156. forduló, 158. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 24. 8h:59'
EZ A 173. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD
174. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,90] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 aranyló ugarhéj (eladási ár: 164 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 2 ormánygőte csont (eladási ár: 53 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+75 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 303.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 285.]

v 84 353 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tesh alligátort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy tesh alligátor! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tesh alligátor testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával végigvágod a tesh alligátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a tesh alligátor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A tesh alligátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 alligátorfog (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 275.]

a 1133 5787 1 átadod az 1133. tárgyat az 5787. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Cinty részére. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

kb 179 1 kiveszel a bankból a 179. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

a 179 5703 1 átadod a 179. tárgyat az 5703. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 grifftojást Dániel részére. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

a 128 5787 15 átadod a 128. tárgyat az 5787. kalandozónak (15 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 8 sallank karmot Cinty részére. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza bal karját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza szőrös fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a massza rothadó lebenyét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A massza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a massza testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a massza testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 óndarabot. 1709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rákpajzs, 2 mérg. ubuk dobónyíl, egy arany karperec és egy aranytű. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 245.]

bb 43 27 434 beraksz a bankba a 43. tárgyat (27 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 16 tükröt. Beraksz a bank széfjébe 131 vizet. Beraksz a bank széfjébe 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[91,91] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [92,92] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [93,93] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 221.]

v 84 350 elmormolod a 84. varázslatot
67 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

ft 350 1 támadod a 350. szörnyet
FT 350 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[94,94] A bozótos után most hegyek között vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő torát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg felderítő torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [94,95] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nyuhaj karbin lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy sziklafészket. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Tharr templom van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az emberevő testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [94,96] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Kevés hó szitál.

Látsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mutáns pók!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók förtelmes fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 2 magszim belet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy Tharr templomot. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [64 pontot használtál fel, van még 157.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[95,97] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [96,98] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Minél többet leltél benne,
Annál könnyebb volt őkelme.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy vadász quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[37 pontot használtál fel, van még 120.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a massza pöttyös oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy orgyilkos tőr és egy fekete bőrcsizma. Elhagyod a phua-kúpot. [50 pontot használtál fel, van még 70.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[97,99] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah templomot. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg bal középső lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vadász quwarg testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [98,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb vállát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Találsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Had'lámmidvan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a korinthai amőba testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. 440 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tetemember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a tetemember rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 34.]

h 1602 27 15 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 15 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 5 ilkin érc. [3 pontot használtál fel, van még 31.]

in 5703 32 52 leírod az 5703. kalandozónak a 32. szörnyet az 52. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) patakot. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

a 176 5787 10 átadod a 176. tárgyat az 5787. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 vashegyű nyilat Cinty részére. [5 pontot használtál fel, van még 26.]

id 214 60 idomítod a 214. szörnyet 26 pontért
Nekikezdesz a quwarg nagymester idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. "Fogékony" tanítványod sok dolgot elsajátít a mai oktatás alkalmával is. (Még 149 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [26 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 115 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 25, 17.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a quwarg nagymester. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 298 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALLIGÁTORFOG (663. TÁRGY)
Ritkán, de előfordul, hogy egy levadászott alligátor szájában egy tökéletesen ép harapófogat találsz elöl, a legnagyobbak között. Ilyenkor ezt elteszed trófea gyanánt, és nem válnál meg tőle semmi áron!

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 157. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 20 Merészség: 5/4 Magasság: 104 cm
IQ: 28 (31) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 22 (26) Életpont: 308/231 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (29) Varázspont: 401/47 Pénz: 4895 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 15/5 Pszi pont: 84/62 EFejl: 27
Eddig összesen 1041 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13976 TP-t kaptál. Jelenleg 506110 TP-d van. A következő szinthez még 93890 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 155. fordulódban 5173 arany került a bankszámládra. 5173 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/56 (+3%) vágófegyverek: 13/12 (+20%)
ütőfegyverek: 22/81 (+17%) lőfegyverek: 9/30 dobófegyverek: 23/99 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << csontpálca (#329) (240%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 179 időszaki: 127

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/26 2. nyomkövetés: 27/95 (+15%) 3. lopás: 1/60
4. mászás: 10/99 (+10%) 5. csapdakészítés: 12/23 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/27
7. gyógyítás: 30/31 8. titkosírás: 5/62 (+34%) 9. felderítés: 15/12 (+6%)
10. szörnyidomítás: 10/25 (+30%) 11. teológia: 20/62 (+12%) 12. taumaturgia: 21/50 (+1%)
13. szerencsejáték: 3/49 14. versengés: 10/82 (+16%) 15. zene: 7/34
16. szörnyismeret: 13/96 (+18%) 17. pszi: 13/12 (+7%) 18. zárnyitás: 1/4
19. vadászat: 5/67 (+11%) 20. bányászat: 20/49 (+50%) 21. főzés: 9/91 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amőba (#420), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), dűnekukac (#357), tesh alligátor (#353), északi aurach (#350)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg nagymester (#214) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bányászcsákány (#434) 1 gyógykenőcs (#313)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 moa varázsdoboz (#1133) 8 sallank karom (#128)
5 spiritusz (#170) 16 tükör (#43) 4 vashegyű nyíl (#176)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
119 arany (#50) 1 alligátorfog (#663) 1 arany karperec (#194)
1 aranytű (#272) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 gyöngymangó (#135)
5 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 1 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153) 1 rákpajzs (#98)
4 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172) 11 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(91,91) arató csattanat (#144), 43. jellempróba
(92,92) nukleáris cickány (#155), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, Sheran oltár
(93,93) quwarg harcos (#201), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), patak
(94,94) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299)
(94,95) nyuhaj karbin (#110), emberevő (#119)
(94,96) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117)
(95,97) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely, quwarg királynő (#153)
(96,98) phua-kúp (#372), Sheran oltár, érclelőhely, vadász quwarg (#241), massza (#217)
(97,99) 31. jellempróba, vadász quwarg (#241)
(98,100) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420), tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek