155. forduló, 157. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 19. 12h:10'
EZ A 587. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
588. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [196,55] koordinátán.
Mos-Oi, amikor összefutottatok, adott neked 20 ében tobozt. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az elf mesterharcos (ld. enc.), a kocsmai verekedő (ld. enc.), a trosnyogó szakóca (ld. enc.), a hínárevő piranha (ld. enc.), az opati polip (ld. enc.), az elektromos angolna (ld. enc.), az étkezési homár (ld. enc.) és a moszatrája (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) pular kristályt (ld. enc.), pszi követ (ld. enc.), szent kehelyt (ld. enc.), isteni könnycseppet (ld. enc.), raptor karmot (ld. enc.), jégszivet (ld. enc.), sötét italt (ld. enc.) és zan indukátort (ld. enc.).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+155 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 702. hetének nyerőszámai: 19, 25, 24. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tyrannoszaurusz rex nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 319.]

* 3. KP: VP spórolása: 5000
Félreraktunk, letiltottunk neked 455 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. KP: használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+939 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

ek 273 7 442 t. energia kisütése: 273 7 442
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 42 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ek 273 10 231 t. energia kisütése: 273 10 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

bb 814 10 beraksz a bankba a 814. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kb 500 8 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (8 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

kf 687 453 1345 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

kf 463 519 467 kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat az 519. tárggyal a 467. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 284.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 279.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[196,55] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősdentor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! [+7% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 91 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 90 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az ősdentor testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 98 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 344, gyógyulás: 14, összesen: -330 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +114 életerő.) Megiszol egy adag pondróvért. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +127 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [196,56] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.


(Továbbmész...) [196,57] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 264.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[195,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [194,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. [+7% tau] Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 347, gyógyulás: 15, összesen: -332 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [10 pontot használtál fel, van még 254.]
Feltámadsz! (+257 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 254.]
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,59] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hegyek Királya, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó bal lábát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a halálhozó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Megiszol egy adag pondróvért. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +100 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Ellenvarázslat, 2 Temető, 1 Piromenyét. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Ellenvarázslat, 3 Temető. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 2 Mákrózsa főzet, 2 Kisebb quwarg istenség, 1 A bajnok manifesztációja. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Vérfürdető magszim, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Orbitális mackósajt, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 4 Vérfürdető magszim, 1 Temető. Ez póker! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 3 Kisebb quwarg istenség, 1 Temető, 1 Orzag bilincse. Ez csak terc! Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Mákrózsa főzet, 1 Influenza, 1 Sötét halál, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 440 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 89 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Amint felhangzik a csodálatos szopránhang, felismered: a szirén énekét hallod. Tudatod próbál derekasan ellenállni a kísértésnek, hogy megnyíljon a külső hatásoknak, de nem bírja sokáig. A robbanásszerű boldogságérzet szinte leteper a lábadról: közben a legszívesebben szárnyalnál a felhők felett, mint egy griffőnix, és úgy érzed, képes is lennél rá. Amikor magadhoz térsz, hirtelen nem is tudod hol vagy, majd amikor eszedbe jutnak a közelmúlt eseményei, remegő térddel visszasétálsz a startvonalhoz. 440 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a vadász quwarg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vadász quwarg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 219.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[192,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié.

(Továbbmész...) [191,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Az idézők rendjének varázsló-jelölt rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy uchako trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy Sötétség Hercege trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Gordon Marlo. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[15 pontot használtál fel, van még 204.]

kb 607 30 kiveszel a bankból a 607. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

vpf 999 VP elővétele: 999
Felszabadítottunk neked 455 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) 40. jellempróba, oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), Gordon Marlo (2349. kalandozó)
(191,60) 255. jellempróba, Leah oltár, 34. jellempróba
(192,60) Raia oltár, 255. jellempróba
(193,59) phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), halálhozó (#419), vadász quwargok (#241), bűbájlidérc (#761)
(194,59) Leah oltár, ősdentor (#282)
(195,58) élőholt tigris (#766), 36. jellempróba
(196,55) ősdentor (#282), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár
(196,56) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(196,57) ezoterikus mardelek (#184), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)

[364,64] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy.

