Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 27. 9h:37' EZ A 173. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD 174. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával megvagdalod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
a 247 5703 1 | átadod a 247. tárgyat az 5703. kalandozónak (1 darabot) |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
v 84 350 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az északi aurach nyakát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 aurach bőr. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
t 111 | támadod a 111. szörnyet |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával megcsapod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
ve 1579 1 | megveszed az 1579. tárgyat 1 |
ve 160 1 | megveszed a 160. tárgyat 1 |
ve 196 2 | megveszed a 196. tárgyat 2 |
ve 270 1 | megveszed a 270. tárgyat 1 |
ve 329 10 | megveszed a 329. tárgyat 10 |
a 196 5703 2 | átadod a 196. tárgyat az 5703. kalandozónak (2 darabot) |
a 160 5703 1 | átadod a 160. tárgyat az 5703. kalandozónak (1 darabot) |
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | varányszem (#30) 1 ap /db, |
lapockacsont (#33) 6 ap /db, | ásó (#34) 7 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 3 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, |
surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, |
bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, |
rézpajzs (#73) 21 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, |
lapkorong (#80) 3 ap /db, | mérleg (#81) 12 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, |
bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, | bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, |
fémrúd (#104) 12 ap /db, | evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, |
nyílvessző (#108) 1 ap /db, | vapár ág (#110) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 30 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, |
sallank karom (#128) 3 ap /db, | sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, |
nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, |
szent jogar (#150) 75 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, | pirkit (#153) 3 ap /db, |
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, | vassisak (#160) 27 ap /db, |
nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, |
sullár hólyag (#168) 10 ap /db, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 30 ap /db, |
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, | aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, |
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, | obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, |
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | karbin plazma (#199) 15 ap /db, | szuperkötél (#209) 3 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, |
dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, |
ramit kő (#226) 4 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, | lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, |
ilkin érc (#232) 4 ap /db, | tatu dob (#234) 6 ap /db, | dorony duda (#235) 42 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, |
tankány karom (#237) 15 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, | tüskecsapda (#242) 12 ap /db, |
márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, |
kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, | gromak bőr (#268) 12 ap /db, | gromak páncél (#270) 45 ap /db, |
aranytű (#272) 6 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 12 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 187 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, |
raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, |
elit csatavért (#295) 45 ap /db, | arx formázó minta (#298) 37 ap /db, | bev formázó minta (#299) 37 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, |
kőszem (#304) 7 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | királyi korona (#338) 187 ap /db, |
rézgolyó (#343) 1 ap /db, | shinai gömb (#348) 180 ap /db, | molluszk ház (#353) 3 ap /db, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, |
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, | moa burát (#384) 18 ap /db, | zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, |
bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, | stukilövedék (#414) 1 ap /db, |
bányászcsákány (#434) 15 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ostromlétra (#510) 7 ap /db, |
zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, | mérg. nyílp.lövedék (#548) 9 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, |
darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, |
medúzacsáp (#703) 7 ap /db, | etra hályog (#712) 37 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | rubin fejék (#729) 210 ap /db, |
smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | acéltű (#334) 1 ap /db, | alligátorbőr (#661) 10 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, |
arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | arx formázó minta (#298) 25 ap /db, |
ásó (#34) 5 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, |
bumeráng (#249) 4 ap /db, | cru formázó minta (#300) 25 ap /db, | csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, |
csuklyavirág (#133) 1 ap /db, | darázsfarok (#654) 14 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, |
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, | elf csont (#664) 4 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | fabontó (#106) 5 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, |
fűszertartó (#210) 6 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | gromak páncél (#270) 30 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
gyíkfű (#201) 1 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | harci kalapács (#174) 20 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | hűségérme (#1141) 40 ap /db, | ilkin érc (#232) 3 ap /db, | illatos rózsaszál (#1595) 10 ap /db, |
karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kulcskarika (#648) 80 ap /db, |
kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | lánckesztyű (#230) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 2 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, |
magszim bél (#103) 5 ap /db, | márványkulcs (#245) 16 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, |
mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, | moa burát (#384) 12 ap /db, | moa gyöngy (#378) 20 ap /db, |
moa smaragd (#377) 25 ap /db, | moa üveggömb (#383) 5 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | molluszk ház (#353) 2 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, | nyomkereső talizmán (#671) 150 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 12 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, |
óndarab (#85) 2 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, |
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | rakolits por (#669) 7 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 80 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | ritualista amulett (#708) 50 ap /db, | ryuku köpeny (#693) 85 ap /db, | ryuku szablya (#695) 70 ap /db, |
sáfránykristály (#675) 20 ap cseppje, | sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 40 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, |
szent kehely (#257) 16 ap /db, | szulfin (#676) 20 ap /db, | tatu dob (#234) 4 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, |
tinta (#101) 1 ap cseppje, | tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, | troll csont (#704) 4 ap /db, | tubarkő (#700) 200 ap /db, |
ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, |
varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, |
varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 35 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, |
viharmadár totem (#1260) 200 ap /db, | villám szimbólum (#145) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | xirnox szív (#213) 10 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 100 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | csontpálca (#329) 15 ap /db, |
aurach bőr (#658) 14 ap /db áron. |
m 6 1 2 | mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [99,99] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a mosolygó rettenet farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók förtelmes fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,99] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Észreveszel egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadtroll jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a halálhozó fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a halálhozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg támad rád.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg farkát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával végigmetszed az élőholt mirg farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák bal oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szutykos remák testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [103,102] Még mindig füves síkságon vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy patak van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy varkaudar íjász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Öregsámán Krough testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az Öregsámán Krough fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az Öregsámán Krough, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-24 életerő). Véres nyál csordul ki az Öregsámán Krough száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [103,104] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy mély szakadékot. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kilukasztod az alpesi tehén testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,105] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bibircsók-óriás. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bibircsók-óriás jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az északi aurach tömzsi testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tim 40 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
szk 350 | keresed a 350. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
![]() A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni. |
![]() A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik... |
![]() A kísérletezésbe, a mágia kínálta hatalomba, a más létsíkról megidézett lényekkel való találkozásba és még ki tudja, mibe őrülhet bele egy varázsló. Hogy őszinték legyünk, ez az a szakma, ahol a legnagyobb a megőrülési arány. Nem csoda, hogy a nem ritkán továbbra is teljes mágikus hatalmukat birtokló, de már ép elméjüket elvesztett varázslók a város utcáin csatangolnak, tűzviharral vagy savesővel burkolva be a békés járókelőket. A te feladatod, hogy ezeket az ámokfutókat megállítsd, ha épp nincs jelen a városi őrség. |
![]() A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen. |
![]() Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
![]() A modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágusok gyakorlatilag jól fizetett zsoldosok, akik nem kardjukkal, hanem varázstudásukkal szolgálják munkaadójukat. A bérmágusok általában nem túl képzettek, épphogy néhány évet töltöttek tanulással, és máris kamatoztatni akarják tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül, akkor vége a dalnak. |
![]() Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz! |
![]() A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál. |
BAGHAR KORBÁCSA (357. TÁRGY) Az elsőt ezekből a félelmetes fegyverekből Baghar, a Thargodan lord készítette. Ez egy hatágú korbács, amelyet Baghar eredetileg azért készített, hogy az alacsonyabb rangú, engedetlen Thargodanokat büntesse vele. A korbács félelmetes sebzésű (6d5), az okozott sebzés mágikus, és a fegyvert balkezes fegyverként is lehet használni. Használatakor +3 támadást kapsz, és védettséged is nő 3-mal. Természetesen, csakis gonosz jelleműek vehetik kézbe, és használatához minimum 15-ös ütőfegyver szükséges. |
FEKETE TŰ (374. TÁRGY) A fekete tű első pillantásra egyszerű, hétköznapi varrószerszámnak tűnik - valódi mibenlétére akkor derül csak fény, mikor varrni kezdesz vele. Nagy meglepetésedre tökéletesen vezeti kezed, holott eddig azt se nagyon tudtad, mi is az a varrás. És az is nagyon furcsa, hogy valahányszor varrni kezdesz, a kész ruhadarab mindig ugyanolyan lesz... |
TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY) A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged. |
BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY) Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY) A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit. A gyémánt ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY) Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható. |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
JEGYGYŰRŰ (736. TÁRGY) A házasság szent kötelékének anyagi szimbóluma ez az arany karikagyűrű. Nem veheted fel bármikor KF paranccsal, csakis az esküvő során KF-elődik be. LEvenni sem lehet, legfeljebb D paranccsal eldobni, de ez egyben a házasság megszakítását jelenti. A jegygyűrűt hordhatod a szokásos két mágikus gyűrű mellett, nem foglal el helyet a KF-elhető tárgyak közül. A jegygyűrű nem eladható és nem átadható (kivéve persze az esküvői ceremóniát, ahol kicserélitek a gyűrűtöket.) |
ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY) A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is. |
Erő: | 19 (24) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 28 (31) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 22 (26) | Életpont: | 308/265 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 401/14 | Pénz: | 4688 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 15/1 | Pszi pont: | 84/10 | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/56 | vágófegyverek: | 13/54 (+42%) |
ütőfegyverek: | 22/90 (+9%) | lőfegyverek: | 9/30 | dobófegyverek: | *23/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << csontpálca (#329) (240%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 183 időszaki: 131 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/26 | 2. nyomkövetés: | 28/36 (+41%) | 3. lopás: | 1/60 |
4. mászás: | 11/4 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 12/29 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/27 |
7. gyógyítás: | 30/31 | 8. titkosírás: | 5/73 (+11%) | 9. felderítés: | 15/43 (+31%) |
10. szörnyidomítás: | 10/25 | 11. teológia: | 20/74 (+12%) | 12. taumaturgia: | 21/58 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 3/49 | 14. versengés: | 10/98 (+16%) | 15. zene: | 7/45 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 14/26 (+30%) | 17. pszi: | 13/25 (+13%) | 18. zárnyitás: | 1/4 |
19. vadászat: | 5/78 (+11%) | 20. bányászat: | 21/58 (+109%) | 21. főzés: | 10/1 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), dűnekukac (#357), tesh alligátor (#353), északi aurach (#350) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg nagymester (#214) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
207 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | arany karperec (#194) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
6 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aurach bőr (#658) | 5 | aurach fog (#657) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | csontpálca (#329) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gromak páncél (#270) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 4 | madártoll (#112) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | óndarab (#85) | |||
3 | remák szív (#264) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | távcső (#42) | |||
11 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vasérc (#152) |