 1 | | vasalt bunkó (#181) |
1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | 2 | | vashegyû nyíl (#176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
8 | + | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | 5 | | aranytû (#272) |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 2 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | furulya (#233) | 2 | | mászókampó (#165) | 2 | + | nyílcsapda (#243) |
1 | | szeksztáns (#32) | 4 | | szent jogar (#150) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 30] |
2 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] |
3 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 29 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 7] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 44] |
1 | | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] |
8 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 96] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3] |
4 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 80] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
66 | | álompor (#396) | 1 | | amniosz (#203) | 1 | | arx formázó minta (#298) |
1 | | aurach bõr (#658) | 21 | | aurach fog (#657) | 1 | | berzerker tüske (#713) |
1 | | bev formázó minta (#299) | 6 | | bunthar bõr (#733) | 1 | | csuklyavirág (#133) |
1 | | darázsfarok (#654) | 1 | | darázsszárny (#652) | 16 | | elkarog szõr (#665) |
24 | | ezüstdarab (#326) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 12 | | fülemüle agyar (#267) |
14 | | gyíkfû (#201) | 31 | | gyöngymangó (#135) | 56 | | kaktusztüske (#114) |
3 | | kazmár gyökér (#205) | 3 | | kõszem (#304) | 5 | | kvazár (#244) |
1 | | lidércesszencia (#1074) | 1 | | liumbe hajtás (#655) | 17 | | madártoll (#112) |
6 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | | mutáns csont (#331) | 9 | | nektoraf faggyú (#667) |
19 | | óndarab (#85) | 5 | | párducbõr (#1066) | 1 | | párducszem (#1073) |
15 | | pirkit (#153) | 39 | | polip szívóka (#391) | 2 | | purifikátor háj (#269) |
1 | | rájabõr (#404) | 8 | | rakolits por (#669) | 51 | | rézdarab (#70) |
8 | | rinóbõr (#651) | 1 | | rókafarok (#124) | 7 | | rozmárfog (#1069) |
4 | | smirglilevél (#29) | 8 | | szulfagor agyar (#677) | 7 | | téfea-agy (#172) |
7 | | tükör (#43) | 1 | | varkaudar csont (#1113) | 54 | | vasérc (#152) |
1 | | xirnox szív (#213) | 1 | | yetiszív (#1070) | | | |
|
Összsúly: 143.70 kg | Megterheltség: 139% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN |
4 | | csontpálca (#329) | 3 | | degradátor váladék (#354) | 2 | | galachmit (#310) |
10 | | isteni könnycsepp (#260) | 3 | | karbin plazma (#199) | 84 | | madártoll (#112) |
3 | | moa üveggömb (#383) | 1 | | molluszk ház (#353) | 3 | | Thargodan esszencia (#328) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
266 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 1 | | arany karperec (#194) |
2 | | borostyán függõ (#162) | 2 | | bunkósbot (#9) | 1 | | csontpálca (#329) |
1 | | denevér szimbólum (#140) | 1 | | ezüst gyûrû (#180) | 1 | | ezüst karkötõ (#158) |
2 | | galachmit (#310) | 1 | | helytartói jogar (#228) | 10 | | isteni könnycsepp (#260) |
1 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | rézpajzs (#73) |
1 | | szöges páncél (#65) | 1 | | trófea nyaklánc (#196) | 1 | | vaskulcs (#183) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
10 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(92,52) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), orgyilkos (#131),
Amos Trask (5911. kalandozó)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587), halálhozó (#419)
(94,53) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Evil Devil (4742. kalandozó), Syrac
Hold (1746. kalandozó), Magenta Junior (2603. kalandozó), Mehanidas Trak (3542. kalandozó), Dorel Amarth (3814.
kalandozó), Halálhozó Leoford (3833. kalandozó), Rõtszakállú Odin (5011. kalandozó), Sen (5875. kalandozó)
2003. nov. 29-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest,
XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod
el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal.
Vetélkedõk, szenzációs árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár,
ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az
Örökkévalóság egy drágakövét a Rubintól egészen a Zafírig. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF
olimpiára való jelentkezés határideje 2003. nov. 25. kedd. A szokástól eltérõen az új HKK kiegészítõ, az Ébredés frissen
bontott paklik versenye is itt, a találkozón lesz megrendezve, 1 héttel a hivatalos megjelenés elõtt, sõt, korlátozott
mennyiségben vásárolni is lehet belõle. Várunk nov. 29-én! A Beholder Kft. munkatársai.
Még egy hír: Az Átjáró Sci-Fi és Fantasy Magazin szervezésében ismét megrendezésre kerül az Átjáró Nap. Egész napos
filmvetítésekkel, neves vendégekkel, elõadásokkal várjuk látogatóinkat. Idõpont: 2003. október 25. Helyszín: UCI Palace
mozi, MOM Park, XII. ker, Alkotás u. 53. Bõvebb információ: http://www.atjaro.hu.
|