154. forduló, 156. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 21. 9h:09'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,-75] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfival. Fekete a bőre. Leah tanítványa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy sárga erőövet, egy sötét kámzsát, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar páncélt visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Málhásállata egy törpemammut. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Könnyűkéz Ssiqua. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 ezüst kulcsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 273.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[81,-75] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy proteinfecske. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip puha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 5 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [82,-74] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Itt csata lesz.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a manifesztátor testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [83,-74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 229.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Van minálunk egy edényke,
A víz nem marad meg benne.
[5 pontot használtál fel, van még 224.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[84,-74] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [85,-74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Elérkeztél Nimeron földje, és egyben az ismert világ keleti határához. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas csüldő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [86,-74] Továbbra is síkságon vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a piromenyét fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 194.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[87,-74] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [88,-74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a gátvakond testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gátvakond testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a süvítő rája testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 174.]

kt 203 15 elkészíted a 203. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 amnioszt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 114.]

m 4 mozogsz délre
[88,-73] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Van itt egy cirkuszi fősátor (715. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 102.]

be bemész
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Russlan kedélyesen elbeszélget veled, de aztán rákérdez, hogy is állsz a feladattal, vagy inkább kéréssel, amellyel legutóbb fordult hozzád. Megvonod a válladat, és közlöd vele, sajnos még nem sikerült lépned az ügyben. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 87.]

f 29 kísérletezel a 29. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

gyk 138 40 gyakorolsz a 138. tárggyal 40 pontért
Köröket rajzolsz a földre, és megpróbálsz minél távolabbról a középső körbe dobni. Egyre jobban megy a dolog. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 35.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 24 Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 21 Életpont: 276/276 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 158/109 Pénz: 1465 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/11
Eddig összesen 1126 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 532 TP-t kaptál. Jelenleg 304 413 TP-d van. A következő szinthez még 35 587 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, élőholt quwarg, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/16 vágófegyverek: *19/101 (+5%) ütőfegyverek: 14/14
lőfegyverek: 18/69 (+6%) dobófegyverek: 4/32 (+16%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
88,42 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 79,32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/8 2. nyomkövetés: 29/13 (+4%) 3. mászás: 11/13 (+6%)
4. csapdakészítés: 14/28 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/70 6. gyógyítás: 14/93
7. titkosírás: 2/54 8. felderítés: 4/92 (+6%) 9. szörnyidomítás: 6/97
10. teológia: 10/39 (+6%) 11. zene: 6/54 12. szörnyismeret: 10/77
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 7/20 15. bányászat: 22/99
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 80 TVP-ért
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), tüskés harci gromak (#156)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
2.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
5 bronzhegyű nyíl (#94) 6 mérg. ubuk tüske (#137) 22 ubuk tüske (#131)
8 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 arany karperec (#194)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
3 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0)
1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 54 csepp tinta (#101), fér még: 6]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 184]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 48]
5 vizestömlő (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 49]
5 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 68]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 5 bronzkulcs (#76) 5 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 24 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
1 + piranha zsákvédő (#337) 6 rézkulcs (#75) 1 sáfránykristály (#675)
1 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42)
3 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 25 amniosz (#203) 6 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) $1 bordacsont ($16) 1 bruhatagnyelv (#1230)
8 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
6 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
8 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
1 grákóbőr (#41) 1 gromak bőr (#268) 10 gyöngymangó (#135)
11 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
2 liumbe bimbó (#656) 1 liumbe hajtás (#655) 210 madártoll (#112)
10 mákrózsa virág (#56) 6 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378)
1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 1 nektoraf faggyú (#667)
12 óndarab (#85) 44 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
1 rakolits por (#669) 1 rinóbőr (#651) 24 sallank karom (#128)
4 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 1 téfea-agy (#172) 4 vadász tatu bőr (#15)
1 vaspánt (#1241)

Összsúly: 101.92 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 amniosz (#203) 1 evaporőr háj (#105) 1 ezüst kulcs (#184)
1 kaja (#2) 3 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 pirkit (#153) 5 sünmedve tüske (#14) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
-76
-75
-74
-73
-72
(80,-75) ragyás burástya (#111)
(81,-75) proteinfecske (#139), mély kút (#93), Dornodon oltár, százfogú (#53), topránypolip (#86)
(82,-74) manifesztátor (#124)
(83,-74) evaporőr (#69), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), Raia oltár
(84,-74) ragyás burástya (#111), Leah rúnaköve, 49. jellempróba
(85,-74) vérszomjas csüldő (#114)
(86,-74) 36. jellempróba, piromenyét (#99)
(87,-74) Tharr oltár
(88,-74) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 47. jellempróba, gátvakondok (#57), süvítő rája (#113)
(88,-73) cirkuszi fősátor (#715), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek