154. forduló, 156. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 17. 15h:39'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

PEAKY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,43] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+203 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A dermesztő lidérc nem tudott meglepni.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc bal oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy velociraptor!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor bal lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a velociraptor bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 2 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy tűzfőnix, és hozzáláthatsz a munkához!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tűzfőnix csillogó testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzfőnix jobb hátsó lábát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a tűzfőnix jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tűzfőnix csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A tűzfőnix belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tűzfőnix most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 főnixtollat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Kemény munka árán egy argumércre bukkansz. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [12 pontot használtál fel, van még 276.]

m 3 mozogsz délkeletre
[110,44] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Látsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy patak van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [9 pontot használtál fel, van még 267.]

kt 205 elkészíted a 205. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. [6 pontot használtál fel, van még 261.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy halálosztó kain támad rád!

Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain jobb vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-17 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 2 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy áeratikus hasnyák.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák bal vállát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 2 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy varkaudar behemót.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [12 pontot használtál fel, van még 249.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[111,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy patak van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [112,45] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északnyugatra látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fémbontó szójer. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal középső lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer bal oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [113,45] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy ongóliant előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. [69 pontot használtál fel, van még 180.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A tűzfőnix nem tudott meglepni.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tűzfőnix fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzfőnix tündöklő szárnyát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a tűzfőnix csillogó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tűzfőnix megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A tűzfőnix belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 főnixtollat. 2 527 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy halálosztó kain!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 101 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain jobb karját. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-20 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a halálosztó kain bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 2 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+57 életerő.) Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy dermesztő lidérc.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [42 pontot használtál fel, van még 138.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[114,45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,45] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a vadtroll jobb lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadtroll bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-3 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [116,45] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 105.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilea. A feladatod a következő. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy agyagelementál feltrancsírozása a feladat. (ld. enc.)

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az agyagelementál jobb karját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Sajnos nem tudtad megölni a szörnyet. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zeklimmtriplopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Nem sokat teketóriázol, egy magadfajta ügyeskezű kalandozó számára ez gyerekjáték. Perceken belül nyitva a lakat. 540 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy áeratikus hasnyák leöléséből áll a próba.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 11 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Throfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy kígyóbőr kesztyűt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 65.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácssújtó Balrin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy orgoró életének!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az orgoró sziklatestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gyémántgyúró Dáin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy óriásféreg. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 45.]

h 34 használod a 34. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy velociraptor támad rád!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 2 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy halálosztó kain!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálosztó kain jobb lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-20 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a halálosztó kain nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 2 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+58 életerő.) Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy bazaltelementál, és hozzáláthatsz a munkához!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Te 21 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bazaltelementál jobb karját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a bazaltelementál fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 52, gyógyulás: 21, összesen: -31 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ajaj, ebből baj lesz! Ideje távoznod. A gondolatot tett követi, és ellenfeled már csak a hűlt helyedet bámulja. [42 pontot használtál fel, van még 3.]

ek 503 94 51 t. energia kisütése: 503 94 51
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 28, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

AGYAGELEMENTÁL (203. SZÖRNY)
A földelemek közül a legkisebb hatalmú, aránylag kisméretű teremtmény. Egy mozgó agyagkupacra emlékeztet, amely éktelen zajt képes csapni, ha egy tolvaj gazdája holmija közelébe keveredik. Mivel az elementálok sosem alszanak, egy agyagelementál éberségét igen nehéz kijátszani. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 27 (42) Szint: 24 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 29 (42) Támadás: 43 (47) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 23 (34) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 28/228 év
Egészség: 17 (28) Életpont: 503/214 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 (37) Varázspont: 625/22 Pénz: 1146 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 28/20 Pszi pont: 164/9 EFejl: 20
Eddig összesen 1492 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 221 TP-t kaptál. Jelenleg 1 227 009 TP-d van. A következő szinthez még 172 991 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, Poomr Ko, Whurphöl. A 121. fordulódban 1252 arany került a bankszámládra. 1263 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *24/100 szúrófegyverek: 20/70 (+9%) vágófegyverek: 18/6
lőfegyverek: 15/99 (+6%) dobófegyverek: 24/55 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << raptor szablya (#482)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -13.); bumeráng (#249) (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
116,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122
Kedvenc táborhely: 94,51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 593 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/3 2. nyomkövetés: 23/30 (+22%) 3. mászás: 5/59
4. csapdakészítés: 27/64 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/1 6. gyógyítás: 36/66 (+48%)
7. titkosírás: 4/17 8. felderítés: 4/47 9. szörnyidomítás: 8/65
10. teológia: 14/86 (+10%) 11. taumaturgia: 19/95 (+1%) 12. versengés: 5/16
13. harcművészetek: 28/10 14. zene: 6/50 15. szörnyismeret: 8/98
16. pszi: 22/4 (+4%) 17. zárnyitás: 3/86 (+7%) 18. vadászat: 8/54
19. bányászat: 17/84 (+23%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sullár (#101) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 488. Szerzett pont: 68321. Beállított erő: 10 Összpont: 68321