Utad során felfedezel egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.
[-55 varázspont.] [+7% tau] [15 pontot használtál fel, van még 189.]

m 6 mozogsz nyugatra
[363,64] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység!

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősvortexet. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

kf 607 kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat
A nyakadba akasztod a vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

hh 313 1100 1100 használod a 313. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +46 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 183.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges varázspontod. [1 pontot használtál fel, van még 182.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 231.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 280.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 279.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Varázspontod a maximális lett! [1 pontot használtál fel, van még 278.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 277.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 276.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 275.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 274.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 273.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Visszanyertél 21 tudatpontot! [1 pontot használtál fel, van még 272.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 321.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges életpontod. [1 pontot használtál fel, van még 320.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Életpontod a maximális lett! [1 pontot használtál fel, van még 319.]

hh 1100 1100 1100 használod az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 318.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 367.]
Használod az Éjmágus tükrét. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [1 pontot használtál fel, van még 366.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a városi teleport varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 356.]

ek 273 10 235 t. energia kisütése: 273 10 235
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 35 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 406.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Varázspontod a maximális lett! [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 406.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 456.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tündérfény varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megváltozik az idő múlása (+50 TVP). [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 506.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Visszanyertél 10 tudatpontot! [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 506.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tündérfény varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges varázspontod. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 506.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Melletted egy kóbor Tguarkhan darabokra robban. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [-36 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 506.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 486.]

ek 273 10 231 t. energia kisütése: 273 10 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

ef 26 energia fejlesztése 26
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-26 TU.] A befejezéshez még 3046 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [260 pontot használtál fel, van még 226.]

h 233 250 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [226 pontot használtál fel, van még 0.]

szk keresed
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (egy élőlényt.)

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 22, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF MESTERHARCOS (183. ELLENFÉL)
Az elfek között vannak kiváló harcosok. Főleg ez itt. Pengéje, mely úgy simul kezébe, mintha ezzel született volna, és úgy suhan együtt mozdulataival, mintha csak testének része volna, egyetlen rossz mozdulatodra olyan sebesen ejtené rajtad a vágásokat, hogy egyet pislantani sem maradna időd (vagy hogy annyit mondj: fapapucs). Egy józan lelkületű ember messziről elkerülné a leghalványabb lehetőségét is annak, hogy harcba bocsátkozzon ezzel a férfivel.

KOCSMAI VEREKEDŐ (188. ELLENFÉL)
A fogadók leggyakoribb közönsége mindig vevő egy kis bunyóra. Ilyenkor a legbutább trollból is hős lehet rövid percekre, amikor egyszerre több fejet is összetrancsírozhat szögekkel kivert jókora bunkójával. Persze a pillanat hamar elszáll, amikor egy nála erősebb és kötekedésre hajlamos alakba botlik. Márpedig a fogadók törzsközönsége pont ennyire változatos; soha nem tudhatod, hogy van-e nálad erősebb kocsmatöltelék a teremben.

TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY)
A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra.

HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY)
Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai.

OPATI POLIP (195. SZÖRNY)
Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent.

ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)
Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről.

ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY)
Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni.

MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY)
Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság!

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

RAPTOR KAROM (281. TÁRGY)
Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése.

JÉGSZÍV (282. TÁRGY)
Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával.

SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

ZAN INDUKÁTOR (288. ÉPÍTMÉNY)
A Zan alkalmas építésre és rombolásra is, attól függően, hogy milyen kezekbe kerül. A Zan Indukátor kifejezetten az utóbbi felhasználási területre sorolható. Ez egy hatalmas, kőből épített toronyszerű konstrukció, különböző helyiségekkel az indukció megindításához szükséges varázskonstruktok számára. Az építkezés megkezdésekor szükséges, hogy a birtokodban legyen egy Zan, és hogy dombon, síkságon vagy bozóton álljál. Maga az építkezés az ÉP 288 <TVP> paranccsal történik, és minden 40 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 39 TVP-ért a munka semmit sem halad). A Zan Indukátor elkészítése embert próbáló feladat, teljes felépítéséhez 10000 TVP-t kell elkölteni. A Zan Indukátor elkészültekor a Zan birtokosának az adott mezőn ki kell adnia a H <zan sorszáma> 288 parancsot, 100 TVP-ért. Ekkor az Indukátor felső, nyitott részében egy hatalmas energiatároló gömb feszül ki, és egyúttal elhelyezésre kerülnek a szükséges varázskonstruktok (anyagtalan, de funkcionális energiakoncentrátumok) is. Ez a folyamat az "Indukálás", amely a Zan használójától minimum 35-ös taumaturgia szakértelmet és 300 varázspontot igényel. A lelki sokkot 80 pszi pont elköltése ellensúlyozza. Az energiatároló gömb kifeszítésétől kezdve a gömb szabadon tölthető az Induktor Töltés varázslattal, maximum 100 töltetig. A feltöltött gömböt a Zan birtokosa tetszés szerint kisütheti, bármilyen távolságból, a varázslatnál leírt módon. A megkötés csak annyi, hogy a tűzoszlopnak az Indukátor 60 mérföld sugarú körzetében kell lennie. A célmező minden esetben teljesen kiégett területté válik, minden épület, szörny, kalandozó és növény megsemmisül. Ha a varázslat használója a tűzoszlop továbbmozgatásával próbálkozik, 3 mérföldenként 5% esélye van, hogy a lángoszlop kikerül az irányítása alól, és ennek következményei beláthatatlanok.
[Megjegyzés: a Zan Indukátort bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 288 <TVP> paranccsal. Függetlenül a felszerelésedtől, annyi TVP-nyit fogsz rombolni, amennyit paraméternek megadtál. Minden 40 TVP-nyi rombolásnak van jelentősége, tehát 39 TVP-nyi rombolás semmit se számít. A ZIP mellett a hagyományos RM-et is használhatják, akik ismerik. A Zan Indukátor az Indukció végrehajtásától kezdődően hagyományos módon nem rombolható. Esetleg KT tagoknak érdemes egy Indukált torony energiamezőjét egy EK 10 288 paranccsal megtapogatni.]

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 121 cm
IQ: 34 (36) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 (29) Védekezés: 70 Menekülés: 20 % Életkor: 98/101 év
Egészség: 26 Életpont: 335/285 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 941/724 Pénz: 29722 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 35/9 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 866 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14142 TP-t kaptál. Jelenleg 558854 TP-d van. A következő szinthez még 41146 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, küklopsz, ongóliant. A 152. fordulódban 76943 arany került a bankszámládra. 78481 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 ökölvívás: 9/19 szúrófegyverek: 27/44 (+6%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 24/72 (+3%)
dobófegyverek: 8/91

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/99 (+20%) 2. nyomkövetés: 49/77 (+12%) 3. mászás: 1/15
4. csapdakészítés: 8/48 5. csapdaészlelés: 6/34 6. gyógyítás: 30/72
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 15/8 9. szörnyidomítás: 5/19
10. teológia: 43/72 (+57%) 11. taumaturgia: 63/97 (+92%) 12. szerencsejáték: 1/80 (+10%)
13. versengés: 12/17 (+21%) 14. harcművészetek: 8/40 15. zene: 10/98 (+236%)
16. szörnyismeret: 14/12 (+18%) 17. zárnyitás: 2/57 18. vadászat: 10/5 (+10%)
19. bányászat: 6/94 (+16%) 20. úszás: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
állatvédelem (#192) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> ekharion (#232)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
234 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gyógykenőcs (#313)
3 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814) 5 nyílvessző (#108)
3 pondróvér (#1232) 1 quwarg tojás (#360) 2 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 drótszőr (#37) 5 mákrózsa virág (#56) 7 manakristály (#500)
1 mocsári penke (#148) 1 vasérc (#152) 4 vörös zyel (#606)
5 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(363,64) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek