Karakterszám: |
3247 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
157 |
Játékhét: |
785 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
216 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. nov. 29. 9h:32' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. nov. 30. |
|
E-mail!
NALAN THUNDERWOLF KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 121 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány
férfi. (hírneve 8244.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 28.* Mibo Thunderwolf teljesítette a 22. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+15% védekezés.)
(-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]
sza 1 50 3 |
50 db 1 tárgy átadása 3. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Quwarg katona morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]
be 8 |
meglátogatod a 8. épületet |
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején
hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény
röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod, hogy csak látogatóba
jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. A Pszi Iskolában
Bahraman mentát fogad. Szavak nem hangzanak el, telepatikusan társalogtok.
- Üdv, mentát!
- Üdvözöllek, Nalan Thunderwolf! Miben segíthetek Neked?
- Megbízást szeretnék a Pszi Iskolától.
- Nos... volna egy feladat.
Asztrális mösze tenyészetünket valamilyen ocsmány pszionikus ragadozó dézsmálja
meg nap mint nap. Nagyon örülnénk, ha végre akadna egy juhász a nyájhoz!
- Megbeszéltünk. - bólintasz.
(29. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]
h 8 61 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 19. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]
h 14 3 29 35 |
14. tárgy használata |
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ
mennyiséget használni. Sikeresen legyártottál 3 sárga színû italt. Épp
csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez kincskeresés itala.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]
h 64 |
64. tárgy használata |
Felhörpintesz 1 kincskeresés italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]
ep 9 35 6 |
építed a 9. épületet 35 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
a bányagépet építed.
Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra
koncentrálsz. Az építés 47 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd,
és az épületet használhasd, még 78 TVP-nyit kell dolgoznod.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]
k 10 19 383 472 |
kaland elvállalása |
(10. kaland:) Ez nem ígérkezik különösebben nehéz feladatnak, bár azért
nem árt óvatosnak lenni. Yarmogurt Mossiriant Te is ismered. Minden nap
ott sétálgat a fõtéren, és az egyik közeli fogadóban a törzsasztalánál
ebédel. Elsõ pillantásra nagyon szimpatikusnak tûnik, de Te is ismered
azt a félig nyomorék egykori pincért, akit Yarmogurt vert majdnem agyon
egy nehéz székkel, amiért ráborította a levest. A terved roppant egyszerû.
Amíg Yarmogurt ebédel, Te meglátogatod a barlangját, és kicsit körbenézel.
A barlang a úgynevezett Arany-negyedében található. Itt laknak a leggazdagabbak,
akik már ráuntak arra, hogy küzdjenek a magasabbra költözés jogáért, és
elég vagyonosak ahhoz, hogy luxus színvonalú életet tudjanak maguknak biztosítani
ezen az amúgy nyomorúságos szinten. Az Arany-negyedben egy barlang legalább
hússzor akkora, mint a tiéd, mindegyiknek több szintje is van. A legtöbb
barlangban szolgák nyüzsögnek, de szerencsére Yarmogurt túl zsugori ahhoz,
hogy sok szolgát tartson. Csak egy inasa van, azt könnyedén el tudod kerülni.
A környék szinte kihalt, kivárod, amíg az inas feltûnik az egyik emeleti
ablakban, és könnyedén beosonsz. Ha létezik a véreb, akkor azt jó eséllyel
valahol a pincében tarthatja. Hamar megtalálod a lejáratot. Egy csöppnyi
kis helyiségbe érkeztél, ami szinte üres.
[Felderítés próba 7-es küszöbre:
sikeres]
Nemhiába fejlesztetted a megfigyelõképességedet galetkitársaidon, pár pillanat
alatt megtalálod a titkos ajtót. Valaki megpróbálta elrejteni, de elég
amatõr munkát végzett. Kinyitod az ajtót. Illetve csak nyitnád, mert nem
akar mozdulni. Teljes erõbõl nekigyürkõzõl, de meg sem bírod mozdítani.
Ha nem megy erõvel, marad a zár megpiszkálása...
[Zárnyitás próba 14-es
küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Gyors matatás, és már nyílik is az ajtó. Egy sokkal nagyobb terembe érkeztél.
Pár lépést teszel befelé. Az ajtó becsukódik mögötted. Õszintén reméled,
hogy belülrõl könnyebb lesz kinyitni. A terem falai mentén tucatnyi ketrecet
látsz, mindegyikben egy-egy hatalmas kutya. Már ha annak lehet nevezni
ezeket a szörnyetegeket. Szóval igaz a pletyka, az öregnek saját szörnytenyészete
van. Közelebb mész az egyik ketrechez, hogy alaposan megvizsgálhasd a torzszülöttet.
Megdöbbenve veszed észre, hogy nyitva van az ajtaja. És nem csak ennek,
hanem a mellette levõnek is. A következõ pillanatban egy kacajt hallasz
a hátad mögött. Megpördülsz: és az inassal találod magad szemben:
- Mi
járatban kicsinyem? Érdekelnek a kutyusok? Tudod, én nevelem õket. Ez itt
Picur, az pedig Morgó. 10 évnyi tenyésztés eredménye. Mi így hármasban
szoktunk szórakozni járni, de ha házhoz jön a móka, az sem jelent problémát.
Igaz fiúk?
Elsápadsz - bármilyen tapasztalt galetki is vagy, itt csakis
szolga segítségével gyõzhetsz. Ellenfeleid 2 Thargodan vadászeb (#180)
és egy Yarmaitor (#181) [aura: 3-as méretû 13-as szintû jobb csáp.].
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet.
( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet,
+13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A Yarmaitor ellõ egy elemi védelem varázslatot.
A Yarmaitor rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy õrjöngés. Néhány
rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy sorvasztás varázslatot.
Az 1. Thargodan vadászeb ellenállt a varázslatnak. Kerge elmormol egy
tûzgolyó varázslatot. Az 1. Thargodan vadászeb ellenállt a varázslatnak.
A 2. Thargodan vadászeb: a varázslatnak nincs hatása. A Yarmaitor ellenállt
a varázslatnak. A 2. Thargodan vadászeb máris elõtted terem! Az 1. Thargodan
vadászeb elindul Sebhely felé. Sebhely az 1. Thargodan vadászeb felé
mozog. A 2. Thargodan vadászeb rád veti magát. Beléd próbál marni fogával.
(30 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Végtagjaid ledermednek. (-99
ügyesség.) Lesújt rád jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb
és Sebhely egymással harcolnak. Sebhely megtántorodik. Regenerálsz (+10
ép)
*** 2. KÖR *** A Yarmaitor ellõ egy gyógyító szellõ varázslatot. Az 1. Thargodan
vadászeb visszanyer 5 életpontot. A 2. Thargodan vadászeb gyógyul 4 ép-t.
Zsebpiszok varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Az 1. Thargodan
vadászeb
16 ép-t sebzõdik. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy tûzgolyó. Sebhely
22 sebzést kap. Az 1. Thargodan vadászeb immúnis
a varázslatra. A 2. Thargodan vadászeb téged támad. Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával.
(27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Feléd suhint
jobb karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy
bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb
és Sebhely egymással harcolnak. Sebhely megtántorodik. Sebhely holtan
terül el. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A Yarmaitor mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gyógyító
szellõt. Gyógyítja az 1. Thargodan vadászebet (+16 ép). A 2. Thargodan
vadászeb visszanyer 10 életpontot. Zsebpiszok elmond egy életszívás varázslatot.
Az 1. Thargodan vadászeb
sebzõdik 16 ép-t. Kerge mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy tûzgolyót. Az 1. Thargodan vadászeb ellenállt a varázslatnak.
Az 1. Thargodan vadászeb Zsebpiszok irányába megy. A 2. Thargodan vadászebet
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(37 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(28 sebzés). A 2. Thargodan vadászeb
téged támad. Harapni próbál fogával.
(32 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Feléd üt jobb karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan
vadászeb Zsebpiszkot támadja. Zsebpiszok megtántorodik. Regenerálsz (+10
ép)
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 137 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 32/35, Kerge:
22/0, Sebhely: 11/64.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+130 életpont.)
(19. kaland:) Mire megérkezel a fõtérre, már jókor a tömeg gyûlt össze.
Hamarosan megtudod, hogy ez nem igazi verseny lesz, mindenki díjat kap,
aki képes a célba beérkezni. Megkapod a zsákodat. Szép súlya van, de azért
megemelése nem okoz gondot. De vajon milyen lesz több mérföld lefutása
után?
A bíró intésére megindulsz. Az elsõ fél mérföld könnyedén megvan,
szinte észre sem veszed.
[Szívósság próba 7-es küszöbre: sikeres]
Bár a kör következõ része emelkedõ, ez nem okoz komoly gondot. A veled együtt
futók nagy része még az emelkedõ vége elõtt feladja a versenyt. Bah, gyengék...
A következõ kanyar után az elsõ céllövészet következik. A kikészített íjjal
kell egy céltáblába lõni. A tábla egy zsinórra van felfüggesztve, amit
egy kirendelt galetki távolról mozgat, hogy ne legyen olyan könnyû a dolog.
[Lõfegyver próba 12-es küszöbre: sikeres]
Mindenki háromszor lõhet. Az elsõ talált. Kicsit megnyugszol. A következõ
lövés is talált. Most már nem lehet semmi probléma, két találat elég a
továbbjutáshoz. Ismét futni kell. Már nem megy annyira könnyen, mint az
elején. Egyre nehezebben veszed a levegõt, lábad mintha ólomból lenne.
[Szívósság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szinte teljesen kikapcsolod a tudatod, nem törõdsz a tested vészjelzéseivel.
Ezt ki kell bírnod! Addig szugerálod magad, míg egyszer csak rádöbbensz,
hogy ismét egy íjat nyomnak a kezedbe. A célpont messzebb van, te pedig
sokkal fáradtabb vagy. Azért reméled, sikerülni fog ismét kétszer célba
találnod.
[Lõfegyver próba 15-ös küszöbre: 7 hõsiesség pont árán sikeres]
Mivel a fáradtságtól szinte semmit sem látsz, már csak az ösztöneidben bízol.
Muszáj találnod. Szinte vakon lövöd el a nyílveszõket. Csak akor pillantasz
fel, amikor a közönség üdvrivalgását hallod. Mindhárom lövésed talált.
Mostmár csak a negyedmérföldre levõ célvonalig kell elvonszolni magadat.
[Szívósság próba 11-es küszöbre: sikeres]
Bal, jobb, bal, jobb. Lassan csoszogsz a célvonal felé. Az út felén már
túl vagy... Már a háromnegyedén is... A közönség hangosan számolja a hátra
levõ lépéseket. 10..., 9..., 8..., 7... Ekkor megbotlasz egy kõben. Egy
pillanatig úgy tûnik, el fogsz esni, de sikerült talpon maradnod. 3...,
2..., 1... CÉL! Sikerült!!! Most már a gyõzelem boldog tudatában ájulhatsz
el.
Amikor megadhoz térsz, egy ágyon fekszel, melletted egy kis dobozka.
Kinyitod. 200 aranyat találod benne! Persze az igazi jutalom számodra a
tapasztalat, amit szereztél (+1 szívósság).
(+4 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
(383. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Majdnem kacagni támad kedved, amikor belépsz a következõ szobába. A padló
kisebb-nagyobb forgó kõgolyókból áll! Nagyon mulatságos.
[Ügyesség próba
13-as küszöbre: sikeres] Nekiindulsz, óvatosan egyensúlyozva, megfelelõ
ritmusban. Igazán jól szórakozol, amíg átérsz.
Hurrá, kincset találtál, ami 87 arany és egy kincskeresés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.
(472. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás
próba 13-as küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal
kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 tûzszalamandra (#72).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +13
tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13
mérg. lehelet.) (-12 vp.) Kerge elmond egy tûzgolyó varázslatot. Az 1.
tûzszalamandra: a varázslatnak nincs hatása. A 2. tûzszalamandra immúnis
a varázslatra. A 3. tûzszalamandra ellenállt a varázslatnak. Magában motyogva,
Zsebpiszok létrehoz egy sorvasztást. Az 1. tûzszalamandra végtagjai sorvadnak.
Sebhely az 1. tûzszalamandra irányába megy. Az 1. tûzszalamandra elindul
Sebhely felé. A 3. tûzszalamandra Zsebpiszok irányába megy. A 2. tûzszalamandra
Kergét rohamozza. Sebhely és az 1. tûzszalamandra egymással harcolnak.
A 3. tûzszalamandra Zsebpiszkot támadja. Zsebpiszok halálos sebet kapva
a földre zuhan. A 2. tûzszalamandra Kergét támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó.
Sebhely
sebzõdik 22 ép-t. Az 1. tûzszalamandra: a varázslatnak nincs hatása.
A 3. tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(64 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(36 sebzés).
A 3. tûzszalamandra kileheli lelkét. Sebhely és az 1. tûzszalamandra egymással
harcolnak. Sebhely halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. tûzszalamandra
csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. A 2. tûzszalamandra
Kergét támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Kerge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót.
Az 1. tûzszalamandra immúnis a varázslatra. Az 1. tûzszalamandra felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Az 1. tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Villámokat
köpsz.
(62 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(41 sebzés).
Az 1. tûzszalamandra hörögve elterül. A 2. tûzszalamandra Kergét támadja.
Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Kerge elvarázsol egy elektromos
kezet. A 2. tûzszalamandra
sebzõdik 8 ép-t. Megközelíted a 2. tûzszalamandrát.
Támadod a 2. tûzszalamandrát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(63 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(34 sebzés). A 2. tûzszalamandra
hörögve elterül.
[A csatában összesen 300 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 0/20, Kerge:
30/29, Sebhely: 49/55.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 15% jut. Viszed, ami mozdítható:
3 pirgamit, 47 arany és 3 hamis arany.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 80 arany és 8 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, nekropoid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz
a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa
szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[106 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
dk 18 486 399 359 266 374 |
dobása 18. kalandnak |
Rendben, 18. kaland törölve. Rendben, 486. kaland törölve. Rendben, 399.
kaland törölve. Rendben, 359. kaland törölve. Rendben, 266. kaland törölve.
Rendben, 374. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
dk 480 314 322 250 |
dobása 480. kalandnak |
Rendben, 480. kaland törölve. Rendben, 314. kaland törölve. Rendben, 322.
kaland törölve. Rendben, 250. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet,
és leereszkedsz. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén
lejt dél felé. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg.
Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele
van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett
nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit.
(274. kaland, összköltsége 35 TVP.)
Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy savelementál (#147) [aura: vastag bõr: 6.].
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +13
tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13
mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elmormol egy sorvasztás varázslatot.
A savelementál végtagjai sorvadnak. Kerge elmond egy tûzgolyó varázslatot.
A savelementál
sebzõdik 20 ép-t. A savelementál Sebhely irányába megy.
Sebhely a savelementált rohamozza. A savelementál és Sebhely egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy életszívás
varázslatot. A savelementál
16 ép-t sebzõdik. Összegyûjtve mágikus energiáit,
Kerge elvarázsol egy tûzgolyót. Sebhely
sebzõdik 26 ép-t. A savelementál
sebzõdik 18 ép-t. Sebhely holtan terül el. Megrohamozod a savelementált.
Megtámadod a savelementált. Villámokat köpsz.
(64 ép-t sebeztél). Illatod
zavarja
(14 sebzés). A savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 16/0, Kerge:
64/0, Sebhely: 10/62.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak 9% jut. Összegyûjtöd
a "kincset": 66 arany és 3 hamis arany.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy
baráti vadászkirándulás lesz. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megérkeztél
az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Hosszú ideig
mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra.
Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sárkánylehelet!
( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet,
+13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elõhív egy sorvasztás varázslatot.
A hártyás lemúr végtagjai sorvadnak. Kerge a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy tûzgolyó! A hártyás lemúr
24 ép-t sebzõdik. A hártyás lemúr
holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok:
0/0, Kerge: 24/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 1% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
egy lemúr hártya. Hmm, talán enni kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+1% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy
baráti vadászkirándulás lesz. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti
részén, így hát odamész. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva,
elindulsz a nyomon. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött!
Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon,
szembesültök. Ellenfeled egy tycharonid (#153).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sárkánylehelet
varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet,
+13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A tycharonid elmormol egy pengefal varázslatot.
Néhány rövid kézmozdulat után Kerge létrehoz egy tûzgolyó varázslatot.
A tycharonid
sebzõdik 15 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette Zsebpiszok
elmormol egy sorvasztást. A tycharonid végtagjai sorvadnak.
*** 2. KÖR *** A tycharonid elmormol egy elbájolás varázslatot. Kerge csatlakozik
a tycharonid oldalához. Zsebpiszok elmormol egy életszívás varázslatot.
Kerge
16 ép-t sebzõdik. Kerge holtan terül el. Megindulsz a tycharonid
felé. Már ott is vagy! Nem hat rád. Támadod a tycharonidot. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(60 ép-t sebeztél). Csodás illatod
hatással van rá
(30 sebzés). A tycharonid halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 16/0, Kerge:
15/16.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+21%). Szolgáidnak 13% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy smaragd
esszencia, 49 arany és 3 hamis arany. Zsebpiszok zabál. (+25% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]
(12. kaland:) Szerencsére most sikerült egy nyugisabb idõpontot kifogni,
így pár perc alatt a gyakornok elé kerülsz.
[Tárgyhasználat: 4 lemúr hártya]
A fickó átveszi mind a négyet, egy kicsit elgondolkodik, majd az egyiket
visszatolja eléd: - Erre mégsincs szükségünk, elég három. És tessék a jutalom,
25 arany. Nem sok, de sajnos több nem jut. Ha szeretnél újabb feladatot
kapni, kérlek, gyere vissza holnap reggel, addigra összeáll az újabb lista!
(+3 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
bb 1 7 4 3 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél
(#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6)
3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18
ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15)
9 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, kristályamulett (#130)
36 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében nyílpuska
(#133) 54 ap, ében láncing (#134) 72 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran
öv (#137) 54 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, elektronit (#141) 18 ap, yeti
csont (#160) 19 ap, fekete nadrág (#171) 72 ap, villámöv (#172) 72 ap,
ezüst nadrág (#176) 126 ap, díszes villámöv (#177) 126 ap, suhanó csizma
(#195) 72 ap, pikkelypáncél (#223) 54 ap, törpe balta (#224) 7 ap, törp
szekerce (#235) 90 ap, kék szem szimbólum (#260) 378 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, lovagi lemezpáncél (#1002)
231 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap,
bíbor láncing (#1032) 194 ap, ezüst láncing (#1033) 289 ap, bõr mellvért
(#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap,
nagy pajzs (#1062) 86 ap, vaspajzs (#1063) 159 ap, vassisak (#1076) 41
ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk
(#1092) 69 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap,
csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma
(#1122) 69 ap, zangrozi csizma (#1123) 138 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap,
kék köpeny (#1137) 62 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, zöld köntös (#1151)
25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, hosszú íj
(#1272) 86 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69 ap, nehéz nyílpuska (#1287)
123 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, görbekard (#1316)
41 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 86 ap, hosszú lándzsa (#1333) 159 ap, a gyorsaság bõr mellvértje
(#3746) 287 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 200 ap, a védekezés vassisakja
(#4676) 216 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 200 ap, az élet bíbor
láncinge (#5082) 462 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 336 ap, a gladiátor
csatos öve (#6116) 254 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 274 ap, a harcos
utazóköpenye (#7886) 254 ap, a harcos átlátszó köntöse (#7902) 403 ap,
a merénylõ karikaszimbóluma (#11111) 267 ap, a sas bõr mellvértje (#15896)
345 ap, a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 259 ap, az energia könnyû
íja (#18821) 274 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 403 ap, a tûz szöges
öve (#22318) 449 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 118 ap, a jég könnyû
láncinge (#22631) 244 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 157 ap, a jég vívótõre
(#22903) 457 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 324 ap, a villám
csonttõre (#23801) 142 ap, a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 263 ap, a
méreg hosszú íja (#24222) 287 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 157
ap, a sün csontamulettje (#25047) 270 ap, a szalamandra hosszúkardja (#26067)
287 ap, a yeti nagy pajzsa (#26262) 287 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411)
151 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 142 ap, a sav barbár lándzsája
(#26981) 157 ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 270 ap, a légzés
gyalogos lándzsája (#27882) 287 ap, az ellenállás ezüst fejpántja (#28557)
270 ap, az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 270 ap, a sólyom kerek
pajzsa (#29411) 157 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 138 ap.
[be 7:] Elhagyod a boltot. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi
fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely
a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Ebben
az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Már kezdi furdalni
az oldaladat a kíváncsiság, vajon mire készülnek az akadémián. Sajnos a
szokásokkal ellentétben nem szivárog ki semmi. Ennek a rossz nyelvek szerint
azaz oka, hogy ha a nép nem tudja mi a végcél, akkor az esetleges kudarcot
is sikernek lehet majd eladni. És amekkora felhajtás mostanában van, a
kudarc nyilván nem lenne elfogadható végeredmény. Mire idáig jutsz a gondolataidban
már ismét kedvenc gyakornokod elõtt állsz:
- Üdvözöllek az akadámia nevében.
Az új feladatod öö...ööö... na, igen megvan végre: szóval biztos ismered
a Myrda járat végén azt a tavat, aminek olyan forró a vize. Annak az alján
különleges növények élnek. Azokból kéne az egyik: név szerint a kék mitinda.
A színérõl fel fogod ismerni. Három kék mitindára lesz szükségünk.
(13.
kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen
izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzvihar (#20, IQ19, 500ap)
jégvihar (#21, IQ18, 500ap) isteni harag (#23, IQ25, 450ap) elbájolás (#44,
IQ20, 500ap) megszakítás (#45, IQ24, 800ap) elemi védelem (#49, IQ17, 450ap)
átok (#142, IQ21, 400ap) titánok szele (#144, IQ16, 450ap) sötét halál
(#145, IQ17, 650ap) nagyobb gyógyítás (#153, IQ17, 400ap) nagyobb erõpajzs
(#155, IQ17, 400ap) savcsapás (#169, IQ18, 210ap) Jártasságod az elemi
mágia területén már közismert, így nem is csodálkozol, amikor a varázslótoronyba
belépve a szolgaszint vezetõ varázslója, Arksatff mester fogad.
- Nalan
Thunderwolf, nagy szükségünk lenne rád. Nemrég egy befalazott járatra bukkantunk
a mágustorony pincéjében, azt kéne felderíteni. Sajnos a járatot elzáró
fal mágikusan van megerõsítve, így csak egy mindent elsöprõ tûzvihar lenne
képes áttörni. Mivel a szolgaszint elementalista mestere éppen egy nagyszabású
akció keretében a katonáknak segít, ugyanis az elszaporodott torzszülöttek
már a magasabb szintekrõl idevezetõ egyetlen biztonságos útvonalat is veszélyeztetik,
így te maradtál az egyetlen, aki képes lehet a mágikus fal betörésére.
Kérlek mielõbb nézz utána a járatnak, mert tûrhetetlen, hogy a tudtunk
nélkül ilyen titokzatos, és esetleg veszélyes járat létezzen tornyunkban!
(31. kaland, összesen 45 TVP-t igényel.)
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. {Jelenleg a 10. küldetés megoldásán
fáradozol.}
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Elhagyod a boltot.
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Korabeli fémszögeket és szerszámokat
találsz egy beomlott üregben. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol
valamit: a káosz mesés amulettje.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A barlangokat, amelyek
között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged
azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról
hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket
lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod
a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb
azért meg kéne nézni.
(321. kaland, összköltsége 30 TVP.) Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
ragálygombát. Hamarosan kiválasztasz
egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok
magatokat mulattatni.
Odabent fogad
Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten csak
megfigyelõként tartózkodó férfi. [aura: felderítés: 7.] A Mutánsok klánjának
megelevenedett borzalom rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed
a felszerelését: kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve,
zsugorító gyûrû, Noxoth karkötõje. Így üdvözlöd: "Nem szép ám, ha a bolha
köhög." Azonnal visszavág: "Hogy hullana ki az összes hajad!" A következõvel
folytatod: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!" Azonnal
visszavág: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Nagy levegõ
után ezt kiáltod: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító
szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Jól odamondtál neki! Teszt csak hápog.
Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Teszt dühös pillantást vet rád. (+37%
lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Barlangokat
keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez
elonotichlan ! Leszedsz 1 adagot. Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Kõkemény Emõdke, egy szõrös, óriási hangyászsünre emlékeztetõ,
ferdeszemû de egyenes tartású férfi. [aura: csapdakészítés: 5.] A Tisztogatók
klánjának takarító rangú tagja. A következõket látod nála: Rogan karkötõje,
az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, ében láncing, a tárgyalás gyûrûje,
a háború köve, a gólem díszes karkötõje, bronzmedál, óriás fülbevaló, a
remete ezüst nyaklánca, a gyõzelem ezüst fejpántja, a titán bronz amulettje,
az elefánt átlátszó köntöse, a titán hosszú íja. Így üdvözlöd: "Mit keresel
itt torzszülött létedre?" Azonnal visszavág: "Te agglomerátorba oltott
hájas worpel!" Nem habozol, máris mondod: "Harapj a saját farkadba, te
szerencsétlen!" Azonnal visszavág: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt
még az Ellenség is hallja!" Jól odamondasz neki: "Annyiban különbözöl a
legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac."
Kõkemény Emõdke szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Mikor
kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is
figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nocsak,
mit találtál! 2
winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Nocsak, úgy tûnik, megvan,
amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat
mulattatni.
Vendéglátód
Groin El Alverno, egy magas, szálkás, ébenfekete bõrû, õsz hajú,
piros szemû, hegyes fülû férfi. [aura: gyógynövények: 13.] A Tudósok klánjának
oktató rangú tagja. A következõket látod nála: vívótõr, az elektromosság
keresztszimbóluma, a méreg csepp fülbevalója, a méreg díszes fejpántja,
a káosz árnyékgyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a méreg malachitgyûrûje, a
méreg kerek pajzsa, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a tudás zafírja, az
egészség harci nyílpuskája, az ellenállás kõamulettje, a méreg díszes köpenye,
az angyalok díszes karkötõje, ében láncing, rövid tõr, a méreg vándorcsizmája,
a káosz vörös szimbóluma, a torony rövid tõre. Köszönés helyett ezt kiáltod:
"Piszkos a körmöd!" Nem késik a válasszal: "Te göthös hernyó!" Jól odamondasz
neki: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Átkoddal
fájó pontot érintettél, mert Groin El Alverno csak tátog válasz helyett.
Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A kolónia egy olyan szegletét
keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Találomra
kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges
csapdákat. Semmit sem találsz. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Lajos
az Agresszív, egy véreres szemû, eszelõs tekintetû, sírásra görbülõ szájú
férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Tárgyai: a
remete ónixgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a harcmûvész malachit karkötõje,
a gladiátor malachitgyûrûje, a küzdelem aranyozott fülbevalója, óriás fülbevaló,
Rogan karkötõje, a küzdelem szürke maszkja, a légzés átlátszó köntöse,
a merénylõ karikaszimbóluma, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma, a
kobra bíbor láncinge, a sebezhetetlenség bronz amulettje, a törpék díszes
karkötõje, a gólem kerek pajzsa, a sas zangrozi csizmája, az erõ kõrisfa
íja. Csendben elteszel 1 drágakövet. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan
távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit.
(+10% jóllakottság.) Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból az
átokkõ. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Nincs
más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ
barlangok után nézelõdni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Lotzán az Õrzõ, egy izmos testalkatú, hosszú hajú,
emberarcú, hatalmas karmokkal rendelkezõ férfi. [aura: rugalmasság: 3.]
A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, a tûz átlátszó köntöse, a ragadozó
vándorcsizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a sólyom csontamulettje, a sólyom
ónix karkötõje, a sebesség hosszú lándzsája, a tûz ezüst láncinge, a sólyom
ezüst fejpántja, a tudás zafírja, az élet malachit karkötõje, a tûz nagy
pajzsa, a Kõ Kardja, a teknõs ónixgyûrûje, klánháborús kitüntetés, a sólyom
csepp fülbevalója, az erõ malachitgyûrûje, a sólyom márványgyûrûje, az
energia ónix karkötõje, az óriás csonttõre, a sólyom háromszögszimbóluma,
a sólyom szöges öve, a villám nehéz nyílpuskája, a káosz sugárzó fülbevalója.
Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból az átokkõ. Köszönés helyett
ezt kiáltod: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Dühösen kiabálja vissza:
"Nálad rútabbat el sem tudok képzelni!" A következõvel folytatod: "Arra
sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Õ rögvest kontrázik: "Úgy
hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz." A következõvel
folytatod: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod egy pár éhezõ
csótány legyen." Nem késik a válasszal: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj
meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Jól odamondasz
neki: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell
szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." Átkoddal fájó
pontot érintettél, mert Lotzán az Õrzõ csak tátog válasz helyett. Mikor
kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.) Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e
köztük alkalmas. Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve,
amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon
egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem
látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol
az egyik oszlopon. No majd késõbb...
(237. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú,
világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. [aura: lõfegyver:
5.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe
tartozik. Tárgyai: görényfarok, a siker ezüstveretes öve, a gepárd nagy
pajzsa, az elfek karikaszimbóluma, a merénylõ malachit karkötõje, a gepárd
könnyû pikkelyvértje, az energia márványgyûrûje, a tudás zafírja, az elfek
ezüst fülbevalója, a káosz tûzarany szimbóluma, a ragadozó vassisakja,
a káosz legendás csizmája, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz nyaklánca,
a tökéletesség ónixgyûrûje, ozin fülkarika, a szívósság malachit karkötõje,
az entek malachit karkötõje. Így üdvözlöd: "Csak szebb lennél attól, ha
kifordítanának!" Õ rögvest kontrázik: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Nem
habozol, máris mondod: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Õ
rögvest kontrázik: "Harapj a saját farkadba, te szerencsétlen!" Nagy levegõ
után ezt kiáltod: "Micsoda lófogaid vannak! Ezekkel akár a pókot is könnyedén
kiharapod a sarokból." Nem késik a válasszal: "Olyan csúf vagy, hogy még
egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." A következõvel folytatod:
"Olyan rettenetesen gyáva vagy, hogyha meglátsz egy torzszülöttet, nyomban
összecsinálod magad!" Dühösen kiabálja vissza: "Igaz, hogy amikor anyád,
a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a
kevéske agyadért?" A következõvel folytatod: "Állítólag a kormányzó elrendelte,
hogy csakis temiattad újabb szellõzõrendszert építsenek a szintre!" Õ rögvest
kontrázik: "Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött! Ha
egyszer tükörbe nézel, menten szörnyethalsz." Vörösödik a fejed, de nem
bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél.
A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Büszkén
lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Gyönyörû látvány tárul a szemed elé: egy földalatti vízesés! A víz egy
kis tóba csobog, amelynek vize elfolyik egy szûk barlangnyílás irányába.
A terem párás levegõje felfrissít. Fölnézel abba az irányba, ahonnét a
vízesés ered. Hatodik érzéked azt súgja, hogy valamilyen titok rejtõzik
odafent! Persze nem lenne egyszerû feljutni oda.
(487. kaland, összköltsége
20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
tejfonál nõ! 1 darabot
sikerül begyûjteni. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik
nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Szerencsére,
nincs. Továbbnyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Csontrepesztõ Worlan, egy hatalmas
termetû, zord tekintetû, szürke szemû, kopasz, tetovált arcú férfi. [aura:
gyógynövények: 16.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése:
óriás fülbevaló, a siker ezüstveretes öve, a harcos lovagi lemezpáncélja,
a tudás zafírja, a sas háromszögszimbóluma, Rogan karkötõje, a titán vaspajzsa,
szerencsekõ, a sebesség szürke maszkja, a gepárd ezüst fülbevalója, a tudós
zangrozi csizmája, a lich malachitgyûrûje, a szellemek bronz amulettje,
a káosz bíbor gyûrûje, a túlélés keresztszimbóluma, a pontosság malachitgyûrûje,
a tökéletesség díszes karkötõje, a pontosság díszes karkötõje, a sebesség
hosszú íja, a gyõzelem kék köpenye. Az alvó galetki szeme felpattan, és
felugrik. Lebuktál! Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr.
(-10 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet,
+13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.)
(-12 vp.) Zsebpiszok elmormol egy sorvasztás varázslatot. Csontrepesztõ
Worlan megúszta! Csontrepesztõ Worlan odajön hozzád. Csontrepesztõ Worlan
rád támad. Bever egyet bal mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Bever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+10 ép) Csontrepesztõ
Worlan regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-10 vp.) Zsebpiszok elõhív egy életszívás varázslatot. Csontrepesztõ
Worlan
16 ép-t sebzõdik. Csontrepesztõ Worlan rád veti magát. Odaken neked
bal mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Nem talált. Regenerálsz
(+3 ép) Csontrepesztõ Worlan regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Zsebpiszok
elmond egy életszívás varázslatot. Csontrepesztõ Worlan
16 ép-t sebzõdik.
Csontrepesztõ Worlan téged támad. Feléd üt bal mancsával. Elhibázta. Bever
egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Csontrepesztõ Worlan regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Zsebpiszok
elõhív egy életszívás varázslatot. Csontrepesztõ Worlan
sebzõdik 16 ép-t.
Csontrepesztõ Worlan rád veti magát. Lekever egyet bal mancsával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Odaken neked jobb mancsával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Feléd
döf bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Csontrepesztõ Worlan regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Zsebpiszok
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. Csontrepesztõ Worlan
sebzõdik 16 ép-t. Csontrepesztõ Worlan téged támad. Benyom neked bal mancsával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Benyom neked jobb
mancsával. El sem talált, haha. Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Csontrepesztõ Worlan regenerálódik.
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 64/0.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet.
A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Vérivó Afzaal, egy zöld, nyálkás bõrû,
szõrtelen, magas, görnyedt hátú, sárga szemû férfi. [aura: 4-es méretû
7-es szintû fog.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Venatorok
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: rubin mágusbot, a hatalom rubinja,
a sebesség díszes karkötõje, az enyészet ezüst fejpántja, a tárgyalás gyûrûje,
a sebezhetetlenség aranyozott nyaklánca, ezüst nadrág, az enyészet kõamulettje,
a siker ezüstveretes öve, görényfarok, az enyészet könnyû láncinge, az
elefánt sárgaréz nyaklánca, az enyészet nagy pajzsa, spanyolcsizma, az
enyészet kék köpenye, az enyészet malachitgyûrûje, Yarmbaur koponyája,
zsugorító gyûrû, a túlélés aranyozott fülbevalója.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)94 |
(+0)119 |
Vérivó Afzaal |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)14 |
(-20)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+4% pszi támadás,
+4% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Rövid túra után lakott barlangok
közé érsz. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak
amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap
fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet
a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz
meg! Vajon ki lakhat ott?
(360. kaland, összköltsége 25 TVP.) Mintha csak
virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
gyilkos borókát. Nocsak, úgy tûnik,
megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus
csatához.
A galetki, aki itt lakik
Coller, egy velejéig gonosz, ocsmány kinézetû és
roppanttul bûzlõ férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A következõket
látod nála: a teknõs vaspajzsa, a káosz õsi gyûrûje, a bûz keresztszimbóluma,
szivárvány karkötõ, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, a merénylõ bronz amulettje,
a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a kígyó malachitgyûrûje, a törpék zöld
köntöse, suhanó csizma, a remete ezüst fülbevalója, a hatalom sárga öve,
a természet lovagi lemezpáncélja, a küzdelem csontmaszkja, a bûz vívótõre,
óriás fülbevaló.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)94 |
(+0)119 |
Coller |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)39 |
(-20)25 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)84 |
(+0)119 |
Coller |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)33 |
(-20)5 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-6 PE |
(-9)75 |
(-2)117 |
Coller |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-6)27 |
(-5)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+14% pszi támadás,
+14% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg
boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt
kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak
látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán
mégsem annyira lakatlan...
(436. kaland, összköltsége 25 TVP.) Találtál
egy alkalmas barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus
csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Franky Lee Johnson, egy renkívül mozgékony,
iszonyúan erõs, õrült dühvel támadó, vad férfi. [aura: 1-es gigaököl.]
A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. A következõket látod nála:
cseppkõ gyûrû, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a
túlélés kerek pajzsa, a regenerálódás karikaszimbóluma, suhanó csizma,
Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a titán átlátszó köntöse, ében láncing,
óriás fülbevaló, a teknõs malachitgyûrûje, kék gömb, szerencsekõ, a tökéletesség
szöges öve, a bûz koponya amulettje, roxati üvegszem, a mágia díszes karkötõje,
a tökéletesség szürke maszkja, a tökéletesség könnyû nyílpuskája.
Kör
|
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE
|
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE
|
1. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-10)94 |
(-59)60 |
Franky Lee Johnson |
Mentális robbanás |
-59
PE |
(-5)55 |
(-30)30 |
2. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-10)84 |
(-18)42 |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-18
PE |
(-9)46 |
(+0)30 |
3. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi acéltorony |
-9 PE |
(-7)77 |
(-11)31 |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-11
PE |
(-9)37 |
(-9)21 |
4. |
Nalan Thunderwolf |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-10)67 |
(-20)11 |
Franky Lee Johnson |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)24 |
(-20)1 |
5. |
Nalan Thunderwolf |
Pszi csáp |
+16 PE |
(-3)64 |
(+10)21 |
Franky Lee Johnson |
Pszi csáp |
+6
PE |
(-3)21 |
(-1)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+17% pszi támadás,
+17% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz,
nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +2 galetki erõt és +41 hírnevet kaptál. A kör során összesen
684 sebzést okoztál, és 150 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
347 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Nalan Thunderwolf, egy halványlila brû, éjkék hajú, sárgászöld
szemû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
zöldvérû. Ez a 157. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (16) / 5 |
[2] IQ: |
12 (18) / 2.15 |
[3] ügyesség: |
12 (23) / 2.73 |
[4] egészség: |
20 (22) / 3.02 |
[5] mágia: |
12 (14) / 1.58 |
[6] gyorsaság: |
14 (25) / 2.41 |
[9] Méret/ép: |
162 (173) / 173 |
Min. méret: |
158 |
Barlangméret: |
162 |
|
|
Varázspont: |
146 / 17 |
Képességpont: |
116 / 24% |
Hõsi pont: |
295 (11) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
45% |
Galetki erõ: |
815 / 378 |
Hírnév : |
3671 |
Jóllakottság: |
46% |
Életkor: |
15 / 15 |
|
|
Galetki csaták: |
248 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
128 (0) |
Torzsz. csaták: |
903 (5) |
Torzsz. gyõzelmek: |
825 (4) |
Leölt torzszülött: |
1344 (6) |
Pszi csaták: |
223 (3) |
Pszi gyõzelmek: |
133 (3) |
Ájulások száma: |
92 (0) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális projektor
(29)
Speciális képességeid:
+24 pszi támadó és védekezõ pont, GY +18
ÉP-t gyógyít, 39%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a
nyomkeresés nem sikerül. +2 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) (Titkos
küldetés!) 2.) Teljesíts 3 küldetést, amit a pszi iskolában kaptál! [számláló:
1] 3.) Hajtsd végre a 24-es Klánkalandot (KK 24)! (összesen 35 TVP-t igényel)
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
23 (33) / 5.18 |
[15] regeneráció: |
18 (20) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
11 / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
7 / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
7 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
7 / 0 |
[24] rezisztencia: |
11 (13) / 0 |
[25] illat: |
23 (27) / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0 |
[34] párbajozás: |
6 / 1.86 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
12 / 0.61 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 5.37 |
[47] zárnyitás: |
9 / 0.66 |
[48] mászás: |
10 / 1.04 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 0.75 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
9 / 6.66 |
[53] ékszerészet: |
8 / 2.60 |
[54] kereskedelem: |
7 / 3.19 |
[55] szívósság: |
11 / 0.35 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.11 |
[57] gyógynövények: |
9 / 8.37 |
[58] nyomkeresés: |
10 / 1.64 |
[59] vezetõkészség: |
8 / 0.08 |
[60] pszi támadás: |
16 / 3.58 |
[61] pszi energia: |
19 / 8.68 |
[62] lopás: |
12 / 4.42 |
[63] éberség: |
8 / 0.40 |
[64] átokszórás: |
15 / 3.85 |
[65] álcázás: |
3 / 2.58 |
[66] lopakodás: |
6 / 5.05 |
[67] régészet: |
9 / 1.17 |
[68] zene: |
5 / 0.52 |
[69] tanulás: |
8 / 0.77 |
[70] idézés: |
7 / 2.05 |
[71] javítás: |
11 / 2.55 |
[72] építés: |
8 / 2.80 |
[73] felderítés: |
8 / 3.53 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 4.08 |
|
|
a sebesség
rövid tõre |
jobb mancs |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 3.17 |
|
|
a regenerálódás
barbár lándzsája |
jobb csáp |
[106] méret: |
2 / 1 |
[107] szakért.: |
5 / 3.54 |
|
|
a villám
görbekardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
11 (12) / 1.14 |
[147] alkímia: |
4 / 0.24 |
[36] csábmosoly: |
4 / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
5 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[37] egokínzás: |
3 / 0.06 |
[143] elektromos fal: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
5 / 0.12 |
[48] ellenáll.megtörése: |
5 / 1.84 |
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
8 / 6.16 |
[17] gránitbõr: |
6 / 5.61 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 2.12 |
[154] kisebb erõpajzs: |
10 / 4.96 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.48 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[35] mágiatörés: |
10 / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
11 (12) / 0.56 |
[38] parancs: |
3 / 0.06 |
[133] pszi acéltorony: |
6 (7) / 2.37 |
[128] pszi csáp: |
15 (16) / 0.36 |
[151] sárkánylehelet: |
13 / 5.38 |
[30] sorvasztás: |
5 / 0.12 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
11 (12) / 1.72 |
[14] vakító fény: |
5 / 0.12 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
29 életsz |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (1).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Zsebpiszok, a nekropoid |
48/48 |
192% |
180% |
4 / 1.81 |
harcol |
[2] Kerge, az árnyékmester |
44/0 |
179% |
88% |
3 / 2.08 |
ájult |
[3] Sebhely, a quwarg katona |
52/0 |
63% |
75% |
1 / 0.20 |
ájult |
lélekenergia rész |
40% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 5 |
ism 5 |
p |
pv 6 |
ism 5 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 25.
|
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #93. Prioritás: 35. |
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #115. Prioritás: 35. |
4: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. |
5: sárkánylehelet v.var. a harc 1. körétõl. |
6: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled torzszülött. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 0 50;
VI erõ:150% ép:15%;
PV 7 6 4;
PSZ 62 66 47 48 45 46;
BA 8792 17 5142 4885 8354;
L 100 61;
HE 1;
PT
4;
PTA 131 131 133 131 128;
PTB 130 130 129 128 128;
I 20 2 30;
HU
100 150 200;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 24 9 22 9; A 4583 149 4;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#10 (1. épület), #13 (4. épület), #29 (8. épület), #31 (3. épület),
#274 (157. forduló), #321 (157. forduló), #237 (157. forduló), #408
(146. forduló), #487 (157. forduló), #385 (142. forduló), #478 (142.
forduló), #473 (144. forduló), #485 (151. forduló), #310 (147. forduló),
#362 (144. forduló), #391 (155. forduló), #360 (157. forduló), #436
(157. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 3247. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol,
eddig 122 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod
van. Aktuális licited: 1 LP xenomorf csuklópánt tárgyra. A licit erre a
tárgyra végetér: 2017.12.10.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz szürke maszkja (#28993) |
* |
1 a bûz zöld köntöse (#29051) |
*
|
1 a gyõzelem zangrozi csizmája (#20923) |
* |
1 a kobra ezüst fejpántja (#7407) |
|
1 a légzés szarvas sisakja (#27628)
|
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a tökéletesség bõr mellvértje
(#21746) |
* |
1 a villám kerek pajzsa (#23561) |
* |
1 a villám könnyû láncinge (#23531) |
* |
1 díszes villámöv (#177) |
|
8 ében láncing (#134) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi
maszk (#232) |
|
4 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gyorsaság karkötõje (#3940) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1
a káosz mesés amulettje (#30459) |
* |
1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) |
|
1 a lich csontamulettje (#11997)
|
* |
1 a majom márványgyûrûje (#14276) |
* |
1 a mentát gyöngye (#155) |
* |
1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) |
* |
1 a tökéletesség kõamulettje
(#21896) |
* |
1 a tolvaj kõamulettje (#9296) |
* |
1 a villám márványgyûrûje (#23726) |
* |
1 a villám szimbóluma (#23710)
|
|
1 ametiszt szkarabeusz (#163) |
|
12265 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 cseppkõ gyûrû
(#234) |
|
89 drágakõ (#2) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
752 hamis arany (#809) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
8 üvegszimbólum
(#138) |
|
1 zafír érdemrend (#267) |
Felszerelés |
|
2 aranydukát (#437) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 ezüst tóken (#763)
|
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
1 Krugrog
mama terítõje (#517) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 nekrofun medál (#513) |
|
1 preparált állkapocs
(#581) |
|
1 Tiume batyuja (#529) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) |
* |
1 a sebesség rövid tõre
(#13452) |
* |
1 a villám görbekardja (#23816) |
* |
1 az elfek könnyû nyílpuskája (#10736) |
|
8 ében nyílpuska (#133) |
|
8 ében tündekard (#132) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
3 rozsdás kard
(#131) |
|
1 rubin mágusbot (#261) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
|
1 törp szekerce (#235)
|
Varázsitalok és füvek |
|
6 bajnokok itala (#62) |
|
39 csótányláb (#25) |
|
35 elfu moha (#33) |
|
29 elonotichlan (#31) |
|
48 gyilkos boróka (#27) |
|
34 hónakkupók (#30)
|
|
21 hõsiesség itala (#52) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
1 kalmárok itala
(#66) |
|
1 kék manaital (#75) |
|
3 kincskeresés itala (#64) |
|
21 liánvirág (#24)
|
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
48 mátekel gomba (#21) |
|
9 méregellenállás
itala (#51) |
|
35 mézfû (#29) |
|
46 mitulen fû (#20) |
|
6 muskil (#37) |
|
10 óriásnövés itala (#60) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
36 ragálygomba
(#26) |
|
19 rémcserje (#34) |
|
8 sárga gyógyital (#61) |
|
42 sárkányvirág (#32)
|
|
35 sötét mák (#23) |
|
4 szemani gomba (#36) |
|
40 tejfonál (#28) |
|
11 üvegcse (#14) |
|
9 védelem itala (#59) |
|
16 velparaj (#35) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
4 asztrálesszencia (#154) |
|
4 barna manakõ (#149) |
|
3 duzzadt xenópete
(#479) |
|
50 ekinda haj (#147) |
|
21 elektronit (#141) |
|
9 húsevõ bibe (#151)
|
|
6 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
30 mandibula
(#157) |
|
4 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
27 nohnetár gumó (#212)
|
|
16 nordkristály (#146) |
|
13 õsi relikvia (#17) |
|
33 pirgamit (#152)
|
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
7 smaragd esszencia (#229) |
|
3 szójer csáprágó
(#231) |
|
1 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): köpeny
#1135 (1), a tökéletesség barbár lándzsája #22031 (11), a villám vassisakja
#23576 (5), az elfek fekete csizmája #10572 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 365 arany (#1), 2 winropu moha
(#22), 9 drágakõ (#2), 2 õsi relikvia (#17), 1 ragálygomba (#26), 3
pirgamit (#152), 1 tejfonál (#28), 1 gyilkos boróka (#27), 9 hamis arany
(#809), 3 kincskeresés itala (#64), 1 elonotichlan (#31), 1 a káosz
mesés amulettje (#30459), 1 smaragd esszencia (#229).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 mézfû (#29), 3 üvegcse (#14),
2 lemúr hártya (#161), 3 velparaj (#35), 1 átokkõ (#203), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
YARMAITOR (181. GALETKI) ûYarmaitor inas és kutyaidomár egyben. Mindkét
szakámáját a tökélyre fejlesztette, és mindkettõben sokszor hasznát veszi
mágikus képességenek. Téged ezekbõl leginkább az érint, hogy harc közben
remekül együttmûködik a Thargodan vadászebekkel, mondhatjuk, hogy tökéletes
csapatként harcolnak együtt - legyõzésükhöz minden fortélyodra és hatalmadra
szükséged lesz. Bárcsak te is képes lennél Yarmaitorhoz hasonlóan, több
különbözõ iskolából is nagyobb varázslatokat elsajátítani!