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1906 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 * méregfog (#1553) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
3 bronzpenge (#126) 1 mandibulakasza (#127) 1 méregtagadó (#1531)
1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 jégcsákány (#1574) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 kerek kő (#19) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
7 mérgezett tüske (#23) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 sallank nyíl (#129)
13 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 3 jégpasztilla (#1566)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351)
6 ubuk dobónyíl (#138) 8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
2 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
1 szöges páncél (#65)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 1 rézsisak (#72) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141) 1 * rothasztó talizmán (#815)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 * réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
9 aranygyűrű (#193) 6 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 39]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 39]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 27]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 42 csepp ugh méreg (#166), fér még: 66]
5 vizestömlő (#3) [bennük 95 korty víz (#27), fér még: 5]
5 zöld üveg (#82) [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bronzkulcs (#76)
4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 3 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 20 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
8 krónika (#1725) 10 kronokristály (#1636) 8 leviatán hólyag (#2182)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 6 megsemmisítő (#1540)
1 moa antigrav (#2204) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
16 ork csodaszer (#1228) 5 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
12 titanitdukát (#1480) 3 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
34 álompor (#396) 17 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
26 argumérc (#2632) 1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652) $1 dorony tüdő ($212)
1 dözmöng szív (#122) 17 drótszőr (#37) $1 elkarog szőr ($665)
14 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 22 főnixtoll (#563)
1 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 17 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205) 3 királygyík bőr (#44)
14 kőszem (#304) 1 lapockacsont (#33) 1 lidércesszencia (#1074)
1 liumbe hajtás (#655) 57 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
33 mákrózsa virág (#56) 1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382) 1 moa üveggömb (#383)
1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 19 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 13 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 1 ramit kő (#226) $7 raptor karom ($281)
20 rézdarab (#70) 6 sallank karom (#128) 8 smirglilevél (#29)
27 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113)
28 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 156.13 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 181 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 4 kaja (#2)
3 madártoll (#112) 3 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 argumérc (#2632) 1 elkarog szőr (#665)
2 főnixtoll (#563) 1 kazmár gyökér (#205) 4 kőszem (#304)
3 óndarab (#85) 2 raptor karom (#281) 9 spiritusz (#170)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 uzbány csőr (#169) 3 vasérc (#152)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
42
43
44
45
46
(109,43) dermesztő lidérc (#645), velociraptor (#161), tűzfőnix (#215)
(110,44) rőtmanó berzerker (#369), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), halálosztó kain (#168), áeratikus hasnyák (#243), varkaudar behemót (#189)
(111,45) erszényes elkarog (#354), tavacska, Tharr oltár
(112,45) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(113,45) ryuku gárdista (#360), Elenios rúnaköve, oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), tűzfőnix (#215), halálosztó kain (#168), dermesztő lidérc (#645)
(114,45) uzbány (#102), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba
(115,45) vadtrollok (#70), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár
(116,45) kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), agyagelementál (#203), áeratikus hasnyák (#243), orgoró (#170), velociraptor (#161), halálosztó kain (#168), bazaltelementál (#204)

Üzenet küldése a karakternek