156. forduló, 158. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 26. 12h:19'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,46] koordinátán.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+101 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: kf 1739 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

ek 7 7 12 t. energia kisütése: 7 7 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 titkosírás.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 284.]

tim 200 titkosírás megfejtése 200 pontért
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. Nagyon könnyen boldogulsz, hiába, öreg róka vagy már a szakmában.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [200 pontot használtál fel, van még 84.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[138,45] Még mindig bozótos. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy garokk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [138,44] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy epokitféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az epokitféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Iron Cross orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot.

(Továbbmész...) [138,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy halálbokort. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku csapásvezető. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 147 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető bal vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 15 ütő ellen.}

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár bal első lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 54.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[138,42] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Iron Cross, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+69 életerő). [-15 varázspont.] A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester jobb vállát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Második ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel eltalálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 683 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46832.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [138,41] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mínosz-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,40] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy hegymélyi lidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " E táblát Raia és a Naplovagok dicsőségére állította Red Tiger. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 22.]

jlk 2412 jelszó kimondása 2412
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 157 tapasztalati pontot kaptál.

25
39 34 33 24 23 22
20
38 35 26 19
32
18 21
28
37 36 31 27 30
29
17 14 13 40 41
15 44 45
16
1 5
3 2 48
12 49
6 4 11
8 47 46
7 10
9 43 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
15: 1. térkép 18. pont
18: 1. térkép 15. pont
30: 1. térkép 31. pont
31: 1. térkép 30. pont
39: 1. térkép 40. pont
40: 1. térkép 39. pont
49: kijárat

Ez a 60. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 17.]

v 170 3 elmormolod a 170. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 12.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 7.]

v 22 193 elmormolod a 22. varázslatot
Semmi sem történt. Úgy tűnik, ez a tárgy nem unkreálható. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 22 158 elmormolod a 22. varázslatot
Semmi sem történt. Úgy tűnik, ez a tárgy nem unkreálható. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

d 92 4 eldobod a 92. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

d 75 1 eldobod a 75. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rézkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

d 183 2 eldobod a 183. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

d 185 1 eldobod a 185. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 nagy bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy dermesztő lidérc!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc nyakát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a dermesztő lidérc nyakát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 685 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47037.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 298 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran misszionáriusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 157. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 150 cm
IQ: 24 (31) Támadás: 38 (40) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 41 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (29) Életpont: 461/345 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (39) Varázspont: 531/154 Pénz: 12632 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 32/21
Eddig összesen 1655 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 578 TP-t kaptál. Jelenleg 762 462 TP-d van. A következő szinthez még 37 538 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, drakolich, zombi mester.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/100 szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 20/0
ütőfegyverek: 15/72 lőfegyverek: *19/101 dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku kopja (#694) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
138,40 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 89/92 (+75%) 2. nyomkövetés: 28/89 (+21%) 3. mászás: 10/50
4. csapdakészítés: 18/58 (+21%) 5. csapdaészlelés: 2/95 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 20/57 (+1332%) 8. felderítés: 14/96 9. szörnyidomítás: 8/25
10. teológia: 17/79 (+25%) 11. taumaturgia: 14/21 (+60%) 12. harcművészetek: 24/0
13. zene: 4/30 14. szörnyismeret: 9/77 15. pszi: 4/38 (+3%)
16. zárnyitás: 1/37 17. vadászat: 5/34 18. bányászat: 18/23
19. főzés: 9/75 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), gigaököl (#49)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
törpemammut (#115) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 60, 61, 62, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 685 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47037.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 192.12 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 éjkő (#2369) 1 ezüstshuriken (#327) 2 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 4 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 rézkulcs (#75) 3 tinta (#101) 1 varázskő (#305)
1 vashegyű nyíl (#176) 2 vaskulcs (#183) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 drótszőr (#37) 1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüstdarab (#326)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 lidércesszencia (#1074) 3 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

136 137 138 139
39
40
41
42
43
44
45
46
47
(138,40) quwarg harcos (#201), mínosz-kúp (#178), 29. jellempróba, oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), dermesztő lidérc (#645)
(138,41) oltár, Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba, kérődző etra (#368), élőholt quwarg (#202)
(138,42) gumifa (#38), Leah oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ezoterikus mardel (#184), zombi mester (#251), dermesztő lidérc (#645)
(138,43) oltár, Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 30. jellempróba, ryuku csapásvezető (#778), élőholt sullár (#216)
(138,44) epokitféreg (#147), oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(138,45) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, garokkok (#73)

Üzenet küldése a karakternek